Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuli kotiin vasta aamulla, "akku loppunut" niin ei voinut millään viestittää silloin yöllä että jää "kaverin sohvalle" nukkumaan

Vierailija
18.11.2018 |

kun viimeinen bussi oli mennyt ja taksia ei saanut.

Niin, että mitä helvettiä?! Näitäkö tapahtuu ihan oikeasti?

Luulin että on urbaanilegendaa ja vitsi tuollainen selitys. Minkä sanoinkin päin naamaa. Johon vastasi ojentamalla puhelintaan (jonka ilmeisesti oli kuitenkin ladannut kaverillaan, vai?) että no soita sille jos et usko.

Onneksi mulla on omakin elämä niin ei ole kaikki tuossa kiinni. En tiedä haluanko edes koskaan kuulla totuutta. Meni maku, ei edes pettämisen takia, vaan kun on noin... tyhmä.

Kommentit (213)

Vierailija
161/213 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaa aamulle miehenne elintä,. Kyllä tuoksu kertoo onko se kolossä käynyt.

Vierailija
162/213 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhonen akku kyllä ihan oikeasti loppuu jos sen on ladannut yöllä ja käyttänyt töissä, minkä jälkeen on lähtenyt viihteelle. Se ihan yksinkertaisesti ja aidosti loppuu. Jos tällä kaverilla sitten on Android-puhelin, niin pitäisi olla jo melkein pieni ihme että sen varastoista löytyisi iPhonen laturi.

Että kyllä aivan oikeasti noin on voinut käydä, miten miehesi sen sinulle kertoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/213 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse soitin vaimolle aamu kuudelta että missä menee, oli unohtanut ilmoittaa että jatkoivat vielä tyttöystävän luokse jatkoille. Luotanko että puhuu totta? Kyllä luotan. Haukkukaa tyhmäksi mutta meillä luottamus pelaa puolin ja toisin.

Vierailija
164/213 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse käyttänyt joskus samaa selitystä kun olin panemassa toista naista :D

Vierailija
165/213 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi ei voi soittaa kaverin puhelimesta??????

Kuka enää nykypäivänä muistaa muita puhelinnumeroita kuin omansa?

0100100 muistaa

Vierailija
166/213 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiä kirjoitti:

Itse soitin vaimolle aamu kuudelta että missä menee, oli unohtanut ilmoittaa että jatkoivat vielä tyttöystävän luokse jatkoille. Luotanko että puhuu totta? Kyllä luotan. Haukkukaa tyhmäksi mutta meillä luottamus pelaa puolin ja toisin.

Niin täällä pidetään itsestään selvyytenä, että pettämisestä on kysymys. Mikään muu ei voi olla selitys.

Minulle on käynyt kerran niin, että nukahdin kaverin sohvalle. Heräsin kahden aikaan aamulla ja laitoin vaimolle viestiä että näin kävi. Sain vastauksen: "Kiva kun ilmoitit, toivottavasti ei ole aamulla paha olo. Soita kun heräät".

Me luotamme toisiimme, siksi hän ei epäillyt että jotain olisi tapahtunut. Tämmöisiäkin avioliittoja on olemassa.

Vierailija
167/213 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi ei voi soittaa kaverin puhelimesta??????

Kuka enää nykypäivänä muistaa muita puhelinnumeroita kuin omansa?

0100100 muistaa

Pepperidge farm muistaa.

Vierailija
168/213 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

äiä kirjoitti:

Niin täällä pidetään itsestään selvyytenä, että pettämisestä on kysymys. Mikään muu ei voi olla selitys.

Minulle on käynyt kerran niin, että nukahdin kaverin sohvalle. Heräsin kahden aikaan aamulla ja laitoin vaimolle viestiä että näin kävi. Sain vastauksen: "Kiva kun ilmoitit, toivottavasti ei ole aamulla paha olo. Soita kun heräät".

Me luotamme toisiimme, siksi hän ei epäillyt että jotain olisi tapahtunut. Tämmöisiäkin avioliittoja on olemassa.

Tuohan on aivan eri tarina kuin ap:n miehellä, mitä ihmettä selität?

Vierailija
169/213 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko keskustelua mutta otsikosta tuli mieleen eksäni. Ei tullut yöksi kotiin kun oli kuulemma sammunut kaverinsa sohvalle. Tilanne kärjistyi siihen että erosimme. Ei ollut ensimmäinen kerta tuo. Oli sitten oikeasti frendinsä sohvalle nukahtanut tai ei, niin kuitenkin selkeää välinpitämättömyyttä ja arvostuksenpuutetta avokkiaan kohtaan ettei ilmoita mitään.

Vierailija
170/213 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajat ovat kovat. Mun nuoruudessa 90-luvun lopulla oli ihan todennäköistä että akku saattoi loppua, monesti kaupungilla yöaikaan tuli vastaan ihminen joka oikeesti oli hädässä, ja pyysi saada lainata puhelinta. Nykyään pitäisi kehitellä vähän parempia selityksiä näiden akkujuttujen tilalle.

Vierailija
171/213 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on kaukana urbaanista legendasta. Älypuhelimen akku loppuu ihan joka kerran illan aikana.

Vierailija
172/213 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan mun exältä. Vaihtoon!

Vierailija
173/213 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on saanut persettä.

Kun kotona sitä ei anneta.

Vierailija
174/213 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun viimeinen bussi oli mennyt ja taksia ei saanut.

Niin, että mitä helvettiä?! Näitäkö tapahtuu ihan oikeasti?

Luulin että on urbaanilegendaa ja vitsi tuollainen selitys. Minkä sanoinkin päin naamaa. Johon vastasi ojentamalla puhelintaan (jonka ilmeisesti oli kuitenkin ladannut kaverillaan, vai?) että no soita sille jos et usko.

Onneksi mulla on omakin elämä niin ei ole kaikki tuossa kiinni. En tiedä haluanko edes koskaan kuulla totuutta. Meni maku, ei edes pettämisen takia, vaan kun on noin... tyhmä.

Anteeksi, mutta olette harvinaisen epäkiinnostava pari jopa tämän sivuston vertailussa.  Ja sinä naisena typerä. Kuulostat lisäksi ämmältä, jota tullaan pettämään aina.

Vierailija
175/213 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikääs nyt mammat, jos mies aikoisi pettää niin sehän nimenomaan laittaisi sen viestin että "jään penan sohvalle yöksi". Miksi valehdella akun loppumisesta?

Joku sen aiemmin jo mainitsikin. On helpompaa antaa asioiden "hups" tapahtua vaan. Etukäteen harjoitettu jälkien peittely vaatii sen tasoista suunnitelmallisuutta, että vaatii jo aivan uuden levelin ku*ipään. On toki noitakin, ja he harvemmin jää edes kiinni.

Oon itse ollu läheltä todistamassa erään miehen next level ku.sipäisyyttä. Kaikki oli tarkkaan harkittua ja suunniteltua. Oli suunnitellut meille jopa yhteisen kutumatkan siten, ettei vaimonsa saa koskaan tietää. Se touhu oli aivan sairasta, jopa roskia aseteltiin roskikseen tietyllä tavalla ja ruoka-aineita piiloteltiin, ettei vaimo älyä että talossa on käynyt vieraita. Se No, hänen vimpan päälle hiottu juonensa kosahti siihen, kun kerroin vaimolle ja pesin käteni koko hommasta. Vaimo kovasti uhosi jättävänsä tämän miehen, mutta yllättäen narsistiukkonsa sai sen puhuttua ympäri yhdessä illassa. Tekivät lapsen ja elävät näennäisesti onnellista avioelämää (kumpikin kyttää somen kautta minun tekemisiä toisiltaan salaa). Onneksi nyt itse onnellisesti parisuhteessa kiltin miehen kanssa.

Vierailija
176/213 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kaverin puhelimella ei voinut sulle ilmoittaa syystä, että..?

Mies taitaa pitää sua tyhmänä ja vedätettävänä. Vaihtoon.

Mulla ex gimmakaveri teki just noin. Akku loppu. Oikeasti sammuttanut puhelimen. Aamulla himaan selittelee akkuaan, niin sanoin että kyllähän frendilläs on luuri, niin miks et soittanu siitä. Ei tullu mieleen kovassa kännissä.. Sanoin, että sano se kaveri kenellä olit yötä, niin soitan nyt heti sille... Josatin kumman syystä ei tullu nimeä, niin sanoin et olisit yrittäny edes vähän enemmän koska mua sä et vaan pysty vedättää ja lähdi kiitää siitä suhteesta.

Muistatteko puhelinnumerot ulkoa. Entä maistissa, muistuuko mieleen numero?

Miten olis vaikka numerotiedustelu? Facebook messenger? Instagram? Joku muu somekanava johon ei tarvita toisen numeroa?

Vierailija
177/213 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

iPhonen akku kyllä ihan oikeasti loppuu jos sen on ladannut yöllä ja käyttänyt töissä, minkä jälkeen on lähtenyt viihteelle. Se ihan yksinkertaisesti ja aidosti loppuu. Jos tällä kaverilla sitten on Android-puhelin, niin pitäisi olla jo melkein pieni ihme että sen varastoista löytyisi iPhonen laturi.

Että kyllä aivan oikeasti noin on voinut käydä, miten miehesi sen sinulle kertoi.

Jossainhan mies oli ilmeisesti puhelimensa silti ladannut. Kehoitti soittamaan sillä, kun tuli kotiin.

Vierailija
178/213 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, miten epätasapainoista taas. Kyllä se pettäminen siellä eniten kaihertaa. Vai haittaisiko muka, jos selittelisi jotain pienempää tekoaan?

Vierailija
179/213 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin tätä eksältä vuosikaudet ja jotenkin se pettäminen ei tullut edes mieleen kun olin vain niin sekaisin huolesta kun aamulla ei ollut siinä kun heräsin eikä puhelimessa mitään tietoa. Se on myös ihan puhtaan huolen kannalta ahdistava tilanne.

Mäkin järkiinnyin, enkä kuuntelis tollasta. Jokainen ehtii ennen nukahtamista laittaa sen viestin. Tai lähteä kotiin ennenkun on siinä tilassa.

Vierailija
180/213 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on saanut persettä.

Eli sillä on katkis housuissaan ja se on piilohomo.

No kuka nainen sellaista muutenkaan kotonaan kattelis?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi