Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä töissä mä olen ainoa, joka tietää voivansa jonain päivänä vain lähteä ja lopettaa työt

Vierailija
16.11.2018 |

Eikä tarvitse elellä toisten rahoilla. Mä olen ainoa, jolle se, että käy siellä paskapaikassa töissä on vain valinta. Muiden on pakko käydä, jos haluavat rahaa.

Kommentit (334)

Vierailija
161/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asenteesi vaikuttaa viehättävältä.

Aloittajahan vai listasi faktat. Ehkä kannattaisi miettiä, miksi aloitus ärsyttää? Olisiko syynä kateus?

Kateus siitä että ap elää köyhyydessä. Ei maksa elatusmaksuja eikä tapaa lapsiaan. Ei ole yhtään ystävää. Asuu yksiössä. Mies hoitaa lapset ja saa peruspäivärahan. Elättää lapset ilman elatusmaksuja tai lapsilisää. Nekin ap kuppaa

Ja sairastaa pers häiriötä

Kateus siitä että ehkä saa perinnön joskus? Ja nurt omistaa velkaisen pienen talon ja mökin johon muulla on hallintaoikeus. Yksi mummon antana sijoitusasunto josta pelkkiä kuluja.

Ikää on 45

Vierailija
162/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä että kuitenkin käyt siellä vaikka pidät sitä paskapaikkana ja halveksit työkavereitasi.

Niin, eikö olekin.

Ap

Saat nautintoa kun voit töissä suhtautua muihin alentuvasti ja käyttäytyä ylimielisesti?

Mistä päättelet että aloittaja suhtautuu töissä muihin alentuvasti tai että hänen taloudellinen asemansa näkyisi mitenkään muiden kanssa työskentelyssä? Ei taida olla lukutaito hallussa?

Minunkaan ei välttämättä tarvitsisi olla töissä ainakaan kokoaikaisesti. En voisi vähempää haluta suhtautua tämän takia kehenkään alentuvasti. Ainoa asia missä tämä näkyy on se, että olen ehkä kriittinen työn sisältöä tai työehtojen "venyttämistä" kohtaan.

Ap on palstahullu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon olevani APn asemassa 20 vuoden kuluttua.

Vierailija
164/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ootko vähän vajaa? No offence

Vierailija
165/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä että kuitenkin käyt siellä vaikka pidät sitä paskapaikkana ja halveksit työkavereitasi.

Niin, eikö olekin.

Ap

Saat nautintoa kun voit töissä suhtautua muihin alentuvasti ja käyttäytyä ylimielisesti?

Mistä päättelet että aloittaja suhtautuu töissä muihin alentuvasti tai että hänen taloudellinen asemansa näkyisi mitenkään muiden kanssa työskentelyssä? Ei taida olla lukutaito hallussa?

Minunkaan ei välttämättä tarvitsisi olla töissä ainakaan kokoaikaisesti. En voisi vähempää haluta suhtautua tämän takia kehenkään alentuvasti. Ainoa asia missä tämä näkyy on se, että olen ehkä kriittinen työn sisältöä tai työehtojen "venyttämistä" kohtaan.

Mulla sama. Ja koitan ajaa muidenkin asioita puhumalla. Koska mun elämä tai asuntolaina tai mikään ei riipu tästä.

Ap

Eikö? Tulosi ovat pienet. Sinulla ei ole varaa edes elttää lapsiasi

Millä elisit ilman työtä

Vierailija
166/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mietipä jos sun omat lapset löisivät nyt hanskat tiskiin ja toteasivat, etteivät enää tee yhtään mitään ennen kuin sinä kuolet ja he saavat sinun perintösi? jättävät opiskelut välistä ja jäisivät vain odottamaan kuolemaasi. Menisikö heidän elämänsä mielestäsi hukkaan odotellessa?

En miettisi koko asiaa. En usko, että he olisivat noin tyhmiä. Haluaisin tietää syyn. Jos se olisi se, että olen kiusannut heitä, enkä suostu ajattelemaan heidän tunteitaan, ja he olisivat siitä masentuneet, niin sehän ois sitten voi voi.

Ap

Mutta näinhän asia on. Poikasi tpistuva masenus alkoi jo alle 10v ja se johtuu täysin siitä ettet oöe koskaan välittänyt.

Et tietenkän mieti asiaa koska et välitä

Vierailija
167/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2k€ joka kuukausi säästöön. kirjoitti:

Toivot olevasi toisten rahoja kyttäävä narsisti?

Vierailija
168/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2k€ joka kuukausi säästöön. kirjoitti:

Et toivo

Vierailija
169/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on siis sen tädin kymppitonnin ansiosta kympppitonnia isompi osakesalkku.

Ap

Ahaa.. Osakesalkku etkä silti maksa edes elatusmaksuja. Annat lastesi elää köyhyydessä

Ja lainasit rahaa osakkeiden ostoon. Et esim aiemmin mainostamaasi remonttiin?

Perimmäinen tavoitteesi on siis säästää rahat lapsillesi? Nyt niitä ei voi käuttää lasten elämiseen?

Vierailija
170/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun mä olen. En mä sille mitään voi, että se on niille toisille pakollisempaa, kuin minulle.

Ap

Sä olet mitä? En tajunnut ekan enkä tämän viestin pointtia, sorry :) Koita avata lisää?

Ainoa, joka tietää, ettei ole pakko käydä töissä edes kyseisessä paikassa. Ei ole ainakaan kukaan avautunut, että "ihanaa, että mulla on se toinenkin mahdollisuus" sadatellessaan menoa.

Ap

Ok, kiitos kun avasit!

Musta tuntuu vähän oudolta tuo ennakkoasenne, että työ olisi ikävä pakko kaikille. Valitettavan monelle se sitä varmaan on, mutta ei kaikille. Esim. minä rakastan työtäni, ja tekisin sitä, vaikka saisin saman summan tekemättä mitään. Oppilaat ja opetustyö <3

Työ on hyvää myös mielenterveydelle. Onhan niitä masentuneita lottovoittajia, jotka ovat jättäneet duuninsa ja jäävät makaamaan sohvan pohjalle. Ja on niitä isojen rahojen perijöitäkin, jotka eivät meinaa löytää tarkoitusta elämäänsä. Toivottavasti sinulle ei käy niin <3

Äitini lannisti minua, siksi en ole löytänyt omaa minääni kiinnostavaa alaa. Äitini ei pitänyt minusta, eikä halunnut, että löydän itseni, olen itseni tai mitään sellaista.

Ap

Vierailija
171/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on siis sen tädin kymppitonnin ansiosta kympppitonnia isompi osakesalkku.

Ap

Ahaa.. Osakesalkku etkä silti maksa edes elatusmaksuja. Annat lastesi elää köyhyydessä

Perimmäinen tavoitteesi on siis säästää rahat lapsillesi? Nyt niitä ei voi käuttää lasten elämiseen?

Varat säästetään, tuloilla eletään.

Ap

Vierailija
172/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mietipä jos sun omat lapset löisivät nyt hanskat tiskiin ja toteasivat, etteivät enää tee yhtään mitään ennen kuin sinä kuolet ja he saavat sinun perintösi? jättävät opiskelut välistä ja jäisivät vain odottamaan kuolemaasi. Menisikö heidän elämänsä mielestäsi hukkaan odotellessa?

En miettisi koko asiaa. En usko, että he olisivat noin tyhmiä. Haluaisin tietää syyn. Jos se olisi se, että olen kiusannut heitä, enkä suostu ajattelemaan heidän tunteitaan, ja he olisivat siitä masentuneet, niin sehän ois sitten voi voi.

Ap

Mutta näinhän asia on. Poikasi tpistuva masenus alkoi jo alle 10v ja se johtuu täysin siitä ettet oöe koskaan välittänyt.

No en tietenkään miettisi. Jos joku on noin tyhmä, niin olkoon. Eri asia, jos syy johtuisi siitä, että olisin kiusannut heitä, kuten sanoin. Koska silloin voisimme selvittää asian ja puhua siitä. Etten ole tarkoittanut jne. Toisin kuin minun äitini. Mutta ei heillä ole varmaan varaa odottaa.

Ap

Vierailija
173/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun mä olen. En mä sille mitään voi, että se on niille toisille pakollisempaa, kuin minulle.

Ap

Sä olet mitä? En tajunnut ekan enkä tämän viestin pointtia, sorry :) Koita avata lisää?

Ainoa, joka tietää, ettei ole pakko käydä töissä edes kyseisessä paikassa. Ei ole ainakaan kukaan avautunut, että "ihanaa, että mulla on se toinenkin mahdollisuus" sadatellessaan menoa.

Ap

Ok, kiitos kun avasit!

Musta tuntuu vähän oudolta tuo ennakkoasenne, että työ olisi ikävä pakko kaikille. Valitettavan monelle se sitä varmaan on, mutta ei kaikille. Esim. minä rakastan työtäni, ja tekisin sitä, vaikka saisin saman summan tekemättä mitään. Oppilaat ja opetustyö <3

Työ on hyvää myös mielenterveydelle. Onhan niitä masentuneita lottovoittajia, jotka ovat jättäneet duuninsa ja jäävät makaamaan sohvan pohjalle. Ja on niitä isojen rahojen perijöitäkin, jotka eivät meinaa löytää tarkoitusta elämäänsä. Toivottavasti sinulle ei käy niin <3

Äitini lannisti minua, siksi en ole löytänyt omaa minääni kiinnostavaa alaa. Äitini ei pitänyt minusta, eikä halunnut, että löydän itseni, olen itseni tai mitään sellaista.

Ap

Ei susta pidä kukaan muukaan. Narsistit ovat vähän sellaisia.

Vierailija
174/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asenteesi vaikuttaa viehättävältä.

Aloittajahan vai listasi faktat. Ehkä kannattaisi miettiä, miksi aloitus ärsyttää? Olisiko syynä kateus?

Kateus siitä että ap elää köyhyydessä. Ei maksa elatusmaksuja eikä tapaa lapsiaan. Ei ole yhtään ystävää. Asuu yksiössä. Mies hoitaa lapset ja saa peruspäivärahan. Elättää lapset ilman elatusmaksuja tai lapsilisää. Nekin ap kuppaa

Ja sairastaa pers häiriötä

Kateus siitä että ehkä saa perinnön joskus? Ja nurt omistaa velkaisen pienen talon ja mökin johon muulla on hallintaoikeus. Yksi mummon antana sijoitusasunto josta pelkkiä kuluja.

Ikää on 45

Mies saa lapsilisät ja elatusta, kuten mainitsin. Halintaoikeusmökissä ei ole velkaa, se on ennakkoperintö.

Ap

Vierailija
175/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ok, kiitos kun avasit!

Ap

Ei susta pidä kukaan muukaan. Narsistit ovat vähän sellaisia.

Minä pidän ja olet siitäkin vain kade. Itse et kelpaa edes itsellesi :)

Ap

Vierailija
176/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eikö olekin.

Ap

Mulla sama. Ja koitan ajaa muidenkin asioita puhumalla. Koska mun elämä tai asuntolaina tai mikään ei riipu tästä.

Ap

Eikö? Tulosi ovat pienet. Sinulla ei ole varaa edes elttää lapsiasi

Millä elisit ilman työtä

Ei riipu, lapsiahan elätetään tulojen mukaan, ei varallisuuden.

Ap

Vierailija
177/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän mä nytkään maksa velkaa tuloilla vaan varoilla. Eli varojen siirtoa muodosta toiseen.

Ap

Vierailija
178/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Varat säästetään, tuloilla eletään.

Ap

Sinula ei ole tuloja. Et siis elätä lapsiasi. Toivot että isäsi perinnästä tulisi tuloja sinulle ja siirät taas perinön lapsillesi ja he elävät taas niillä tuloilla

Ja odottavat kuolemaasi kuten sinä odotat isäsi kuolemaa

Vierailija
179/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi tosin kaikkea palkkaa ei saa mutta hänellehän raha ei ole ongelma.

Vierailija
180/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No en tietenkään miettisi. Jos joku on noin tyhmä, niin olkoon. Eri asia, jos syy johtuisi siitä, että olisin kiusannut heitä, kuten sanoin. Koska silloin voisimme selvittää asian ja puhua siitä. Etten ole tarkoittanut jne. Toisin kuin minun äitini. Mutta ei heillä ole varmaan varaa odottaa.

Ap

Kyllä sinä itse tiedät että olet ollut maaiman huonoin äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme