Meillä töissä mä olen ainoa, joka tietää voivansa jonain päivänä vain lähteä ja lopettaa työt
Eikä tarvitse elellä toisten rahoilla. Mä olen ainoa, jolle se, että käy siellä paskapaikassa töissä on vain valinta. Muiden on pakko käydä, jos haluavat rahaa.
Kommentit (334)
Vierailija kirjoitti:
Jännä että kuitenkin käyt siellä vaikka pidät sitä paskapaikkana ja halveksit työkavereitasi.
Ööööö..... 90% suomen duunareista tekee noin :^)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
paras olisi jos perintö siirtyisi suoraan lapsillesi. itsehän toivoit että isäsi olisi siirtänyt mummosi perinnön suoraan sinulle...
Niinpä. Silloin voisin harkitakin että lapset saisivat isäni perinnön.
ApIhanaa. Äotihullu ajattelee lapsiaan!
Siirrä todiaan perintö lapsille
Ei pysty, koska isäni ei siirtänyt omaansa mulle. Nyt hänellä on oma ja äitinsä perinnöksi jättämä omaisuus. Sitä ei voi enää jakaa verotta.
Ap
Mulla sama juttu. Voin lähteä koska vain.
Muilla asuntovelkaa tai 10 lasta elätettävänä.
Tämä on oikeastaan yhtä juhlaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaako tämä fantasia kivikissaa selviämään sen faktan kanssa, että kaikki muut ovat pystyneet lähtemään eroon äideistään henkisesti? Vain kivikissa jatkaa omassa päässään paskan äitisuhteen kanssa tahkoamista. Työpaikkafantasiassa Kivikissa mielikuvassaan on ainoa, joka pystyisi lähtemään. Se kompensoi ?
Kyllä. Se kompensoi ajatuksena myös sen että on pienet tulot. Ei pysty edes elatusmaksuja maksamaan. Lapset elä alle köyhyysrajalla. Lapsi on vakavasti psyykkisesti sairas. Ei tapaa koskaan lapsiaan eikä ole yhtään ihmistä jonka kanssa tulee toimeen.
Nämä asiat kompensoituu varakkaalla suvulla ja ajatuksella että omas tasoa olisi prinssi Haakon.Ja ajatus isän perinnöstä herättää toivoa. Isä tosin voi elä vielä 20 vuotta ja silloin äitihullu on jo eläkkeellä
Ei elä 20:tä vuotta. Hyvä jos muutaman.
ApEntä jos
Ent jps elää yli 90-vuotiasksi kuten äitinsä
Jää nähtäväksi
Ja onneksi kukaan meistä ei toivo vanhempien kuolemaa rahan takia
No ei todellakaan elä. On nyt huonommassa kunnossa kuin isoäiti oli koskaan, kuollessaankaan. Päästäkseen samaan hänen pitäisi ajaa autoakin vielä 13 vuotta ja golfata 10 vuotta, mutta ei pysty enää edes kävelemään.
ApVoi elää 20v vaikkei pysty kävelemään
Ei elä kuitenkaan. Hyvä jos pari vuotta vielä elää.
ApVoi sua. Tätä ei kukaan tiedä
Lääkärikirja tietää.
Ap
Niinkö? Tietää isäsi elinpäivät?
Olen sairaanhoitaja ja olen huomannut ettei ole mitään tietoa kuinka kauan kukin elää sairastututtuaan.
Annoit isällesi 5v elinaikaa muutama vuosi sitten. Dg? Alkoholidementia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaako tämä fantasia kivikissaa selviämään sen faktan kanssa, että kaikki muut ovat pystyneet lähtemään eroon äideistään henkisesti? Vain kivikissa jatkaa omassa päässään paskan äitisuhteen kanssa tahkoamista. Työpaikkafantasiassa Kivikissa mielikuvassaan on ainoa, joka pystyisi lähtemään. Se kompensoi ?
Kyllä. Se kompensoi ajatuksena myös sen että on pienet tulot. Ei pysty edes elatusmaksuja maksamaan. Lapset elä alle köyhyysrajalla. Lapsi on vakavasti psyykkisesti sairas. Ei tapaa koskaan lapsiaan eikä ole yhtään ihmistä jonka kanssa tulee toimeen.
Nämä asiat kompensoituu varakkaalla suvulla ja ajatuksella että omas tasoa olisi prinssi Haakon.Ja ajatus isän perinnöstä herättää toivoa. Isä tosin voi elä vielä 20 vuotta ja silloin äitihullu on jo eläkkeellä
ApEntä jos
Jää nähtäväksi
No ei todellakaan elä. On nyt huonommassa kunnossa kuin isoäiti oli koskaan, kuollessaankaan. Päästäkseen samaan hänen pitäisi ajaa autoakin vielä 13 vuotta ja golfata 10 vuotta, mutta ei pysty enää edes kävelemään.
Lääkärikirja tietää.
ApNiinkö? Tietää isäsi elinpäivät?
Olen sairaanhoitaja ja olen huomannut ettei ole mitään tietoa kuinka kauan kukin elää sairastututtuaan.
On osassa sairauksia. Toki ne ovat keskiarvoja ja arvioita, mutta kuitenkin. Alkoholin suurkulutus ja DM1 ovat heikentäneet terveyttä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Annoit isällesi 5v elinaikaa muutama vuosi sitten. Dg? Alkoholidementia?
Se oli toki arvio, mutta toivoisin sen pitävän paikkaansa. Isän elämä ei ole minkään arvoista, niin huonokuntoinen hän on.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Asenteesi vaikuttaa viehättävältä.
Aloittajahan vai listasi faktat. Ehkä kannattaisi miettiä, miksi aloitus ärsyttää? Olisiko syynä kateus?
Varsinkin, kun joutuu elämään hoitokodissa, eikä saa elää vaimon kanssa kotona. Se oli hänen alkuperäinen toiveensa, kuten varmaan kaikkien vanhusten.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä että kuitenkin käyt siellä vaikka pidät sitä paskapaikkana ja halveksit työkavereitasi.
Niin, eikö olekin.
ApSaat nautintoa kun voit töissä suhtautua muihin alentuvasti ja käyttäytyä ylimielisesti?
Mistä päättelet että aloittaja suhtautuu töissä muihin alentuvasti tai että hänen taloudellinen asemansa näkyisi mitenkään muiden kanssa työskentelyssä? Ei taida olla lukutaito hallussa?
Minunkaan ei välttämättä tarvitsisi olla töissä ainakaan kokoaikaisesti. En voisi vähempää haluta suhtautua tämän takia kehenkään alentuvasti. Ainoa asia missä tämä näkyy on se, että olen ehkä kriittinen työn sisältöä tai työehtojen "venyttämistä" kohtaan.
mietipä jos sun omat lapset löisivät nyt hanskat tiskiin ja toteasivat, etteivät enää tee yhtään mitään ennen kuin sinä kuolet ja he saavat sinun perintösi? jättävät opiskelut välistä ja jäisivät vain odottamaan kuolemaasi. Menisikö heidän elämänsä mielestäsi hukkaan odotellessa?
Miksi lainasit tädiltäsi kymppitonnin etkä edes maksa sitä takaisin? Turhaan leuhkit täällä, köyhä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEntä jos
Jää nähtäväksi
Lääkärikirja tietää.
Olen sairaanhoitaja ja olen huomannut ettei ole mitään tietoa kuinka kauan kukin elää sairastututtuaan.On osassa sairauksia. Toki ne ovat keskiarvoja ja arvioita, mutta kuitenkin. Alkoholin suurkulutus ja DM1 ovat heikentäneet terveyttä.
Ap
Ja luit läkärikirjasta että isäsi elää vielä 2 vuotta?
Mikä sairaus on sellainen että elinaika on tarkkaan 5 vuotta?
T. Edellinen sh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, eikö olekin.
ApSaat nautintoa kun voit töissä suhtautua muihin alentuvasti ja käyttäytyä ylimielisesti?
Mistä päättelet että aloittaja suhtautuu töissä muihin alentuvasti tai että hänen taloudellinen asemansa näkyisi mitenkään muiden kanssa työskentelyssä? Ei taida olla lukutaito hallussa?
Minunkaan ei välttämättä tarvitsisi olla töissä ainakaan kokoaikaisesti. En voisi vähempää haluta suhtautua tämän takia kehenkään alentuvasti. Ainoa asia missä tämä näkyy on se, että olen ehkä kriittinen työn sisältöä tai työehtojen "venyttämistä" kohtaan.
Mulla sama. Ja koitan ajaa muidenkin asioita puhumalla. Koska mun elämä tai asuntolaina tai mikään ei riipu tästä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
mietipä jos sun omat lapset löisivät nyt hanskat tiskiin ja toteasivat, etteivät enää tee yhtään mitään ennen kuin sinä kuolet ja he saavat sinun perintösi? jättävät opiskelut välistä ja jäisivät vain odottamaan kuolemaasi. Menisikö heidän elämänsä mielestäsi hukkaan odotellessa?
En miettisi koko asiaa. En usko, että he olisivat noin tyhmiä. Haluaisin tietää syyn. Jos se olisi se, että olen kiusannut heitä, enkä suostu ajattelemaan heidän tunteitaan, ja he olisivat siitä masentuneet, niin sehän ois sitten voi voi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi lainasit tädiltäsi kymppitonnin etkä edes maksa sitä takaisin? Turhaan leuhkit täällä, köyhä 😂
En halunnut myydä niin paljon osakkeita, täti tyrkytti sen minulle "talteen", koska ei taas halunnut ostaa niin paljon osakkeita ja sovittiin, että se maksetaan pois, kun perin isäni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEntä jos
Jää nähtäväksi
Lääkärikirja tietää.
Olen sairaanhoitaja ja olen huomannut ettei ole mitään tietoa kuinka kauan kukin elää sairastututtuaan.On osassa sairauksia. Toki ne ovat keskiarvoja ja arvioita, mutta kuitenkin. Alkoholin suurkulutus ja DM1 ovat heikentäneet terveyttä.
ApJa luit läkärikirjasta että isäsi elää vielä 2 vuotta?
Mikä sairaus on sellainen että elinaika on tarkkaan 5 vuotta?
T. Edellinen sh
Missä olen väittänyt tasan 5 vuotta? Keskimäärin kylläkin. En kerro.
Ap
Minulla on siis sen tädin kymppitonnin ansiosta kympppitonnia isompi osakesalkku.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun mä olen. En mä sille mitään voi, että se on niille toisille pakollisempaa, kuin minulle.
ApSä olet mitä? En tajunnut ekan enkä tämän viestin pointtia, sorry :) Koita avata lisää?
Ainoa, joka tietää, ettei ole pakko käydä töissä edes kyseisessä paikassa. Ei ole ainakaan kukaan avautunut, että "ihanaa, että mulla on se toinenkin mahdollisuus" sadatellessaan menoa.
Ap
Ok, kiitos kun avasit!
Musta tuntuu vähän oudolta tuo ennakkoasenne, että työ olisi ikävä pakko kaikille. Valitettavan monelle se sitä varmaan on, mutta ei kaikille. Esim. minä rakastan työtäni, ja tekisin sitä, vaikka saisin saman summan tekemättä mitään. Oppilaat ja opetustyö <3
Työ on hyvää myös mielenterveydelle. Onhan niitä masentuneita lottovoittajia, jotka ovat jättäneet duuninsa ja jäävät makaamaan sohvan pohjalle. Ja on niitä isojen rahojen perijöitäkin, jotka eivät meinaa löytää tarkoitusta elämäänsä. Toivottavasti sinulle ei käy niin <3
Ihanaa. Äotihullu ajattelee lapsiaan!
Siirrä todiaan perintö lapsille