Meillä töissä mä olen ainoa, joka tietää voivansa jonain päivänä vain lähteä ja lopettaa työt
Eikä tarvitse elellä toisten rahoilla. Mä olen ainoa, jolle se, että käy siellä paskapaikassa töissä on vain valinta. Muiden on pakko käydä, jos haluavat rahaa.
Kommentit (334)
Do not feed the troll! Älkää syöttäkö trollia!
Keskustelun aloittaja haluaa vain joko trollata, tai sitten hän on huomiota hakeva idiootti. Lopettakaa vastailu tällaisiin turhanpäiväisiin postauksiin!
Tämän on pakko olla provo, tai sitten AP on töissä jossain V"¤¤¤uilupuhelinpalvelussa.
Jos ei provo, niin mielestäni AP:n pitäisi oikeasti lopettaa työssäkäynti. Ei tarvitse katsella niitä työkavereita eikä pomoa. Lisäksi joku työtön toivon mukaan saisi työpaikan. Joku joka sitä oikeasti tarvitsisi.
Tai muut eivät varallisuudestaan kailota suureen ääneen, kun sillä saa vain mulkun maineen. Onhan näitä duunareita joista työkaverit tiesivät vasta kuoleman jälkeen, että siinä viereisessä loosissa paskaa punnersi miljonääri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät olevasi ainoa? Ehkäpä muut eivät ole niin moukkia, että kailottavat ympäriinsä tulevista rikkauksistaan.
No miksi uskoisin etten ole ainoa, kun muut vaikuttavat sille, että ei ole isoja perintöjä tulossa. Ei ole ainakaan sillä saralla hengenheimolaisia. En ole töissä maininnut, että tällainen on mahdollista. Mutta voisin mainita, jos joku ottaisi kopin vihjailuista.... Mutta ei. Kun näiden vanhemmista kuulee, niin ihan köyhiä ovat kaikki.
ApOmat vanhempasi häpeäisivät sinua, jos näkisivät, mitä kirjoitat.
Itsepähän ovat kasvattaneet ja tarpeeksi epätasapainoisia luodakseen tällaista hakematta itselleen apua. Toisin kuin minä :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, jos olet äitifiksatoitunut tyyppi, ymmärrän, että sinun silmissäsi te olette jumissa työpaikallenne. Koska olet jumissa äidissäsikin. Muut eivät ole jumissa työpaikalla eivätkä äitinsä kanssa vaan he tajuavat, että voivat vaihtaa toisaalle ilman perintöäkin.
No eivät tajua :) Eikä se homma vaihtamalla parane. Itsekin ollut alallani noin 7 työpaikassa ja aina yhtä paskaa.
ApTeet siis valintoja, ja törmäät paskaan aina vaan. Ehkä katsominen peiliin auttaisi? Syy kun on todennäköisesti sinussa. Sinulta taitaa puuttua älyllinen kompetenssi kun näytät vain säheltävän päättömästi. Tekstisikin on valjua, kuivakoita lyhyitä vastauksia ilman mitään syvyyttä. Enpä tahtoisi olla sinä.
Syy on alassa, ei ole minun juttuni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tai muut eivät varallisuudestaan kailota suureen ääneen, kun sillä saa vain mulkun maineen. Onhan näitä duunareita joista työkaverit tiesivät vasta kuoleman jälkeen, että siinä viereisessä loosissa paskaa punnersi miljonääri.
Vain tasapainottoman mulkun mielestä itseään rikkaampi on mulkku. Muita rakastava, hyvä ihminen ei piittaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain tasapainottoman mulkun mielestä itseään rikkaampi on mulkku. Muita rakastava, hyvä ihminen ei piittaa.
Ap
😁 Katsopa edelliseltä sivulta mitä sun tuli sanottua isän vaimon lapsista. Ihanan rakastavaa ja tasapainoista tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap😁 Katsopa edelliseltä sivulta mitä sun tuli sanottua isän vaimon lapsista. Ihanan rakastavaa ja tasapainoista tekstiä.
Eivät he ole minua rikkaampia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla ei ole irtisanomisaikaa?
Miten niin ei ole? Voi töistä silti "vain lähteä".
ApNo miten voit "vain lähteä", jos irtisanomisajan takia ei voi noin vain lähteä.
Lähde jo eläkkeelle, eläkeikäinen, sitä odotetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap😁 Katsopa edelliseltä sivulta mitä sun tuli sanottua isän vaimon lapsista. Ihanan rakastavaa ja tasapainoista tekstiä.
Et nyt ilmeisesti tajunnut, mitä tarkoitin itseään rikkaampia arvostelevista. Että he ovat mulkkuja. Muita rakastava hyvä ihminen ei ahdistu siitä, että toinen on itseä rikkaampi, eikä pidä tätä mulkkuna.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eivät varmaan. Kusipäisyydessäkin voitat kaikki mennen tullen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEivät varmaan. Kusipäisyydessäkin voitat kaikki mennen tullen.
Jos näin uskominen antaa sinulle voimaa, niin kaikin mokomin vaan.
Ap
Teet siis valintoja, ja törmäät paskaan aina vaan. Ehkä katsominen peiliin auttaisi? Syy kun on todennäköisesti sinussa. Sinulta taitaa puuttua älyllinen kompetenssi kun näytät vain säheltävän päättömästi. Tekstisikin on valjua, kuivakoita lyhyitä vastauksia ilman mitään syvyyttä. Enpä tahtoisi olla sinä.