Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä töissä mä olen ainoa, joka tietää voivansa jonain päivänä vain lähteä ja lopettaa työt

Vierailija
16.11.2018 |

Eikä tarvitse elellä toisten rahoilla. Mä olen ainoa, jolle se, että käy siellä paskapaikassa töissä on vain valinta. Muiden on pakko käydä, jos haluavat rahaa.

Kommentit (334)

Vierailija
61/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti aloittajalle ei käy niin, että sitä perintöä ei sitten kuitenkaan koskaan tule. Sitähän hän ei voi tietää varmaksi, kun ei sitä vielä ole saanut :)

Vierailija
62/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minullakin oli pitkän aikaa tilanne, etten tehnyt töitä rahan takia mutta ei se minua katkeraksi tehnyt.

Kieltämättä huomasin suhtautumiseni yt-neuvotteluihin olevan jossain määrin erilainen kuin kollegoillani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintö ei ole koskaan varma

Vierailija
64/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vaan ekan sivun niin en tiedä onko tämä kysytty.

Jos lähdet töistä kokonaan pois, niin kai sentään hyödynnät ansiosidonnaisen? Vaikka sanoitkin ettet tarvitse toisten rahoja niin kai otat omasi sentään takaisin?

Vierailija
65/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko niin, että olet ainoa siellä, joka luulee tietävänsä muiden asiat?

Vierailija
66/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kun sulla ei ole tuo duunipaikka rahasta kiinni, niin voisitko olla se rohkea, joka sanoo työpaikalla kaikista epäkohdista suorat sanat?

Koska muut eivät potkujen pelossa uskalla.

JOs sulle tulisi sen vuoksi lähtimet, niin sinua se ei hetkauttaisi. Muut muistelisivat sinua kyllä hyvällä. Tekisit hyvän työn.

Vierailija
67/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät olevasi ainoa? Ehkäpä muut eivät ole niin moukkia, että kailottavat ympäriinsä tulevista rikkauksistaan.

Vierailija
68/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko ei ole kuin verot ja kuolema.

Jeesus voi pelastaa kuolemalta, mutta veroilta ei pelasta mikään.

Vierailija
69/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meidän työpaikalla alkoi olla liiaa kaikkea negaa, irtisanouduin enkä kirjoittanut av:lle noloa avausta. Ja hommasin itselleni työn, jossa ei tarvitse kuunnella jatkuvaa valitusta. 

Ja jos olen oikein käsittänyt, ap leijuu jollain tulevaisuuden perinnöllä, tilillä ei edes ole rahaa nyt, joten juuri tällä hetkellä hänen lähtönsä on vain hypoteesi tulevaisuudesta. 

Ja kuten joku jo aiemmin kirjoitti, jos ap:lla olisi hyvä kompetenssil ei tarvitsisi kitua missään vaan mennä sopivaan työpaikkaan. 

Vierailija
70/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät olevasi ainoa? Ehkäpä muut eivät ole niin moukkia, että kailottavat ympäriinsä tulevista rikkauksistaan.

Eivätkä edes olemassaolevista rikkauksistaan. En todellakaan huutele omista omistuksistani ympärilleni enkä etenkään työyhteyksissä. Ei olisi pakko tehdä töitä.

Vierailija
71/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis minkälainen ihminen on tämän aloituksen kirjoittaja? Jotenkin ällöttää tommonen.

Hän on palstahullujen kärkipäästä, Kivikissa aka Äitihullu. Jankkaa täällä yleensä loppuviikosta ikivanhoista kohtaamistaan (kuvitelluista) vääryyksistä kymmenien vuosien takaa. Krooninen äitisuhdefiksaatio. Inhottava, ylimielinen, omalle toiminalleen sokea narsisti. Hänen kanssaan keskusteleminen ei johda mihinkään, paitsi "IDIOOTTIIIIIII, PASKAAAAAAAAA -tyylisin raivoviesteihin. Yleensä avaukset poistetaan asiattomina, mutta hän kuitenkin jaksaa aina uudelleen. Ei liene muita harrastuksia..

Vierailija
72/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ap ihanalta, empaattiselta, ajattelevaiselta ja rakastettavalta ihmiseltä <3.

Kivikissa on sitä aina.

Vierailija
73/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun mä olen. En mä sille mitään voi, että se on niille toisille pakollisempaa, kuin minulle.

Ap

Sä olet mitä? En tajunnut ekan enkä tämän viestin pointtia, sorry :) Koita avata lisää?

Vierailija
74/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin vaan ekan sivun niin en tiedä onko tämä kysytty.

Jos lähdet töistä kokonaan pois, niin kai sentään hyödynnät ansiosidonnaisen? Vaikka sanoitkin ettet tarvitse toisten rahoja niin kai otat omasi sentään takaisin?

Saa nähdä, koska alalla ei ole pahemmin työttömyyttä. Ikävä kyllä.

Ap

Vierailija
75/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, vaikka jollakin muullakin olisi sama tilanne? Kaikki eivät huutele siitä eteenpäin.

Vierailija
76/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi uskoisin etten ole ainoa, kun muut vaikuttavat sille, että ei ole isoja perintöjä tulossa. Ei ole ainakaan sillä saralla hengenheimolaisia. En ole töissä maininnut, että tällainen on mahdollista. Mutta voisin mainita, jos joku ottaisi kopin vihjailuista.... Mutta ei. Kun näiden vanhemmista kuulee, niin ihan köyhiä ovat kaikki.

Ap

Vierailija
77/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun meidän työpaikalla alkoi olla liiaa kaikkea negaa, irtisanouduin enkä kirjoittanut av:lle noloa avausta. Ja hommasin itselleni työn, jossa ei tarvitse kuunnella jatkuvaa valitusta. 

Ja jos olen oikein käsittänyt, ap leijuu jollain tulevaisuuden perinnöllä, tilillä ei edes ole rahaa nyt, joten juuri tällä hetkellä hänen lähtönsä on vain hypoteesi tulevaisuudesta. 

Ja kuten joku jo aiemmin kirjoitti, jos ap:lla olisi hyvä kompetenssil ei tarvitsisi kitua missään vaan mennä sopivaan työpaikkaan. 

Sopiviin työpaikkoihin ei noin vain mennä. Ehkä sulle kelpaakin kaikki räkätyö.

Ap

Vierailija
78/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No, minä olen yleensä saanut asiani hoidettua ihan ok. Vuositulot ovat 50 - 90 000 haarukassa ja työttömänä nolla päivää 20 vuoden työuran aikana. Kahteen kertaan tai oikeastaan kolmeen alkanut työpaikka nyppiä tosissaan, mutta en ole jäänyt niihin kitumaan vaan jatkanut matkaa. 

Vierailija
79/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun mä olen. En mä sille mitään voi, että se on niille toisille pakollisempaa, kuin minulle.

Ap

Sä olet mitä? En tajunnut ekan enkä tämän viestin pointtia, sorry :) Koita avata lisää?

Ainoa, joka tietää, ettei ole pakko käydä töissä edes kyseisessä paikassa. Ei ole ainakaan kukaan avautunut, että "ihanaa, että mulla on se toinenkin mahdollisuus" sadatellessaan menoa.

Ap

Vierailija
80/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No, minä olen yleensä saanut asiani hoidettua ihan ok. Vuositulot ovat 50 - 90 000 haarukassa ja työttömänä nolla päivää 20 vuoden työuran aikana. Kahteen kertaan tai oikeastaan kolmeen alkanut työpaikka nyppiä tosissaan, mutta en ole jäänyt niihin kitumaan vaan jatkanut matkaa. 

No ei tässä asioiden hoitamattomuudesta olekaan kysymys.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme