Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä töissä mä olen ainoa, joka tietää voivansa jonain päivänä vain lähteä ja lopettaa työt

Vierailija
16.11.2018 |

Eikä tarvitse elellä toisten rahoilla. Mä olen ainoa, jolle se, että käy siellä paskapaikassa töissä on vain valinta. Muiden on pakko käydä, jos haluavat rahaa.

Kommentit (334)

Vierailija
81/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, vaikka jollakin muullakin olisi sama tilanne? Kaikki eivät huutele siitä eteenpäin.

No ei siitä valituksen määrästä voi niin päätellä. Sittenhän ei tarttisi niin paljon valittaa.

Ap

Vierailija
82/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko masokisti, kun käyt paskakasassa töissä vapaaehtoisesti 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos olet äitifiksatoitunut tyyppi, ymmärrän, että sinun silmissäsi te olette jumissa työpaikallenne. Koska olet jumissa äidissäsikin. Muut eivät ole jumissa työpaikalla eivätkä äitinsä kanssa vaan he tajuavat, että voivat vaihtaa toisaalle ilman perintöäkin. 

Vierailija
84/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, jos olet äitifiksatoitunut tyyppi, ymmärrän, että sinun silmissäsi te olette jumissa työpaikallenne. Koska olet jumissa äidissäsikin. Muut eivät ole jumissa työpaikalla eivätkä äitinsä kanssa vaan he tajuavat, että voivat vaihtaa toisaalle ilman perintöäkin. 

No eivät tajua :) Eikä se homma vaihtamalla parane. Itsekin ollut alallani noin 7 työpaikassa ja aina yhtä paskaa.

Ap

Vierailija
85/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eivät tajua :) Eikä se homma vaihtamalla parane. Itsekin ollut alallani noin 7 työpaikassa ja aina yhtä paskaa.

Ap

Fiksumpi saattaisi tajuta vaihtaa alaa. Ja vielä fiksumpi voisi ymmärtää, että se paska ei olekaan niissä työpaikoissa, vaan omassa päässäsi.

Vierailija
86/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulla ei ole irtisanomisaikaa?

Miten niin ei ole? Voi töistä silti "vain lähteä".

Ap

No miten voit "vain lähteä", jos irtisanomisajan takia ei voi noin vain lähteä.

Kun irtisanoutuu voi kävellä vaikka heti ovesta ulos. Toki silloin ei ole oikeutettu irtisanomisajan palkkaab ellei toisin sovita.

Vierailija
87/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä joku hoiva-ala?

Vierailija
88/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää.... !!

Koita nyt ymmärtää, että eivät ihmiset puhu tällaisista!!

Mulla on 45000 pahan päivän tilillä, tulossa yksi talo ja yksi mökki ihan juuri perintönä 90-vuotiailta eri isovanhemmiltani (vanhempani jäävät välistä omasta tahdostaan, he ovat ainoita lapsia kuten minäkin ja juuri äitini peri oman äitinsä asunnon ja sijoitukset). Silti tällä hetkellä kituutellaan, kun päätin vaihtaa ammattia. Ollaan siis varmaan päällisin puolin jostain köyhän oloisia, kun en huutele tulevia raha-asioita. Voihan mun isovanhemmat elää vaikka 120v ja mä kuolla huomenna.

Vierailija
89/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yli 50 000 euroa tilillä ja velatonta asuntovarallisuutta yli 400 000 eurolla ja kyllä, voin hyvinkin välillä sanoa, että työ tai asiakas ottaa päähän tai rasittaa. Että ihan vapaaehtoinen pakko enkä tiedä, miten hyvin kartalla kukakin on raha-asioistani, koska en niistä kauheasti avaudu. 

Vierailija
90/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät muiden tilanteet noin hyvin?

Itse olen perinyt yli 200 hehtaaria metsää, mutta en ole siitä huudellut työpaikalla. Rahat eivät näy tililläni, mutta onhan se todella iso turva tulevaisuudessa. En aio nyt metsää myydä tai tehdä mitään hakkuita, muuta kuin noudatan metsänhoitoyhdistyksen metsänhoitosuunnitelmaa harvennushakkuineen. 

Onneksi pidän työstäni, joten ei tarvitse miettiä töiden lopettamista pitkään aikaan. 

Vierailija
91/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää.... !!

Koita nyt ymmärtää, että eivät ihmiset puhu tällaisista!!

Mulla on 45000 pahan päivän tilillä, tulossa yksi talo ja yksi mökki ihan juuri perintönä 90-vuotiailta eri isovanhemmiltani (vanhempani jäävät välistä omasta tahdostaan, he ovat ainoita lapsia kuten minäkin ja juuri äitini peri oman äitinsä asunnon ja sijoitukset). Silti tällä hetkellä kituutellaan, kun päätin vaihtaa ammattia. Ollaan siis varmaan päällisin puolin jostain köyhän oloisia, kun en huutele tulevia raha-asioita. Voihan mun isovanhemmat elää vaikka 120v ja mä kuolla huomenna.

Ei noilla omaisuuksilla vielä tuotoilla elellä, eli ei oikein voi jäädä töistä pois.

Ap

Vierailija
92/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti onkin siinä, kuka voisi jäädä töistä tulevaisuudessa pois ja elää omaisuustuloillaan.

Ap

Vierailija
93/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse en varmaan työmarkkinatukeakaan saisi, mutta sen reilun 400 euron eteen, jos sen haluaisi leivän päälle lisäsärpimeksi riittää tehdä töitä jokunen päivä kuukaudessa :)

Ap

Vierailija
94/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun meidän työpaikalla alkoi olla liiaa kaikkea negaa, irtisanouduin enkä kirjoittanut av:lle noloa avausta. Ja hommasin itselleni työn, jossa ei tarvitse kuunnella jatkuvaa valitusta. 

Ja jos olen oikein käsittänyt, ap leijuu jollain tulevaisuuden perinnöllä, tilillä ei edes ole rahaa nyt, joten juuri tällä hetkellä hänen lähtönsä on vain hypoteesi tulevaisuudesta. 

Ja kuten joku jo aiemmin kirjoitti, jos ap:lla olisi hyvä kompetenssil ei tarvitsisi kitua missään vaan mennä sopivaan työpaikkaan. 

Sopiviin työpaikkoihin ei noin vain mennä. Ehkä sulle kelpaakin kaikki räkätyö.

Ap

No, minä olen yleensä saanut asiani hoidettua ihan ok. Vuositulot ovat 50 - 90 000 haarukassa ja työttömänä nolla päivää 20 vuoden työuran aikana. Kahteen kertaan tai oikeastaan kolmeen alkanut työpaikka nyppiä tosissaan, mutta en ole jäänyt niihin kitumaan vaan jatkanut matkaa. 

Kuinkahan kauan saisit säästää, että voisit elää pääomatuloillasi?

Ap

Vierailija
95/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun meidän työpaikalla alkoi olla liiaa kaikkea negaa, irtisanouduin enkä kirjoittanut av:lle noloa avausta. Ja hommasin itselleni työn, jossa ei tarvitse kuunnella jatkuvaa valitusta. 

Ja jos olen oikein käsittänyt, ap leijuu jollain tulevaisuuden perinnöllä, tilillä ei edes ole rahaa nyt, joten juuri tällä hetkellä hänen lähtönsä on vain hypoteesi tulevaisuudesta. 

Ja kuten joku jo aiemmin kirjoitti, jos ap:lla olisi hyvä kompetenssil ei tarvitsisi kitua missään vaan mennä sopivaan työpaikkaan. 

Sopiviin työpaikkoihin ei noin vain mennä. Ehkä sulle kelpaakin kaikki räkätyö.

Ap

Räkätyö :D

Onko se vähemmän huono vaihtoehto kuin p-a-s-k-a työ?

Vierailija
96/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkelläkin näillä schaissepalkoilla päätän mitä milloinkin teen. ihan oman hyvittavuuden mukaan.

Työstä saatava palkka pääkaupunkiseudun kuluilla on 200 isompi kuin se että menen pohjoiseen ottamaan tsillisti yhteiskunnan tuilla.

Muutama keikkavuoro niin on samassa, kun ei vaikuta tukiin.

Vapaa ku taivaan lintu tekemään näitä päätöksiä.

Vierailija
97/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ap:n kaltainen tilanne aikoinaan. Työkaverit yrittivät sönköttää, että en muka voi tehdä niin, kun on irtisanomisaika yms.

Totesin vain, että en ole vankilassa ja voin kävellä tuosta ovesta ihan koska vaan.

Niin sitten tein, enkä ole katunut.

Vierailija
98/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet töissä paskapaikassa, koska elämä olisi tyhjää ilman työtä? Vai koska sinun mielestäsi pitää tehdä työtä?

Minä olen työssä unelmapaikassani. Minä voitin.

Vierailija
99/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä tarvitse elellä toisten rahoilla. Mä olen ainoa, jolle se, että käy siellä paskapaikassa töissä on vain valinta. Muiden on pakko käydä, jos haluavat rahaa.

Mä voin lopettaa työt ja lähteä koska tahansa. On nääs joustava työaika.

Vierailija
100/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä että kuitenkin käyt siellä vaikka pidät sitä paskapaikkana ja halveksit työkavereitasi.

Niin, eikö olekin.

Ap

Saat nautintoa kun voit töissä suhtautua muihin alentuvasti ja käyttäytyä ylimielisesti?

Mitä ylimielistä siinä on, että jollain meistä on varakas tausta ja pystyvät perimään paljon rahaa?

Ap

Otsikko jo paljasti ja tässä niitti. Kuninkaallinen äitihullu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän