Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä töissä mä olen ainoa, joka tietää voivansa jonain päivänä vain lähteä ja lopettaa työt

Vierailija
16.11.2018 |

Eikä tarvitse elellä toisten rahoilla. Mä olen ainoa, jolle se, että käy siellä paskapaikassa töissä on vain valinta. Muiden on pakko käydä, jos haluavat rahaa.

Kommentit (334)

Vierailija
101/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako tämä fantasia kivikissaa selviämään sen faktan kanssa, että kaikki muut ovat pystyneet lähtemään eroon äideistään henkisesti? Vain kivikissa jatkaa omassa päässään paskan äitisuhteen kanssa tahkoamista. Työpaikkafantasiassa Kivikissa mielikuvassaan on ainoa, joka pystyisi lähtemään. Se kompensoi ?

Vierailija
102/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja itse en varmaan työmarkkinatukeakaan saisi, mutta sen reilun 400 euron eteen, jos sen haluaisi leivän päälle lisäsärpimeksi riittää tehdä töitä jokunen päivä kuukaudessa :)

Ap

Etkö kuulu liittoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaako tämä fantasia kivikissaa selviämään sen faktan kanssa, että kaikki muut ovat pystyneet lähtemään eroon äideistään henkisesti? Vain kivikissa jatkaa omassa päässään paskan äitisuhteen kanssa tahkoamista. Työpaikkafantasiassa Kivikissa mielikuvassaan on ainoa, joka pystyisi lähtemään. Se kompensoi ?

Kyllä. Se kompensoi ajatuksena myös sen että on pienet tulot. Ei pysty edes elatusmaksuja maksamaan. Lapset elä alle köyhyysrajalla. Lapsi on vakavasti psyykkisesti sairas. Ei tapaa koskaan lapsiaan eikä ole yhtään ihmistä jonka kanssa tulee toimeen.

Nämä asiat kompensoituu varakkaalla suvulla ja ajatuksella että omas tasoa olisi prinssi Haakon.

Ja ajatus isän perinnöstä herättää toivoa. Isä tosin voi elä vielä 20 vuotta ja silloin äitihullu on jo eläkkeellä

Vierailija
104/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millä perusteella joku muu ei voisi ihan samassa tilanteessa? Välillä näitä selviää, että köyhästi elänyt mummeli olikin miljonääri. Ihmisillä on outo tapa kuvitella olevansa ainutlaatuisia. 

Vierailija
105/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olet töissä paskapaikassa, koska elämä olisi tyhjää ilman työtä? Vai koska sinun mielestäsi pitää tehdä työtä?

Minä olen työssä unelmapaikassani. Minä voitin.

Ei kummastakaan syystä. Ajattelin äitini pakottamana tehdä sitä jonkin aikaa, mutta se oli tavallaan ansa.

Ap

Vierailija
106/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli ap:n kaltainen tilanne aikoinaan. Työkaverit yrittivät sönköttää, että en muka voi tehdä niin, kun on irtisanomisaika yms.

Totesin vain, että en ole vankilassa ja voin kävellä tuosta ovesta ihan koska vaan.

Niin sitten tein, enkä ole katunut.

Ei varmaan samanlainen. Ap on köyhä. Hän vain toivoo joskus saavansa perinmön. Isä elää ja voi hyvin

Vierailija
107/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No millä perusteella joku muu ei voisi ihan samassa tilanteessa? Välillä näitä selviää, että köyhästi elänyt mummeli olikin miljonääri. Ihmisillä on outo tapa kuvitella olevansa ainutlaatuisia. 

No ei ole, kyllä sen rikas aistii.

Ap

Vierailija
108/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on totta. Ei muilla selvästikään ole tiedossa mistään saada sellaista rahamäärää, että sen tuotoilla voisi elää..

Ap

Vierailija
109/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mutta sinä olet köyhä

Vierailija
110/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja itse en varmaan työmarkkinatukeakaan saisi, mutta sen reilun 400 euron eteen, jos sen haluaisi leivän päälle lisäsärpimeksi riittää tehdä töitä jokunen päivä kuukaudessa :)

Ap

Etkö kuulu liittoon

Kuulun, mutta miten onnistuisin olemaan työtön?

Ap

Vierailija
111/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Se kompensoi ajatuksena myös sen että on pienet tulot. Ei pysty edes elatusmaksuja maksamaan. Lapset elä alle köyhyysrajalla. Lapsi on vakavasti psyykkisesti sairas. Ei tapaa koskaan lapsiaan eikä ole yhtään ihmistä jonka kanssa tulee toimeen.

Nämä asiat kompensoituu varakkaalla suvulla ja ajatuksella että omas tasoa olisi prinssi Haakon.

Ja ajatus isän perinnöstä herättää toivoa. Isä tosin voi elä vielä 20 vuotta ja silloin äitihullu on jo eläkkeellä

Ei elä 20:tä vuotta. Hyvä jos muutaman.

Ap

Vierailija
112/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mutta sinä olet köyhä

En ole, mä olen ollut rikas koko elämäni.

Ap

Vierailija
113/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on totta. Ei muilla selvästikään ole tiedossa mistään saada sellaista rahamäärää, että sen tuotoilla voisi elää..

Ap

Älä turhaan mieti muiden raha-asioita. Mieti mielummin miten elätät lapsesi nyt. Ja mieti psyykksistä tasapainoa. Sitä mitä sinun kannaltasi on oleellista

Vierailija
114/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mutta sinä olet köyhä

Ap

Miten se tuo leivän lapsillesi? Tai edes sinulle

Vierailija
115/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mutta sinä olet köyhä

Ja ennenkaikkea tunnen rikkaiden ajatusmaailman, koska isoäitini oli varsin varakas koko elämänsä myös. Aivan toista luokkaa itseeni verrattuna.

Ap

Vierailija
116/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mutta sinä olet köyhä

Ap

Miten se tuo leivän lapsillesi? Tai edes sinulle

Ihan hyvin, riittää osa-aikainen työnteko.

Ap

Vierailija
117/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Etkö kuulu liittoon

Ap

Mitä? Ihan samalla tavalla kuten muutkin. Miksi et saisi ansiosidonnaista

Vierailija
118/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä et kouluttaudu työhön, josta nautit? Sun elämähän menee pilalle vihaamassasi paskaduunissa! Perinnön saamiseen voi mennä vielä kauan. Saatat olla itsekin ko eläkkeellä kun saat perinnön.

On myös mahdollista että omaisuutta on siirretty vähitellen isäsi vaimon nimiin, jolloin perittävää onkin huomattavasti vähemmän kuin luulet. Rintaperillisen voi painavasta syystä myös jättää kokonaan perinnöttä. Jos olet loukannut isääsi tai hylännyt hänet hänen viimeisinä vuosinaan voi perunkirjoituksessa odottaakin melkoinen yllätys.

Vierailija
119/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Etkö kuulu liittoon

Ap

Mitä? Ihan samalla tavalla kuten muutkin. Miksi et saisi ansiosidonnaista

Mutta kun tulee kutsu työhaastatteluun? Ja saa paikan?

Ap

Vierailija
120/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei elä 20:tä vuotta. Hyvä jos muutaman.

Ap

Entä jos

Ent jps elää yli 90-vuotiasksi kuten äitinsä

Jää nähtäväksi

Ja onneksi kukaan meistä ei toivo vanhempien kuolemaa rahan takia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän