Meillä töissä mä olen ainoa, joka tietää voivansa jonain päivänä vain lähteä ja lopettaa työt
Eikä tarvitse elellä toisten rahoilla. Mä olen ainoa, jolle se, että käy siellä paskapaikassa töissä on vain valinta. Muiden on pakko käydä, jos haluavat rahaa.
Kommentit (334)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla ei ole irtisanomisaikaa?
Miten niin ei ole? Voi töistä silti "vain lähteä".
ApNo miten voit "vain lähteä", jos irtisanomisajan takia ei voi noin vain lähteä.
Miksi ei voi? Sen kun ei vain tule enää töihin, jos sen niin tahtoo. Mitä pomo voi?
Ap
Mä luulen että sä olet sellaisessa paikassa töissä kossa sun lähtö ei hetkauta suuntaan tai toiseen. Pomosi ei hirveästi mieti suututaako sinut vai ei.
Miksi ihmeessä olet vielä siellä jos työpaikkasi kerran on täyspska. Ei kannata piinata itseään. Työ on tietysti tärkeä juttu sosiaalisesti ja oman kehittymisen kannalta, joten mieti mikä on tärkeää, ja lähde pois kun olet sen ratkaissut ja löytänyt toisen työn.
Työssä olevalle uusi työpaikka on vielä mahdollinen, ei työttömälle. Vaikka tulisi taloudellisesti toimeen ilman työtä, kuvio on vähän liian rankka ilman jotain sellaista, joka pitää sosiaalisia tukirakenteita ja itsearvostusta pystyssä. Ei kannata jäädä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNo miten voit "vain lähteä", jos irtisanomisajan takia ei voi noin vain lähteä.
No ei sua poliisi tule väkisin töihin hakemaan jos et enää sinne mene :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voi? Sen kun ei vain tule enää töihin, jos sen niin tahtoo. Mitä pomo voi?
ApMä luulen että sä olet sellaisessa paikassa töissä kossa sun lähtö ei hetkauta suuntaan tai toiseen. Pomosi ei hirveästi mieti suututaako sinut vai ei.
Jos se suututtaa minut, niin sanon sille vain suorat sanat, mitä jokainen ajattelee, mutta ei voi sanoa, ettei saa potkuja tai joudu huonoon valoon tai ainakin joudu kuvittelemaan olevansa huonossa valossa. Ei siinä sen kummempaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä olet vielä siellä jos työpaikkasi kerran on täyspska. Ei kannata piinata itseään. Työ on tietysti tärkeä juttu sosiaalisesti ja oman kehittymisen kannalta, joten mieti mikä on tärkeää, ja lähde pois kun olet sen ratkaissut ja löytänyt toisen työn.
Työssä olevalle uusi työpaikka on vielä mahdollinen, ei työttömälle. Vaikka tulisi taloudellisesti toimeen ilman työtä, kuvio on vähän liian rankka ilman jotain sellaista, joka pitää sosiaalisia tukirakenteita ja itsearvostusta pystyssä. Ei kannata jäädä yksin.
Oletko sä vähän yksinkertainen jotenkin? Ei uusi työpaikka, jossa minä viihtyisin, ole mahdollinen. Eikä ole ollut mun työkavereillekaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Esimerkiksi haastaa oikeuteen
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä tuo viimeinen kappale on viisautta ja totta. Ehkä mä sitten ensin alan vain totuudentorveksi ja katselen, saanko potkut :) Kasvatan kohemman nahan terapiassa, että jos totuudenpuhujaa alkaa joku katsoa pahasti, niin en piittaa :)
Ehkä sit vois harkita alan vaihtoa. Tai tehdä entistä vähemmän töitä.
Ap
Kuulostat ap ihanalta, empaattiselta, ajattelevaiselta ja rakastettavalta ihmiseltä <3.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEsimerkiksi haastaa oikeuteen
Mikä olisi se, mitä se sieltä saa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat ap ihanalta, empaattiselta, ajattelevaiselta ja rakastettavalta ihmiseltä <3.
Eihän sekään vastannut, joka laillasi haukkui minua ylimieliseksi. Ei hänellä ollut perusteluita "ajatukselleen". Ei ole sullakaan.
Ap
Niin mitä se pomo saisi sieltä oikeudesta?
Ap
Ei kukaan voi työkaverien tilanteesta tietää mitään. On mullakin perintörahaa tilillä ja työskentelen kaupassa.
En minä siellä työkaverine aikana huutele että mun ei välttämättä tarvi tehdä töitä jos en halua. Enkä mieti mitään lapsellista kostoa työnantajalle vaikka meille erimielisyyksiä tuleekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä vähän yksinkertainen jotenkin? Ei uusi työpaikka, jossa minä viihtyisin, ole mahdollinen. Eikä ole ollut mun työkavereillekaan.
Ap
Tulin vasta äsken lukemaan ketjua, mutta miksiköhän minä olen aina viihtynyt työpaikoissani ja työkavereiden kanssa? Hymyillen olen kohta taas lähdössä töihin ja lomien jälkeenkin sinne on aina mukava palata. Rahan vuoksi en sitä tee, velkaa ei ole senttiäkään ollut enää vuosiin ja säästöjä on, mutta työni on hyvin mukava ajanviete ja työkavereista on tullut ystäviä.
Vähän rennompaa se näin on elää kuin ap:n tavalla. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä että kuitenkin käyt siellä vaikka pidät sitä paskapaikkana ja halveksit työkavereitasi.
Niin, eikö olekin.
ApSaat nautintoa kun voit töissä suhtautua muihin alentuvasti ja käyttäytyä ylimielisesti?
Miksi niin kuvittelet? Millainen ihminen sä oikein olet, kun kuvittelet jonkun siksi käyvän töissä? Kauhea.
ApKoska jo aloitusviestistäsi huokuu että suhtaudut työkavereihisi alentuvasti ja olet ylimielinen. Olen vain ihminen joka tietää että ylimielisiä ja vittumaisia ihmisiä on olemassa.
Miten niin? Perustele kantaasi nyt jotenkin.
Ap
Pidät muita huonompana koska he eivät ole perineet rahaa, ja alennat heitä sanomalla että heidän on pakko käydä "paskapaikassa" töissä ja olla muiden armoilla koska heillä ei ole rahaa. Korostat koko ajan että sinulla on rahaa (jotka olet saanut vain koska vanhempasi tai joku sukulaisesi on kuollut).
Voi että on joku typerä, kun luulee, että pomon tarvitsis haastaa oikeuteen, jos lähtisin ilman irtisanomisaikaa, enkä koskaan menisi takaisin. Näinhän ei toki aloituksessa lue, mutta id iootti toki vääntää asiat omassa päässään, tyhmä ja pahaa muista uskova ihminen kun on.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä että kuitenkin käyt siellä vaikka pidät sitä paskapaikkana ja halveksit työkavereitasi.
Niin, eikö olekin.
ApSaat nautintoa kun voit töissä suhtautua muihin alentuvasti ja käyttäytyä ylimielisesti?
Miksi niin kuvittelet? Millainen ihminen sä oikein olet, kun kuvittelet jonkun siksi käyvän töissä? Kauhea.
ApKoska jo aloitusviestistäsi huokuu että suhtaudut työkavereihisi alentuvasti ja olet ylimielinen. Olen vain ihminen joka tietää että ylimielisiä ja vittumaisia ihmisiä on olemassa.
ApPidät muita huonompana koska he eivät ole perineet rahaa, ja alennat heitä sanomalla että heidän on pakko käydä "paskapaikassa" töissä ja olla muiden armoilla koska heillä ei ole rahaa. Korostat koko ajan että sinulla on rahaa (jotka olet saanut vain koska vanhempasi tai joku sukulaisesi on kuollut).
Mutta heidän on pakko! Ja he ovat muiden armoilla. Ja he ovat sillälailla minua huonompia, että ovat siellä muiden armoilla, eivätkä pysty sitä miksikään muuttamaan. Mulla on se mahis, totta kai olen heitä paremmassa asemassa sillä. Jos se heitä vituttaa, ja asennoituvat kuten sinä, ikävästi, niin en mä sille mitään mahda.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, eikö olekin.
ApPidät muita huonompana koska he eivät ole perineet rahaa, ja alennat heitä sanomalla että heidän on pakko käydä "paskapaikassa" töissä ja olla muiden armoilla koska heillä ei ole rahaa. Korostat koko ajan että sinulla on rahaa (jotka olet saanut vain koska vanhempasi tai joku sukulaisesi on kuollut).
Mutta heidän on pakko! Ja he ovat muiden armoilla. Ja he ovat sillälailla minua huonompia, että ovat siellä muiden armoilla, eivätkä pysty sitä miksikään muuttamaan. Mulla on se mahis, totta kai olen heitä paremmassa asemassa sillä. Jos se heitä vituttaa, ja asennoituvat kuten sinä, ikävästi, niin en mä sille mitään mahda.
Ap
No hyvä että myönnät olevasi ylimielinen, mutta vielä kun tajuaisit että kaikille ihmisille se raha ei ole tärkein asia elämässä. Jotkut ihmiset voivat jopa vaikka nauttia siellä "paskapaikassa" työskentelystä. Olen minäkin saanut perintöä mutta en ole koskaan kokenut tarvetta korottaa itseäni muiden yläpuolelle sen takia.
Heissä just on se olemme muiden armoilla -asenn. Se vähän vituttaa. Ei jaksais kuunnella sitä negaamista. Mutta minkäs sille voi, kun eivät poiskaan pääse.
Ap
Muiden armoilla olet sinäkin niin kauan kun et toteuta sitä että vain lähdet. Syystä tai toisesta se ei sinullekaan tunnu olevan mahdollista kun et jo paskasta paikasta ole jo lähtenyt. Itse ainakin lopettaisin työt jos siihen ei mikään pakottaisi vaikka töissä viihdynkin.
Hah, kiitos! Tuo paskanjauhaja muistuttaa siis aivan äitiäni. Kateellinen v*ttu. Hän väitti justiinsa tuota samaa paskaaa, että olen muka ylimielinen. Vaikka miten tuo asenne on ystävällinen heiltä, tuolta kirjoittajalta ja äidiltäni?
Ainoa vaan, että he eivät voi "muuttaa" mitään itsessään siihen, mitä mulla on. Heistä ei voi tulla perijöitä, koska se ei ole heidän valinnassaan. Olkoot katkeria sitten.
Ap