Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä töissä mä olen ainoa, joka tietää voivansa jonain päivänä vain lähteä ja lopettaa työt

Vierailija
16.11.2018 |

Eikä tarvitse elellä toisten rahoilla. Mä olen ainoa, jolle se, että käy siellä paskapaikassa töissä on vain valinta. Muiden on pakko käydä, jos haluavat rahaa.

Kommentit (334)

Vierailija
41/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä että kuitenkin käyt siellä vaikka pidät sitä paskapaikkana ja halveksit työkavereitasi.

Niin, eikö olekin.

Ap

Saat nautintoa kun voit töissä suhtautua muihin alentuvasti ja käyttäytyä ylimielisesti?

Miksi niin kuvittelet? Millainen ihminen sä oikein olet, kun kuvittelet jonkun siksi käyvän töissä? Kauhea.

Ap

Koska jo aloitusviestistäsi huokuu että suhtaudut työkavereihisi alentuvasti ja olet ylimielinen. Olen vain ihminen joka tietää että ylimielisiä ja vittumaisia ihmisiä on olemassa.

Miten niin? Perustele kantaasi nyt jotenkin.

Ap

Pidät muita huonompana koska he eivät ole perineet rahaa, ja alennat heitä sanomalla että heidän on pakko käydä "paskapaikassa" töissä ja olla muiden armoilla koska heillä ei ole rahaa. Korostat koko ajan että sinulla on rahaa (jotka olet saanut vain koska vanhempasi tai joku sukulaisesi on kuollut).

Mutta heidän on pakko! Ja he ovat muiden armoilla. Ja he ovat sillälailla minua huonompia, että ovat siellä muiden armoilla, eivätkä pysty sitä miksikään muuttamaan. Mulla on se mahis, totta kai olen heitä paremmassa asemassa sillä. Jos se heitä vituttaa, ja asennoituvat kuten sinä, ikävästi, niin en mä sille mitään mahda.

Ap

No hyvä että myönnät olevasi ylimielinen, mutta vielä kun tajuaisit että kaikille ihmisille se raha ei ole tärkein asia elämässä. Jotkut ihmiset voivat jopa vaikka nauttia siellä "paskapaikassa" työskentelystä. Olen minäkin saanut perintöä mutta en ole koskaan kokenut tarvetta korottaa itseäni muiden yläpuolelle sen takia. 

No ei ne nauti. Ne ovat ylimielisiä, koska eivät tajua, että eiväthän he päivän päätteeksi ole kenekään armoilla ja muiden haukkuminen siitä on väärin. En jaksa sellaisia paskanpuhujia ja nauran, ettei mun ola ainkaan pakko olla siellä.

Ap

Vierailija
42/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän, jos jonkun on pakko käydä töissä, vaikka itsekin voisin halutessani pitää ainakin kymmenen vuoden tauon. Sen sijaan en tajua, että kärsisin jossain paskapaikassa, kun ei ole pakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muiden armoilla olet sinäkin niin kauan kun et toteuta sitä että vain lähdet. Syystä tai toisesta se ei sinullekaan tunnu olevan mahdollista kun et jo paskasta paikasta ole jo lähtenyt. Itse ainakin lopettaisin työt jos siihen ei mikään pakottaisi vaikka töissä viihdynkin.

Otsikossa luki että "jonain päivänä voin". Mitähän se tarkoittaa? Periaatteessa voisin jo nyt, mutta se ei olisi niin järkevää, kuin sitten, kun olen perinnön jo saanut.

Ap

Vierailija
44/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ap ihanalta, empaattiselta, ajattelevaiselta ja rakastettavalta ihmiseltä <3.

Eihän sekään vastannut, joka laillasi haukkui minua ylimieliseksi. Ei hänellä ollut perusteluita "ajatukselleen". Ei ole sullakaan.

Ap

Voi, mähän just kehuin sua. Ihana, herttainen ja empaattinen, muita ajatteleva, kultainen ihminen. Mutta lukutaidossa sulla on vähän vielä tsemppaamista. Kun tuossahan ei lukenut ylimielisyydestä mitään.

Vierailija
45/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heissä just on se olemme muiden armoilla -asenn. Se vähän vituttaa. Ei jaksais kuunnella sitä negaamista. Mutta minkäs sille voi, kun eivät poiskaan pääse.

Ap

Etkös sä juuri sanonut että voit löhteä koska vaan? Eli ei sun tarvi kuunnella senkus lähdet.

Ja toisekseen, sinä et muiden perinnöistä ja rahatilanteesta välttämättä tiedä edes kaikkea.

Vierailija
46/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä että kuitenkin käyt siellä vaikka pidät sitä paskapaikkana ja halveksit työkavereitasi.

Niin, eikö olekin.

Ap

Saat nautintoa kun voit töissä suhtautua muihin alentuvasti ja käyttäytyä ylimielisesti?

Miksi niin kuvittelet? Millainen ihminen sä oikein olet, kun kuvittelet jonkun siksi käyvän töissä? Kauhea.

Ap

Koska jo aloitusviestistäsi huokuu että suhtaudut työkavereihisi alentuvasti ja olet ylimielinen. Olen vain ihminen joka tietää että ylimielisiä ja vittumaisia ihmisiä on olemassa.

Ap

Pidät muita huonompana koska he eivät ole perineet rahaa, ja alennat heitä sanomalla että heidän on pakko käydä "paskapaikassa" töissä ja olla muiden armoilla koska heillä ei ole rahaa. Korostat koko ajan että sinulla on rahaa (jotka olet saanut vain koska vanhempasi tai joku sukulaisesi on kuollut).

Mutta heidän on pakko! Ja he ovat muiden armoilla. Ja he ovat sillälailla minua huonompia, että ovat siellä muiden armoilla, eivätkä pysty sitä miksikään muuttamaan. Mulla on se mahis, totta kai olen heitä paremmassa asemassa sillä. Jos se heitä vituttaa, ja asennoituvat kuten sinä, ikävästi, niin en mä sille mitään mahda.

Ap

No hyvä että myönnät olevasi ylimielinen, mutta vielä kun tajuaisit että kaikille ihmisille se raha ei ole tärkein asia elämässä. Jotkut ihmiset voivat jopa vaikka nauttia siellä "paskapaikassa" työskentelystä. Olen minäkin saanut perintöä mutta en ole koskaan kokenut tarvetta korottaa itseäni muiden yläpuolelle sen takia. 

No ei ne nauti. Ne ovat ylimielisiä, koska eivät tajua, että eiväthän he päivän päätteeksi ole kenekään armoilla ja muiden haukkuminen siitä on väärin. En jaksa sellaisia paskanpuhujia ja nauran, ettei mun ola ainkaan pakko olla siellä.

Ap

No, ei ihme ettet ole lähtenyt kun näytät sopivan niin hyvin negatiivisten paskanpuhujien joukkoon.

Vierailija
47/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ymmärrän, jos jonkun on pakko käydä töissä, vaikka itsekin voisin halutessani pitää ainakin kymmenen vuoden tauon. Sen sijaan en tajua, että kärsisin jossain paskapaikassa, kun ei ole pakko.

Monien on pakko käydä paskapaikassa töissä.

Ap

Vierailija
48/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eikö olekin.

Ap

Ap

Ap

Ap

Ap

No, ei ihme ettet ole lähtenyt kun näytät sopivan niin hyvin negatiivisten paskanpuhujien joukkoon.

No ei se siitä johdu. En minä koe heihin juuri mitään yhteistä.

Ap

Vierailija
49/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heissä just on se olemme muiden armoilla -asenn. Se vähän vituttaa. Ei jaksais kuunnella sitä negaamista. Mutta minkäs sille voi, kun eivät poiskaan pääse.

Ap

Etkös sä juuri sanonut että voit löhteä koska vaan? Eli ei sun tarvi kuunnella senkus lähdet.

Ja toisekseen, sinä et muiden perinnöistä ja rahatilanteesta välttämättä tiedä edes kaikkea.

Sanoin "jonain päivänä". Miksi kuvittelet, että s on koska vain? Pointti oli se, että minä TIEDÄN voivani lähteä. He taas eivät tiedä, pääsevätkö sieltä kuin eläkeiässä. Haha.

Ap

Vierailija
50/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä, mutta puheittesi mukaan sinun ei ja silti käyt.

Vierailija
51/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän toisten rahojahan ne perintörahat on kuin itse töistä tienatut rahat.

Vierailija
52/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet säälittävä.

Vierailija
53/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuota jokainen voi jäädä töistä pois, jos vain haluaa. Jos omistaminen ei ole tärkeintä, pärjää kyllä aina vähemmälläkin.

Vierailija
54/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä, mutta puheittesi mukaan sinun ei ja silti käyt.

Pointin kerroinkn jo.

Ap

Vierailija
55/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkälainen ihminen on tämän aloituksen kirjoittaja? Jotenkin ällöttää tommonen.

Vierailija
56/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelit ap tuossa aikaisemmin, että mitä se työnantaja voi tehdä jos vaan häivyt. Sinulla on irtisanomisaika töistäsi ja sen pituus riippuu työsuhteesi kestosta. Enintään viisi vuotta, irtisanomisaika on 14 päivää, yli 5 vuotta ja irtisanomisaika on 1 kuukausi.

Jos et ilmesty töihin irtisanomisaikana, olet lain mukaan velvollinen maksamaan työnatajalle noudattamatta jätetyn irtisanomisajan palkkaa vastaavan määrän vahingonkorvauksena. Työnantaja voi myös pidättää summan lopputilistäsi.

Ja tuosta työkavereiden halveksimisesta: et voi millään tietää, mitä varoja ja omaisuutta kenelläkin on. Ihmiset ei niistä paljoa huutele.

Vierailija
57/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olet säälittävä.

Mun ei tarvitse köyhäillä, vaikka jäisinkin pois. Omistaminen merkkaa ainakin mulle.

Ap

Vierailija
58/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelit ap tuossa aikaisemmin, että mitä se työnantaja voi tehdä jos vaan häivyt. Sinulla on irtisanomisaika töistäsi ja sen pituus riippuu työsuhteesi kestosta. Enintään viisi vuotta, irtisanomisaika on 14 päivää, yli 5 vuotta ja irtisanomisaika on 1 kuukausi.

Jos et ilmesty töihin irtisanomisaikana, olet lain mukaan velvollinen maksamaan työnatajalle noudattamatta jätetyn irtisanomisajan palkkaa vastaavan määrän vahingonkorvauksena. Työnantaja voi myös pidättää summan lopputilistäsi.

Ja tuosta työkavereiden halveksimisesta: et voi millään tietää, mitä varoja ja omaisuutta kenelläkin on. Ihmiset ei niistä paljoa huutele.

Tuskin he töitä silloin tekisivät. Jokainen ainakin puhuu asuntolainastaan.

Ap

Vierailija
59/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muiden armoilla olet sinäkin niin kauan kun et toteuta sitä että vain lähdet. Syystä tai toisesta se ei sinullekaan tunnu olevan mahdollista kun et jo paskasta paikasta ole jo lähtenyt. Itse ainakin lopettaisin työt jos siihen ei mikään pakottaisi vaikka töissä viihdynkin.

Otsikossa luki että "jonain päivänä voin". Mitähän se tarkoittaa? Periaatteessa voisin jo nyt, mutta se ei olisi niin järkevää, kuin sitten, kun olen perinnön jo saanut.

Ap

Paksata paikasta ole useampaan kertaan itse lähtenyt, ei siihen ole ollut estettä.

Perinnöstä ajattelin nauttia eläkepäivinä kun ei samalla tavalla ehkä töihin kykene kuin nyt Perintö on jo toki se täytyy varmasti jossakin vaiheessa realisoida ennenkö sitä voi käyttää elämästä nauttimiseen.

Toistaiseksi nautin elämästä työnteon ohessa. Sitä en pysty vielä sanomaan lopetanko työn tekemisen ennen eläkeikää vai myöhemmin. Tässä kohtaa työssä käynti tuntuu kuitenkin mielekkäältä jo huomenna tilanne saattaa olla toinen.

Vierailija
60/334 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mun ei ole ollut pakko olla yhdessäkään työpaikassa, sillä olen työssäni niin hyvä, että voin vaihtaa työpaikkaa.

On nyt erittäin omituista, että hyvässä taloudellisessa asemassa oleva ihminen haluaa käydä paskassa paikassa töissä, korottaa itsensä niiden muiden yläpuolelle, eikä hanki itselleen koulutusta ja työtä, jossa viihtyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä