Deittipalstojen miehet jotka ei kirjoita itsestään mitään ja lähestyy "laita viestiä jos kiinnostaa" -viestillä, mikä heidän logiikka?...
Mistä mun ois tarkoitus kiinnostua niin että viitsiytyisin laittamaan viestiä ja kyselemään?
Kommentit (716)
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ei kukaan kirjoita työhakemukseenkaan pelkästään, että "minä olen työtön, ottakaa yhteyttä jos kiinnostaa".
Totta. Työnantajana olen saanut tämän tapaisia hakemuksia muutaman kerran. Olen ottanut kesätöihin muutamia hyviä ja tekeviä ihmisiä ja pari on saanut sitä kautta myös ilta- ja viikonlopputöitä.
Kerran minulle soitti ihminen, joka kyseli töitä ja vastasin hänelle niin kuin muillekin, että laittaa minulle sähköpostia, jossa kertoo itsestään ja miksi hän haluaisi töihin yritykseeni. Sähköposti tuli ja siinä luki vain hänen nimi, ikä, asuinpaikka ja se tieto, että hän tarvitsee töitä. En alkanut tyypiltä kyselemään enää yhtään mitään enempää. Työnhakuilmoitus on vähän samalla tapaa vakavasti otettava asia kuin seuranhakuilmoituskin. Et tee vaikutusta, jos sinä et erotu positiivisesti muiden seasta.
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Oon tavallinen mukava ok-näköinen mies. No en nyt keksi tähän enempää, kysy lisää jos kiinnostaa!"
Kyllä tuollainen esittely herättää aivan suunnattoman suuren kiinnostuksen kysellä lisää... Tai sitten ei. En laittaisi tuon kirjoittajalle enää yhtään mitään ja pudottaisin hänet kokonaan ajatuksista pois. Mitä luultavimmin tyyppi ei naamatustenkaan keksisi yhtään enempää juteltavaa tai kysyttävää, eli se siitä.
No se on sitten sinun oma asiasi.
Ihan uteliaisuudesta olisi kiva kuulla mikä tai mistä miehien olisi syytä kirjoittaa?
Lisääkö se naisten mielenkiintoa jos mies kuuntelee Ludwig van Beethovenin yhdeksättä sinfoniaa?
Tai haluaa vaikuttaa ilmastonmuutokseen hidastavasti, vihrein arvoin?
Yritin toisessa ketjussa kysellä mikä olisi sitten hyvä avaus, mutta ei sitä kukaan halunnut kertoa.
Kun sitä ei ole. Naiset eivät ole se entiteetti.
Meitä on monenlaisia yksilöitä, omanlaisinsa preferenssein.
Siinä, missä minulle 'Moi' on ihan hyvä avaus, jotkut siitä pahastuvat ja toivovat jotain persoonallista/sen yritystä kuten 'Huomasitko eilisen tähtitaivaan. Mä kuule laskinkin tähdet.'
Itse olisin tästä jälkimmäisestä jo vähintäänkin hämmentynyt.
Jos jotain todella erikoista laitetaan avauksena, vastaan siihen poistamalla mätchin.
Joillekin naisille se jopa outo voi olla ihanaa.
Siksi sulle ei voida tässä asiassa nyt vastata...
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten pitäisi panostaa lähestymisessään, kun 99% tapauksista tulee pakkeja?
Kuinka monta aloitetta ap on itse tehnyt miehiä kohtaan?
Ja ei, en ole niin epätoivoinen että roikkuisin nettideiteillä tai panosovelluksissa
Koska se on eri asia.
Anteeksi jos kyselen samoja asioita moneen kertaan, mutta sitä se alkoholidementia tekee, mutta kyllä se vaan niin on että totuus löytyy pullosta ja joskus tölkeistä eli parempi etsiä vastauksia sieltä.
Hyvää yötä kaikille höpönassuille.
Lumihiutale Uniikkinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten pitäisi panostaa lähestymisessään, kun 99% tapauksista tulee pakkeja?
Ja ei, en ole niin epätoivoinen että roikkuisin nettideiteillä tai panosovelluksissa
Koska se on eri asia.
Ei ole, tyhjää saa pyytämättäkin.
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Oon tavallinen mukava ok-näköinen mies. No en nyt keksi tähän enempää, kysy lisää jos kiinnostaa!"
Kyllä tuollainen esittely herättää aivan suunnattoman suuren kiinnostuksen kysellä lisää... Tai sitten ei. En laittaisi tuon kirjoittajalle enää yhtään mitään ja pudottaisin hänet kokonaan ajatuksista pois. Mitä luultavimmin tyyppi ei naamatustenkaan keksisi yhtään enempää juteltavaa tai kysyttävää, eli se siitä.
Ihan uteliaisuudesta olisi kiva kuulla mikä tai mistä miehien olisi syytä kirjoittaa?
Lisääkö se naisten mielenkiintoa jos mies kuuntelee Ludwig van Beethovenin yhdeksättä sinfoniaa?
Yritin toisessa ketjussa kysellä mikä olisi sitten hyvä avaus, mutta ei sitä kukaan halunnut kertoa.
Minä voim vastata sinulle mutta mitä merkitustä vastauksellani olisi? Minua et sieltä netistä löydä etkä tiedä minusta mitään, haluaisitko edes olla kaltaiseni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä mun ois tarkoitus kiinnostua niin että viitsiytyisin laittamaan viestiä ja kyselemään?
Varmaankin sama logiikka kuin niillä naisilla, jotka odottavat mukaansa tempaavia äärettömän yksilöllisiä aloituksia ja loukkaantuvat, jos mies ei pelkän profiilin perustella ole jo korviaan myöten rakastunut eikä heti jätä muita keskusteluja kesken.
Naisethan käyttätyvät samalla tavalla, joten avatkaapa te logiikkaa siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johnny Handsome kirjoitti:
Valinta/kiinnostus perustuu siihen mitä näet, eikä siihen mitä hänestä tiedät tai haluaisit tietää.
Kun kertoo itsestään vähän tai ei mitään, niin silloin ei sano tai kerro vahingossa mitään sellaista mikä voisi olla haitallista tai epäkiinnostavaa, siksi.
Eli paljastut epäkiinnostavaksi vasta treffeillä jos sinne asti koskaan päästään. Mitä hyötyä?
No sitä samaa voisi vaikka kysyä naisilta jotka pistävät profiilikuvan 25kg sitten.
Jokainen tsäänssi on todellakin mahdollisuus, tietysti myös epäonnistua tai pettyä, mutta sellaista se "elämän peli" nykyään on.
Älä syytä yksinäistä yrittäjää vaan systeemiä.
Totuuden tuunaaminen ja muuntelu on todellisuutta.
Niin,olisi mielenkiintoista nähdä missä kunnossa ne vuosia samalla kuvalla deittisivustolla roikkuneet naiset oikeasti ovat.
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kiinnostukseni herättäisi lyhyt avaus, joka osoittaa, että profiilini on luettu ja siinä on ollut jotain sellaista mikä herätti miehen mielenkiinnon. Vähän kömpelö esimerkki voisi olla, että mies toteaisi vaikkapa jostain valokuvasta, että hänkin on käynyt kyseisessä kohteessa (ja kertoisi jonkin episodin ko reissulta) ja kysyisi vaikka minne olen seuraavaksi suuntaamassa. Eli heti kävisi ilmi, että matkailuharrastus herätti hänen kiinnostuksensa.
En tosin ole missään sovelluksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kyllä huvittavat miehet jotka selittävät naisille miten epätoivoista, mahdotonta ja sietämätöntä miehellä on nettideittaillessa. Kun kysyy miten monta naista he ovat itse henkilökohtaisesti lähestyneet, laskeutuu syvä hiljaisuus.
Tämäkin kirjoitaja sanoo suoraan että ei ole ikinä nettideittaillut ja ilmeisesti esittää sen meriittinä. Kommentissa jossa kertoo muille millaista nettideittailu on.
Ehkä hiljaisuus johtuu siitä, että on vaikea sanoa tarkkaa lukumäärää. En minäkään tiedä omaani. Osaan vain arvioida sen olevan jossain 200 ja 300 välissä
Vierailija kirjoitti:
Yhtälailla sinä voit arvata logiikkaa koska olet mies.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ei kukaan kirjoita työhakemukseenkaan pelkästään, että "minä olen työtön, ottakaa yhteyttä jos kiinnostaa".
Jos työelämä menisi kuin tinder, duunipaikan saisi aina komeakasvoinen mies, joka otsikoi hakemuksensa "työ hakemus" ja siinä lukee vain pituus (190cm)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos työelämä menisi kuin tinder, duunipaikan saisi aina komeakasvoinen mies, joka otsikoi hakemuksensa "työ hakemus" ja siinä lukee vain pituus (190cm)
No jos se on sinulle syy seurustella jonkun kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Jos noin on oikeasti niin arvostan niitä miehiä. Onkin jo liian kauan ollut naisten markkinat, joissa pikku prinsessat ovat sanelleet pelin tahdin. Miesten rooliksi on jäänyt toimia hovinarrina, hauskuuttajana, moottoriturpana ja sellaisena röyhkeän hassuna päällekävijänä. Jos siis haluaa että nainen sanoo muutakin kuin moi, mitäs sinne kuuluu?
On ihan tervettä ja ennen kaikkea tasa-arvoista, että naisiltakin vaaditaan aloitteellisuutta, kysymistä, mielenkiintoa ja yleistä kohteliaisuutta.
Kyllä minustakin on ihan ok odottaa naisilta aloitteellisuutta ja mielenkiinnon ilmaisua, mutta kai sitä kuitenkin jotain voisi itsestään kertoa, jotta naisten mielenkiinto heräisi ja he
innostuisivat sitä kautta osoittamaan sitä mielenkiintoa? En minä ainakaan olettaisi saavani juurikaan yhteydenottoja, jos en kertoisi itsestäni yhtään mitään. Jos haluaa saada ihmiset kiinnostumaan itsestään, pitää osoittaa itsestään jotain mistä joku voisi kiinnostua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä sivusta huutelen, että vaikka olen itsekin nainen, olen tätä monien naisten ajatusmaailmaa tällä palstalla useinkin ihmetellyt. Monilla on hirveän kovat vaatimukset, että aloitusviestin pitää olla todella syväluotaava ja mielenkiintoista verbaalista ilotulitusta, jossa ilmaistaan selkeästi, että nimenomaan tämä nainen on ainoa, joka tätä miestä koskaan voisi kiinnostaa ja mikäli miehellä on yhtään muuta keskustelua vireillä samaan aikaan, se tarkoittaa, että tähän mieheen ei kannata vaivautua edes tutustumaan, kun ei ole tarpeeksi kiinnostunut ja tosissaan liikkeellä. Pelkän profiilin perusteella miehen täytyisi antaa kaikkensa tai saa unohtaa koko jutun. Koskaan en ole saanut selitystä ihmettelylleni, miksi näin on.
70
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä sivusta huutelen, että vaikka olen itsekin nainen, olen tätä monien naisten ajatusmaailmaa tällä palstalla useinkin ihmetellyt. Monilla on hirveän kovat vaatimukset, että aloitusviestin pitää olla todella syväluotaava ja mielenkiintoista verbaalista ilotulitusta, jossa ilmaistaan selkeästi, että nimenomaan tämä nainen on ainoa, joka tätä miestä koskaan voisi kiinnostaa ja mikäli miehellä on yhtään muuta keskustelua vireillä samaan aikaan, se tarkoittaa, että tähän mieheen ei kannata vaivautua edes tutustumaan, kun ei ole tarpeeksi kiinnostunut ja tosissaan liikkeellä. Pelkän profiilin perusteella miehen täytyisi antaa kaikkensa tai saa unohtaa koko jutun. Koskaan en ole saanut selitystä ihmettelylleni, miksi näin on.
70
Mistä sinä noin olet lukenut?
Vierailija kirjoitti:
Jos noin on oikeasti niin arvostan niitä miehiä. Onkin jo liian kauan ollut naisten markkinat, joissa pikku prinsessat ovat sanelleet pelin tahdin. Miesten rooliksi on jäänyt toimia hovinarrina, hauskuuttajana, moottoriturpana ja sellaisena röyhkeän hassuna päällekävijänä. Jos siis haluaa että nainen sanoo muutakin kuin moi, mitäs sinne kuuluu?
On ihan tervettä ja ennen kaikkea tasa-arvoista, että naisiltakin vaaditaan aloitteellisuutta, kysymistä, mielenkiintoa ja yleistä kohteliaisuutta.
Kyllä jäisi vastaamatta. Olen saanut satoja viestejä deittisivustolla ja tuollaiset aloitukset poistin heti.
Onneksi kivat ja fiksut miehet ovat kirjoittaneet asiallisen aloituksen. Heidän kanssaan onkin ollut mukava kirjoitella pitkiäkin viestejä. Itse en ehtinyt tekemään mitään aloitetta, kun kaikki aika meni niiden miehiltä saatujen viestien lukemiseen ja vastaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran noin on, että vain pitkä mies voi saada naisen, niin mitä ihmettä me enää tästä asiasta edes keskustellaan? Todetaan, että ok, vain pitkät miehet saavat naisen. Asia loppuunkäsitelty. Mitä ihmettä te jankuttajat meiltä naisilta odotatte? Jos me kerromme, että oma rakas on kyllä ihan lyhyt tavis, niin hirveä älämölö siitä, kuinka kyseessä on vain yksittäistapaus ja sitä paitsi oikeasti haluaisimme kuitenkin pitkän laatikkopään. Minkä ihmeen takia teille kannattaisi enää vaivautua edes vastaamaan?
Toisessa ketjussa asiaa kyselit ja tulit tänne valittamaan, kun vastausta ei tule. Miesten logiikkaa taas parhaimmillaan. Tai korjaan, sinun logiikkaa, sillä en niputa miehiä samaan pakettiin.
Silloin kun minulla oli aikoinaan ilmoitus, niin tekstissäni oli muutama asia mistä pidin ja kuvistakin tuli pari ihan mielenkiintoista juttua ilmi. Muutama mies kiinnitti niihin huomionsa ja he laittoivat niihin liittyvät hyvät ja hauskat kommentit, sekä kirjoittivat myös siitä miten tulivat huomanneeksi asiat. Siitä lähti pallo mukavasti liikkeelle ja yhden kanssa juttua löytyi vaikka kuinka.
Jos jostakin naisesta/miehestä ei siis löydy mitään, niin kysymykset ovat vähissä ja juttua on vaikea jatkaa. Niinhän se menee naamatustenkin ollessa, homma on helppoa kun molemmat ovat mukana, mutta yksin on ikävä keksiä jutunjuurta.