Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deittipalstojen miehet jotka ei kirjoita itsestään mitään ja lähestyy "laita viestiä jos kiinnostaa" -viestillä, mikä heidän logiikka?...

Vierailija
24.10.2018 |

Mistä mun ois tarkoitus kiinnostua niin että viitsiytyisin laittamaan viestiä ja kyselemään?

Kommentit (716)

Vierailija
41/716 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mitäänsanomaton profiili on ongelma? Eikö sen voi vain ohittaa?

Vierailija
42/716 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johnny Handsome kirjoitti:

Valinta/kiinnostus perustuu siihen mitä näet, eikä siihen mitä hänestä tiedät tai haluaisit tietää.

Kun kertoo itsestään vähän tai ei mitään, niin silloin ei sano tai kerro vahingossa mitään sellaista mikä voisi olla haitallista tai epäkiinnostavaa, siksi.

Jännä, naisena koen että tuollainen profiili kertoo laatijastaan hyvinkin paljon, ja nimenomaan haitallista ja epäkiinnostavaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/716 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos noin on oikeasti niin arvostan niitä miehiä. Onkin jo liian kauan ollut naisten markkinat, joissa pikku prinsessat ovat sanelleet pelin tahdin. Miesten rooliksi on jäänyt toimia hovinarrina, hauskuuttajana, moottoriturpana ja sellaisena röyhkeän hassuna päällekävijänä. Jos siis haluaa että nainen sanoo muutakin kuin moi, mitäs sinne kuuluu?

On ihan tervettä ja ennen kaikkea tasa-arvoista, että naisiltakin vaaditaan aloitteellisuutta, kysymistä, mielenkiintoa ja yleistä kohteliaisuutta.

Kysyin kerran tuollaiselta moioonmika, vastaajoskiinnostuit-mieheltä lisätietoja hänestä. Pyysi katsomaan lisätietoja profiilistaan, jossa ei lukenut mitään muuta kuin nimi ja ikä. Että se siitä.

Olen myös sitä mieltä että miehen ei tarvitse saada minua tunteman prinsessaksi ja nauramaan yms. skeidaa. En kuitenkaan halua haaskata aikaani ihmiseen joka ei halua kertoa itsestään yhtä lausetta enempää saatika osoita mitään mielenkiintoa tietää minusta jotain.

Vastaatko itse kuvattomaan profiiliin jossa ei lue muuta kuin moioonminna, vastaa jos kiinnostuit?

Vierailija
44/716 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kirjoittanut jotenkin noin mutta en kuitenkaan töksähtäväksi. Syy on se että ajatuksella kirjoitetun viestin kirjoittaminen vie aikaa. Jos naisella ei lue juuri mitään tai on pari lausetta, niin miksi pitäisi alkaa kirjoittamaan pitkiä luritteluita tai proosaa ennen kuin keskusteluyhteys on saatu? Ylivoimaisesti suurin osa naisista kun ei vastaa laitoit mitä tahansa. Lyhyellä viestillä on se tarkoitus että nainen vilkaisee profiilia ja jos ei mikään pahasti rassaa niin kirjoittaa sitten vastineen, ilmaisee siis alustavasti kiinnostuksen. Ei luulisi vievän paljoa aikaa muutama ystävällinen sana. Olen yleensä pyytänyt kertomaan jotain itsestä että saa jatkokeskustelulle tarttumapintaa. Paremmin on näin toiminut kuin jotkut umpimähkäiset satuilut.

.

Tsori, mutta ihmettelen suuresti miten yksikään ihminen jaksaa vaivautua kirjoittamaan yhden yhtä sanaa sellaiselle tyypille, jolla ei lue tekstissään "mitään". Minua ei ainakaan saisi kirveelläkään kiinnostumaan vain pelkästä pärstästä, eli jos mielenkiintoista täkyä ei löydy, niin en hukkaa tyyppiin aikaa enää sekuntiakaan ja hän unohtuu ikuisiksi ajoiksi.

Olen joskus seurannut ikäisteni, eli noin 40-50 vuotiaiden miesten ilmoituksia ja kyllä niistä huomasi, jos joku oli oikeasti miettinyt juttujaan ja kuviaan. Niiden kautta saattoi tulla myös jutunaiheita mahdollisiin tuleviin keskusteluihin. Kaikkien jutut eivät kuitenkaan miellyttäneet, joten joukosta karsiutui jatkoon vain muutama asiallinen ja kiinnostava. Jos mitään juttua ei olisi ollut, niin en olisi sitä yrittänyt tyypistä edes kaivaa. Sama luulisi olevan myös naisten suhteen.

Vierailija
45/716 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko36 kirjoitti:

Miksi miesten pitäisi nähdä se vaiva, kun ei naisetkaan sitä näe?

Ei ole kauhean järkevää ajattelua kilpailla sillä kuka näkee vähiten vaivaa, kun kuitenkin itselleen etsii jotain. Lapsellista.

Vierailija
46/716 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko36 kirjoitti:

Näki vaivan tehdä profiilin. Kirjoittaminen itsestään oli sitten liian vaikeaa.

Ja toinen näki vaivan lukea vastauksen.

Harvaa kiinnostaa tuollaiseen vastata, silloinhan ehtolause ”laita viestiä jos kiinnostaa” toteutuu.

Mikä tässä on ongelma?

Vierailija
47/716 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valinta/kiinnostus perustuu siihen mitä näet, eikä siihen mitä hänestä tiedät tai haluaisit tietää.

Kun kertoo itsestään vähän tai ei mitään, niin silloin ei sano tai kerro vahingossa mitään sellaista mikä voisi olla haitallista tai epäkiinnostavaa, siksi.

Eli paljastut epäkiinnostavaksi vasta treffeillä jos sinne asti koskaan päästään. Mitä hyötyä?

No sitä samaa voisi vaikka kysyä naisilta jotka pistävät profiilikuvan 25kg sitten.

Jokainen tsäänssi on todellakin mahdollisuus, tietysti myös epäonnistua tai pettyä, mutta sellaista se "elämän peli" nykyään on.

Älä syytä yksinäistä yrittäjää vaan systeemiä.

Totuuden tuunaaminen ja muuntelu on todellisuutta.

Vierailija
48/716 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko36 kirjoitti:

Ei ole kauhean järkevää ajattelua kilpailla sillä kuka näkee vähiten vaivaa, kun kuitenkin itselleen etsii jotain. Lapsellista.

Niin. Siinähän hakija etsii sellaista henkilöä, joka kiinnostuu tynkäviestin lähettäjästä.

Eihän sen tarkoitus olekaan saada mahdollisimman paljon vastauksia.

Tässä tapauksessa kohderyhmä on hyvinkin rajattu, mutta sitten kun se kolahtaa, kolahtaa kunnolla.

Vierailija
49/716 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kuitenkin suurin syy on että monet miehet eivät osaa kirjoittaa itsestään mitään kovin järkevää millä erottua massasta, sama kuin ne profiilikuvat jotka ovat monesti hyvin epäselviä ja suhruisia myös muutamilla ihan ok näköisilläkin miehillä.

Vierailija
50/716 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oon tavallinen mukava ok-näköinen mies. No en nyt keksi tähän enempää, kysy lisää jos kiinnostaa!"

Kyllä tuollainen esittely herättää aivan suunnattoman suuren kiinnostuksen kysellä lisää... Tai sitten ei. En laittaisi tuon kirjoittajalle enää yhtään mitään ja pudottaisin hänet kokonaan ajatuksista pois. Mitä luultavimmin tyyppi ei naamatustenkaan keksisi yhtään enempää juteltavaa tai kysyttävää, eli se siitä.

Vierailija
51/716 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse itsellesi sopiva vaihtoehto, luultavasti pitäisi olla monia mistä valita.

Vierailija
52/716 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Oon tavallinen mukava ok-näköinen mies. No en nyt keksi tähän enempää, kysy lisää jos kiinnostaa!"

Kyllä tuollainen esittely herättää aivan suunnattoman suuren kiinnostuksen kysellä lisää... Tai sitten ei. En laittaisi tuon kirjoittajalle enää yhtään mitään ja pudottaisin hänet kokonaan ajatuksista pois. Mitä luultavimmin tyyppi ei naamatustenkaan keksisi yhtään enempää juteltavaa tai kysyttävää, eli se siitä.

No se on sitten sinun oma asiasi.

Ihan uteliaisuudesta olisi kiva kuulla mikä tai mistä miehien olisi syytä kirjoittaa?

Lisääkö se naisten mielenkiintoa jos mies kuuntelee Ludwig van Beethovenin yhdeksättä sinfoniaa?

Tai haluaa vaikuttaa ilmastonmuutokseen hidastavasti, vihrein arvoin?

53/716 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä mun ois tarkoitus kiinnostua niin että viitsiytyisin laittamaan viestiä ja kyselemään?

Noin juuri se menee. Jos mies vaivautuisi hieman lukaisemaan tekstiä tai katsomaan kuvia, niin mitä luultavimmin niistä saisi muutaman mukavan jutun, joista keskustelun voisi aloittaa ja johin nainen varmasti vastaisi mielellään. Mutta taas, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, mutta metsän ääniin katoaa se pieni mitäänsanomaton piipitys.

Kyllä niissä naisten profiileissa ei pääsääntöisesti lue mitään. Sitten yrität jotain fiksua muka keksiä.

Jos se naisen tyhjä profiili kerran ei häiritse, mikä on ongelma?

Luitko yhtään mihin kommentoin?

Kyllä. No, mikä siis on ongelma?

Ei mulla mitään ongelmaa ole, täällä vain moni tuntuu luulevan, että naisilla olisi niissä profiileissa automaattisesti tekstiä johon kommentoida.

Enpä ole nähnyt kenenkään noin väittävän.

Kyllä tuossa mun mielestä niin oletetaan ja on se tullut tällä palstalla ennenkin vastaan. Varmasti miehilläkin on tyhjiä profiileja, mutta niin on naisillakin suurinosa.

No sitten olemme tuosta eri mieltä. Ja ei, suurin osa naisten profiileista ei ole tyhjiä. Kuten ei miestenkään. Ei ainakaan niillä deittipalstoilla mitä olen selaillut.

Ja miksi huomauttelet naisten tyhjistä profiileista, jos kuitenkin sellaisille laitat viestiä?

En laitakkaan kun en keksi mitään järkevää sanottavaa sellaisiin. Tosin olen kyllä poistanut muutenkin profiilin muualta paitsi Tinder.

54/716 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan uteliaisuudesta olisi kiva kuulla mikä tai mistä miehien olisi syytä kirjoittaa?

Lisääkö se naisten mielenkiintoa jos mies kuuntelee Ludwig van Beethovenin yhdeksättä sinfoniaa?

Yritin toisessa ketjussa kysellä mikä olisi sitten hyvä avaus, mutta ei sitä kukaan halunnut kertoa.

Vierailija
55/716 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kun kuvittelet että on olemassa entiteetti "nainen" jolla on yksi mielipide, on ihan sama mitä kirjoitat.

Yritä ymmärtää että kirjoittamalla Beethovenista houkutat naisia joita Beethoven kiinnostaa. Kirjoittamalla vihreistä arvoista niitä, joita ne arvot miellyttävät. Karkotat taasen niitä, jotka kyseisistä asioista eivät pidä.

"Naisten" mielenkiintoa se ei siis lisää, vaan niiden, joilla on samat kiinnostuksen kohteet. Tämän luulisi olevan jokaisen ihmisen päämäärä. Niin kauan kuin arvot ilman omaa persoonaa mikä miellyttäisi "naisia" eniten, ei sinusta kiinnostu kukaan.

Vierailija
56/716 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Ei kukaan kirjoita työhakemukseenkaan pelkästään, että "minä olen työtön, ottakaa yhteyttä jos kiinnostaa".

Vierailija
57/716 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin surkeilla avausrepliikeillä kuulu saada mitään. Realiteetit hakusessa, sano.

Vierailija
58/716 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kannattaa kirjoittaa romaani kun yksi sadasta naisesta vastaa viestiin?

Vierailija
59/716 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että mies ei halua heti kirjoittaa koko elämäntarinaansa naiselle, joka ei todennäköisesti edes vastaa. Mutta ehkä tuo sanavalinta "jos kiinnostaa" on vähän harkitsematon. Silloinhan nainen ajattelee: "Miksi ihmeessä minua kiinnostaisi joku mies josta en tiedä mitään? En laita viestiä." Parempi olisi kirjoittaa vaikka: "Hei, kiinnostuin sinusta ja haluaisin jutella kanssasi. Sopiiko se?" Tällöin nainen saattaa ajatella: "No, enpä keksi mitään syytä miksi jutteleminen ei sopisi. Jutellaan vain."

Vierailija
60/716 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin toisessa ketjussa kysellä mikä olisi sitten hyvä avaus, mutta ei sitä kukaan halunnut kertoa.

Ehkä siitä olisi ollut liian paljon vaivaa ja muutenkin hiljaisuus kauneinta musiikkia on.