Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina, kun törmään johonkin kivaan mieheen, on hän aivan eri sosiaalisesta luokasta :(

Vierailija
20.10.2018 |

Ja vaikka kemiat natsaisi hyvin, niin tiedän, ettei juttu voi pidemmän päälle kantaa, kun olemme kuitenkin valovuosien päässä toisistamme. Ihan tavalliset asiat eroavat, esimerkiksi elintavat, asenne tupakanpolttoon, alkoholinkäyttö ja vapaa-ajan käytön muodot sekä kiinnostukset todella erilaiset.

Ihan uskomattoman vaikea löytää miestä.

Kommentit (151)

Vierailija
141/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tästä ilmiöstä saisi puhua, olisi useammalla naisella parisuhde. Ne naiset, jotka voittivat tässä pelissä, eivät tietenkään halua luovuttaa voittajanosaansa yhteiseen kaikkien naisten hyvään. Joten pitää vaientaa tällaiset aiheet.

Nyt ei kyllä pointtisi tullut selväksi. Meinaatko, että parisuhteiden pitäisi olla määräaikaisia ja oltuaan aikansa hyvän miehen kanssa parisuhteessa naisen pitäisi "luovuttaa" mies eteenpäin jollekin toiselle naiselle? Mitä jos mies ei haluaisi tulla kierrätetyksi?

No niinpä, ja mitä jos ei löydä ketään tiettyyn ikään mennessä? Loppuelämä yksin? Emme me kaikki ole mitään haluttuja vastakkaisen sukupuolen silmissä. Itse en ole edes koskaan ollut vakavassa parisuhteessa, ja olen jo päälle kahdenkymmenen. Kannattaa varmaan kai luovuttaa suosiolla, ja hyväksyä yksinäisyys.

Vierailija
142/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa keskittyä johonkin muuhun ku mitä joku tekee työkseen, niin voikin löytää sen onnen elämässä. Ei havahdu vanhainkodissa siihen että kas elämä meni siinä.

Ps. Alkit sun muut on eri juttu, ei niitä kukaan halua.

Itse mieluummin päätän päivänä oma-alotteisesti kun aika on kypsä. Sitten voisi katsoa, saako seuraavaan elämään paremmat kortit. 

M32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihminen voi polttaa tupakkaa ja urheilla silti vaikka 5 krt viikossa. Allekirjoittanut esimerkiksi polttaa ja urheilee. Mitä jos lopettaisit tuollaiset typerät listat mitä saa ja mitä ei saa tehdä? Aikuinen ihminen.

Ja urheilulaji oli?

e-sport.

Vierailija
144/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihminen voi polttaa tupakkaa ja urheilla silti vaikka 5 krt viikossa. Allekirjoittanut esimerkiksi polttaa ja urheilee. Mitä jos lopettaisit tuollaiset typerät listat mitä saa ja mitä ei saa tehdä? Aikuinen ihminen.

Ja urheilulaji oli?

e-sport.

Onhan niitä ihan fyysisiäkin lajeja, joissa ei tarvita kestävyyttä, vain hetkellistä voimaa, jolloin tupakointi ei vaikuta juuri suorituksiin.

Ainakin mulle tupakka on melkos turn off, vaikken kumppanilta urheilullisuutta odota. Inhottavaa ihan sinällään.

m30v

Vierailija
145/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sekoittuu sosiaaliluokka ja elintavat.

Vierailija
146/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja urheilulaji oli?

Pitkän matkan hiihto mm. 50 km noin kahdessa tunnissa. Kesäisin maratonit alle 3 h 30 min. ajalla.

Vierailija
147/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tyhmää, ilkeätä, valehtelevaa, pettävää, ylimielistä, tupakoivaa, viinaa juovaa ja huonkutoista naista. Älä ole ylimielinen vittunaama, kukaan ei halua sinua.

Vierailija
148/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä keskustelussa menee monta asiaa sekaisin, mutta siinä olen kyllä ap:n kanssa samaa mieltä, että asiat sujuu kumppanin kanssa paljon paremmin kun on samanlaiset taustat (a.k.a. sosiaaliluokka). Itse olen duunaritaustainen ja kyllä tuntui nuorempana hölmöltä ne ns. paremman taustan omaavat henkilöt. Kiukutellaan kun pöytään tuotu kana on kuivaa Pancho villassa tai ei päästä kuin yhdelle etelänlomalle talven aikana. On se mukavaa kun kumppanin kanssa on suht samanlainen käsitys elämästä.

Vierailija
149/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa keskittyä johonkin muuhun ku mitä joku tekee työkseen, niin voikin löytää sen onnen elämässä. Ei havahdu vanhainkodissa siihen että kas elämä meni siinä.

Ps. Alkit sun muut on eri juttu, ei niitä kukaan halua.

Itse mieluummin päätän päivänä oma-alotteisesti kun aika on kypsä. Sitten voisi katsoa, saako seuraavaan elämään paremmat kortit. 

M32

Rahalla saa ja hevosella pääsee. Näemmä et halua käyttää kovaa valuuttaa elikkäs korttia apunasi?

Vierailija
150/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useissa kontulan ryyppyremmeissä ja sekakäyttäjäpiireissä. Dyykkarit minua yleensä kosiskelee, mutta ei niin yläluokkainen nainen kuin minä voi alle miljoonaa vuodessa tienaavat päin edes katsoa jos ei ole perimässä eirasta liikuntasali kokoista asuntoa.

Vierailija
151/151 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tästä ilmiöstä saisi puhua, olisi useammalla naisella parisuhde. Ne naiset, jotka voittivat tässä pelissä, eivät tietenkään halua luovuttaa voittajanosaansa yhteiseen kaikkien naisten hyvään. Joten pitää vaientaa tällaiset aiheet.

Nyt ei kyllä pointtisi tullut selväksi. Meinaatko, että parisuhteiden pitäisi olla määräaikaisia ja oltuaan aikansa hyvän miehen kanssa parisuhteessa naisen pitäisi "luovuttaa" mies eteenpäin jollekin toiselle naiselle? Mitä jos mies ei haluaisi tulla kierrätetyksi?

Mitä hyötyä pelissä voittaneille olisi häviäjien neuvomisesta?

Mihin tämä liittyy? 

Miksi perheen saaneet naiset tuhlaisivat resurssejaan 30+ ikisinkkujen ongelmiin?

Jos miehellä on sinkkukaveri, jonka sinkkuelämä näyttää houkuttelevalta miehen silmissä, niin toki silloin se kannattaa parittaa jollekin ikisinkkumuijalle. Mutta eipä juuri muuta tilannetta tule mieleen.

Perheen saaneet? Ikäänkuin perhe olisi jokin saavutus, jota ilman ihminen on huonompi. Ei se niin ole. Ja "ikisinkullakin" voi toki olla lapsia.

Kyseisen ihmisen viesteistä paistaa läpi voimakas halveksunta lapsettomia sinkkuja kohtaan. En tiedä, että minkälaisilla meriiteillä hän sijoittaa itsensä muiden yläpuolelle. Mikä tekee hänestä paremman ihmisen kuin niistä, joita hän arvostelee ja tuomitsee? Ottakaa ihmiset huomioon myös se seikka, ettei kaikki edes halua tai pysty samaan lapsia. Ihmeellistä, kuinka tuomitsevia ihmiset ovat toisiaan kohtaan. Feikkikulissi avioliitto ja ei-halutut lapset eivät ole kaikkien pääprioriteetti elämässä.