Aina, kun törmään johonkin kivaan mieheen, on hän aivan eri sosiaalisesta luokasta :(
Ja vaikka kemiat natsaisi hyvin, niin tiedän, ettei juttu voi pidemmän päälle kantaa, kun olemme kuitenkin valovuosien päässä toisistamme. Ihan tavalliset asiat eroavat, esimerkiksi elintavat, asenne tupakanpolttoon, alkoholinkäyttö ja vapaa-ajan käytön muodot sekä kiinnostukset todella erilaiset.
Ihan uskomattoman vaikea löytää miestä.
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Mä juon kuin sieni (4-7krt vko), en polta mutta käytän nuuskaa, urheilen 4-5 krt vko, omistan lihaksisen vartalon, akateeminen loppututkinto, hyvä ammatti, maailmaa nähnyt (töissä), suht varakas, kohtelen naisia herrasmiehen tavoin pl makuuhuone jossa tykkään alistaa. Mulla ongelma on se kun naisia tulee tyrkylle vain kahdesta paikasta, ovista ja ikkunoista.
M45
Että sellainen alkoholistin voimafantasia, joopa joo.
Vierailija kirjoitti:
Mä juon kuin sieni (4-7krt vko), en polta mutta käytän nuuskaa, urheilen 4-5 krt vko, omistan lihaksisen vartalon, akateeminen loppututkinto, hyvä ammatti, maailmaa nähnyt (töissä), suht varakas, kohtelen naisia herrasmiehen tavoin pl makuuhuone jossa tykkään alistaa. Mulla ongelma on se kun naisia tulee tyrkylle vain kahdesta paikasta, ovista ja ikkunoista.
M45
"omistan"
Mistäs Hogwartsista se sun loppututkinto oikein materialisoitui?
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis itse ylemmästä vai alemmasta luokasta?
Olen kyllä aatelinen mutta tällä hetkellä kirjoittelen täältä suljetulta osastolta lievän burn outin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ne tupakoimattomat, raittiin, urheilulliset ja kulttuurista pitävät miehet haluavat samankaltaisen naisen.
Minä etsin savutonta, raitista, urheilullista, käsistään kätevää, ei lapsia enää haluavaa ja kotona hyvin viihtyvää miestä. Itse olen samanlainen. Eipä ole vielä vastaan tällaista ihmettä tullut. -Marikki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne tupakoimattomat, raittiin, urheilulliset ja kulttuurista pitävät miehet haluavat samankaltaisen naisen.
Minä etsin savutonta, raitista, urheilullista, käsistään kätevää, ei lapsia enää haluavaa ja kotona hyvin viihtyvää miestä. Itse olen samanlainen. Eipä ole vielä vastaan tällaista ihmettä tullut. -Marikki
Mikset tilaa Irakista ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset tilaa Irakista ?
Listasta unohtui 'suomalaista'. - Marikki
Vierailija kirjoitti:
On se kyllä kiinnostavaa ja joskus kiehtovaakin katsella, kuinka eri tavoin ihmiset voivat elämänsä elää, mutta loppujen lopuksi mulle on tärkeää, että mies on samasta sosiaalisesta luokasta.
ap
Alokholisteja ja tupakoitsijoita on kyllä kaikissa luokissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tuollainen, urheilullinen, mutta otan alkoholia n. kerran kuukaudessa. Ja toivon myös naisen ottavan. En ole remonttireiska, mutta käsistäni kätevä muuten. Viihdyn erittäin hyvin kotona. Luulen, että kaltaisiani on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi ns. ”voittaja”, ja jaan ihan ilmaisen neuvon: sitä valmista pakettia ei kannata etsiä. Pitkän parisuhteen aikana molemmat muuttuvat ja kehittävät toisiaan puolin ja toisin. Tärkeintä on että a) henkilön kanssa on hyvä ja turvallinen olo b) henkilö kuulee toiveesi ja ajatuksesi ja välittää niistä oikeasti c) saatte toisistanne esille ne parhaat puolet.
Tälle pohjalle kun lähtee rakentamaan niin hyvä tulee.
Oma mieheni tupakoi kun tavattiin, eli pitsalla ja kokiksella, ja ajoi autolla joka paikkaan. Nyt on ollut polttamatta jo 10 vuotta, syödään kasvispainotteisesti yhdessä, ja hän fillaroi ympäri vuoden töihin.
Ihmisissä tapahtuu kasvua jatkuvasti.
Tapahtuiko sinunkin puoleltasi vastaan tulemista vai oliko miehesi ainoa joka joutui kasvamaan?
Vierailija kirjoitti:
Ihan höpöjuttuja. Kaikenlaisia kriteerejä sitä rakentaa itse kukin, mutta kun rakkaus on kemiaa eikä kysy järkeä. Siinä kohtaa kun sinä oikeasti rakastut etkä vain ”suunnittele elämää sopivan yksilön kanssa”, se on se rakkaus mikä vie. Et muista luokkia etkä muutakaan. Oikean rakastumisen osuessa kohdalle (kun se on molemminpuolista), saa aivojen kemia aikaan sen, että ihminen alkaa mukailla toista, sopiakseen paremmin yhteen ja ollakseen samalla tasolla. Tämä kestää koko rakastumisvaiheen ja on yksi suhteen liima.
Tuo on voimakasta ihastumista, no jotkut sanovat sitä kyllä rakastumiseksikin, mutta ei se sitä ole. Tuollaisen "rakastumisen" huumassa ei kyllä kannata tehdä yhtään mitään oletuksia, saati päätöksiä. Rakastuminen ja ennen kaikkea rakastaminen on paljon enemmän, eikä todellakaan niin sokeaa, viettien ohjaamaa ja (arki)järjetöntä kuin kuvailet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tuollainen, urheilullinen, mutta otan alkoholia n. kerran kuukaudessa. Ja toivon myös naisen ottavan. En ole remonttireiska, mutta käsistäni kätevä muuten. Viihdyn erittäin hyvin kotona. Luulen, että kaltaisiani on paljon.
Vaikeaa vain löytää kaltaisiasi miehiä. Se ei haittaa, jos vähän ottaa alkoholia kerran kuukaudessa, kunhan ei kaatokännejä vedä. Itsekin voin muutaman ottaa jossakin sopivassa tilaisuudessa. - Marikki
Rakkaus ei katso sosiaaliluokkaa.Hulluja on molemmissa,kuten hyviäkin.
No onhan se vähän hankalaa jos toinen on sikareita tuprutteleva porho ja toinen sätkiä käärivä tyhjätasku.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se vähän hankalaa jos toinen on sikareita tuprutteleva porho ja toinen sätkiä käärivä tyhjätasku.
Välillä voi ottaa hatsit toiselta, niin ei käy elämä tylsäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etpä ole ensimmäinen joka kellon tikittäessä huomaa ettei niitä hyviä miehiä enää olekaan missään. Tai tokihan on, mutta tiukasti pallo jalassa sen kanssa, joka osasi olla ajoissa liikkeellä.
Jos tästä ilmiöstä saisi puhua, olisi useammalla naisella parisuhde. Ne naiset, jotka voittivat tässä pelissä, eivät tietenkään halua luovuttaa voittajanosaansa yhteiseen kaikkien naisten hyvään. Joten pitää vaientaa tällaiset aiheet.
Joskus jossain lehdes joku kirjoitti, että parhaat miehet vietiin "isossa jaossa" kaksikymppisinä. Niin varmaan on. Sikäli totta.
Tuo "ajoissa liikkeellä" on vähän huono ilmaus, koska osa on ajoissa liikkeellä eikä silti saa kunnon miestä. Tai kaikilla ei elämäntilanteen takia ole mahdollista keskittyä miehen etsintään.
Tiukasti pallo jalassa, ei kuulosta terveeltä suhteelta.Sitoutumishaluiset ja-kykyiset miehet vietiin opiskeluajan isossajaossa. Sieltä minäkin omani pyydystin ja mentiin naimisiin 21 v. Jämä-äijät kiertelee tinderissä etsimässä panoseuraa nykyisin.
Silloin miehillä ei edes ole vielä juurikaan statusta, joten melkein kuka vaan voi saada miten hyvän miehen vain. Yritäpä vuosikymmen myöhemmin iskeä jotain hyvää uraa tekevää miestä... et ehkä ole ihan ainoa! ;)
Vierailija kirjoitti:
Siis joo, on tietysti mahdollista, että ylemmissä luokissa poltetaan ja ollaan lihavia, mutta se on oikeasti tilastollisesti harvinaisempaa. Yhteiskuntaluokka ja siihen liittyvät arvot määrittävät ihmisten elintapoja, kiinnostuksenkohteista ja tottumuksia.
Sehän on Suomessa vähän tabu, mutta yhteiskuntaluokat ovat täyttä todellisuutta, ja hyvin usein niihin liittyy myös ulospäin havaittavia piirteitä ja tapoja.
Poikkeuksia löytyy aina, mutta ne eivät määritä sitä, mikä suurissa massoissa on yleistä.
Nyt en tiedä mitä tarkoitat ylemmillä sosiaaliluokilla. Mutta itse tunnen/ tiedän heittämällä vaikka kuinka monta ylipainoista ylemmän korkeakoulututkinnon suorittanutta jotka siis myös tekevät töitä alallaan.
Se ei ainakaan ole harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
En ole vegaani, mutta välttelen punaista lihaa. En ole absolutisti, mutta 2 lasia viiniä on tarpeeksi. En ole uskovainen, mutta minulle on tärkeää, että miehellä on korkea moraali. En ole himourheilija, mutta liikun ainakin 2 kertaa viikossa ja olen hoikka.
Mun mielestä kompromissit vaikkapa epätervellisten elintapojen, tupakoinnin ym. suhteen eivät tule kysymykseen, koska ne ovat vastoin perusarvojani. Saatan kuulostaa pinnalliselta ja kapeakatseiselta, mutta en voisi koskaan ottaa ylipainoista tai tupakoivaa miestä. En halua, että mies kuolee sydänkohtaukseen 50-vuotiaana.
ap
Niin no.
Lähipiirissä kaksi noin 40 miestä kuollut lähiaikoina. Kummatkin elivät super terveellisesti. Ei alkoholia, luomu safkaa, urheilua jne.
Toisella katkes veri suomi ja toiselle ilmaantui haima syöpä.
Suomessa åpelotellaan ihmisiä jostakin syysstä kovin. Kukaan ei kuitenkaan ole tiettävästi selvinyt hengissä pitkään. 100 vuottta tuntuu olevan jonkin sortin raja.
Muummuassa mammani joka veti askin päivässä, kuoli 82 vuotiaana. Peräpukamaleikkauksesta saatuun tulehdukseen.
Pappani , myös armoton tupakoitsija kuoli 85 vuotiaana päässä olevaan verisuoniepämuodostumaan. Sai 500kg painavan koksi kärryn päähansä ollessaan 35 vuotias.
Joudut olemaan yksin jos keksit aina kovia kriteereitä joilla löydät vikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M45
Jos juot alkoholia 4-7krt viikossa, niin sinun iässäsi se näkyy todella paljon naamassasi ja koko kropassasi. Näytäy todennäköisesti hyvin kulahtaneelta ja väsyneeltä.
???
Toinen mies
juon joka päivä ainakin yhden oluen. Olen 44 ja minua yleensä arvioidaan 35:seksi.
Olen hoikka ja jäntevä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M45
Jos juot alkoholia 4-7krt viikossa, niin sinun iässäsi se näkyy todella paljon naamassasi ja koko kropassasi. Näytäy todennäköisesti hyvin kulahtaneelta ja väsyneeltä.
???
Toinen mies
juon joka päivä ainakin yhden oluen. Olen 44 ja minua yleensä arvioidaan 35:seksi.Olen hoikka ja jäntevä.
Nojoo. Yksi olut päivässä nyt vielä menee.
Ehkä se on kiertoilmaus sille, että kaikissa miehissä on jotain vikaa. Täydellistä miestä ei tunnu löytyvän. Eikä mikään ihmekään, koska täydellistä miestä ei ole olemassakaan. Kannattaisi ap:n opetella joustavammaksi.