Aina, kun törmään johonkin kivaan mieheen, on hän aivan eri sosiaalisesta luokasta :(
Ja vaikka kemiat natsaisi hyvin, niin tiedän, ettei juttu voi pidemmän päälle kantaa, kun olemme kuitenkin valovuosien päässä toisistamme. Ihan tavalliset asiat eroavat, esimerkiksi elintavat, asenne tupakanpolttoon, alkoholinkäyttö ja vapaa-ajan käytön muodot sekä kiinnostukset todella erilaiset.
Ihan uskomattoman vaikea löytää miestä.
Kommentit (151)
Ap kuulostaa kyllä hirveän tylsältä - kyttääjä ja nalkuttaja samassa paketissa, ja vaikka se paketti olisi kuinka timmissä paketissa tahansa, niin harva kuitenkaan tosissaan haluaa tunkea itsensä todella vakavasti (ja aina oikeassa olevan) tylsimyksen seuraan. Huh.
Ihana kylmä syysilta omassa kodissa viltteihin kääriytyneenä kissa ja oma kulta kainalossa, leffaa tai tv:tä katsellessa tai kirjaa lukiessa, jotain hyvää napostellessa ja juodessa. (kissa ei saa olla sohvassa, hyi, karvoja ja pöpöjä, hyyyyi !(ihmsessä on miljoona kertaa enenmmän pöpöjä kuin kissassa), ei sohvalla saa syödä tai juoda, se menee pilalle! Ja mä inhoooooooon murustelua! Ja mitään alkoholia ei kyllä juoda, tässä kuussa meillä on jo kiintiö täynnä, kaksi viinilasillista, kai sä nyt muistat! Ja mitään naposteltavaa ei kyllä tähän tuoda, mä en halua mitään velttoa läskiä kainalooni tai kotiini! Ja mitään mauttomia, vanhanaikaisia vilttejä ei kyllä tähän kotiin tuoda, vain minun kuolleen ruumiini yli! Kirjoja voidaan lukea, mutta ei niitä vanhanaikaisia versioita, minä en halua niitä kotiin pölyä keräämään, vain taidekirja-asetelma sivupöydällä saa olla, mutta niihin ei saa koskea, ettei asetelma mene pilalle! Ja mitään töllötintä ei kyllä tuijoteta kuin mikäkin wt-joukko, herrrraisä, tv:tä katsotaan kännykästä tai läppäriltä, mutta ei herraisä vanhanaikaisesti mistään jättinäytöltä, mitä naapuritkin ajattelee...jne jne)
Todellinen saalis.
Taas näitä naisten juttuja. Itse täytän kaikki noi naisten tyypilliset mukamas kriteerit ja eipä ole yhtäkään naista perässä. Käyn punttiksella sun muuta, syön terveellisesti, olen varakas, koulutettu jne. Ei kaljua eikä harmaantuneita hiuksia.
Siitä on sitten kuitenkin pari vuotta aikaa siitä kun joku nainen baarissa yritti tulla juttelemaan. Ja sekään ei kiinnostanut kun ei ollut kaunis, nuori tosin oli, jotain 20-25v.
Nytpä olen ollut muutaman päivän ulkomailla lomalla ja tinderissäkin on tullut mätchejä parikymppisiltäkin hyvännäköisiltä tytöiltä. Eli muualla naisilla on jalat maassa näköjään.
Ja turha jauhata mistään sosiaaliluokista ym paskasta. Jos jutut sujuvat sängyssä niin samapa se mitä pari erillään tekee päivisin. Suomalaisten naisten vaatimukset ovat ihan mielenvikaisen tuotosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli oletko vegaani, absolutisti ja uskovainen? Parisuhteessa pitää tehdä kompromisseja, siksi et löydä ketään.
En ole vegaani, mutta välttelen punaista lihaa. En ole absolutisti, mutta 2 lasia viiniä on tarpeeksi. En ole uskovainen, mutta minulle on tärkeää, että miehellä on korkea moraali. En ole himourheilija, mutta liikun ainakin 2 kertaa viikossa ja olen hoikka.
Mun mielestä kompromissit vaikkapa epätervellisten elintapojen, tupakoinnin ym. suhteen eivät tule kysymykseen, koska ne ovat vastoin perusarvojani. Saatan kuulostaa pinnalliselta ja kapeakatseiselta, mutta en voisi koskaan ottaa ylipainoista tai tupakoivaa miestä. En halua, että mies kuolee sydänkohtaukseen 50-vuotiaana.
ap
Eli olet sohvaperuna.
Suomessa ei ole muita luokkia kuin julkkikset, valkoroskaelämämkoululaiset ja normaalit peruspirkot ja -penat. Jospa siis lopettaisit liikkumisen paikoissa, jossa törmäät näihin elämämkolu miähiin?
Mä oon vapaa! Tosin juon viinaa ja käytän huumeita, ei kai haittaa?
Tiesitkö että korkeakoulutettu voi myös olla alkoholisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihminen voi polttaa tupakkaa ja urheilla silti vaikka 5 krt viikossa. Allekirjoittanut esimerkiksi polttaa ja urheilee. Mitä jos lopettaisit tuollaiset typerät listat mitä saa ja mitä ei saa tehdä? Aikuinen ihminen.
Mun mielestä taas tupakointi osoittaa arvostelukyvyn puutetta tämän päivän Suomessa. Kuuluu johonkin yläasteelle 2000-luvulle. Nykynuorten mielestä se on jopa rahvaanomaista.
ap
Tässä on esimerkki siitä mikset pariudu. Olet todella ahdasmielinen. Ei sinun tarvitse haluta tupakoivaa miestä, mutta arvostelet kärkkäästi muita tupakoivia. Jos/kun sinulla on tuollaisia muitakin jyrkkiä ajatuksia ylemmästä/alemmasta sosiaaliluokasta, niin kuka sinua jaksaa kauaa kuunnella. Ei kukaan. Kyllä siihen ikisinkkuuteen löytyy aina jokin syy. Ja syy löytyy katsomalla peiliin.
Kyllä väitän, että kyse on aivan yleisestä asenneilmapiirin muutoksesta. Tupakointi assosioituu ihan tutkitusti alempiin luokkiin ja lisää terveysriskejä. Se on tilastollinen fakta eikä vain minun "jyrkkä ajatus". Miksei mieheltä saisi vaatia sitä, että osaa tehdä järkeviä valintoja?
Mun on jotenkin tosi vaikea hyväksyä sitä ajatusta, että tupakointi olisi jotenkin fine, kun en voi sietää sitä.
ap
Sun nyt vaan pitää sopeutua elämään tuon ahdasmielisyytesi kanssa.
Voi elämä mitä "ongelmia" ihmisellä voi olla. Mä lähden nyt saunaan, sit otan olutta ja lähden pelaamaan kaverin kanssa biljardia.
Kannattaa keskittyä johonkin muuhun ku mitä joku tekee työkseen, niin voikin löytää sen onnen elämässä. Ei havahdu vanhainkodissa siihen että kas elämä meni siinä.
Ps. Alkit sun muut on eri juttu, ei niitä kukaan halua.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän monta ns tasokasta naista jotka ovat jääneet sinkuiksi kun vapaana olevat miehet eivät täytä heidän vaatimuksiaan.
Tiedän myös monta naista jotka ovat laskeneet ns tasoaan ja ottaneet mukavan miehen.
Arvaa kummat ovat onnellisempia?
Ne ikisinkut.
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö että korkeakoulutettu voi myös olla alkoholisti?
Ja monesti ovatkin.. Vrt. Tutkimukset alkoholistien älykkyydestä
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytyisi myös stantardit täyttävä nainen? Hoikka, itsestään huolta pitävä, kouluja käynyt. WT ei jatkoon. Alle 30-vuotias. Näistä on niin armottoman kova kilpailu. Jos en sellaista löydä, niin mieluummin elelen elämäni yksin ja perintökin menkööt valtiolle.
Itse:
-4 kertaa vikossa sali
-En koskaan ole ollut työttömänä, kohta amk-tutkinto kasas
-Opiskeluaikana tulot 20-30k, valmistumisen jälkeen nousee johki 40-50k.
-175cm/91kg massakaudella. Rasvat 16-20%. Ei lihasta ilman läskiä...
-En polta enkä juo paljoakaan alkoa, joskus 4 vuotta sitten viimeksi. En kylläkään tuomitsekaan kohtuukäyttöä.
M32.
32 v ja vielä opiskelet? Etsimäsi naiset ei etsi kaltaistasi miestä.
Vierailija kirjoitti:
Hahaa. Uskomatonta mitä tämä kolmannen aallon feminismi on saanut aikaan!
Uskomatonta, miten tyhmät ihmiset tänne kirjoittelee... En minä ainakaan saanut toimimaan suhdetta matalasti koulutetun miehen kanssa. Hänelle tärkeitä arvoja oli hedonistinen mässäily ja ryyppääminen viikonloppuisin ja oman edun ajaminen (myös lain rikkominen, jos siitä oli omaa etua). Sekö on feminististä, että haluaa miehen, jolla on samanlaiset arvot ja tavoitteet?
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytyisi myös stantardit täyttävä nainen? Hoikka, itsestään huolta pitävä, kouluja käynyt. WT ei jatkoon. Alle 30-vuotias. Näistä on niin armottoman kova kilpailu. Jos en sellaista löydä, niin mieluummin elelen elämäni yksin ja perintökin menkööt valtiolle.
Itse:
-4 kertaa vikossa sali
-En polta enkä juo paljoakaan alkoa, joskus 4 vuotta sitten viimeksi. En kylläkään tuomitsekaan kohtuukäyttöä.
M32.
sori vaan, mutta pätkähän sinä olet naisten mielestä. Alle 180cm mies on nykymittarilla lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse:
-4 kertaa vikossa sali
M32.
sori vaan, mutta pätkähän sinä olet naisten mielestä. Alle 180cm mies on nykymittarilla lyhyt.
joo, lyhyen miehen ei paljo kannata vaatia kumppaniltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta, miten tyhmät ihmiset tänne kirjoittelee... En minä ainakaan saanut toimimaan suhdetta matalasti koulutetun miehen kanssa. Hänelle tärkeitä arvoja oli hedonistinen mässäily ja ryyppääminen viikonloppuisin ja oman edun ajaminen (myös lain rikkominen, jos siitä oli omaa etua). Sekö on feminististä, että haluaa miehen, jolla on samanlaiset arvot ja tavoitteet?
Ehkä vähän särähtää korvaan tuo "sosiaaliluokka". Kyllä kai kaikki ihmiset ovat yksilöitä ja kaikista luokista (joita siis todellakin on edelleen) löytyy raittiita, tupakoimattomia, urheilua harrastavia ja hyvän moraalin omaavia miehiä. Mutta taitavat mennä ensimmäisinä.
Vierailija kirjoitti:
On se kyllä kiinnostavaa ja joskus kiehtovaakin katsella, kuinka eri tavoin ihmiset voivat elämänsä elää, mutta loppujen lopuksi mulle on tärkeää, että mies on samasta sosiaalisesta luokasta.
ap
Käy vaikka lähikapakasta hakemassa alkoholisoitunutta ylipainoista valkoroskaa vierellesi, tulette varmasti hyvin toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihminen voi polttaa tupakkaa ja urheilla silti vaikka 5 krt viikossa. Allekirjoittanut esimerkiksi polttaa ja urheilee. Mitä jos lopettaisit tuollaiset typerät listat mitä saa ja mitä ei saa tehdä? Aikuinen ihminen.
Ja urheilulaji oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä tuo ei ollut matalan koulutuksen syytä...
Ainakaan mulle ryyppääminen ei ole minkäänlainen arvo; oman edun ajamisesta en osaa sanoa, kun jonkinasteisena on ihmisyyden perusta (kaikenlainen altruismikin voidaan selittää sillä, että se voi tuoda hyvän olon). Oli miten oli. En koulutuksen kontolle noita piirteitä kokonaan kaataisi vaikka tilastollista korrelaatiota varmasti on.
M30v
ps. siis "vain lukio ja ammattikoulu käytynä ja duunari", mutta moni ei ehkä arvaisi.
Itse:
-4 kertaa vikossa sali
M32.