Siis nyt alkaa mennä liian pitkälle. Rynkytin kotiovemme ja naapuri soitti poliisin!! Ei kuulu hänelle.
Unohdin avaimet kotiin ja riita päällä, mies sisällä. Hakkasin ovea nyrkillä ja rimputtelin kelloa.
Huutelin kaikkea ja huusin mm. Lopeta hullu tämä sekoilu ja päästä minut sisään!!
Naapuri kuuli tuon, joten hänen pitäisi osata päätellä, että minä en ole se jolla viheltää päässä.
Naapuri sanoi kuitenkin, että jos en poistu niin soittaa poliisit ja niin teki. Sain kuitenkin soviteltua asian ja lupasin poistua, en joutunut putkaan, mutta nyt istun ulkona puistossa.
Mies oli niin sika, että kuunteli koko episodia oven takana eikä tullut rappuun edes puolustamaan minua. Esitti, ettei olisi kotonakaan, mutta tiesin, että oli.
Kommentit (17)
Voi ei. Siis mies sekoilee ja sun pitäisi selvittää se poliisien kanssa. Mitä ihmettä. Naapuri käsittää ehkä helposti väärin ja on sitten että voivoi.
Olisit soittanut itse huoltomiehen avaamaan
Tässä ongelma, että minua kielettiin palaamasta sinne eikä minulla ole yösijaa. Onko oikein, että maksan yön hotellissa? Rahat muutenkin tiukilla, voinko pyytää korvauksen jälkikäteen jos nyt menen sitten hotskuun ja maksan sen itse?
Ap
Sun kaltaiset naapurit on kyllä sieltä ja syvältä. Kukaan normaali ihminen ei kehtais riehua omassa rappukäytävässään. Meidän talon toisessa päädyssä on samanlainen sekopää ja siellä asuvat soittavat poliisit joka kerta, ihan ilman mitään varoituksiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ongelma, että minua kielettiin palaamasta sinne eikä minulla ole yösijaa. Onko oikein, että maksan yön hotellissa? Rahat muutenkin tiukilla, voinko pyytää korvauksen jälkikäteen jos nyt menen sitten hotskuun ja maksan sen itse?
Ap
Siis jos olet asunnon toinen virallinen asukas niin sulla on oikeus palata sinne, mutta se on tehtävä ilman häiriötä? Soita huoltomies? Poliisi teki aivan oikein, kun poisti häirikön. Kuulostaa kuitenkin siltä, että sulla ei taida oikeuksia asuntoon olla vaan se on miehen nimissä. Jos näin niin, et voi palata sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siis jos olet asunnon toinen virallinen asukas niin sulla on oikeus palata sinne, mutta se on tehtävä ilman häiriötä? Soita huoltomies? Poliisi teki aivan oikein, kun poisti häirikön. Kuulostaa kuitenkin siltä, että sulla ei taida oikeuksia asuntoon olla vaan se on miehen nimissä. Jos näin niin, et voi palata sinne.
Miehen asunto, mutta olen luvalla majaillut siellä jo pidempään. En näin extempore voi joutua kodittomaksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tottakai, ja muutama satku henkisestä kärsimyksestä. Oletko ikinä kuullut huoltomiehestä?
Ois ollu oikein jos ne poliisit olisi vienny putkaan. Olisi ratkennu toi majotusasiakin samalla. Aina annetaan liikaa narua tollaisille sekopäille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miehen asunto, mutta olen luvalla majaillut siellä jo pidempään. En näin extempore voi joutua kodittomaksi.
Ap
Jos on tehty muuttoilmoitus ja olet siellä kirjoilla niin sitten ei olisi ongelmaa. Jos taas "virallinen" asuntosi on annettu pimeästi vuokralle tms ja edelleen olet toisaalla kirjoilla niin ei voi oikein mitään. Jossakinhan sinulla on oltava virallinen osoite.
Paras suunnitella elämää eteenpäin lähtien ajatuksesta että olet nyt sinkku. Poliisi auttaa sinua saamaan tavarasi takaisin mieheltä.
Nyt yhteyttä vaikkapa tänne:
https://ensijaturvakotienliitto.fi/apua-sinulle/apua-lahellasi/
Ovikello soi. Ovella on huoltomies joka alkaa kitistä minkälainen tyypi olen kun en päästä naista sisään vaan hän joutuu värjöttelemään ulkona räntäsateessa.
Sanoin vain etti minulla ole naista ja että asun yksiössäni yksin.
Kitinä jatkui.
Pistin oven kiinni. Menin takaisin syömään.
Kohta soi taas ovikello. Poliisi tällä kertaa. Alkoi nupista heitteillepanosta ja kysyi haluanko ratkaista asian tässä vai mennäänkö asemalle. Kauan kesti ennen kuin uskoi etten tunne ämmää joka väitti olevansa avopuolisoni tai tyttöystäväni. Lopulta tajusivat mutta lähellä oli että vieras akka ois päästetty mun asuntooni ja mut ois viety putkaan.
Kannattaa koittaa päästä parvekkeen kautta, jos parveke on matalalla ja ovi esimerkiksi auki.
Moe
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Miksi siis et?
Opiskelin aikanaan pikkukaupungissa. Sain halvan vuokra-asunnon vanhan liikehuoneiston takapuolelta. Ilmeisesti myymälänhoitajan asunto. Kolme vuotta kesti koulu. 10 kertaa poliisi vei mut putkaan kun olin ollut illalla menossa kotiin. Olin kuulema aiheuttanut häiriöitä ja yrittänyt murtautua
Vierailija kirjoitti:
Ap
Korvaus ? Keneltä ?
katso peiliin siellä on maksaja tyhmyydellesi ja keksi parempi provo ens kerralla 0/5
Miten toisten ihmisten hulluksi haukkuminen poissulkee sen, ettetkö olisi sekaisin? Käytöksesi kertoo muuta.
Provohan tämä on.