Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina, kun törmään johonkin kivaan mieheen, on hän aivan eri sosiaalisesta luokasta :(

Vierailija
20.10.2018 |

Ja vaikka kemiat natsaisi hyvin, niin tiedän, ettei juttu voi pidemmän päälle kantaa, kun olemme kuitenkin valovuosien päässä toisistamme. Ihan tavalliset asiat eroavat, esimerkiksi elintavat, asenne tupakanpolttoon, alkoholinkäyttö ja vapaa-ajan käytön muodot sekä kiinnostukset todella erilaiset.

Ihan uskomattoman vaikea löytää miestä.

Kommentit (151)

Vierailija
21/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli oletko vegaani, absolutisti ja uskovainen? Parisuhteessa pitää tehdä kompromisseja, siksi et löydä ketään.

En ole vegaani, mutta välttelen punaista lihaa. En ole absolutisti, mutta 2 lasia viiniä on tarpeeksi. En ole uskovainen, mutta minulle on tärkeää, että miehellä on korkea moraali. En ole himourheilija, mutta liikun ainakin 2 kertaa viikossa ja olen hoikka.

Mun mielestä kompromissit vaikkapa epätervellisten elintapojen, tupakoinnin ym. suhteen eivät tule kysymykseen, koska ne ovat vastoin perusarvojani. Saatan kuulostaa pinnalliselta ja kapeakatseiselta, mutta en voisi koskaan ottaa ylipainoista tai tupakoivaa miestä. En halua, että mies kuolee sydänkohtaukseen 50-vuotiaana.

ap

Hep täällä, vähän yli 40v sinkku duunarimies, täytän ehdot heittämällä, löytyy siisti ok-talo, autona urheilu audi.

Kerro itsestäsi enemmän.

Vierailija
22/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli oletko vegaani, absolutisti ja uskovainen? Parisuhteessa pitää tehdä kompromisseja, siksi et löydä ketään.

Eli jos on vegaani niin välillä syödä possua ja jos ei viina maita niin välillä vetää kossua ja jos uskis niin unohtaa uskonto aika ajoittain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen paljon apn noilla spekseillä haikailemia miehiä, itseni mukaanlukien. En käytä juurikaan päihteitä koska inhoan sitä että vapaapäivä kuluu krapuloissa. Syön terveellisesti ja harrastan useita urheilulajeja lähinnä luonnossa Tästä kun aurinko nousee niin lähden metsäpolulle pyörän kanssa. Tavataan vaikka ulkoilumajalla ;)

Vierailija
24/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tästä ilmiöstä saisi puhua, olisi useammalla naisella parisuhde. Ne naiset, jotka voittivat tässä pelissä, eivät tietenkään halua luovuttaa voittajanosaansa yhteiseen kaikkien naisten hyvään. Joten pitää vaientaa tällaiset aiheet.

Nyt ei kyllä pointtisi tullut selväksi. Meinaatko, että parisuhteiden pitäisi olla määräaikaisia ja oltuaan aikansa hyvän miehen kanssa parisuhteessa naisen pitäisi "luovuttaa" mies eteenpäin jollekin toiselle naiselle? Mitä jos mies ei haluaisi tulla kierrätetyksi?

Mitä hyötyä pelissä voittaneille olisi häviäjien neuvomisesta?

Mihin tämä liittyy? 

Miksi perheen saaneet naiset tuhlaisivat resurssejaan 30+ ikisinkkujen ongelmiin?

Jos miehellä on sinkkukaveri, jonka sinkkuelämä näyttää houkuttelevalta miehen silmissä, niin toki silloin se kannattaa parittaa jollekin ikisinkkumuijalle. Mutta eipä juuri muuta tilannetta tule mieleen.

Täh?

Vierailija
25/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihminen voi polttaa tupakkaa ja urheilla silti vaikka 5 krt viikossa. Allekirjoittanut esimerkiksi polttaa ja urheilee. Mitä jos lopettaisit tuollaiset typerät listat mitä saa ja mitä ei saa tehdä? Aikuinen ihminen.

Mun mielestä taas tupakointi osoittaa arvostelukyvyn puutetta tämän päivän Suomessa. Kuuluu johonkin yläasteelle 2000-luvulle. Nykynuorten mielestä se on jopa rahvaanomaista.

ap

Vierailija
26/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihminen voi polttaa tupakkaa ja urheilla silti vaikka 5 krt viikossa. Allekirjoittanut esimerkiksi polttaa ja urheilee. Mitä jos lopettaisit tuollaiset typerät listat mitä saa ja mitä ei saa tehdä? Aikuinen ihminen.

Mun mielestä taas tupakointi osoittaa arvostelukyvyn puutetta tämän päivän Suomessa. Kuuluu johonkin yläasteelle 2000-luvulle. Nykynuorten mielestä se on jopa rahvaanomaista.

ap

Tässä on esimerkki siitä mikset pariudu. Olet todella ahdasmielinen. Ei sinun tarvitse haluta tupakoivaa miestä, mutta arvostelet kärkkäästi muita tupakoivia. Jos/kun sinulla on tuollaisia muitakin jyrkkiä ajatuksia ylemmästä/alemmasta sosiaaliluokasta, niin kuka sinua jaksaa kauaa kuunnella. Ei kukaan. Kyllä siihen ikisinkkuuteen löytyy aina jokin syy. Ja syy löytyy katsomalla peiliin.

Vierailija
27/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on trolli, jos sosiaalinen luokka on noin äärettömän tärkeää ei yksinkertaisesti synny kemiaa vääränluokkalaisen kanssa.

Vierailija
28/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monta ns tasokasta naista jotka ovat jääneet sinkuiksi kun vapaana olevat miehet eivät täytä heidän vaatimuksiaan.

Tiedän myös monta naista jotka ovat laskeneet ns tasoaan ja ottaneet mukavan miehen.

Arvaa kummat ovat onnellisempia?

Vierailija
29/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne tupakoimattomat, raittiin, urheilulliset ja kulttuurista pitävät miehet haluavat samankaltaisen naisen. 

Ja heillä voi olla myös muitakin vaatimuksia.

Vierailija
30/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei voi sietää tupakointia ja silti pokasi minut, silloisen tupakoitsijan. Lopetin myöhemmin tupakoinnin miehen vuoksi, on säästynyt rahaa ja henkeä tässä 17 vuoden aikana. Kiitos mies, olet edelleen järkijamppa!

Vierailija
31/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tupakoimaton ihminen voi ymmärtää, miten iso turn-off se tupakointi on. Ei se ole kohtuuton vaatimus, jos haluaa, ettei kumppani ja tämän tavarat haise, ettei tällä ole jatkuvaa röökiyskää, harmaata ihoa ja pahanmakuista spermaa. Puhumattakaan kohonneesta riskistä eri sairauksiin ja vaivoihin, kuten keuhkoahtaumaan tai impotenssiin.

Vierailija
32/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kyllä kiinnostavaa ja joskus kiehtovaakin katsella, kuinka eri tavoin ihmiset voivat elämänsä elää, mutta loppujen lopuksi mulle on tärkeää, että mies on samasta sosiaalisesta luokasta.

ap

Samankaltainen elämänasenne kumpuaa lapsuudesta ja ympäristöstä. On paljon helpompaa tulla toimeen samansuuntaisen kanssa, kuin eri sosiaaliluokasta tulevan kanssa (noin keskimäärin). Vaimoni on alemmasta luokasta ja se näkyy lähes päivittäin. Asenne rahan käyttöön on se, että tili menee saman tien eikä taloutta suunnitella mitenkään. Hänen mielestään lähtökohtaisesti yhteiskunta pitää huolen ihmisistä. Minusta ihmisen on ensisijaisesti itse oltava vastuussa elämästään. Mielestäni juhliin ym. pukeudutaan "ykköset" päällä, myös lapsilla. Hänen sukulaiset eivät kravattia tunne. Mielestän lapsilla on oltava rajat ja niistä pidetään aina kiinni. Mutta vaimoni vaatii kyllä asioita lapsilta, mutta itse ei noudata niitä. Minusta on epäreilua näyttää "lepsua" mallia. Jos vaadin lapsilta jotain, teen itse saman asian aina sovitun mukaan. Vaimoni tapa on, että tiukasti sovitaan jokin asia (huutamalla), mutta huomenna hän ei sitä itse enään noudata (esim. muoviroskien lajittelu).

Nämä kaikki aiheuttavat kitkaa ja potutusta pidemmän päälle.

Vierailija
33/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakointi on aina pitkä miinus. Vaikka muut elintavat olisi kuinka hyvät. Jo se haju on vastenmielinen. Tuhkakupin nuoleminen ei kiinnosta.-eri

Vierailija
34/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etpä ole ensimmäinen joka kellon tikittäessä huomaa ettei niitä hyviä miehiä enää olekaan missään. Tai tokihan on, mutta tiukasti pallo jalassa sen kanssa, joka osasi olla ajoissa liikkeellä.

Jos tästä ilmiöstä saisi puhua, olisi useammalla naisella parisuhde. Ne naiset, jotka voittivat tässä pelissä, eivät tietenkään halua luovuttaa voittajanosaansa yhteiseen kaikkien naisten hyvään. Joten pitää vaientaa tällaiset aiheet.

Joskus jossain lehdes joku kirjoitti, että parhaat miehet vietiin "isossa jaossa" kaksikymppisinä. Niin varmaan on. Sikäli totta.

Tuo "ajoissa liikkeellä" on vähän huono ilmaus, koska osa on ajoissa liikkeellä eikä silti saa kunnon miestä. Tai kaikilla ei elämäntilanteen takia ole mahdollista keskittyä miehen etsintään.

Tiukasti pallo jalassa, ei kuulosta terveeltä suhteelta.

Vierailija
35/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa akateemisena olla duunarin kanssa. Ei sitten pätkääkään. Olen itsekin duunariperheestä, ja työskennellyt duunariammatissa paljon.

Tupakointi ei kiva, mutten hyvää miestä hylkäisi sillä perusteella. Liika juominen kyllä olisi raskasta.

Vierailija
36/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän monta ns tasokasta naista jotka ovat jääneet sinkuiksi kun vapaana olevat miehet eivät täytä heidän vaatimuksiaan.

Tiedän myös monta naista jotka ovat laskeneet ns tasoaan ja ottaneet mukavan miehen.

Arvaa kummat ovat onnellisempia?

Ne jotka tietävät tasonsa ja jättävät sen luuserin ottamatta vaivoikseen. -eri

Vierailija
37/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kriteeriesi mukainen mies olisi enää vapaana? Olisit napannut sellaisen aikaisemmin.

Vierailija
38/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etpä ole ensimmäinen joka kellon tikittäessä huomaa ettei niitä hyviä miehiä enää olekaan missään. Tai tokihan on, mutta tiukasti pallo jalassa sen kanssa, joka osasi olla ajoissa liikkeellä.

Joskus jossain lehdes joku kirjoitti, että parhaat miehet vietiin "isossa jaossa" kaksikymppisinä. Niin varmaan on. Sikäli totta.

Tuo "ajoissa liikkeellä" on vähän huono ilmaus, koska osa on ajoissa liikkeellä eikä silti saa kunnon miestä. Tai kaikilla ei elämäntilanteen takia ole mahdollista keskittyä miehen etsintään.

Tiukasti pallo jalassa, ei kuulosta terveeltä suhteelta.

Sitoutumishaluiset ja-kykyiset miehet vietiin opiskeluajan isossajaossa. Sieltä minäkin omani pyydystin ja mentiin naimisiin 21 v. Jämä-äijät kiertelee tinderissä etsimässä panoseuraa nykyisin.

Vierailija
39/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea elämääsi. Tiedätkää teen työtä omaishoidon parissa. Vastaan on tullut kaikenlaista ihmistä.Mitä tahansa voi sattua kenelle tahansa, se ei ole sosiaalisesta statuksesta eikä aina niistä elintavoistakaan kiinni. Viittaan siis tuohon kun et halua että saa sydärin 50-vuotiaana jne. Mä tapaan työssäni eri ikäisiä ja eri syistä apua ja tukea tarvisevia. Sieltä löytyy jus eläkkeelle jääneitä, terveellistä elämää viettäneitä, dementoituneita ikääntyviä. Sieltä löytyy aivoinfarktin saaneita viisikymppisiä, joilla ei ole tupakointi ja alkoholi elämää hallinneet. Sieltä löytyy syöpään sairastuneita ihan joka sosiaalisesta ryhmästä. Löytyy sieltä niitä huonoja elintapoja viettäneitäkin ihan yhtä lailla. Myös ihmisiä, joilla mielenterveys on pettänyt, sosiaalisesta statuksesta riippumatta.

Antaa kyllä ihan mukavasti näkökulmaa asioihin tämä mun työ.

Pidä nyt kuitenkin todennäköisyydet mielessä. Periaatteessa ihan mitä tahansa voi sattua kenelle hyvänsä, mutta ei riskejä kannata tieten tahtoen kasvattaa.

Vierailija
40/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tässä on esimerkki siitä mikset pariudu. Olet todella ahdasmielinen. Ei sinun tarvitse haluta tupakoivaa miestä, mutta arvostelet kärkkäästi muita tupakoivia. Jos/kun sinulla on tuollaisia muitakin jyrkkiä ajatuksia ylemmästä/alemmasta sosiaaliluokasta, niin kuka sinua jaksaa kauaa kuunnella. Ei kukaan. Kyllä siihen ikisinkkuuteen löytyy aina jokin syy. Ja syy löytyy katsomalla peiliin.

Kyllä väitän, että kyse on aivan yleisestä asenneilmapiirin muutoksesta. Tupakointi assosioituu ihan tutkitusti alempiin luokkiin ja lisää terveysriskejä. Se on tilastollinen fakta eikä vain minun "jyrkkä ajatus". Miksei mieheltä saisi vaatia sitä, että osaa tehdä järkeviä valintoja?

Mun on jotenkin tosi vaikea hyväksyä sitä ajatusta, että tupakointi olisi jotenkin fine, kun en voi sietää sitä.

ap