Ostitteko hullareilta mitään?
Kommentit (12)
sutta ja sekundaa
akkojen vouhotuksia
Sekundaa ja henkilökunta ei saa taukojansa pidettyä kun myynti menee kaiken ohitse. Johtajat laittaa koko päivän viestejänsä tablettiin mutta eihän niitä voi lukea kesken jonon ja sitte puhuttelussa että miksi viestejä ei ole luettu. Sairasta touhua.
Ostin Finnkinon lippupaketin. Kallishan tuokin oli (102€/10 lippua) mutta halvempi mitä Finnkinosta ostettuna.
Kerran olen käynyt 30v sitten ja järkytyin kun akat tappelee roinasta ja hullu tungos.
Eikä ne tarjoukset ole edes kovin kummoisia netistä katsottuna
Ostin very nice farkut ja Gerry Weberin puseron ja Artekin valaisimen.
Kiertelin puolitoista tuntia, en ostanut yhtään mitään. Sovitin muutamaa puseroa, mutta ei napannut. Ainoa juttu, mikä jäi vielä kaivelemaan, olisi maksanut 529 €, mietin vielä. Pitkään olen sitä haikaillut, simppeli klassikkohuonekalu. Saas nähdä sorrunko, sille on kyllä paikka varattu.
En ole livenä käynyt pitkiin aikoihin, mutta tilasin Cliniquen kosteusvoidetta ja ripsarin sekä Caudalien beauty elixirin. Kaksi ensiksi mainittua sellaisia joita käytän jo muutenkin ja tuota beauty elixiriä olen ajatellut kokeilla ja nyt se tuli vastaan hyvässä tarjouksessa. En ole tainnutkaan koskaan aiemmin tilata Hulluilta päiviltä, aina käynyt livenä jos olen käynyt.
Hellarit ja Hullarit? Hillarit?