En ymmärrä nenärengasta naisella, karmean näköistä
Ei se nyt miehelläkään hieno ole mutta naisella jotain niin hirveää. Nykyään niin monella on tuo karsea viritys nenässä. Onko se oikeasti jonkun mielestä muka hieno?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
No ne onkin just teidän takia hankittu. Tehän olette inceleitä.
Miksi hankit nenärenkaan minun, 57-vuotiaan naisen takia? Olen luulut että tuollaisia otetaan nimenomaan itsensä vuoksi, eikä kenenkään mielipiteet kiinnosta. Onkin siis ilmeisesti juuri päin vastoin.
Vierailija kirjoitti:
Sonnirengas ei näytä hyvältä ihmisellä.
Tuo on ihan hyvä olla niin tietää ketä pitää välttää. Kertoo kaiken tarvittavan ko. naaraasta.
Vierailija kirjoitti:
Persuus on ällöttävintä mitä voi olla, heti pe do fi li an jälkeen.
Rydmanin äiti (ent.)
Joo koska AIVAN KAIKKI muut paitsi persuthan rakastaa rautanaamoja ja muita epävakaita teeskentelijöitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sonnirengas ei näytä hyvältä ihmisellä.
Tuo on ihan hyvä olla niin tietää ketä pitää välttää. Kertoo kaiken tarvittavan ko. naaraasta.
Naaraasta? Vihaat naisia sen verran ettet suostu edes käyttämään sanaa nainen ja se vasta säälittävää onkin.
Kukin pitäköön vaikka sveitsiläistä lehmänkelloa klyyvarissaan, mutta omasta mielestäni
nenärenkaat eivät sovi kenenkään ihmisen nenään.
Olen todella pöyristynyt. Yksikään nenärenkaan tai muun lävistyksen ottaja ei ole käynyt kysymässä mielipidettäni lävistyksestä, ei ennen lävistyksen ottamista eikä sen jälkeen. Tätäkö on tasa-arvo ja demokratia nykyään Suomessa? Täyttä faskismia kun ei asioista päätetäkään yhdessä keskustellen.
Vierailija kirjoitti:
Olen todella pöyristynyt. Yksikään nenärenkaan tai muun lävistyksen ottaja ei ole käynyt kysymässä mielipidettäni lävistyksestä, ei ennen lävistyksen ottamista eikä sen jälkeen. Tätäkö on tasa-arvo ja demokratia nykyään Suomessa? Täyttä faskismia kun ei asioista päätetäkään yhdessä keskustellen.
Se on tämä woke, ennen näistäkin asioista neuvoteltiin yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Haluavatko jotkut tahallaan rumentaa itsensä vai eivätkö he ymmärrä miltä he näyttävät.
Haluavat varmaan. Eivät halua olla ns. perinteisen kauneuskäsityksen "alistamia". Jotain kapinallisia oman tien kulkijoita kuvittelevat olevansa.
Vierailija kirjoitti:
Septum läväri = lesbo/feministi/nisti/vassari/vihreä
Mt-ongelmainen unohtui listalta, sorry 😅
Vierailija kirjoitti:
No ne onkin just teidän takia hankittu. Tehän olette inceleitä.
No sieltähän se i-sana vihdoin tuli! Ihan toiselle sivulle asti piti odottaa. Arvasin, että tämän palstan miesvihaajilla näitä myös on. Mutta luuletko, että kaikki naisetkaan niitä viehättävinä pitää? Ai niin mutta eihän sun tavoite tietysti viehättävä ole ollakkaan.
No itselläni on ollut pieni nenäkoru, nenän sivussa, 16 vuotiaasta lähtien. Itseni takia olen sen ottanut. En sinun kiusaksi tai jonkun muun. Kannattaa keskittyä omaan itseensä, jokainen olkoon sellaisissa lävistyksissä missä haluaa. Sulje silmäsi kaupungilla, niin ei tarvitse katsoa muita ihmisiä 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sonnirengas ei näytä hyvältä ihmisellä.
Näissä asioissa ei kukaan kysy sinunlaisen mielipidettä. Eikö vituta että pääsi akominen menee hukkaan. 🤮
Mielipide saa silti olla ja sen saa sanoa. Sekös se vasta SINUA vtuttaakin. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sonnirengas ei näytä hyvältä ihmisellä.
Tuo on ihan hyvä olla niin tietää ketä pitää välttää. Kertoo kaiken tarvittavan ko. naaraasta.
Naaraasta? Vihaat naisia sen verran ettet suostu edes käyttämään sanaa nainen ja se vasta säälittävää onkin.
Yhyy, mene turvapesääsi 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sonnirengas ei näytä hyvältä ihmisellä.
Tuo on ihan hyvä olla niin tietää ketä pitää välttää. Kertoo kaiken tarvittavan ko. naaraasta.
Naaraasta? Vihaat naisia sen verran ettet suostu edes käyttämään sanaa nainen ja se vasta säälittävää onkin.
Just! No, jos olisi käyttänyt sanaa nainen, niin siihenkin varmaan olisit keksinyt jonkun vastavedon. "Mistä tiedät että olenko nainen?" "Ei nykyisin saa tehdä noin suoria oletuksia toisesta ihmisestä". Tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ne onkin just teidän takia hankittu. Tehän olette inceleitä.
No sieltähän se i-sana vihdoin tuli! Ihan toiselle sivulle asti piti odottaa. Arvasin, että tämän palstan miesvihaajilla näitä myös on. Mutta luuletko, että kaikki naisetkaan niitä viehättävinä pitää? Ai niin mutta eihän sun tavoite tietysti viehättävä ole ollakkaan.
Ai,niin sinulaisen mielipiteellä ei ole merkitystä. Vaihda kusivIppasi... Eiks vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sonnirengas ei näytä hyvältä ihmisellä.
Näissä asioissa ei kukaan kysy sinunlaisen mielipidettä. Eikö vituta että pääsi akominen menee hukkaan. 🤮
Mielipide saa silti olla ja sen saa sanoa. Sekös se vasta SINUA vtuttaakin. -eri
Tästä huomaa helposti kuinka epävakaita ja aggressiivisia nämä naamaan ammutut tosiaan ovat, kuten aiemmin jo todettu. Aina he vahvistavat tämän omalla käytöksellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sonnirengas ei näytä hyvältä ihmisellä.
Tuo on ihan hyvä olla niin tietää ketä pitää välttää. Kertoo kaiken tarvittavan ko. naaraasta.
Naaraasta? Vihaat naisia sen verran ettet suostu edes käyttämään sanaa nainen ja se vasta säälittävää onkin.
Aivan. Mutta uros ja koiras on palstalla aivan ok. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluavatko jotkut tahallaan rumentaa itsensä vai eivätkö he ymmärrä miltä he näyttävät.
Haluavat varmaan. Eivät halua olla ns. perinteisen kauneuskäsityksen "alistamia". Jotain kapinallisia oman tien kulkijoita kuvittelevat olevansa.
Sama kuin tatuoinnit joskus aiemmin. Nykyään tatuoitu on sitä tavis massaa ja puhdas on se erilainen.
Täytyy käydä hakemassa lävistys nenään kun se saa ap kiehumaan raivosta.
Minusta ne ovat hienoja. Miten teidän ppeppukarvoja nyt noin kutittaa toisten korut?