Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä nenärengasta naisella, karmean näköistä

Vierailija
17.10.2018 |

Ei se nyt miehelläkään hieno ole mutta naisella jotain niin hirveää. Nykyään niin monella on tuo karsea viritys nenässä. Onko se oikeasti jonkun mielestä muka hieno?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne ovat hienoja. Miten teidän ppeppukarvoja nyt noin kutittaa toisten korut?

Vierailija
22/64 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ne onkin just teidän takia hankittu. Tehän olette inceleitä. 

Miksi hankit nenärenkaan minun, 57-vuotiaan naisen takia? Olen luulut että tuollaisia otetaan nimenomaan itsensä vuoksi, eikä kenenkään mielipiteet kiinnosta. Onkin siis ilmeisesti juuri päin vastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sonnirengas ei näytä hyvältä ihmisellä.

Tuo on ihan hyvä olla niin tietää ketä pitää välttää. Kertoo kaiken tarvittavan ko. naaraasta.

Vierailija
24/64 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuus on ällöttävintä mitä voi olla, heti pe do fi li an jälkeen. 

Rydmanin äiti (ent.)

Joo koska AIVAN KAIKKI muut paitsi persuthan rakastaa rautanaamoja ja muita epävakaita teeskentelijöitä?

Vierailija
25/64 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sonnirengas ei näytä hyvältä ihmisellä.

Tuo on ihan hyvä olla niin tietää ketä pitää välttää. Kertoo kaiken tarvittavan ko. naaraasta.

Naaraasta? Vihaat naisia sen verran ettet suostu edes käyttämään sanaa nainen ja se vasta säälittävää onkin.

Vierailija
26/64 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin pitäköön vaikka  sveitsiläistä lehmänkelloa klyyvarissaan, mutta omasta mielestäni

nenärenkaat eivät sovi kenenkään ihmisen nenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/64 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pöyristynyt. Yksikään nenärenkaan tai muun lävistyksen ottaja ei ole käynyt kysymässä mielipidettäni lävistyksestä, ei ennen lävistyksen ottamista eikä sen jälkeen. Tätäkö on tasa-arvo ja demokratia nykyään Suomessa? Täyttä faskismia kun ei asioista päätetäkään yhdessä keskustellen.

Vierailija
28/64 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todella pöyristynyt. Yksikään nenärenkaan tai muun lävistyksen ottaja ei ole käynyt kysymässä mielipidettäni lävistyksestä, ei ennen lävistyksen ottamista eikä sen jälkeen. Tätäkö on tasa-arvo ja demokratia nykyään Suomessa? Täyttä faskismia kun ei asioista päätetäkään yhdessä keskustellen.

Se on tämä woke, ennen näistäkin asioista neuvoteltiin yhdessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/64 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluavatko jotkut tahallaan rumentaa itsensä vai eivätkö he ymmärrä miltä he näyttävät. 

Haluavat varmaan. Eivät halua olla ns. perinteisen kauneuskäsityksen "alistamia". Jotain kapinallisia oman tien kulkijoita kuvittelevat olevansa. 

Vierailija
30/64 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Septum läväri = lesbo/feministi/nisti/vassari/vihreä 

Mt-ongelmainen unohtui listalta, sorry 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/64 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ne onkin just teidän takia hankittu. Tehän olette inceleitä. 

No sieltähän se i-sana vihdoin tuli! Ihan toiselle sivulle asti piti odottaa. Arvasin, että tämän palstan miesvihaajilla näitä myös on. Mutta luuletko, että kaikki naisetkaan niitä viehättävinä pitää? Ai niin mutta eihän sun tavoite tietysti viehättävä ole ollakkaan.  

Vierailija
32/64 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itselläni on ollut pieni nenäkoru, nenän sivussa, 16 vuotiaasta lähtien. Itseni takia olen sen ottanut. En sinun kiusaksi tai jonkun muun. Kannattaa keskittyä omaan itseensä, jokainen olkoon sellaisissa lävistyksissä missä haluaa. Sulje silmäsi kaupungilla, niin ei tarvitse katsoa muita ihmisiä 😆 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/64 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sonnirengas ei näytä hyvältä ihmisellä.

Näissä asioissa ei kukaan kysy sinunlaisen mielipidettä.  Eikö vituta että pääsi akominen menee hukkaan. 🤮

Mielipide saa silti olla ja sen saa sanoa. Sekös se vasta SINUA vtuttaakin. -eri

Vierailija
34/64 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sonnirengas ei näytä hyvältä ihmisellä.

Tuo on ihan hyvä olla niin tietää ketä pitää välttää. Kertoo kaiken tarvittavan ko. naaraasta.

Naaraasta? Vihaat naisia sen verran ettet suostu edes käyttämään sanaa nainen ja se vasta säälittävää onkin.

Yhyy, mene turvapesääsi 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/64 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sonnirengas ei näytä hyvältä ihmisellä.

Tuo on ihan hyvä olla niin tietää ketä pitää välttää. Kertoo kaiken tarvittavan ko. naaraasta.

Naaraasta? Vihaat naisia sen verran ettet suostu edes käyttämään sanaa nainen ja se vasta säälittävää onkin.

Just! No, jos olisi käyttänyt sanaa nainen, niin siihenkin varmaan olisit keksinyt jonkun vastavedon. "Mistä tiedät että olenko nainen?" "Ei nykyisin saa tehdä noin suoria oletuksia toisesta ihmisestä". Tms.  

Vierailija
36/64 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne onkin just teidän takia hankittu. Tehän olette inceleitä. 

No sieltähän se i-sana vihdoin tuli! Ihan toiselle sivulle asti piti odottaa. Arvasin, että tämän palstan miesvihaajilla näitä myös on. Mutta luuletko, että kaikki naisetkaan niitä viehättävinä pitää? Ai niin mutta eihän sun tavoite tietysti viehättävä ole ollakkaan.  

Ai,niin sinulaisen mielipiteellä ei ole merkitystä.  Vaihda kusivIppasi... Eiks vaan. 

Vierailija
37/64 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sonnirengas ei näytä hyvältä ihmisellä.

Näissä asioissa ei kukaan kysy sinunlaisen mielipidettä.  Eikö vituta että pääsi akominen menee hukkaan. 🤮

Mielipide saa silti olla ja sen saa sanoa. Sekös se vasta SINUA vtuttaakin. -eri

Tästä huomaa helposti kuinka epävakaita ja aggressiivisia nämä naamaan ammutut tosiaan ovat, kuten aiemmin jo todettu. Aina he vahvistavat tämän omalla käytöksellään.

Vierailija
38/64 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sonnirengas ei näytä hyvältä ihmisellä.

Tuo on ihan hyvä olla niin tietää ketä pitää välttää. Kertoo kaiken tarvittavan ko. naaraasta.

Naaraasta? Vihaat naisia sen verran ettet suostu edes käyttämään sanaa nainen ja se vasta säälittävää onkin.

Aivan. Mutta uros ja koiras on palstalla aivan ok. -eri

Vierailija
39/64 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluavatko jotkut tahallaan rumentaa itsensä vai eivätkö he ymmärrä miltä he näyttävät. 

Haluavat varmaan. Eivät halua olla ns. perinteisen kauneuskäsityksen "alistamia". Jotain kapinallisia oman tien kulkijoita kuvittelevat olevansa. 

Sama kuin tatuoinnit joskus aiemmin. Nykyään tatuoitu on sitä tavis massaa ja puhdas on se erilainen.

Vierailija
40/64 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy käydä hakemassa lävistys nenään kun se saa ap kiehumaan raivosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä