Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä nenärengasta naisella, karmean näköistä

Vierailija
17.10.2018 |

Ei se nyt miehelläkään hieno ole mutta naisella jotain niin hirveää. Nykyään niin monella on tuo karsea viritys nenässä. Onko se oikeasti jonkun mielestä muka hieno?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten muutkin nastat naamassa.

Hirvein on kuitenkin semmonen euron kokoinen venytetty reikä korvalehdessä.

Meinaa yrjö lentää kun semmosen näkee.

Niin on 🤮

Kun tulevat katumapäälle, on  aika vaikea korjata  jälkiä

Siitä ei voi ikinä ottaa sitä rengasta pois, koska se roikkuva jättireikä on vielä rumempi 

Vierailija
62/66 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkusta Intiaan kauhistelemaan nenärenkaita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kasvolävistykset ovat vastenmielisiä. Ne vielä ymmärtää jossain sivilisaation ulkopuolella elävän yhteisön jäsenillä, mutta miksi ihmeessä normaalijärjellä varustettu länsimainen yksilö pitää niitä hienoina ja haluaa itselleen?

En usko että sonnikaan haluaisi rengasta jos vain voisi valita.

Se on se muoti ja laumasieluisuus. Eipä paljain nilkoin kulkeminen 30 asteen pakkasessakaan kovin fiksua ole, ja silti niin kovin moni ns. fiksukin niin tekee.

Miten saatanan monta vuosikymmentä te mummot jaksatte jauhaa paljaista nilkoista talvella. Joillakin ihmisillä kun ei jalat palele aina, kuten teillä. 

Sä vaan et käsitä ettei kyse ole siitä onko palelun tunnetta, vaan siitä mitä se tekee sulle. Ja ei, en ole mummo vaan mies, sairaanhoitaja ja fysioterapeutti. -eri

Vierailija
64/66 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä myöskään miehellä, mutta poliisit tykkää, lähtevät säyseästi maijaan kun nenärenkaasta vie...

Vierailija
65/66 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisuudentavoittelua.  Ihminen haluaa erottua massasta kunnes jonain päivänä uskaltaa  myöntää itselleen:  olenkin  kuoren alla ihan tavis. 

Vierailija
66/66 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kaikki kasvolävistykset melkoisen hirveitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän