En ymmärrä nenärengasta naisella, karmean näköistä
Ei se nyt miehelläkään hieno ole mutta naisella jotain niin hirveää. Nykyään niin monella on tuo karsea viritys nenässä. Onko se oikeasti jonkun mielestä muka hieno?
Kommentit (66)
Matkusta Intiaan kauhistelemaan nenärenkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kasvolävistykset ovat vastenmielisiä. Ne vielä ymmärtää jossain sivilisaation ulkopuolella elävän yhteisön jäsenillä, mutta miksi ihmeessä normaalijärjellä varustettu länsimainen yksilö pitää niitä hienoina ja haluaa itselleen?
En usko että sonnikaan haluaisi rengasta jos vain voisi valita.
Se on se muoti ja laumasieluisuus. Eipä paljain nilkoin kulkeminen 30 asteen pakkasessakaan kovin fiksua ole, ja silti niin kovin moni ns. fiksukin niin tekee.
Miten saatanan monta vuosikymmentä te mummot jaksatte jauhaa paljaista nilkoista talvella. Joillakin ihmisillä kun ei jalat palele aina, kuten teillä.
Sä vaan et käsitä ettei kyse ole siitä onko palelun tunnetta, vaan siitä mitä se tekee sulle. Ja ei, en ole mummo vaan mies, sairaanhoitaja ja fysioterapeutti. -eri
enkä myöskään miehellä, mutta poliisit tykkää, lähtevät säyseästi maijaan kun nenärenkaasta vie...
Erikoisuudentavoittelua. Ihminen haluaa erottua massasta kunnes jonain päivänä uskaltaa myöntää itselleen: olenkin kuoren alla ihan tavis.
Mielestäni kaikki kasvolävistykset melkoisen hirveitä.
Siitä ei voi ikinä ottaa sitä rengasta pois, koska se roikkuva jättireikä on vielä rumempi