En ymmärrä nenärengasta naisella, karmean näköistä
Ei se nyt miehelläkään hieno ole mutta naisella jotain niin hirveää. Nykyään niin monella on tuo karsea viritys nenässä. Onko se oikeasti jonkun mielestä muka hieno?
Kommentit (64)
Kun näin kuvan tästä pipsa possusta ekan kerran, siis tää aivoton tyyppi, joka arvosteli nuukia ystäviään, asttelin tää ei oo fiksu.
Kuinka oikeassa olinkaan.
Siis miksi laittaa nenärengasta, yök !
Näyttää kuvottavalta. Hygienisyydestä en viitsi edes aloittaa.
Vain nykyaikana ihmiset haluavat vapaaehtoisesti näyttää kaleeriorjilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sonnirengas ei näytä hyvältä ihmisellä.
Tuo on ihan hyvä olla niin tietää ketä pitää välttää. Kertoo kaiken tarvittavan ko. naaraasta.
Samalla henkilöllä yleensä myös sininen tukka
Toivottavasti tuo Helsinkiläismuoti ei leviä muualle.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy käydä hakemassa lävistys nenään kun se saa ap kiehumaan raivosta.
Eikös kelamassit yleensä makseta vasta kuun alussa?
Vierailija kirjoitti:
Täytyy käydä hakemassa lävistys nenään kun se saa ap kiehumaan raivosta.
Joku ei pidä jotakin asiaa kauniina = kiehuu raivosta. Vain epävakaa septumläski ajattelee noin.
Harvoin näitä näkee lukuun ottamatta YLE:n haastateltavia TV:ssä. Vihervasemmistolaisuuteen liittyviä angstisia ulkoisia merkkejä näkee YLEllä usein.
Tästä voi hyvin päätellä, että ns. katuhaastattelut ovat tarkkaan etukäteen suunniteltuja, jotta YLE voi tehdä suomalaisten mielipiteiden muokkausta vaivihkaan. Näin he siis luulevat.
Onneksi, ehkä vanhimpia eläkeläisiä (SDP:n vankkumattomia kannattajia, jotka eivät ole huomanneet puolueen muuttuneita arvoja) lukuun ottamatta, tällaista politikointia ei purematta niellä.
YLEltä pitäisi saada vähennettyä veroeuroja, kun niitä näihin poliittisiin vaikuttamisiin väärinkäyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Kuten muutkin nastat naamassa.
Hirvein on kuitenkin semmonen euron kokoinen venytetty reikä korvalehdessä.
Meinaa yrjö lentää kun semmosen näkee.
Niin on 🤮
Kun tulevat katumapäälle, on aika vaikea korjata jälkiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sonnirengas ei näytä hyvältä ihmisellä.
Tuo on ihan hyvä olla niin tietää ketä pitää välttää. Kertoo kaiken tarvittavan ko. naaraasta.
Naaraasta? Vihaat naisia sen verran ettet suostu edes käyttämään sanaa nainen ja se vasta säälittävää onkin.
Just! No, jos olisi käyttänyt sanaa nainen, niin siihenkin varmaan olisit keksinyt jonkun vastavedon. "Mistä tiedät että olenko nainen?" "Ei nykyisin saa tehdä noin suoria oletuksia toisesta ihmisestä". Tms.
Ei vaan olisin jättänyt noteeraamatta koko viestin. Säälittävyyksiä pitääkin vähän huudattaa.
Mun vaimolla on nenärengas, ja omasta mielestäni se on aina ollut viehättävä lisä hänen kauniisiin piirteisiinsä. Makuasioitahan nämä. En tiedä tuosta palkkaamisestakaan, varmaankin vaikuttaa tietyillä aloilla ja todennäköisesti on myös sellaisia yksittäisiä työnantajia, jotka jättävät periaatteesta palkkaamatta. Vaimoni kuitenkin tekee töitä it-projektijohtajana isohkossa yrityksessä. Nenärengas hänellä oli jo kun haki työpaikkaa.
Kamalan näköistä se on miehilläkin.
Puhumattakaan nenälävistyksistä, jotka todellisuudessa näyttää siltä kuin sieraimessa olisi koko ajan joku kuivunut paksu räkäklimppi.
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimolla on nenärengas, ja omasta mielestäni se on aina ollut viehättävä lisä hänen kauniisiin piirteisiinsä. Makuasioitahan nämä. En tiedä tuosta palkkaamisestakaan, varmaankin vaikuttaa tietyillä aloilla ja todennäköisesti on myös sellaisia yksittäisiä työnantajia, jotka jättävät periaatteesta palkkaamatta. Vaimoni kuitenkin tekee töitä it-projektijohtajana isohkossa yrityksessä. Nenärengas hänellä oli jo kun haki työpaikkaa.
Mä olen valtiolla vaativissa asiantuntijatehtävissä ja nenärengas on ollut siitä asti, kun mut palkattiin eli vuonna 2001. Nenälävistyksen laitoin vuonna 1987 vanhemmilta salaa ja olen siitä lähtien käyttänyt joko nappia, rengasta tai en mitään. Talvella otin kämmenselkään pienen tekstitatuoinnin, jota esihenkilöni kehui kauniiksi.
Suomessa on nykyään paljon muihin kulttuureihin kuuluvia ihmisiä, joille tatuoinnit ja erilaiset korut ovat ihan tavallisia tapoja koristautua. Kantaväestökin voisi pikkuhiljaa luopua umpimielisestä "rumat ne vaatteilla koreilee" -tyyppisestä ajattelusta. On kuulkaa ihanaa elää sellaista elämää, jossa ihan itse päättää, mikä on kaunista, eikä mieti mitä muut ajattelee tai miltä muut näyttää.
Kai se on naiselta jonkinlainen alitajuinen viesti miessukupuolelle että "Tule ja alista minut. Pistä minut liekaan".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sonnirengas ei näytä hyvältä ihmisellä.
Tuo on ihan hyvä olla niin tietää ketä pitää välttää. Kertoo kaiken tarvittavan ko. naaraasta.
Naaraasta? Vihaat naisia sen verran ettet suostu edes käyttämään sanaa nainen ja se vasta säälittävää onkin.
Just! No, jos olisi käyttänyt sanaa nainen, niin siihenkin varmaan olisit keksinyt jonkun vastavedon. "Mistä tiedät että olenko nainen?" "Ei nykyisin saa tehdä noin suoria oletuksia toisesta ihmisestä". Tms.
Ei vaan olisin jättänyt noteeraamatta koko viestin. Säälittävyyksiä pitääkin vähän huudattaa.
Eli mielestä naaraat ovat säälittäviä. Olen samaa mieltä.
Eri
Sillä on merkitystä onko lävistys vain toisessa sieraimessa vai sonninrengas. Ensiksi mainittu ei minua häiritse mutta jälkimmäinen on ehdoton ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kasvolävistykset ovat vastenmielisiä. Ne vielä ymmärtää jossain sivilisaation ulkopuolella elävän yhteisön jäsenillä, mutta miksi ihmeessä normaalijärjellä varustettu länsimainen yksilö pitää niitä hienoina ja haluaa itselleen?
En usko että sonnikaan haluaisi rengasta jos vain voisi valita.
Se on se muoti ja laumasieluisuus. Eipä paljain nilkoin kulkeminen 30 asteen pakkasessakaan kovin fiksua ole, ja silti niin kovin moni ns. fiksukin niin tekee.
Miten saatanan monta vuosikymmentä te mummot jaksatte jauhaa paljaista nilkoista talvella. Joillakin ihmisillä kun ei jalat palele aina, kuten teillä.
Eikä palkata!