Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet miehestä, joka ei voisi seurustella yli 70kg naisen kanssa?

Vierailija
16.10.2018 |

Mitä ajattelisit miehestä joka sanoisi suoraan, että ei halua ketään yli 70kg naista?

Kommentit (323)

Vierailija
121/323 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde ei muutu ratkaisevasti mihinkään suuntaan, oli nainen sitten 65 tai 73 kiloinen.

Kyllä muuttuu. Ei siksi että minua häiritsisi vaan siksi että vaimolla alkaa viiden lisäkilon jälkeen neuroottinen painontarkkailu, itsesäälissä rypeminen, kiukuttelu, omituiset dieetit ym sekoilu. Parasta kun pysyy laihana, vaikka omaa silmääni se 5-10kg lisäkiloa miellyttäisikin enemmän.

Vierailija
122/323 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihmeempiä. Painoonhan voi itse vaikuttaa, toisin kuin esim pituuteen.

Itse asiassa tuo ei ole täysin totta. Pituudesta noin 20% tulee ympäristöolosuhteista, kuten ravinnosta. Eli vaikka sulla olisi pitkän ihmisen geenit niin et välttämättä kasva täyteen mittaasi, jos ravinto on huonoa eikä rakennusaineita siten ole.

Ja toisaalta taas rasvakudos ja aineenvaihdunta määrittyvät myös jonkin verran perimän (ja hormonien ym) kautta, eli eivät ole täysin henkilön omassa vallassa oleva asia.

Arkikielenomaisesti olet toki oikeassa.

Meinaat, että Suomessa joku on saanut niin huonoa ruokaa ettei ole kasvanut täyteen mittaansa?

Toisekseen, auswitzissä ei ollut lihavia. Mistähän johtui?

Siellä myös kuoli aika paljon porukkaa. Mistähän johtui?

Monista syistä. Se ei ollut pointtini, että jätä kokonaan syömättä. Mutta et halunnut uskoa joten ole hyvä ja syö suklaatia ja uhriudu läskinä vastedeskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/323 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihmeempiä. Painoonhan voi itse vaikuttaa, toisin kuin esim pituuteen.

Itse asiassa tuo ei ole täysin totta. Pituudesta noin 20% tulee ympäristöolosuhteista, kuten ravinnosta. Eli vaikka sulla olisi pitkän ihmisen geenit niin et välttämättä kasva täyteen mittaasi, jos ravinto on huonoa eikä rakennusaineita siten ole.

Ja toisaalta taas rasvakudos ja aineenvaihdunta määrittyvät myös jonkin verran perimän (ja hormonien ym) kautta, eli eivät ole täysin henkilön omassa vallassa oleva asia.

Arkikielenomaisesti olet toki oikeassa.

Meinaat, että Suomessa joku on saanut niin huonoa ruokaa ettei ole kasvanut täyteen mittaansa?

Toisekseen, auswitzissä ei ollut lihavia. Mistähän johtui?

Siellä myös kuoli aika paljon porukkaa. Mistähän johtui?

Zyklon B:stä

Vierailija
124/323 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hänen rajoitteensa ja hän sen kanssa elää, aivan kuten minäkään en syty miehistä, joilla on lyhyet hiukset. Vaikeuttaahan tämmöinen ahdas ajattelu pariutumismahdollisuuksia ja itse siitä enemmän kärsii kuin se ulos rajattu osapuoli, jos ei satu olemaan sellainen, joka saa kumppanin helpolla.

Vierailija
125/323 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että tykkää lyhyistä naisista.

Alle 190 cm naiset ovat lyhyitä?

Vierailija
126/323 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ajattelisi mitään.

Tyhmä tuommoista on sanoa ääneen mutta jos nyt jätetään kaikista pisimmät naiset (keskipituus kuitenkin on jtn. 165) laskuista niin onhan se yli 70kg liikaa painoa useimmille. Ei sitä lihastakaan ole kymmeniä kiloja ja jos on nii onko sekään sitten naisellista?

Henkilökohtainen preferenssini oman kropan osalta on mieluummin paljon lihasta, kuin rasvaa. Kun kerta iso pitää olla, eikä painon laskeminen tästä ole mitenkään simppeliä. En halua dietata alhaisilla kaloreilla, enkä säätää tiukan ruokavalion kanssa, eikä mulle hoikkuus ei ole mikään itseisarvo, eikä onnellisuuden tae. Mun keho jaksaa nostaa rautaa, joogata ja tehdä töitä ja olla vaan. Mä tykkään. Muiden ei ole pakko.

Nimim. 170cm ja paino pitkästi yli 70kg.

Vierailija
127/323 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täysin hyväksyttävää. Mullakin pituusraja ja painoraja miehille joista kiinnostun. Jos ei tykkää lihavista niin sit ei tykkää.

Vierailija
128/323 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse pitkähkö ( yli 170cm) nainen ja painan 60 kiloa. Jos painaisin 70 kiloa olisin aika turpeassa kunnossa. Raskaana ollessa painoin sen verran.

Kyllä 70 kiloa on aika paljon, jos ei pituus ole yli 180 naisella...

Vierailija
129/323 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos tuollainen mies löytääkin naisen, mutta loppuraskaudesta vaimon paino puntarissa näyttää yli 70 kg? Heittääkö lastaan kantavan naisen mäkeen? Ja sitten synnytyksen jälkeen on taas tervetullut takaisin... Joo ei. 

Vierailija
130/323 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat kovin erinäköisiä, vaikka olisivat samassa painossa ja pituudessa. Ensimmäisenä tulee mieleen brittinäyttelijä Gemma Arterton, jonka pituus on 170 cm ja paino 68 kg. Tässä linkki (ei tosin nyt muutu linkiksi, mutta kopsatkaa):

https://healthyceleb.com/gemma-arterton-height-weight-body-statistics/1…;

Ei siis kovin kaukana tästä 70 kg rajasta, eikä myöskään mitenkään erityisen pitkä nainen. Tuohan alkaa olla ainakin nuoremmassa sukupolvessa jo naisten keskipituus. Kukaan tuskin kuitenkaan olisi sitä mieltä, että hän on jotenkin huonon näköinen tai vähääkään ylipainoinen. Lisäksi naisilla vaihtelee paino kuukautiskierron mukaan usein kilon tai pari eli voi aivan hyvin olla, että Gemmallakin välillä aamuisin vaa'an numero alkaa välillä seiskalla. Esim., jos edellisenä päivänä syöty kovin suolaista tms.

Vastaus kysymykseen: ajattelisin, että on aika rajoittunut ja hölmö, mutta kukin tyylillään. Toki monella on outoja rajoituksia ja toiveita, kuten hiustenväri, jotka ovat myös aivan hölmöjä. Naisten pituusrajoitukset ovat myös todella typeriä. Itse naisena olen myös seurustellut itseäni lyhyempien miesten kanssa (2kpl). Olen itse 173 cm. Täytyy olla todella vanhanaikainen ja rajoittunut, jos miehen pitää olla itseä pidempi. Ehkä tuo on jotain vanhemman polven juttua?

Vierailija
131/323 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse pitkähkö ( yli 170cm) nainen ja painan 60 kiloa. Jos painaisin 70 kiloa olisin aika turpeassa kunnossa. Raskaana ollessa painoin sen verran.

Tämä menee nyt vähän ohi aloituksen, mutta entä sitten? Jos elämäntavat on pääosin terveelliset.

Vierailija
132/323 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei se ole seurustellut yli 170cm pitkän ja urheilullisen naisen kanssa

On 70 kiloa paljon 170 pitkällekin. Kyllä aika vankkarakenteinen on, ei naiselliselta vaikuta. Tietty jos kuulamörssärit kiinnostaa...

Vierailija
133/323 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

194 cm pitkällä naisella 70 kiloa on normaalipainon alarajalla, ei siis vielä edes lievää alipainoa.

Jos pituutta on 160 ja painoa 70, niin selitykset ovat aika vähissä.

Vierailija
134/323 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja mitoiltani 178 cm/70 kg. Puhuttiinko tässä lyhyemmistä naisista, jotka painaa yli 70 kg? Silloinhan he ovat ylipainon rajoilla. Itsehän olisin alipainoinen alle 65 kiloisena. Koululaisena olin laihemman näköinen ja sain siitä kuittailuja kuinka pitäisi syödä enemmän, vaikka olin porukasta se, joka söi enemmän euron juustoja mäkkärissä. Ja tietysti anoreksiaakin epäiltiin. Onneksi olen saanut hieman painoa nostettua, vaikka pitkillä naisilla ei paino niin herkästi näy verrattuna lyhyempiin. Potkunyrkkeilyl, kuntosalilla ja koripallolla oon saanut hieman kiinteytettyä, lihaskuntoa, voimaa ja muotoja, koska itsetuntoni kärsi omasta koosta ja varsinkin pituudesta, mille en voi mitään.

Vierailija
135/323 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä menee nyt vähän ohi aloituksen, mutta entä sitten? Jos elämäntavat on pääosin terveelliset.

Se on silti se rasvakerros siellä sisäelimien päällä.

Vierailija
136/323 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

194 cm pitkällä naisella 70 kiloa on normaalipainon alarajalla, ei siis vielä edes lievää alipainoa.

Jos pituutta on 160 ja painoa 70, niin selitykset ovat aika vähissä.

Ja toki tuo 160/70 on jo muutenkin 6 kiloa yli normaalipainosta ja virallisesti lievästi lihava.

Vierailija
137/323 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja mitoiltani 178 cm/70 kg. Puhuttiinko tässä lyhyemmistä naisista, jotka painaa yli 70 kg? Silloinhan he ovat ylipainon rajoilla. Itsehän olisin alipainoinen alle 65 kiloisena.

Olisit kyllä vielä 59 kiloisena normaalipainoinen...

Vierailija
138/323 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä kirjoitti:

Nyt vähän jotain todellisuudentajua. Yli 60kg naiset ovat poikkeuksetta ihan käsittämättömiä siiderivalaita. Ei miesten tarvitse moisiin tyytyä vain teidän laiskuutenne vuoksi.

Näin typerään ja ilkeilevään kommenttiin ei nyt pitäisi lainkaan edes vastata, mutta kommentoidaan kuitenkin. Kun painoin 65 kiloa, oli koko lähipiirini huolestunut "alipainostani". Todellisuudessa tuo on ollut tervein paino itselleni, missä olen todella hoikka, mutta rinnat eivät ole hävinneet. Kun joskus laihdutin 58 kiloiseksi, katosi rinnat lähes kokonaan (koko AA), kylkiluut paistoivat läpi ja olkapäät törröttivät. Pituuteni on 165cm joten ei ehkä uskoisi, mutta tämä on ihan faktaa.

Nykyään olen vanhempi ja painavampi mutta jos saisin valita ihannepainoni, olisi se tuo 65 kiloa jossa olen ollut kaikkein kauneimmillani ja terveimmilläni.

Vierailija
139/323 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja mitoiltani 178 cm/70 kg. Puhuttiinko tässä lyhyemmistä naisista, jotka painaa yli 70 kg? Silloinhan he ovat ylipainon rajoilla. Itsehän olisin alipainoinen alle 65 kiloisena. Koululaisena olin laihemman näköinen ja sain siitä kuittailuja kuinka pitäisi syödä enemmän, vaikka olin porukasta se, joka söi enemmän euron juustoja mäkkärissä. Ja tietysti anoreksiaakin epäiltiin. Onneksi olen saanut hieman painoa nostettua, vaikka pitkillä naisilla ei paino niin herkästi näy verrattuna lyhyempiin. Potkunyrkkeilyl, kuntosalilla ja koripallolla oon saanut hieman kiinteytettyä, lihaskuntoa, voimaa ja muotoja, koska itsetuntoni kärsi omasta koosta ja varsinkin pituudesta, mille en voi mitään.

Olisitko oikeasti? Itse 172cm ja hieman alle 60 kiloa enkä todellakaan ole hoikka. Isohkot rinnat, vatsamakkaroita, peppua ja reittä riittää. 178 pituiselle ihannepaino olisi kyllä 68. Näin meille terkkari opetti. Eli pari kiloa voisit keventää.

Vierailija
140/323 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on silti se rasvakerros siellä sisäelimien päällä.

Sehän taas riippuu sitten geeneistä missä se rasva on. Jos se on lantiolla niin sehän on vain terveellistä kun kohtuullisista määristä puhutaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme