Mitä ajattelet miehestä, joka ei voisi seurustella yli 70kg naisen kanssa?
Mitä ajattelisit miehestä joka sanoisi suoraan, että ei halua ketään yli 70kg naista?
Kommentit (323)
Ajattelisin että hyvä kun tietää mitä haluaa. Eikä ala sitten painostaa tyttöystävää/ vaimoa laihduttamaan vaikka tämä olisi ihan normaalipainoinen.
Ensimmäisenä tulee mieleen että mies on itse niin keijukainen tai hobitti, ettei sille sovi isomman kokoinen nainen rinnalle. Jos mies on oikein isonkokoinen kaappi, niin on jopa härskiä että rinnalla on erittäini pieni ja hentoinen nainen, johan se menisi lyttyyn sen kaapin alla.
Minun normaalipaino on siinä 70-72kg nurkilla ja olen keskikokoinen nainen, joten vierelleni sopii paljon erikoisia ukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin miehen joka on yli 185 cm ja painaa vähintään 85kg.
En tykkää vinkuheinistä enkä pikkukavereista.
Painan alle 70kg, mutta sillä ei ole käytännössä miesten keskuudessa mitään merkitystä. Mitä nyt tää ap-hobitti inisijä..
Onko tuo pienikokoisten miesten haukkuminen ihan oikeasti tarpeellista? Onko yhtä ok jos joku mies puhuu yli 170-senttisistä tai yli 70-kiloisista naisista ohimennen mursuina ja sotanorsuina, kun mielipidettä niistä ei ole edes kysytty?
N 176/63
Keskipituinen mies on pienikokoinen?
Vierailija kirjoitti:
Ettei se ole seurustellut yli 170cm pitkän ja urheilullisen naisen kanssa
Logiikallasi kaikkien naisten tulisi pitää alle 170cm miestä haluttavana varsinkin jos on puntteja nostellut.
Vierailija kirjoitti:
Painan alle 70kg, mutta sillä ei ole käytännössä miesten keskuudessa mitään merkitystä. Mitä nyt tää ap-hobitti inisijä..
Tykkäät näköjään vähän pyöreämmistä miehistä.. tuohon reilu puoli kiloa lisää niin yliapainon puolella ollaan jo. Ihmisillä tuntuu nykyään muutenkin olevan hyvin vääristynyt käsitys normaalipainosta... Katselin juuri vanhoja vanhoja luokkakuvia lukioajoilta 90-luvulta ja ei niissä pahemmin näkynyt ylipainoisia ihmisiä ollenkaan. Ehkä yksi vähän pyöreämpi ihminen per luokka johon kuului noin 30 oppilasta. Tiedän, että olemme imeneet amerikkalaisesta kulttuurista hyvin paljon omaamme, mutta ylipainon ihannoinnin olisimme kyllä voineet jättää kokonaan rapakon taakse.
Näyttelijä Krista Kosonen vuonna 2009:
Pituus: 178 cm
Paino: 68 kg
Kukaan ei voi pokkana väittää, että on mitenkään pyöreä. Eikä olisi sitä parin lisäkilonkaan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihmeempiä. Painoonhan voi itse vaikuttaa, toisin kuin esim pituuteen.
Itse asiassa tuo ei ole täysin totta. Pituudesta noin 20% tulee ympäristöolosuhteista, kuten ravinnosta. Eli vaikka sulla olisi pitkän ihmisen geenit niin et välttämättä kasva täyteen mittaasi, jos ravinto on huonoa eikä rakennusaineita siten ole.
Ja toisaalta taas rasvakudos ja aineenvaihdunta määrittyvät myös jonkin verran perimän (ja hormonien ym) kautta, eli eivät ole täysin henkilön omassa vallassa oleva asia.
Arkikielenomaisesti olet toki oikeassa.
Meinaat, että Suomessa joku on saanut niin huonoa ruokaa ettei ole kasvanut täyteen mittaansa?
Toisekseen, auswitzissä ei ollut lihavia. Mistähän johtui?
Ajattelen että tykkää normaalipainoisista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde ei muutu ratkaisevasti mihinkään suuntaan, oli nainen sitten 65 tai 73 kiloinen.
Jos mies lihoo, niin ei seurustelu välttämättä lopahda. Mutta naisen lihoessa paljon, saattaa mieskumppanille tulla erektiohäiriöitä. Tällaista olen palstoilta lukenut. Ei mies varmaan sille itse paljon mitään voi.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde ei muutu ratkaisevasti mihinkään suuntaan, oli nainen sitten 65 tai 73 kiloinen.
Eikä sillä onko mies 171 vai 180cm.
Minä olen 179 cm pitkä, joten olen normaalipainoinen vielä 80-kiloisena. Olen silloin vähän pehmeä, mutta painan hoikkanakin paljon, koska on luita ja lihaksiakin, olen oikein urheilullinen. Painoin vähän aikaa sitten 68 kg, moni huolehti jo laihuudestani ja moni paljon lyhyempi ystävätär painoi minua enemmän. Olivat toki painoindeksin mukaan ylipainoisia, mutta varsin sopusuhtaisia, enpä usko, että moni olisi uskonut ylipainoisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Näyttelijä Krista Kosonen vuonna 2009:
Pituus: 178 cm
Paino: 68 kg
Kukaan ei voi pokkana väittää, että on mitenkään pyöreä. Eikä olisi sitä parin lisäkilonkaan kanssa.
On myös toistakymmentä senttiä pidempi kuin keskiverto suomalaisnainen jonka mitat ovat 164cm ja 70,4kg. Miehillä vastaava luku on 178cm ja 85,5kg niin kenenkään ei tarvitse alkaa kaivamaan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäät näköjään vähän pyöreämmistä miehistä.. tuohon reilu puoli kiloa lisää niin yliapainon puolella ollaan jo. Ihmisillä tuntuu nykyään muutenkin olevan hyvin vääristynyt käsitys normaalipainosta... Katselin juuri vanhoja vanhoja luokkakuvia lukioajoilta 90-luvulta ja ei niissä pahemmin näkynyt ylipainoisia ihmisiä ollenkaan. Ehkä yksi vähän pyöreämpi ihminen per luokka johon kuului noin 30 oppilasta. Tiedän, että olemme imeneet amerikkalaisesta kulttuurista hyvin paljon omaamme, mutta ylipainon ihannoinnin olisimme kyllä voineet jättää kokonaan rapakon taakse.
BMI johon ilmeisesti ylipainokommenttisi perustat on siitä huono mittari että se yliarvioi miesten ylipainon ja/tai aliarvioi naisten. Naisten 25BMI on miesten 27BMI jos verrataan tarkempiin kehonkoostumuksen mittareihin. 185cm / 85kg mies ei tosiaankaan ole mitenkään itsestäänselvästi ylipainon rajamailla tai edes lähellä edes keskimäärin, saati sitten jos mies on keskimääräistä lihaksikkaampi.
Joka nuin sanoo on varmasti aktiivinen, pitää itsestään huolta, ei halua vaivaista ihmistä riesakseen.
Yleisesti ottaen tuollaiset ovat yleensä akateemisia ja viisaampia kuin ne jotka lihoo ja keksii tekosyitä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 179 cm pitkä, joten olen normaalipainoinen vielä 80-kiloisena. Olen silloin vähän pehmeä, mutta painan hoikkanakin paljon, koska on luita ja lihaksiakin, olen oikein urheilullinen. Painoin vähän aikaa sitten 68 kg, moni huolehti jo laihuudestani ja moni paljon lyhyempi ystävätär painoi minua enemmän. Olivat toki painoindeksin mukaan ylipainoisia, mutta varsin sopusuhtaisia, enpä usko, että moni olisi uskonut ylipainoisiksi.
Olet 15cm keskimääräistä naista pidempi. Vastaavaa on noin 165cm pitkä 60kg mies. Aika harva pitää tuollaista miestä lähtökohtaisesti haluttavana.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelisit miehestä joka sanoisi suoraan, että ei halua ketään yli 70kg naista?
Että tuo mies ei ole mua varten.
Nyt vähän jotain todellisuudentajua. Yli 60kg naiset ovat poikkeuksetta ihan käsittämättömiä siiderivalaita. Ei miesten tarvitse moisiin tyytyä vain teidän laiskuutenne vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihmeempiä. Painoonhan voi itse vaikuttaa, toisin kuin esim pituuteen.
Itse asiassa tuo ei ole täysin totta. Pituudesta noin 20% tulee ympäristöolosuhteista, kuten ravinnosta. Eli vaikka sulla olisi pitkän ihmisen geenit niin et välttämättä kasva täyteen mittaasi, jos ravinto on huonoa eikä rakennusaineita siten ole.
Ja toisaalta taas rasvakudos ja aineenvaihdunta määrittyvät myös jonkin verran perimän (ja hormonien ym) kautta, eli eivät ole täysin henkilön omassa vallassa oleva asia.
Arkikielenomaisesti olet toki oikeassa.
Meinaat, että Suomessa joku on saanut niin huonoa ruokaa ettei ole kasvanut täyteen mittaansa?
Toisekseen, auswitzissä ei ollut lihavia. Mistähän johtui?
Siellä myös kuoli aika paljon porukkaa. Mistähän johtui?
En haluaisi seurustella tuollaisen miehen kanssa. En ole koskaan ollut ylipainoinen, tai painanut yli 52 kg. Mutta ties mitä muita ehtoja sillä miehellä olisi vaatimuslistallaan. Enkä jaksaisi koko ajan stressata mitä mieltä mies on ulkonäöstäni tai että miellytänkö juuri nyt tällä hetkellä tarpeeksi vai en. Ja entä jos tulisin raskaaksi, en kyllä voisi mitenkään taata etteikö raskausaikana painoni nousi mahdollisesti reilustikin.
Röh röh. Osuiko hermoon taas? Yleensä miehet muuten painaa enemmän kuin naiset, ihan tiedoksi.