Mitä ajattelet miehestä, joka ei voisi seurustella yli 70kg naisen kanssa?
Mitä ajattelisit miehestä joka sanoisi suoraan, että ei halua ketään yli 70kg naista?
Kommentit (323)
Ajattelisin kieltämättä, että hiukan pinnallista mielestäni, mutta toisaalta myös hyväksyisin sen tosiasian, että jokaisella meillä on oikeus asettaa juuri ne kriteerit kumppanille kuin haluamme. On minullakin kriteerejä miehille, joita kaikki eivät välttämättä ymmärrä ja se on ihan fine - esimerkiksi nyt vaikka tupakoimattomuus on minulle ehdoton juttu.
Aika harva ihminen osaa luotettavasti arvioida toisen painoa.
Itse olen melko tiimalasimallia n. 98-70-96. Ei ole mahamakkaroita, ei jenkkiksiä, ei selluliittia jaloissa, isot rinnat ja pyöreä peppu. Ei varmaan mitään erityisempiä lihaksia kun treenaan aika kevyesti omaksi ilokseni.
Paino heittelee välillä 66-70kg. Edes lääkäri ei uskonut kun ei meinannut määrätä lääkettä jota voi antaa yli 65-kiloisille. Kävin sitten vaa'alla...
Pointtina on se, että kaikille ei ole realistista olla 50-kiloisia, kaikki eivät ole tietä pitkin vyöryviä laardikasoja 70-kiloisina. Yksinkertaisesti et voi tietää paljonko vieressäsi seisova painaa ja mikä hänen taustansa on.
Ei siinä ole mitään pahaa, jos pitää hoikista. Itse olen 176/60 ja olen vain raskausaikana painanut yli 70 kg. En ole mitenkään "luuta ja nahkaa", mutta 70-kiloisena en olisi enää hoikka, koska paino kertyy vain tiettyihin paikkoihin. Mullekin on kyllä sanottu, että olen liian pitkä. Niin, sitten joillekin olen. Siihen en voi kuitenkaan vaikuttaa.
Onpa täällä vastaajilla defenssit päällä.
Olen 176-senttinen ja lihaskuntoilen enkä ole ikinä painanut yli 65 kiloa. Olisin väkisinkin jo vähän löllö 70-kiloisena, tai sitten maailmanluokan painonnostaja.
En mäkään usko että ainakaan paljoa yli 70-kiloinen mies ois musta ykkösvalinta, koska tykkään siroista miehistä. Tuskin kukaan poikaystävä on ollut edes 70kg.
Mutta ruumiinrakenne vaikuttaa paljon, eikä painon pitäminen ykköskriteerinä ole millään tavalla fiksun ihmisen merkki.
Vierailija kirjoitti:
Ettei se ole seurustellut yli 170cm pitkän ja urheilullisen naisen kanssa
Ei aloittaja puhunut urheilullisesta ja yli 170 cm naisesta. Olin minäkin 70-kiloinen alle 160 cm:senäkin kunnes pudotin painoa. Läskiä se oli, mikä mulla silloin roikkui. Olen paljon ylpeämpi kuntosalilla saaduista tuloksista enkä ole mikään nais-Hulk. Juuri tuollainen mussutus kuinka lihakset ei sovi naisille saa naiset vain välttämään urheilua. Nainenkin tarvitsee lihaskuntoa. En minä mene rikki nostamalla 5 kg käsipainoja ja 12 kg kahvakuulaa.
70kg painavista naisista 95% vähintään on LÄSKEJÄ! Eli ajattelisin, että hän ajattelee samoin, kuin minä.
172/69 mitoilla menen itse ja olen ERITTÄIN tyytyväinen vartalooni enkä usko että kukaan voisi sanoa minua edes pyöreän puoleiseksi. Eikä minulla edes ole paljoa lihasmassaa.
Joten typerää asettaa tollainen kilomäärä, ihmiset on niin erilaisia ja erilailla rakentuneita.
Sen ymmärrän ihan hyvin jos joku sanoo että ei voisi olla vaikka pyöreän naisen/miehen kanssa.
Ei arvosta kunnon amatsonisotureita. Sovinistinen hintelä nössö.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelisit miehestä joka sanoisi suoraan, että ei halua ketään yli 70kg naista?
Yksinkertainen, todennäköisesti ei saa sitä kevyempääkään naista.
En minä tykkää itsekään mitenkään erityisesti pulskista miehistä, mutta jotain realismia erinäisten kilorajojen asettamiselle. Voin sanoa, että "en halua mieheni olevan yli 90kg", mutta onhan sillä nyt eroa, onko mies 170cm vai 198cm pitkä. Sama naisten kanssa. Lisäksi jos toinen on elämänkumppanina, voi parisuhteeseen tulla suurempiakin ongelmia kuin toisen iso perse.
Esimerkiksi sitten voi miettiä, haluaako olla "alzheimerin tautia sairastavan kanssa", "ms/aivohalvaus/parkinson"-potilaan kanssa, kroonista kipua sairastavan kanssa, syvästi masentuneen kanssa, onnettomuudessa loukkaantuneen kanssa, suolistosairautta potevan kanssa... ihmisen kanssa, jolta hiukset lähtivät syöpähoidoissa tai pälvikaljun takia, jolla on vaikea nivelrikko, ihottuma tai vaikka vyöruusu... you name it.
Yhtäkkiä puolison läski perse tai ylimääräinen röllykkä voi tuntua aika pieneltä ongelmalta.
Ajattelisin, ettei halua kovin pitkää/painavaa naista. Sinällään ymmärrettävä toive, mutta noin kilorajoituksena ilmaistuna se tuntuu hiukan typerältä. Esim. itse oon 171cm/58kg, varmasti hyvin erilaiselta näyttäs ihminen, joka on 152cm/69kg. Eli onko tuossa nyt oikeasti tärkeää se kiloraja (mies ei jaksa nostaa painavampaa naista?) vai esim hoikkuus?
Minä haluaisin miehen joka on yli 185 cm ja painaa vähintään 85kg.
En tykkää vinkuheinistä enkä pikkukavereista.
Painan alle 70kg, mutta sillä ei ole käytännössä miesten keskuudessa mitään merkitystä. Mitä nyt tää ap-hobitti inisijä..
Vierailija kirjoitti:
Että se ei tykkää pitkistä naisista.
No en minäkään ottaisi yli 100kg miestä, joten summa summarum, en voisi pakottaa toista joustamaan kauneusihanteistaan.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisi, että mies on aika pieni...
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin miehen joka on yli 185 cm ja painaa vähintään 85kg.
En tykkää vinkuheinistä enkä pikkukavereista.
Painan alle 70kg, mutta sillä ei ole käytännössä miesten keskuudessa mitään merkitystä. Mitä nyt tää ap-hobitti inisijä..
Onko tuo pienikokoisten miesten haukkuminen ihan oikeasti tarpeellista? Onko yhtä ok jos joku mies puhuu yli 170-senttisistä tai yli 70-kiloisista naisista ohimennen mursuina ja sotanorsuina, kun mielipidettä niistä ei ole edes kysytty?
N 176/63
Kummastuttaisi, että 150cm/69kg nainen siis kelpaisi, mutta 175cm/70kg ei? 🤔
Mutta kuten moni muukin on jo todennut, niin ensimielikuvat olisivat:
- mies on itsekin kevyt
- mies on itse esim. niin lyhyt, että jokainen yli 170cm nainen olisi hänen rinnallaan pelottava amatsoni
- pitää lyhyistä naisista
- ei todellisuudessa tiedä, miltä mikäkin paino minkäkin pituisella naisella näyttää (esimerkkinä kaverin exä, jolla oli myös tällainen painofiksaatio; en tiedä paljonko sitten kuvitteli kaverini painavan, mutta puhui ihan avoimesti sellaisia juttuja, että hänellä "lykästi, kun oli löytänyt itsestään huolta pitävän naisen, joka ei ole mikään "seitkytkilonen" läskitankkeri" ... kaveri tosin painoi tuolloin 78kg :D)
- haluaa kanniskella daamiaan joka paikkaan tai vain muuten tuntea itsensä isoksi vahvaksi mieheksi, mutta 70 kilossa loppuu jo voimat
jne.
Onneksi sanoo suoraan. En ikinä haluaisi seurustella miehen kanssa joka ajattelee noin. T. alle 70 kiloinen nainen.
Ei ole, vaan perintötekijöistä jä elämäntavoista on kyse.