Mitä ajattelet miehestä, joka ei voisi seurustella yli 70kg naisen kanssa?
Mitä ajattelisit miehestä joka sanoisi suoraan, että ei halua ketään yli 70kg naista?
Kommentit (323)
Entä jos mies jaksaa nostaa penkistä vain 70kg? Jos nainen painavampi niin sitä ei voi heittää hankeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei se ole seurustellut yli 170cm pitkän ja urheilullisen naisen kanssa
Eva Wahlström on 168 cm ja ottelee alle 59-kilon sarjassa. 98 % urheilullisista naisista on vähemmän lihaksikkaita kuin Eva.
Elina Gustasson taas 69-kiloisissa, eikä nyt hirveen läski mimmi ole.
https://yle.fi/urheilu/3-8932318
Mulle turn-off. Painan 72kg. Tosin en kyllä itse ottaisi alle 70kg miestä, koska tykkään, että mies on harteikas, sporttinen ja pitkä. Hintelät ei sytytä. Eli ymmärrän toiveen. Mutta omaa toivettani en sano ääneen miesten kuullen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eva Wahlström on 168 cm ja ottelee alle 59-kilon sarjassa. 98 % urheilullisista naisista on vähemmän lihaksikkaita kuin Eva.
No ei hänkään enää hoikka ole. En usko, että se kertoo mitään miehen älystä, että hoikat naiset ovat enemmän hänen mieleensä. Hoikkia kun on kuitenkin iso osa ja kaikilla on jotain prefessenjä. Kyllä monella ihmisellä on paljon enemmänkin kriteerejä mahdollisen kumppanin ulkonäölle.
Jos tosiaan olet yli 70 niin etsi mies joka ei etsi erityisen siroa naista. Ja saa toki kommentoida, että sirot naiset ovat pikkutyttöjä, saahan sitäkin mieltä olla. Se nyt kertoo sitten naisen älystä....
Eli itseasiassa etsii/halusa vähän pullukan naisen.
Keskivertonaiselle 70kg tarkoittaa jo vähän pyöreyttä.
(Poislukien himourheilijat)tämä siis oma kokemukseni/mutu-tuntuma.
Eri asia on miten treffi kumppani suhtautuu, kun vetäset vaa'an kassista ja pyydät astumaan siihen.
Kysyisin häneltä, miten hän lähestyy kiinnostavaa naista baarissa ”hei Mirkku, mitäs kuuluu, jep jep , mitä muuten painat?”
En nimittäin usko, että kovin moni meistä pystyy arvioimaan toisten painon oikein - ja epäilen, että jos kadulla pyytäisin häntä osoittamaan alle/yli 70kg niin metsään menisi ja monta kertaa - joko niin että hänen hyväksymässä olisivat oikeasti kaikki jotain max 50kg keijukaisia tai sitten niin että hänestä kaikki ’yli 70kg’ olisivat ne vastaantulevat yli 100kiloiset....
Toisaalta jos häntä miellyttävät vain ’pienet lapsenkroppaiset ja sirot’ niin silloin 70kg on ihan liikaa hänen makuunsa. Lyhyt nainen voi olla jo varsin tuhti kun 70kg paukkuu mutta toisaalta pidemmälle naiselle tuo ei ole paino eikä mikään , varsinkin jos on muotoja.
Itse skippasin hänet. en arvosta painonatseja.
lähiö-Mirkku 102kg. kirjoitti:
Tyyppi on varmaan aika hintelä. Noin heiveröistä tyyppiä ei rotunainen huolisi. Miehessä pitää olla näköa ja kokoa.
Usein olen nähmyt pienellä ja hintelällä miehellä "laajapohjaisen hallituksen".
En alkaisi seurustelemaan. Todennäköisesti jättäisi puolison kun puoliso sairastuu vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin häneltä, miten hän lähestyy kiinnostavaa naista baarissa ”hei Mirkku, mitäs kuuluu, jep jep , mitä muuten painat?”
En nimittäin usko, että kovin moni meistä pystyy arvioimaan toisten painon oikein - ja epäilen, että jos kadulla pyytäisin häntä osoittamaan alle/yli 70kg niin metsään menisi ja monta kertaa - joko niin että hänen hyväksymässä olisivat oikeasti kaikki jotain max 50kg keijukaisia tai sitten niin että hänestä kaikki ’yli 70kg’ olisivat ne vastaantulevat yli 100kiloiset....
Toisaalta jos häntä miellyttävät vain ’pienet lapsenkroppaiset ja sirot’ niin silloin 70kg on ihan liikaa hänen makuunsa. Lyhyt nainen voi olla jo varsin tuhti kun 70kg paukkuu mutta toisaalta pidemmälle naiselle tuo ei ole paino eikä mikään , varsinkin jos on muotoja.
Vai skippaatko koska siroudesta ei ole tietoakaan? Onneksi on niitä, jotka pitävät isoista kurveista. Provohan tämä oli, mutta näköjään toimiva.
Vierailija kirjoitti:
En alkaisi seurustelemaan. Todennäköisesti jättäisi puolison kun puoliso sairastuu vakavasti.
Jos lähtökohtaisesti valitsee tuhdin naisen niin sitä todennäköisemmin puoliso sairastuu vakavasti.
Mikäs siinä, jokaisella on omat haaveet kumppanin suhteen. Itse en voisi ajatella suhdetta laihan/hintelän miehen kanssa tai lihavan. Sitä ei vaan sanota ääneen, luontainen valinta hoitaa homman.
t pieni ja siro nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai skippaatko koska siroudesta ei ole tietoakaan? Onneksi on niitä, jotka pitävät isoista kurveista. Provohan tämä oli, mutta näköjään toimiva.
Olin ’nuorena’ 172 ja 63kg
Nyt 3 lasta ja yhden syövän läpikäyneenä toivottavasti yhä 172 ja 70kg
Arvion ’siroudestani’ jätän toisille, koska sillä ei ole minulle eikä ilmeisesti miehellenikään mitään merkitystä. Pääasia pn että seksi toimii yhä ;)
Palikka kirjoitti:
Minulla on useampi ystävä (viisi tulee heti mieleen) jotka ovat väh 180 cm. Eli ei voi olla mikään erityisen harvinainen pituus. Nuorilla yleistyy koko ajan.
Tavalliselle 170-senttiselle 70 kg on myös normaalipaino.
Kun taas lyhyelle 150-senttiselle painoindeksi on jo 31,1, mikä on jo merkittävää ylipainoa. Joten olisi järjetöntä ajatella, että miehen mielestä lyhyellä naisella terveydelle haitallinenkin ylipaino olisi ok, mutta pitkälle ei edes hoikkuus riittäisi.
Joten joo, pelkkä painoraja kertoo, että mies on tyhmä. Ei mitään muuta.
Vastauksesi kertoo että olet joko tyhmä tai pyrit tahallaan ymmärtämään väärin. Ei mitään muuta.
Suomessa naisen keskipituus on noin 165 senttiä ja miehen noin 180 senttiä. Tuttavapiirissäsi saattaa hyvinkin olla 185+ senttisiä treenattuja naisia, mutta niin yllätyksenä kuin tämä saattaa tullakin,moni jo "keskimittainen" mies kavahtaa moisia amatsoneja, puhumattakaan siitä että olisi vaikka 170 senttinen ukkeli.
Pituus vaihtelee huomattavasti vähemmän kuin paino, ja tyypillisesti - minkä tämänkin ketjun vastaukset vahvistavat, miehen halutaan mielellään olevan vähintään saman pituinen, yleensä pidempi kuin nainen.
Näin ollen tuo "70 kilon painorajan" kertominen on ihan järkeenkäypää, joskin tietysti kertoo jotakin kyseisen möläyttäjän sosiaalisista taidoista. Tavallaan tietysti positiivista että tuo asian esille, mutta kuten niin moni on tuonut esille, vaikkapa deittipalstalla asia kannattaisi ilmaista vaikkapa siten että ei etsi ylipainoista naista...
"Tavallinen" 170 senttinen nainen on aika hitosti keskimääräistä pidempi ja 70 kiloisena ei muutenkaan ihan pieni. Se on hyvin paljon siitä kiinni onko tämä 170 senttinen urheilullisesti 70 -kiloinen ( kuulostaisi minusta oikein hyvältä, kunhan ei olisi "liian" urheilullinen, treenannun kehonrasvaa liian alas. Tissittömyys ja liian erottuvat lihakset ovat turn-off) vai siideriplösö. Se normaalipaino kun näyttää eri ihmisillä ihan erilaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole läski, mutta Elina on kyllä melkoinen butch.
Eva(kin) erittäin treenattu, mutta samalla myös naisellinen.
Varmaan löytyy sellainenkin mies, joka EG:tä pitää kauniina ja seurustelumielessä kiinostavana, mutta aika hiton vähissä he ovat.
Ja tämähän ei toki tietenkään Elinaa varmaan haittaa, kun seurustelee eikä muutenkaan ole miehistä kiinnostunut.
Jos painaisin 70kg, olisin ylipainoinen, 160/50 olen. Ei siinä ole mitään pahaa, jos haluaa tietynkokoisen kumppanin, vapaasti valittavissa oleva asia.
Vierailija kirjoitti:
Jos painaisin 70kg, olisin ylipainoinen, 160/50 olen. Ei siinä ole mitään pahaa, jos haluaa tietynkokoisen kumppanin, vapaasti valittavissa oleva asia.
Olen suunnilleen kokoisesi ja samaa mieltä olen. Hyvin provo on kyllä purrut kun mies on haukuttu tyhmäksi ja pinnalliseksi, pieni- ja keskikokoiset naiset lapsenvartaloisiksi ja tuhdimmat naiset ovat muodokkaita ja näyttäviä rotunaisia. Rotunainen tämän on oletettavasti aloittanut.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelisit miehestä joka sanoisi suoraan, että ei halua ketään yli 70kg naista?
Miksi hän sanoisi sen minulle, millaisessa tilanteessa? Jos kyse olisi työkaverista, pitäisin outona töksäyttää tuollaista asiaa työpaikkakeskustelussa. Ystävissäni ei ole miehiä, joiden voisin kuvitella sanovan noin. Sellaisia on, jotka pitävät hoikista naisista tai joille ylipaino on este, mutta en osaa kuvitella, että he asettaisivat tietyn painorajan ja pitäisivät tarpeena myös kertoa sen kavereilleen.
Eli vastaukseni kysymykseesi on, että en ajattelisi mitään, koska en osaa keksiä tilannetta, missä minulle sanottaisiin noin.
Hyvää joulua?
T. Peruskinkku pakkasesta