Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet miehestä, joka ei voisi seurustella yli 70kg naisen kanssa?

Vierailija
16.10.2018 |

Mitä ajattelisit miehestä joka sanoisi suoraan, että ei halua ketään yli 70kg naista?

Kommentit (323)

Vierailija
301/323 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten moni mies on kiinnostunut vanhuksista. Nuorten naisten keskipituus kun on 168, joten enemmistö nuorista naisista on painoindeksiltään normaaleja painaessaan 70kg. Vanhukset huomioiden keskipituus laskee huomattavasti.

Vierailija
302/323 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse yli 70 kiloinen nainen ja sitä mieltä, että noin ajattele alla ihmisellä on oikeus omaan mielipiteeseensä. Jos joku nyt kokee painon tärkeäksi ja tuo sen avoimesti esille niin 8nhan se kiva että esittää kysymyksen jo ekalla tapaamisella, ettei mene kummankaan aikaa hukkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/323 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten moni mies on kiinnostunut vanhuksista. Nuorten naisten keskipituus kun on 168, joten enemmistö nuorista naisista on painoindeksiltään normaaleja painaessaan 70kg. Vanhukset huomioiden keskipituus laskee huomattavasti.

Hahaa!

168/70 on kirjaimellisesti normaalipainon ylimmällä ylärajalla. Puoli kiloa painavampana on jo virallisesti ylipainoinen.

Jos katsot normaalipainon keskikohtaa 168 pitkälle, niin se paino on 62 kg.

168/62 on normaaleista normaalein.

Vierailija
304/323 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse yli 70 kiloinen nainen ja sitä mieltä, että noin ajattele alla ihmisellä on oikeus omaan mielipiteeseensä. Jos joku nyt kokee painon tärkeäksi ja tuo sen avoimesti esille niin 8nhan se kiva että esittää kysymyksen jo ekalla tapaamisella, ettei mene kummankaan aikaa hukkaan.

Tästä ihan samaa mieltä. Miehet, jos teillä on tuollaisia ajatuksia, tuokaa ne mahdollisimman nopeasti ilmi.

Vierailija
305/323 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaa!

168/70 on kirjaimellisesti normaalipainon ylimmällä ylärajalla. Puoli kiloa painavampana on jo virallisesti ylipainoinen.

Kyllä. Normaalipainon ylärajalla, mutta normaalipainoinen, ei mikään läski. Joten suurin osa naisista on virallisesti normaalipainoisia tuossa painossa.

Toki lyhyet naiset voivat olla myös merkittävästi ylipainoisia, sehän tässä se hölmöin osa on.

Vierailija
306/323 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harva ihminen osaa luotettavasti arvioida toisen painoa.

Itse olen melko tiimalasimallia n. 98-70-96. Ei ole mahamakkaroita, ei jenkkiksiä, ei selluliittia jaloissa, isot rinnat ja pyöreä peppu. Ei varmaan mitään erityisempiä lihaksia kun treenaan aika kevyesti omaksi ilokseni.

Paino heittelee välillä 66-70kg. Edes lääkäri ei uskonut kun ei meinannut määrätä lääkettä jota voi antaa yli 65-kiloisille. Kävin sitten vaa'alla...

Pointtina on se, että kaikille ei ole realistista olla 50-kiloisia, kaikki eivät ole tietä pitkin vyöryviä laardikasoja 70-kiloisina. Yksinkertaisesti et voi tietää paljonko vieressäsi seisova painaa ja mikä hänen taustansa on.

Matokuuriako olit hakemassa? Mitäs muita lääkkeitä annetaan yli 65 kiloisille? Olet aika nolo provoilija.

Vierailija
307/323 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

172/69 mitoilla menen itse ja olen ERITTÄIN tyytyväinen vartalooni enkä usko että kukaan voisi sanoa minua edes pyöreän puoleiseksi. Eikä minulla edes ole paljoa lihasmassaa.

Joten typerää asettaa tollainen kilomäärä, ihmiset on niin erilaisia ja erilailla rakentuneita.

Sen ymmärrän ihan hyvin jos joku sanoo että ei voisi olla vaikka pyöreän naisen/miehen kanssa.

Kyllä aika erikoisesti olet rakentunut jos painat tolla mitalla noin paljon. Onko sinulla iso pää?

Vierailija
308/323 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin toivon, että painonatsit ottavat tuon painoasian heti esiin. Monet tosin kirjoittavatkin tinderiin että naisen pitää olla hoikka tms, jolloin painan välittömästi ruksia. En ole aikeissani lihota, mutta en halua noin pinnallista miestä ikinä. 

T: N33 52 kg 

Vierailija
309/323 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

detgsfrdsad kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harva ihminen osaa luotettavasti arvioida toisen painoa.

Itse olen melko tiimalasimallia n. 98-70-96. Ei ole mahamakkaroita, ei jenkkiksiä, ei selluliittia jaloissa, isot rinnat ja pyöreä peppu. Ei varmaan mitään erityisempiä lihaksia kun treenaan aika kevyesti omaksi ilokseni.

Paino heittelee välillä 66-70kg. Edes lääkäri ei uskonut kun ei meinannut määrätä lääkettä jota voi antaa yli 65-kiloisille. Kävin sitten vaa'alla...

Pointtina on se, että kaikille ei ole realistista olla 50-kiloisia, kaikki eivät ole tietä pitkin vyöryviä laardikasoja 70-kiloisina. Yksinkertaisesti et voi tietää paljonko vieressäsi seisova painaa ja mikä hänen taustansa on.

Matokuuriako olit hakemassa? Mitäs muita lääkkeitä annetaan yli 65 kiloisille? Olet aika nolo provoilija.

Minun ei mitenkään tarvitse selitellä sairaushistoriaani sinulle. On moniakin lääkkeitä, jotka annostellaan painon mukaan.

Mukavaa torstaita sullekin :).

Vierailija
310/323 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painan itse yli 70kg ja ajattelisin, että hyvä jos tietää mitä ei halua tai haluaa. Tuskin kumpikaan menetämme toisissamme mitään. Yleisesti ottaen voisi myös todeta, että kiinnostaa lyhyemmät naiset. Esim.170cm nainen on vielä normaalipainoinen yli 70kiloisena ja lihas painaa läskiä enemmän. Eli jos haluaa pitkän, niin pitää ottaa sellainen vähemmän timmi.

Onko oikeasti....mä olen tuon mittainen, 59 kiloinen ja näytän michelin ukolta, kun istun. Nyt jo vaatekoko L.

Jos tähän lisäisi 11 kiloa niin aika valas oisin.

Täähän nyt on makuasia, mutta mun mielestä tuossa on tosi kaunis kroppa. Ei se ainakaan läski ole.

https://www.instagram.com/megsquats/?hl=fi

Kisaa -63kg luokassa ja on 160cm pitkä.

https://scontent-arn2-1.cdninstagram.com/vp/b43f79b9c6211b764f0315ae802…

Tosi kaunis kroppa? Älä nyt viitsi.

Jos kuvan nainen olisi ollut "kurvikas" (hieman ylipainoinen), olisit luultavasti ylistänyt häntä kauniiksi. Mutta nyt kun hän on treenattu, niin eipä enää olekaan hyvä.

Vierailija
311/323 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vilasekkaan naista jolla BMI on yli 18.

Omani nayttaa olevan 27,

mutta 181cm pituudella farkku koko on 31".  Eli vyotaro mitattuna 85cm. Kuvittelen, etta vartaloni on suurin piirtein samalla tasolla naisten kanssa joiden ulkonaosta olen kiinnostunut.

Vierailija
312/323 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vilasekkaan naista jolla BMI on yli 18.

Omani nayttaa olevan 27,

mutta 181cm pituudella farkku koko on 31".  Eli vyotaro mitattuna 85cm. Kuvittelen, etta vartaloni on suurin piirtein samalla tasolla naisten kanssa joiden ulkonaosta olen kiinnostunut.

Kiitos. Geenipooli kiittää

Vierailija
313/323 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukkakeppi

Vierailija
314/323 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti pitkä ja komea mies jolla on varaa valita. Hoikat/sirot naiselliset naiset on usein sellaisten mieleen.

Sori naiset.

Yli 70-kiloisillekin löytyy faninsa (me lyhyet ja hoikat miehet, mikä varmasti ilahduttaa teitä).

Vierailija
315/323 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painan itse yli 70kg ja ajattelisin, että hyvä jos tietää mitä ei halua tai haluaa. Tuskin kumpikaan menetämme toisissamme mitään. Yleisesti ottaen voisi myös todeta, että kiinnostaa lyhyemmät naiset. Esim.170cm nainen on vielä normaalipainoinen yli 70kiloisena ja lihas painaa läskiä enemmän. Eli jos haluaa pitkän, niin pitää ottaa sellainen vähemmän timmi.

Onko oikeasti....mä olen tuon mittainen, 59 kiloinen ja näytän michelin ukolta, kun istun. Nyt jo vaatekoko L.

Jos tähän lisäisi 11 kiloa niin aika valas oisin.

Täähän nyt on makuasia, mutta mun mielestä tuossa on tosi kaunis kroppa. Ei se ainakaan läski ole.

https://www.instagram.com/megsquats/?hl=fi

Kisaa -63kg luokassa ja on 160cm pitkä.

https://scontent-arn2-1.cdninstagram.com/vp/b43f79b9c6211b764f0315ae802…

Tosi kaunis kroppa? Älä nyt viitsi.

Kuten jo sanoin, minun mielestäni. Sinä voit olla aivan vapaasti eri mieltä. Ja siitähän tässä koko ketjussa on kysymys. Mitä kukanenkin pitää kauniina ja haluttavana.

Vierailija
316/323 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreä kirjoitti:

Nyt vähän jotain todellisuudentajua. Yli 60kg naiset ovat poikkeuksetta ihan käsittämättömiä siiderivalaita. Ei miesten tarvitse moisiin tyytyä vain teidän laiskuutenne vuoksi.

Näin typerään ja ilkeilevään kommenttiin ei nyt pitäisi lainkaan edes vastata, mutta kommentoidaan kuitenkin. Kun painoin 65 kiloa, oli koko lähipiirini huolestunut "alipainostani". Todellisuudessa tuo on ollut tervein paino itselleni, missä olen todella hoikka, mutta rinnat eivät ole hävinneet. Kun joskus laihdutin 58 kiloiseksi, katosi rinnat lähes kokonaan (koko AA), kylkiluut paistoivat läpi ja olkapäät törröttivät. Pituuteni on 165cm joten ei ehkä uskoisi, mutta tämä on ihan faktaa.

Nykyään olen vanhempi ja painavampi mutta jos saisin valita ihannepainoni, olisi se tuo 65 kiloa jossa olen ollut kaikkein kauneimmillani ja terveimmilläni.

😂😂 58 kiloinen ja 165 senttinen luurankomaisen laiha???? 😂

Mä painan tuon ja olen senttikaupalla sua pitempi ja tosi muodokas.

Tiedätkö mitä, uskon sinuakin, koska olen vertaillut painoja kavereitteni kanssa. Tämä ei nyt poista sitä faktaa että minun kropassani tuo laihuus oli jo silminpistävää ja rumaa. Ongelmana tässäkin keskustelussa on se, että kaikki pitävät omaa kroppaansa "normaalina" ja standardina, ja kuvittelevat että jokainen joka sanoo jotain muuta, valehtelee.

165cm 60kg painava voi olla ulkonäöllisesti todella laiha tai todella lihava, se on kiinni kyseisen henkilön fysiikasta. Voin kyllä etsiä esimerkkejä julkkiksistakin, mikäli tämä saisi silmäsi avautumaan?

Joo sama luuranko meillä kaikilla on täällä alla. Ei oo lihavia luurankoja tai hoikkia luurankoja.

165 cm pitkän normipaino on muutaman kilon alle 60 kiloa. Terve paino.

En usko että työskentelet terveydenhuollossa, koska käsityksesi on niin suppea. Oletkohan koskaan pannut merkille että ihmisillä on eri vartalonmalleja? Esimerkkinä sirosta vartalonmallista otetaan vaikka Kiira Korpi. Esimerkkinä tukevammasta vartalonmallista otetaan vaikka Jenni Vartiainen. Kummatkin ovat erittäin hoikkia, mutta vartalomalliltaan erilaisia. He eivät ole täysin samanpituisia, mutta laihduttamallakaan emme voi Vartiaisesta saada yhtä siroa kuin Korvesta. 

Työskentelen. Olen siis suorittanut lukuisat anatomian opintoni ja nähnyt lukuisia luurankoja. Ei ole olemassa lihavia luurankoja. Tai edes vankkatekoisia.

Miksi jankkaat luurangoista? Kukaan muu ei ole niitä ottanut tässä ketjussa puheeksi kuin sinä.

Vartalonmalleista vaikka sen verran, että "päärynän muotoinen" nainen voi olla erittäin hoikka muuten (litteä vatsa, hoikat käsivarret) mutta lantiolla on rasvaa. Jotkut naiset ovat myös rotevampitekoisia kuin toiset (Anna Wintour vs. Donatella Versace). Ihmisiä ei voi verrata toisiinsa ihan yksi yhteen.

Ei ole olemassa "luonnostaan rotevatekoisempia" jos viittaat muuhun kuin pituuteen. Muun rotevuuden määrä on täysin riippuvainen rasvan määrästä kehossa. Samanpainoisina wintour ja donatella olisivat myös samankokoisia.

Kauhea kun ylipainoiset eivät voi vain myöntää, että ovat isoja rasvamäärän takia. Täytyy keksiä kaikkia selityksiä.

Todellakin on.,Esim suomalaisten yleisin luurangon muoto on leveä ja lyhytjalkainen, isokalloinen, kun taas jonkun muun maan asukkaalla on aivan eri rakenne. Kai ymmärrät että luuranko on se malli mille ruumin rakentuu, ei tyypillisen suomalaisen ruumiinrakenteen omaavasta voi koskaan tulla kapeaa hentorakenteista ihmistä, vaikka kuolisi nälkään.

Suomalainen on kuin arktinen gorki, jos sellanen koirarotu olisi ja ihminen olisi koira. Venäläinen olisi vinttikoira.

Ei kukaan voi olla noin tyhmä, että luulee ihmis"rodut" ja ihmiset identtisiksi keskenään. 

Ihmisen luuranko painaa 7-12kg joten ei niistä luiden painosta mitään kovin merkittäviä painoeroja synny ihmisten välille..

Kai sinä ymmärrät, että leveäharteisen ja muutenkin raskasrakenteisen ihmisen päälle tarvitaan enemmän kudosta mitä siroluustoisen päälle? Minulla on naiseksi leveät hartiat ja lantio, ranteet ovat paksut sekä kädet ja jalat isot. Vaikka laihtuisin kuinka paljon tahansa, ei se luusto pienene yhtään. Hartiat ja lantio on edelleen leveät, en minä siroksi muutu. Muutun luisevaksi.

Samaa mieltä!

Vierailija
317/323 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaa!

Jännä itse olen paljon treenaava ja kisaava nainen, offilla olen 164/75kg eli bmi mukaan ylipainoinen vaikka rasva prossa silti 10-13 paikkeilla että eipä se paino kerro jos treenaa paljon. Lihas painaa enemmän kuin läski.

Vierailija
318/323 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi, sitten menee Kim Kardashianit ja muut sivu suun. Sen peban kanssa kun painaa saletisti yli 70kg.

Vierailija
319/323 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaa!

Jännä itse olen paljon treenaava ja kisaava nainen, offilla olen 164/75kg eli bmi mukaan ylipainoinen vaikka rasva prossa silti 10-13 paikkeilla että eipä se paino kerro jos treenaa paljon. Lihas painaa enemmän kuin läski.

Ja sanoisin että typerää mutta toisaalta en minäkään seurutelisi alle 70 kg kukkakepin kanssa tai jos kroppa koostuu pelkästä läskistä.

Vierailija
320/323 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin tulis mieleen, että on pieni mies, tai jotenkin vain lyhyistä hoikista naisista kiinostunut. Ulkoiset kriteerit korkealla.

Hah. Itse en taida ainakaan pidempään olla tapaillutkaan kuin yli 70kg typyköitä :'D Kaks pitkäaikaisinta tapailua olleet 177/100+ ja 170/ (n.)80. Kyl mä hoikempiakin tapailisin, mut luonne ja naamakin menee painon edelle.

M30v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan