Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset - nyt tarvitaan kokemuksia. Olen a-i-v-a-n korviani myöten ihastunut ja perhe kotona

Vierailija
13.10.2018 |

Pakko jonnekkin saada purkaa ajatuksia..

Olin työmatkalla ja tehtävänä oli samalla toimittaa yksi muistitikku kyseisessä kaupungissa toimivalle yhteistyökumppaniyritykselle. Vastassa piti olla vanha herrasmies, mutta yllättäin vastassa olikin omaa ikäluokkaani oleva mies. En ole ikinä, siis en ikinä, kokenut mitään sellaista kuin sillä hetkellä miehen nähtyäni. Hän on ihan tavallinen mies, tilanne ei siis ollut, että wau - onpas siinä komea mies.

Esittelin itseni asiallisesti niin kuin työtapaamisessa yleensäkin ja hän samoin. Tapaaminen kesti siis noin 5 min ja kun olin tekemässä lähtöä, hän kohteliaasti pyysi puhelinnumeroani - mikäli tarvitsisi kysyä jotakin tikun sisältöön liittyvää.

En koko päivänä saanut häntä mielestäni ja seuraavana päivänä hän laittoi viestiä aivan samoista tuntemuksista. Kertoi täsmälleen samat ajatukset, kuin mitä minulla oli ollut; ei ollut saanut minua mielestäni ja hän olisi halunnut suudella minua siellä toimiston eteisessä!
Olemme nyt sitten siitä lähtien soitelleet joka päivä sekä laitelleet viestiä ja samat tuntemukset jatkuvat edelleen, erittäin vahvasti!! Tuntuu, että voisin lähteä hänen luokseen käymään ja mennä vaikka sänkyyn saakka.

No sitten se vakavampi puoli - minulla on perhe ja olemme olleet 10v yhdessä. Suhteessamme ei ole ollut uskottomuutta tai mitään erikoisia ongelmia koskaan. Ennen tätä kohtaamista olo kotona oli ihan normaalia arkea.. Nyt kun pääni on sekaisin kuin seinäkellolla, tuntuu tietenkin, että olisin valmis siirtymään tämän kuvittelemani "sen oikean" luokse. Hän on eronnut 2v sitten ja nyt ollut pääasiallisesti yksikseen..

Sanokaa joku jotain järkevää? Onko tämä nyt "se oikea" vai mitä ihmettä oikein tapahtui sillä hetkellä, kun näimme!! Ahdistaa, kun en halua olla uskoton kotona, mutta sydän on yhtäkkiä hypännyt aivan toiseen suuntaan ja saan sellaista vastakaikua, mitä en ole nähnyt kuin elokuvissa!!

Kommentit (317)

Vierailija
161/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa antaa neuvoja mutta vertaistukea kyllä. Mä olin ollut mieheni kanssa 12v kun ihastuin toiseen 4v sitten. Oltiin juuri ostettu yhteinen asunto ja suunniteltiin häitä ja perhe-elämää. Olin onnellisempi kuin koskaan. Kunnes tämä ihastus käveli työpaikalle. Ihastuin päätä pahkaa, en ollut ikinä nähnyt niin komeaa miestä. Mies vaikutti kuitenkin tosi ärsyttävältä mutta silti hän alkoi pyöriä mun päässä yhä enempi. Tutustuttuani tähän mieheen, huomasin miten kiva hän oikeastaan oli, ihastus alkoi ottaa todella vallan. Lisäksi huomasin että mieskin oli alkanut katselemaan mua. Niistä katseilla ei voinut piiloutua vaikka saattoi olla kuukausikin ettei nähty tämän miehen kanssa koska työskentelimme eri yksiköissä. 1.5v katseiden jälkeen mies yritti tehdä aloitetta firman pikkujouluissa, säikähdin ja torjuin hänet tosi törkeästi. Mies oli ihmeissään. Mies ei missään vaiheessa tiennyt et seurustelin, koska pidin sen visusti salaisuutena. Sitten mun täytyi työasioissa ottaa yhteyttä tähän mieheen ja viestiteltiin niitä näitä. Ihastus syveni ja syveni. Mä olin ihan pulassa. Miten ihmeessä tässä näin kävi. Hääsuunnitelmat mun oli pakko lyödä jäihin koska tämä ihastus valtasi mun mielen ihan kokonaan.Miten voisin sanoa miehelleni tahdon jos toivon että hänen tilallaan seisoisi toinen! Kahden vuoden jälkeen, mies vaihtoi työpaikkaa. Ajattelin että nyt loppui, pois silmistä, pois mielestä. Olin toisaalta tosi helpottanut mutta itkin monta vkoa sitä etten ikinä enää näe tai kuule tästä miehestä enää mitään sillä mies vaihtoi myös paikkakuntaa ja muutti toiselle puolen suomea. Tästä on nyt kaksi vuotta ja... Mies on mun mielessä joka ikinen päivä ja yö. Näiden kahden vuoden aikana ollaan jotain viestejä vaihdettu, kuulumisia lähinnä koska luvattiin pysyä ystävinä. On monesti käynyt mielessä että olisko tämä toinen mies siltikin mulle se oikea. En missään vaiheessa ollut ihastunut nykyiseen mieheeni yhtä palavasti ja se mikä on erikoista, en oo koskaan nykyistä miestäni halunnut seksuaalisesti. Lähinnä seksi on ollut mulle pakkopullaa mutta tässä toisessa miehessä on uskomaton seksuaalinen vetovoima. Jo hänen pelkkä tuoksu saa mulla pikkarit pyörimään jaloissa ja pään sekaisin.

Mutta mun täytyy hyväksyä tämä tilanne.. En uskalla erota koska oma mies on hyvä enkä edes tiedä millainen tämä toinen mies olis parisuhteessa. Ehkä tämä helpottaa joskus..

Vierailija
162/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen unohtamaan koko jutun. Ei ole helppoa, tiedän kokemuksesta, mutta ihastumisia tulee ja menee. Keskittyisin ihan todella miettimään aviopuolison hyviä puolia ja niitä asioita, joihin hänessä ihastuit.

Itse olin erittäin ihastunut erääseen mieheen. Se oli myös klassinen 'rakkautta ensisilmäyksellä' - case. Oltiin molemmat perheellisiä ja vaikka mitään viestittelyä kummempaa ei ikinä tapahtunut, niin miehen puoliso sai tietää. Siitä sitten kehittyi melkoinen soppa ja sain siipeeni pahemman kerran. Kärsin todella paljon ja edelleen juttua muistellessa tulee ahdistus. Mies ei sitten ollutkaan se unelmien prinssi, miksi olin häntä ihastumishöyryissä luullut. Oma moka tietysti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa antaa neuvoja mutta vertaistukea kyllä. Mä olin ollut mieheni kanssa 12v kun ihastuin toiseen 4v sitten. Oltiin juuri ostettu yhteinen asunto ja suunniteltiin häitä ja perhe-elämää. Olin onnellisempi kuin koskaan. Kunnes tämä ihastus käveli työpaikalle. Ihastuin päätä pahkaa, en ollut ikinä nähnyt niin komeaa miestä. Mies vaikutti kuitenkin tosi ärsyttävältä mutta silti hän alkoi pyöriä mun päässä yhä enempi. Tutustuttuani tähän mieheen, huomasin miten kiva hän oikeastaan oli, ihastus alkoi ottaa todella vallan. Lisäksi huomasin että mieskin oli alkanut katselemaan mua. Niistä katseilla ei voinut piiloutua vaikka saattoi olla kuukausikin ettei nähty tämän miehen kanssa koska työskentelimme eri yksiköissä. 1.5v katseiden jälkeen mies yritti tehdä aloitetta firman pikkujouluissa, säikähdin ja torjuin hänet tosi törkeästi. Mies oli ihmeissään. Mies ei missään vaiheessa tiennyt et seurustelin, koska pidin sen visusti salaisuutena. Sitten mun täytyi työasioissa ottaa yhteyttä tähän mieheen ja viestiteltiin niitä näitä. Ihastus syveni ja syveni. Mä olin ihan pulassa. Miten ihmeessä tässä näin kävi. Hääsuunnitelmat mun oli pakko lyödä jäihin koska tämä ihastus valtasi mun mielen ihan kokonaan.Miten voisin sanoa miehelleni tahdon jos toivon että hänen tilallaan seisoisi toinen! Kahden vuoden jälkeen, mies vaihtoi työpaikkaa. Ajattelin että nyt loppui, pois silmistä, pois mielestä. Olin toisaalta tosi helpottanut mutta itkin monta vkoa sitä etten ikinä enää näe tai kuule tästä miehestä enää mitään sillä mies vaihtoi myös paikkakuntaa ja muutti toiselle puolen suomea. Tästä on nyt kaksi vuotta ja... Mies on mun mielessä joka ikinen päivä ja yö. Näiden kahden vuoden aikana ollaan jotain viestejä vaihdettu, kuulumisia lähinnä koska luvattiin pysyä ystävinä. On monesti käynyt mielessä että olisko tämä toinen mies siltikin mulle se oikea. En missään vaiheessa ollut ihastunut nykyiseen mieheeni yhtä palavasti ja se mikä on erikoista, en oo koskaan nykyistä miestäni halunnut seksuaalisesti. Lähinnä seksi on ollut mulle pakkopullaa mutta tässä toisessa miehessä on uskomaton seksuaalinen vetovoima. Jo hänen pelkkä tuoksu saa mulla pikkarit pyörimään jaloissa ja pään sekaisin.

Mutta mun täytyy hyväksyä tämä tilanne.. En uskalla erota koska oma mies on hyvä enkä edes tiedä millainen tämä toinen mies olis parisuhteessa. Ehkä tämä helpottaa joskus..

Jos seksi on sulle pakkopullaa, niin alussa voit ehkä tehdä sitä miellyttääksesi miestäsi. Mutta ajan myötä sä alat inhota sun miehen kosketuksia, ajatus seksistä alkaa ällöttää ja sitten alat "pelätä" kaikkea läheisyyttä, koska se voi johtaa seksiin ja ei haluaisi torjua toista, mutta kun ei voi väkisinkään antautua, jos lähes pahaa tekee. Sitten vietätte illat eri huoneissa tai omissa menoissa ja muutaman vuoden päästä eroatte.

Puhun kokemuksesta, meillä takana reilusti yli 10v parisuhde, mutta viimeiset 2v aikana seksiä on ollut 1 kerran ja koin alkuhuuman jälkeen juuri noin miten kuvailit, että en halunnut miestäni juurikaan. Nyt ollaan tänä vuonna erottu ja mä olen suunnattoman helpottunut. Tapasin eron jälkeen miehen, joka saa tosiaan sukat ja pikkarit pyörimään jalassa ihan eri tavalla.

Vierailija
164/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitsit väärän miehen.

N48

Vierailija
165/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
166/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kokenut hullun ihastumisen, annoin mennä ja meillä oli intohimoinen seksisuhde pari vuotta. Jatkuvasti puhuttiin, että jätetään omat kumppanit ja perustetaan yhdessä uusioperhe, mutta asiat mutkistuivat ja päätin pysyä mieheni luona. Mieheni ei koskaan saanut tietää tästä ja välillä kadun kovasti hölmöilyäni. Välillä taas muistelen kaiholla elämäni jännittävimpiä vuosia ja mahtavia kokemuksia, en kuitenkaan vaihtaisi elämäntilannettani pois. Aloittajalle vinkkini siis on, joko katkaise välit tähän ihastukseen ja lopeta hänen ajattelunsa..keksi mitä tahansa muuta tai nauti, saatat katua kovasti, mutta kokemus voi jopa olla sen arvoinen.

Mä en ikinä ole ymmärtänyt miten joku voi tehdä näin edes sen yhden kerran, saati kaksi vuotta?! En usko, että kykenet normaaliin kykyyn tuntea empatiaa ja syyllisyyttä. Niin sairaalta tuollainen kuulostaa. En vois katsoa itseäni peilistä, jos toimisin näin.

Olen kokenut voimakkaita syyllisyyden tunteita ja pahoinvointia teoistani, se muunmuassa mutkisti asioita. Aloin huomata fyysisiä oireita mieheni seurassa, tajusin ettei kahta voi rakastaa yhtä aikaa. Lopulta oli tehtävä jonkinlainen päätös ja nyt elän päätökseni kanssa.

Joo, on se hirveetä ku syyllisyyden tunne mutkistaa pettämistä. Ei kuitenkaan niin merkittävästi, et parin vuoden pettämisputki olis katkennut.

Hyi oks!

Vierailija
167/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päätyisitte yhteen, niin arki se tulisi siihenkin suhteeseen ja luultavasti tympääntyisitte toisiinne. Ei sellaista hullua elokuvarakkautta olekaan. Oon pessimisti.

N24

Vierailija
168/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan sinulle hyvän neuvon...

1.) Jätä miehesi, ja riko perheesi tuon toisen miehen takia.

2.) Rupea suhteeseen tuon miehen kanssa. Seksi hänen kanssaan on niin ihanaa että.

3.) Kun toteat muutaman kuukauden seksileikkien jälkeen, että jo kerran eronneesta miehestä ei koskaan tule sinulle uutta puolisoa, älä itke. Tyydy vain kohtaloosi, että kyseinen mies ei ollutkaan "se oikea", vaan mies haluaa pelkkää seksiä. Kerroit itsekin, että kyseinen mies on eronnut kaksi vuotta sitten. Komealla miehellä varmasti naisia riittää. Mikä tekee sinusta niin erikoisen, että sinä olisit muka hänelle se oikea? Miksi hän haluaisi sitoutua juuri sinuun? Niin. Ehkäpä hän ei haluakaan.

4.) Rukoile entistä miestäsi takaisin, ja manataan anteeksi.

5.) kin entinen miehesi ei anna anteeksi, hyväksy elämän tosiasiat, että olet nyt yksin.

6.) Yritä elää oman itsesi kanssa.

7. ) Huomioi tämän kirjoituksen SARKASMI.

Vierailija
169/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos päätyisitte yhteen, niin arki se tulisi siihenkin suhteeseen ja luultavasti tympääntyisitte toisiinne. Ei sellaista hullua elokuvarakkautta olekaan. Oon pessimisti.

N24

Kyllä vaan sellaista hullua elokuvarakkautta on. Minäkin löysin sen. Älkää tyydy vähempään. Täällä palstalla on paljon niitä, jotka ovat tyytyneet ja yrittävät saada muutkin tyytymään, luultavasti kateudesta.

N48

Vierailija
170/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin 3 ensimmäistä sivua ja tuli tunne, että jos ei provo, niin ap.tä vedätetään nyt ja pahasti.

Vierailija
171/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielletty hedelmä se houkuttaa.

Kiinnostus lopahtaa uudella miehellä, kun antaudut 100% hänen käyttöönsä. Metsästäjä sai saaliinsa, leikki loppui.

Vierailija
172/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Kyllä vaan sellaista hullua elokuvarakkautta on. Minäkin löysin sen. Älkää tyydy vähempään. Täällä palstalla on paljon niitä, jotka ovat tyytyneet ja yrittävät saada muutkin tyytymään, luultavasti kateudesta.

N48

.

Alapeukuttajat voivat sitten perustella, miksi kuvittelevat minun valehtelevan. Tuntevatko alapeukuttajat elämäni ja parisuhteeni parrmmin vai? Naurettavaa väittää, ettei olisi elokuvarakkautta js että sen vuoksi kaikkien pitäisi tyytyä huonoon.

Vierailija
173/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostus lopahtaa uudella miehellä, kun antaudut 100% hänen käyttöönsä. Metsästäjä sai saaliinsa, leikki loppui.

Tai sitten ei.

Aika negatiivisia ihmisiä täällä.

Vierailija
174/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs mies vaihtoi juuri  vaimonsa nuorempaan naiseen. Oli ensin pettänyt monta vuotta. Tämä onnistui töiden avulla. Perheessä monta pientä lasta. Sitten, kun vaimo vihdoin sai tietää niin mies syytti vaimoa ja kielsi tältä kaiken yhteyden pidon myös lapsiin liittyvien asioiden suhteen. Oli kuin ei olisi tehnyt mitään pahaa ja ei juuri edes tavannut lapsiaan. Välillä riiteli vanhempiensa kanssa myös ja kielsi heitäkin tapaamasta lapsia. Nyt sitten on jo lapsi tulossa uuden vaimon kanssa. Välit vanhempiin taas kunnossa sekä tapaa "vanhoja" lapsiaan, joita sitten "lahjoo" rahalla ja vei jokapaikkaan minne pienituloisempi äiti ei pysty. Ja tämä kaikki on totta. Ja kyseessa "parempien" piirien ihmiset. Tiedän kaiken, koska asiasta ovat paljon itse puhuneet. Sinänsä minua ei kiinnosta kovinkaan paljon, mutta vähän paha mieli tuli. Olisi eronnut ensin.

Itse puhuneet? Eli siis käytännössä tulee selväksi, että puhuja on tuo nainen tai naisen läheinen. On niin puolueellinen kertomus. Eikö tuo "lahjominen" ole vaan ihan normaalia vanhemmutta niiltä, joilla on millä mällätä? Pitäiskö tehdä käpylehmiä leffareissujen sijaan vain.. niin, miksi??

Vierailija
175/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

N48

Kuinka kauan olet ollut elokuvarakkauden kanssa ja alkoiko rakkaustarina pettämisellä?

Vierailija
176/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten ei.

Aika negatiivisia ihmisiä täällä.

Onkohan niin? Jos ap ei ole trolli, hänellä on aika isot panokset nyt. Mielestäni on edesvastuutonta kannustaa - vain omassa sydämessään ja intuitiolla tietää mitä haluaa, mutta kun muita ihmisiä on yhtälössä, ei mistään ole takeita.

Noin isoon asiaan ei kannata tuntemattomilta pyytää apua.

Vierailija
177/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N24

Kannattaa tähdätä vähän korkeammalle, eikä olla noin pessimisti. Vaikka yleistähän tuollainen ajattelu on, kunnes kohtaa sen oikean, joka todella saa sukat pyörimään ja tuntuu kohtalolta. Sitten sen vasta uskoo.

Vierailija
178/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, teillä ei ole ollut seksiä. Entä jos se ei toimi? Jos alkaa ällöttää?

Vierailija
179/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

N48

Kuinka kauan olet ollut elokuvarakkauden kanssa ja alkoiko rakkaustarina pettämisellä?

Naimisissa 12 vuotta, suhteen alussa kumpikin oli eronnut yh ja nyt on uusperhe.

Vierailija
180/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

teenäin kirjoitti:

Minä annan sinulle hyvän neuvon...

1.) Jätä miehesi, ja riko perheesi tuon toisen miehen takia.

2.) Rupea suhteeseen tuon miehen kanssa. Seksi hänen kanssaan on niin ihanaa että.

3.) Kun toteat muutaman kuukauden seksileikkien jälkeen, että jo kerran eronneesta miehestä ei koskaan tule sinulle uutta puolisoa, älä itke. Tyydy vain kohtaloosi, että kyseinen mies ei ollutkaan "se oikea", vaan mies haluaa pelkkää seksiä. Kerroit itsekin, että kyseinen mies on eronnut kaksi vuotta sitten. Komealla miehellä varmasti naisia riittää. Mikä tekee sinusta niin erikoisen, että sinä olisit muka hänelle se oikea? Miksi hän haluaisi sitoutua juuri sinuun? Niin. Ehkäpä hän ei haluakaan.

4.) Rukoile entistä miestäsi takaisin, ja manataan anteeksi.

5.) kin entinen miehesi ei anna anteeksi, hyväksy elämän tosiasiat, että olet nyt yksin.

6.) Yritä elää oman itsesi kanssa.

7. ) Huomioi tämän kirjoituksen SARKASMI.

Itse olen kokenut tuonkaltaiset vaiheet, mutta olin se petetty mies. Vaimoni ei tosin jättänyt minua, vaan jäi kiinni jo sivusuhteestaan. Otin eron, hän katui tekojaan ja syyllisyyttään. Ei voi mitään, koska kaikki mitä joskus oli, on jo pilattu, eikä paluuta enää ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan