Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset - nyt tarvitaan kokemuksia. Olen a-i-v-a-n korviani myöten ihastunut ja perhe kotona

Vierailija
13.10.2018 |

Pakko jonnekkin saada purkaa ajatuksia..

Olin työmatkalla ja tehtävänä oli samalla toimittaa yksi muistitikku kyseisessä kaupungissa toimivalle yhteistyökumppaniyritykselle. Vastassa piti olla vanha herrasmies, mutta yllättäin vastassa olikin omaa ikäluokkaani oleva mies. En ole ikinä, siis en ikinä, kokenut mitään sellaista kuin sillä hetkellä miehen nähtyäni. Hän on ihan tavallinen mies, tilanne ei siis ollut, että wau - onpas siinä komea mies.

Esittelin itseni asiallisesti niin kuin työtapaamisessa yleensäkin ja hän samoin. Tapaaminen kesti siis noin 5 min ja kun olin tekemässä lähtöä, hän kohteliaasti pyysi puhelinnumeroani - mikäli tarvitsisi kysyä jotakin tikun sisältöön liittyvää.

En koko päivänä saanut häntä mielestäni ja seuraavana päivänä hän laittoi viestiä aivan samoista tuntemuksista. Kertoi täsmälleen samat ajatukset, kuin mitä minulla oli ollut; ei ollut saanut minua mielestäni ja hän olisi halunnut suudella minua siellä toimiston eteisessä!
Olemme nyt sitten siitä lähtien soitelleet joka päivä sekä laitelleet viestiä ja samat tuntemukset jatkuvat edelleen, erittäin vahvasti!! Tuntuu, että voisin lähteä hänen luokseen käymään ja mennä vaikka sänkyyn saakka.

No sitten se vakavampi puoli - minulla on perhe ja olemme olleet 10v yhdessä. Suhteessamme ei ole ollut uskottomuutta tai mitään erikoisia ongelmia koskaan. Ennen tätä kohtaamista olo kotona oli ihan normaalia arkea.. Nyt kun pääni on sekaisin kuin seinäkellolla, tuntuu tietenkin, että olisin valmis siirtymään tämän kuvittelemani "sen oikean" luokse. Hän on eronnut 2v sitten ja nyt ollut pääasiallisesti yksikseen..

Sanokaa joku jotain järkevää? Onko tämä nyt "se oikea" vai mitä ihmettä oikein tapahtui sillä hetkellä, kun näimme!! Ahdistaa, kun en halua olla uskoton kotona, mutta sydän on yhtäkkiä hypännyt aivan toiseen suuntaan ja saan sellaista vastakaikua, mitä en ole nähnyt kuin elokuvissa!!

Kommentit (317)

Vierailija
281/317 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia ihmiselle tuollainen. Ei ihminen ole yksiavioinen vaikka sitä koitetaankin meihin pakottaa.

Vierailija
282/317 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä taas pelimies yrittää pistää yhden perheen palasiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/317 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti kiinnostus nykyiseen (tylsään?) mieheen on lopahtanut vuosien myötä, ehkä tuli valittua väärä mies. Ja uusi tuskin on "se oikea". Ehkä ero on parempi kuin pettää. Lapsia ajatellen rauhallinen ympäristö ja tuttuus kotia ajatellen on hyvä, ja ettei jouduta matkustamaan kotien välillä koko ajan, jos vanhemmat eroavat. Tiedät varmaan itse mitä tehdä.

Vierailija
284/317 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
285/317 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietihän ap, jos se olisikin miehesi, joka elättelisi tuollaista salaihastusta. Mitä ajattelisit? Miltä tuntuisi? Olisitko sitä mieltä, että kannattaa ottaa riski ja kokeilla, vai pitää nykyinen parisuhde ja perhe, jatkaa elämää sinun ja yhteisten lastenne kanssa?

Vierailija
286/317 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietihän ap, jos se olisikin miehesi, joka elättelisi tuollaista salaihastusta. Mitä ajattelisit? Miltä tuntuisi? Olisitko sitä mieltä, että kannattaa ottaa riski ja kokeilla, vai pitää nykyinen parisuhde ja perhe, jatkaa elämää sinun ja yhteisten lastenne kanssa?

Minulle se olisi helpotus.

N:o 285

Vierailija
287/317 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
288/317 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin miehen uudestaan.. Tarkoitus ei ollut mennä sänkyyn asti, mutta himo ja halu otti vallan. Mies oli erittäin hyvä sängyssä. Hirveä morkkis nyt mutta sain elämäni parasta seksiä. Mies sanoi että haluaa minut.

Vierailija
289/317 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin miehen uudestaan.. Tarkoitus ei ollut mennä sänkyyn asti, mutta himo ja halu otti vallan. Mies oli erittäin hyvä sängyssä. Hirveä morkkis nyt mutta sain elämäni parasta seksiä. Mies sanoi että haluaa minut.

Tää on täysi provo, ei sama kirjoittaja kuin ap. 

Vierailija
290/317 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut aloitusviestiä kauemmaksi, koska vastaan tuli muistitikku. Armon vuonna 2018, kaiken nettivälitteisen sähköisen tiedon- ja tiedostonvaihdon aikaudella, muistikku? Miksi?

Vierailija
291/317 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin l0rttt0, lopeta heti.

Vierailija
292/317 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä suoraa puhetta kaverimieheltä, joka on pleijeri:

Naisesta näkee, kun hän on otettu. Verenpurkaus kasvoissa, posket rusottavat, silmät kiiltävät, kädet etsivät hermostuneena hiuksia tai jotain mihin koskea. Tällaisen naisen hermostusta kannattaa ruokkia. Koskettamalla kättä kun hän ojentaa jotain, tarjoamalla puhelinnumeroa. Tällainen nainen on kuin kypsä omena. Viestittely naisen kanssa on mukavaa ja sujuvaa, puhelut heruu hunajaa, tapaamisessa heruu muutakin.

Se, että mies vaikuttaa itsevarmalta ja päättäväiseltä naisen tapaamisen suhteen kertoo usein miehen varmuudesta saada nainen. Se kertoo siitä, että tilaisuus on kohdalla ja se kannattaa hyödyntää.

Rakastunut ja ihastunut mies on hämmentynyt ja epävarma siinä missä nainenkin jolta on lähtenyt jalat alta. Mitä itsevarmemmin mies lähestyy, sitä varmemmin on vain tekemisen kohde eikä tunteiden kohde.

Jep, tämmöiset ovat juuri ihania miehiä. En tmmärrä, miksi heistä kirjoitetaan niin negatiiviseen sävyyn.

Oma mieheni on juuri tuollainen ja meni kuitenkin naimisiinkin kanssani. Olen tässä avioliiton aikana ollut ihastunut myös kahteen muuhun sellaiseen mieheen. Niistä toinen tuntui myös ihastuvan minuunkin.

Parasta pelimiehen kanssa on juuri se jännite, jonka oikein tuntee ilmassa. Mies tietää minun olevan ihan lääpällään, mutta jokin kuitenkin estää "lopullisen täyttymyksen" näin harlekiinikielellä. Sellaista kissa-hiiri-peliä voi pitkittää vaikka kuinka, sius vuosia.

Vierailija
293/317 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut vastaavan voimakkaan tunteen ulkomaalaisen (saksalaisen) miehen kanssa ja muutaman kuukauden viestittelyn jälkeen lensimme viettämään pitkän viikonlopun kolmanteen maahan. Hänellä firma, vaimo ja lapset. Vietimme uskomattomat 3 päivää ja yötä ja vasta kotiin palattuani puhuimme kuinka hän ei voi jättää perhettään ja praktikkaansa (hän on lääkäri). Siitä on nyt 7 vuotta ja olemme jatkaneet elämäämme, mutta viimeksi eilen tekstailimme, miten tunteemme eivät vain haalene, vaikka vuodet vierii. Yhteytemme oli niin sanaton ja uskomaton, etten usko koskaan tulevani kokemaan uudelleen toisen ihmisen kanssa....en kadu, että lähdin viettämään viikonloppua kanssaan, sain ikuisen rakkauden tunteen sisälleni.

Vierailija
294/317 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vaan toivoa, ettei itselle koskaan käy noin, koska se tulee olemaan menoa. Parisuhteeni on niin ongelmallinen ja stressaava, että en usko, että jaksaisin enää sinnitellä.

Vierailija
295/317 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä menee ohi vain niin, että menet tuon miehen kanssa sänkyyn niin kauan kuin huvittaa. Perhettä et tietenkään jätä.

Vierailija
296/317 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautit ihastumisen tunteesta ja jätät asian siihen. 

Vierailija
297/317 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerys tai trolli.

Vierailija
298/317 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten tuo leikki on kivaa niin kauan, kun varattu osapuoli eroaa ja alkaa oikeaan suhteeseen loverin kanssa. Arki ei olekaan yhdessä enää niin kivaa, mitä oli salasuhteesta tuoma lisäjännitys.

Vierailija
299/317 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle haluaisin sanoa, että ennen kuin asiat etenee ihastuksen kanssa tai näette seuraavan kerran, kokeile panostaa myös nykyiseen parisuhteeseen. Kokeile, että puhutte puolison kanssa syvällisiä, avaa hänelle oma mielesi. Puhu hänelle ajatuksistasi, myös ne syvälliset. En tarkoita, että sinun pitäisi kertoa tästä ihastuksestasi, mutta alkakaa puhua haaveista, toiveista, peloista, kivuista ja ylipäänsä kaikesta puolisosi kanssa. Vietä aikaa hänen kanssaan, järjestä vaikka treffit. Jos mahdollista, vie lapset hoitoon tai jotakin pientä, vaikka ns. leffailta tai sauna kynttilöiden kera, sen jälkeen kun lapset menneet nukkumaan. Panosta nykyiseen parisuhteeseen. Kokeile, saatko lämmitettyä teidän suhteen uudelle tasolle. Mikäli tämä ei onnistu tai toinen ei lämpene tähän yritykseen, voi olla että ihastut ei ole ihan turha.

Minusta tuntuu, että ihmiset tekevät liian äkkinäisiä päätöksiä, ajattelematta seurauksia. Tämän voin kertoa ihan kokemuksesta. Minua on petetty ja kaiken tämän paskan keskellä olemme löytäneet puolisoni=pettäjän kanssa ihan uudenlaisen suhteen toisiimme. Suhteemme on syventynyt huomattavasti, koska me olimme pakotettuja puhumaan. Matka tähän on ollut niin kivinen, etten tiedä pystynkö jatkamaan elämääni puolisoni kanssa vaikka nyt suhteemme on ihan uudella ja jollakin tavalla paremmalla tasolla. 

Hyvä ap, mieti siis ennen kuin toimit. Pysytkö saamaan nykyisestä parisuhteesta paremman vai onko kaikki keinot jo yritetty?

Vierailija
300/317 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä