Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset - nyt tarvitaan kokemuksia. Olen a-i-v-a-n korviani myöten ihastunut ja perhe kotona

Vierailija
13.10.2018 |

Pakko jonnekkin saada purkaa ajatuksia..

Olin työmatkalla ja tehtävänä oli samalla toimittaa yksi muistitikku kyseisessä kaupungissa toimivalle yhteistyökumppaniyritykselle. Vastassa piti olla vanha herrasmies, mutta yllättäin vastassa olikin omaa ikäluokkaani oleva mies. En ole ikinä, siis en ikinä, kokenut mitään sellaista kuin sillä hetkellä miehen nähtyäni. Hän on ihan tavallinen mies, tilanne ei siis ollut, että wau - onpas siinä komea mies.

Esittelin itseni asiallisesti niin kuin työtapaamisessa yleensäkin ja hän samoin. Tapaaminen kesti siis noin 5 min ja kun olin tekemässä lähtöä, hän kohteliaasti pyysi puhelinnumeroani - mikäli tarvitsisi kysyä jotakin tikun sisältöön liittyvää.

En koko päivänä saanut häntä mielestäni ja seuraavana päivänä hän laittoi viestiä aivan samoista tuntemuksista. Kertoi täsmälleen samat ajatukset, kuin mitä minulla oli ollut; ei ollut saanut minua mielestäni ja hän olisi halunnut suudella minua siellä toimiston eteisessä!
Olemme nyt sitten siitä lähtien soitelleet joka päivä sekä laitelleet viestiä ja samat tuntemukset jatkuvat edelleen, erittäin vahvasti!! Tuntuu, että voisin lähteä hänen luokseen käymään ja mennä vaikka sänkyyn saakka.

No sitten se vakavampi puoli - minulla on perhe ja olemme olleet 10v yhdessä. Suhteessamme ei ole ollut uskottomuutta tai mitään erikoisia ongelmia koskaan. Ennen tätä kohtaamista olo kotona oli ihan normaalia arkea.. Nyt kun pääni on sekaisin kuin seinäkellolla, tuntuu tietenkin, että olisin valmis siirtymään tämän kuvittelemani "sen oikean" luokse. Hän on eronnut 2v sitten ja nyt ollut pääasiallisesti yksikseen..

Sanokaa joku jotain järkevää? Onko tämä nyt "se oikea" vai mitä ihmettä oikein tapahtui sillä hetkellä, kun näimme!! Ahdistaa, kun en halua olla uskoton kotona, mutta sydän on yhtäkkiä hypännyt aivan toiseen suuntaan ja saan sellaista vastakaikua, mitä en ole nähnyt kuin elokuvissa!!

Kommentit (317)

Vierailija
261/317 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä rakastan mun lemmikkejäkin.

Minä myös. Olen zoofiili🤭

Vierailija
262/317 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fall kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole. Kaikki ihmiset eivät ole kieroutuneita pervoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/317 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on tehty elettäväksi.

...ja nainen on tehty naitavaksi...👙

Vierailija
264/317 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fall kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wtf?

Seksuaalinen suuntaus se on siinä missä homous ja lesbous. Tervetuloa vuoteen 2018 sieltä keskiajalta!

Vierailija
265/317 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemus juuri tuollaisesta rakkautta ensi silmäyksellä -tyylisestä tapaamisesta. Viestittely alkoi, mies sanoi juuri oikeat sanat ja olin aivan onnessani, kaikki tuntui natsaavan, nähtiin ja tapaamista odotin aina malttamattomana jne. Noh, sitten yhtäkkiä viestittely laantuikin vaikka oli jo puhuttu kuuta taivaalta (siis tulevaisuuden suunnitelmista). Mieheltä sitten tiedustelin, että mikä tuli ja selvisi, että uusi mato olikin jo löytynyt koukkuun. Eli ihan alkuun ei kyllä kannata heittäytyä täysin tunteiden vietäväksi.

Vierailija
266/317 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Qqh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fall kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wtf?

Seksuaalinen suuntaus se on siinä missä homous ja lesbous. Tervetuloa vuoteen 2018 sieltä keskiajalta!

Sinä siis harrastat jotain seksuaalista eläinten kanssa, niinkö? Pidän sinua kieroutuneena pervona. Ja uskallan sanoa sen tässä yhteiskunnassa, vaikka joutuisin vankilaan. Sääli edes eläimiä.

Vierailija
267/317 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei ap, sinulla menee sekaisin kaksi asiaa. Johtuu varmaan siitä miten naiset on kasvatettu, kun ei nähdä metsää puilta. Eli sekoitat himon, seksuaalisen halun ja vetovoiman ja fantasian "ihastumiseen, hullaantumiseen, salamarakastumiseen. Sinua panettaa. Tuo mies herättää halusi. Jos olette vaan viestitelleet ei mies voi tietää luonteenpiirteitäsi, etkä sinä vielä tunne häntä. Kyse on vain seksuaalisesta himosta eikä siinä ole mitään pahaa.

Se halu voi olla niin kova, että harkitset pettämistä. Toinenkin vaihtoehto on. Menet kotiin ja nait pitkään ja hartaasti ja usein miehesi kanssa, ja pidät tämän "ihastuksen" fantasiatasolla. Ei sinun oikeasti tarvitse tehdä syrjähyppyä, mutta voit kuvitella sen. Jokus kuvittelu on parempaa kuin itse aito action.

En tiedä miten kenetkin.on kasvatettu, mutta kyllä mulle ainakin on jo ihan nuoresta asti ollut täysin selvää, että himo ja rakkaus ovat kaksi eri asiaa!!

Tunteehan sen jos haluaa jotakuta, miten sitä voi tunteisiin sotkea!

Ehkä tuo joihinkin sopii, koska mulla oli nuorena kaveri, jolle yritin selittää kuinka tunnen vetoa yhteen poikaan. Kaveri kyseli olenko ihastunut. Sanoin että ei, en ole ihastunut, haluan vaan sitä poikaa. Kaveri ei vaan tajunnut...

Itse asiassa rakkaus on kemiallista ja tietty määrä siitä on himoa. Se himo kuuluu siihen siksi, että suurin tunnepalo kestää korkeintaan kaksi vuotta ja siinä ajassa on tarkoitus saada aluille lapsi. Otapa selvää, näistä on artikkeleita netti piukassa. 

Tuo max 2 vuotta himon kesto on puhdas myytti. Mm. maailmankuulu rakkaustutkija Helen Fisher on todistanut sen vääräksi. Aito kemia ja himo on voi aivan hyvin kestää eliniän.

No monet ovat sitä mieltä, että ne rakastumisen aikaansaavat hormhuurut kestää noin 18 kk. Mikäli sinä aikana on syntynyt muita kiintymystä ja rakkautta ylläpitäviä siteitä pariskunnan välille, niin suhde jatkuu. Muistaakseni mm oksitosiinin erittymisellä oli tässä merkitystä. Itse rakastuin mieheeni nuorena aivan järjettömästi. Rakastan ja himoitsen häntä näin 30 v myöhemmin oikeastaan vielä enemmän kuin aluksi, koska nyt en ole niin ujo ja estynyt vaan kokeneempi ja rohkeampi.

Vierailija
268/317 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä. En uskonut rakkauteen edes lapsena. Otan järjellä monet asiat, joten olen kai järki- ihminen. En ymmärrä ollenkaan ihmisiä jotka ratkaisevat typerillä tunteilla kaikki asiansa ja mahdollisesti pilaavat elämänsä. Rakkaus on kemiallinen ja biologinen reaktio aivoissa Tarkoituksena on se, ettei ihminen kuole sukupuuttoon. Kummallista että ihmiset pitävät evoluutiota totuutena, mutta eivät ymmärrä edes tätä.

Kuulostaa poikkeuksellisen tunneköyhältä ja kylmältä. Useimmilla ihmisillä on tarve tunne-elämään ja rakkauteen.

Uskotko eviluutioon? On älyllistä epärehellisyyttä jos sen lisäksi uskot rakkauteen. Ihminen voi kiintyä toiseen, mutta ei rakastaa. Ihmisten rakkaus on hömppää. Nytkin joku on valmis pilaamaan monta ihmiselämää hömpän takia.

Sinä nyt itse syyllistyt yliromantisoimaan rakkautta. On aivan totta, että rakkaus on evoluution synnyttämä tunne, tai ehkä pikemminkin vietti. Se saa parit sitoutumaan toisiinsa ja vanhemmat hoitamaan lapsensa. Se että rakkaus on biologinen ilmiö ei kuitenkaan mitenkään vähennä sen arvoa tai tee sitä merkityksettömäksi. Ellei haluta sitten lähteä siihen, että kaikki käyttäytymismallit ja tunteet jotka ovat luonteeltaan biologisia (eli about kaikki  mitä ihminen ylipäätään tekee ja kokee), ovat myös jotain jonnijoutavaa hömpötystä. Sinä itse haluat määritellä rakkauden joksikin ylimaalliseksi ilmiöksi, ja sitten kun se ei ole sitä, niin ajattelet, että rakkaus ei ole todellista.

Vierailija
269/317 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä suoraa puhetta kaverimieheltä, joka on pleijeri:

Naisesta näkee, kun hän on otettu. Verenpurkaus kasvoissa, posket rusottavat, silmät kiiltävät, kädet etsivät hermostuneena hiuksia tai jotain mihin koskea. Tällaisen naisen hermostusta kannattaa ruokkia. Koskettamalla kättä kun hän ojentaa jotain, tarjoamalla puhelinnumeroa. Tällainen nainen on kuin kypsä omena. Viestittely naisen kanssa on mukavaa ja sujuvaa, puhelut heruu hunajaa, tapaamisessa heruu muutakin.

Se, että mies vaikuttaa itsevarmalta ja päättäväiseltä naisen tapaamisen suhteen kertoo usein miehen varmuudesta saada nainen. Se kertoo siitä, että tilaisuus on kohdalla ja se kannattaa hyödyntää.

Rakastunut ja ihastunut mies on hämmentynyt ja epävarma siinä missä nainenkin jolta on lähtenyt jalat alta. Mitä itsevarmemmin mies lähestyy, sitä varmemmin on vain tekemisen kohde eikä tunteiden kohde.

Vierailija
270/317 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tulee se ihastuminen ja sitten ne kemialliset ja hormonaaliset muutokset, näin se vaan menee. Rakastumisessa on aina jotain selittämätöntä, ripaus mystisyyttä ja hyvä niin. Biologia ei yksin missään tapauksessa selitä rakastumisia. Ihan oma aihealueensa on psykologia eli mitä esim. jotkut lapsuusajan tapahtumat vaikuttavat, mitä traumoja, isompia tai pienempiä on jäänyt alitajuntaan ja jokaisella jotain on. Usein käy niin, että huomaa vetävänsä puoleensa aina samanlaisia, ongelmallisia tapauksia vaikka ensi näkemältä henkilö näyttää ihan erilaiselta.  Yksinkertaisimmillaan alkoholistin kumppani/lapsi valitsee kumppanikseen toisen alkoholistin. Jos haluaa tilanteen muuttuvan pitää pystyä analysoimaan itseään. Vain muuttumalla itse alat vetämään puoleesi toisenlaisia ihmisiä.

Vierailija
271/317 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos vetääkin puoleensa kaiken tyyppisiä? Miten neuvoisit sellaista ihmistä?

Vierailija
272/317 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kokemus juuri tuollaisesta rakkautta ensi silmäyksellä -tyylisestä tapaamisesta. Viestittely alkoi, mies sanoi juuri oikeat sanat ja olin aivan onnessani, kaikki tuntui natsaavan, nähtiin ja tapaamista odotin aina malttamattomana jne. Noh, sitten yhtäkkiä viestittely laantuikin vaikka oli jo puhuttu kuuta taivaalta (siis tulevaisuuden suunnitelmista). Mieheltä sitten tiedustelin, että mikä tuli ja selvisi, että uusi mato olikin jo löytynyt koukkuun. Eli ihan alkuun ei kyllä kannata heittäytyä täysin tunteiden vietäväksi.

Taitaa olla Sami Minkkisen tyylisiä miehiä nämä äkkirakastujat. Ollaan niin tunteiden vietävissä, että siinä unohtuu hetkessä kaikki muu. Kunnes löytyy taas uusi kohde, joka vie jalat alta.

Vierailija
273/317 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä suoraa puhetta kaverimieheltä, joka on pleijeri:

Naisesta näkee, kun hän on otettu. Verenpurkaus kasvoissa, posket rusottavat, silmät kiiltävät, kädet etsivät hermostuneena hiuksia tai jotain mihin koskea. Tällaisen naisen hermostusta kannattaa ruokkia. Koskettamalla kättä kun hän ojentaa jotain, tarjoamalla puhelinnumeroa. Tällainen nainen on kuin kypsä omena. Viestittely naisen kanssa on mukavaa ja sujuvaa, puhelut heruu hunajaa, tapaamisessa heruu muutakin.

Se, että mies vaikuttaa itsevarmalta ja päättäväiseltä naisen tapaamisen suhteen kertoo usein miehen varmuudesta saada nainen. Se kertoo siitä, että tilaisuus on kohdalla ja se kannattaa hyödyntää.

Rakastunut ja ihastunut mies on hämmentynyt ja epävarma siinä missä nainenkin jolta on lähtenyt jalat alta. Mitä itsevarmemmin mies lähestyy, sitä varmemmin on vain tekemisen kohde eikä tunteiden kohde.

Näin se menee. Samaa on kertonut oma kaverini, joka on opiskellut pelimiestaitoja käyttää niitä radalla hyvin tuloksin.

Vierailija
274/317 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järki- ihminen. En osaa kadehtia toisten suhteita. Miksi joidenkin ihmisten on mahdotonta käsittää sitä, että ihmiset ovat erilaisia? Kaikki eivät ole tunneihmisiä.

Vierailija
275/317 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja tätä ihmisten naiiviutta. 🤦🏼‍♀️

Vierailija
276/317 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammaa mieltä, järki käteen ja ostoksille... eiku unohda se hurmuri-heikki.

Vierailija
277/317 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tuu mun mukaan, mä laitan sun karvanopat heilumaan

Tommi Läntinen ja Yksi Totuus, Vielä Kerran!

Vierailija
278/317 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen yhteydenpito on jo pettämistä...

Ja kyllä tuollaisia ihastuksia on ollut kaikilla - ne menettävät merkityksensä ajan kanssa, vaikka mieleen jäävätkin.

Ei kannata rikkoa perhettä - ja kun suhde uuteen ei välttämättä toimi käytännössä kuitenkaan.  Kemiallisesta reaktiosta aivoissa ja sopivista geeneistä tuollaisessa äkki-ihastumisessa tuntemattomaan vaan on usein kyse - tietysti sinkuilla on myös hakua päällä ja alttiutta...

Tämä. Se menee ohi, ja tulee aika että et voi ymmärtää, mitä miehessä näit. Ja helpotus siitä, ettet hajottanut perhettäsi.

Koska se aika tulee?

T. yli 4 vuotta jo kärvistellyt ja odottanut

Vierailija
279/317 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet todella naiivi typerys. Olet myös jo pettänyt miestäsi, häpeä. 

Vierailija
280/317 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa elämässäni minulle on käynyt niin, että olen alkanut yllättäen kiinnittää huomiota tietyntyyppisiin miehiin, jotka eivät ole mitenkään vastanneet tavallista miestyyppiäni. Pian tuon jälkeen olen kohdannut miehen, jonka kanssa olen välittömästi kokenut syvän yhteyden. Ensimmäisen kanssa olen ollut yhdessä ja naimissa nyt yhteensä jo yli 17 vuoden ajan, toisen kohtasin 3,5 vuotta sitten. Ja nämä miehet eivät millään tavalla muistuta toisiaan.

Tätä jälkimmäistä olen ajatellut päivittäin tämän kuluneen 3,5 vuoden aikana. Tunne on molemminpuolinen, mutta näemme vain muutaman kerran vuodessa. Seksiä on ollut kaksi kertaa viimeisen kahden vuoden aikana. Olisin valmis säännöllisempäänkin tapaamiseen, mutta mies jarruttelee. Varmaan viisasta, varattu kun olen. Ohi ei vaan tunnu menevän, vaikka aika kuluu :(. En todellakaan tiedä mihin tämä vielä johtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä