Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset - nyt tarvitaan kokemuksia. Olen a-i-v-a-n korviani myöten ihastunut ja perhe kotona

Vierailija
13.10.2018 |

Pakko jonnekkin saada purkaa ajatuksia..

Olin työmatkalla ja tehtävänä oli samalla toimittaa yksi muistitikku kyseisessä kaupungissa toimivalle yhteistyökumppaniyritykselle. Vastassa piti olla vanha herrasmies, mutta yllättäin vastassa olikin omaa ikäluokkaani oleva mies. En ole ikinä, siis en ikinä, kokenut mitään sellaista kuin sillä hetkellä miehen nähtyäni. Hän on ihan tavallinen mies, tilanne ei siis ollut, että wau - onpas siinä komea mies.

Esittelin itseni asiallisesti niin kuin työtapaamisessa yleensäkin ja hän samoin. Tapaaminen kesti siis noin 5 min ja kun olin tekemässä lähtöä, hän kohteliaasti pyysi puhelinnumeroani - mikäli tarvitsisi kysyä jotakin tikun sisältöön liittyvää.

En koko päivänä saanut häntä mielestäni ja seuraavana päivänä hän laittoi viestiä aivan samoista tuntemuksista. Kertoi täsmälleen samat ajatukset, kuin mitä minulla oli ollut; ei ollut saanut minua mielestäni ja hän olisi halunnut suudella minua siellä toimiston eteisessä!
Olemme nyt sitten siitä lähtien soitelleet joka päivä sekä laitelleet viestiä ja samat tuntemukset jatkuvat edelleen, erittäin vahvasti!! Tuntuu, että voisin lähteä hänen luokseen käymään ja mennä vaikka sänkyyn saakka.

No sitten se vakavampi puoli - minulla on perhe ja olemme olleet 10v yhdessä. Suhteessamme ei ole ollut uskottomuutta tai mitään erikoisia ongelmia koskaan. Ennen tätä kohtaamista olo kotona oli ihan normaalia arkea.. Nyt kun pääni on sekaisin kuin seinäkellolla, tuntuu tietenkin, että olisin valmis siirtymään tämän kuvittelemani "sen oikean" luokse. Hän on eronnut 2v sitten ja nyt ollut pääasiallisesti yksikseen..

Sanokaa joku jotain järkevää? Onko tämä nyt "se oikea" vai mitä ihmettä oikein tapahtui sillä hetkellä, kun näimme!! Ahdistaa, kun en halua olla uskoton kotona, mutta sydän on yhtäkkiä hypännyt aivan toiseen suuntaan ja saan sellaista vastakaikua, mitä en ole nähnyt kuin elokuvissa!!

Kommentit (317)

Vierailija
201/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surkimus-puolisot täällä itkee, kun alkavat tajuta, että ehkäpä heidänkään kanssaan ei olla rakkaudesta...

Kieltämättä tulee epäilys, että osa täällä hilluvista tiedostaa, että oma suhde kotona on intohimoton ja niin kuollut, että on ajan kysymys, milloin toinen osapuoli joutuu kiusaukseen pettää, kun vastaan tulee joku, joka häntä yhtäkkiä himoitseekin hulluna.

Pelko näkyy kommenteissa. Ja naisviha.

Tai huvittaneisuus. Naiset täällä oikeasti puhuu elokuvarakkauden puolesta, kun ap on nähnyt miehen ihan 5 minuutin ajan oikeassa elämässä.

Vierailija
202/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle: Tuo mies jörnii sinua viikon kunnes kyllästyy. Helvetinmoinen viikko kuitenkin. Sinä puolestaan saat avioeron. Onneksi olkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mikset vastaa?

Jospa sen mies tuli vuorotöistä niin ei oo helppoa vastata...

Vierailija
204/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäsi on tasaista puuduttavaa arkea ja nyt aivosi saivat uuden virkeän stimuluksen. Samaan tylsyyteen se menisi tuon uuden tyypin kanssakin ajan myötä.

Vierailija
205/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos päätyisitte yhteen, niin arki se tulisi siihenkin suhteeseen ja luultavasti tympääntyisitte toisiinne. Ei sellaista hullua elokuvarakkautta olekaan. Oon pessimisti.

N24

Kannattaa tähdätä vähän korkeammalle, eikä olla noin pessimisti. Vaikka yleistähän tuollainen ajattelu on, kunnes kohtaa sen oikean, joka todella saa sukat pyörimään ja tuntuu kohtalolta. Sitten sen vasta uskoo.

Jep. Aivan ihanaa siihen asti kun arki tulee tuohonkin suhteeseen. Mutta ei se mitään kohti uutta kohtaloa ja pöksyjä kostuttavaa miestä vaan. Näinhän se nykyään menee kun millään muulla ei ole väliä kuin minulla ja minun haluillani...

Vierailija
206/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistitikku vuonna 2018? Provo :D

Vierailija
207/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos päätyisitte yhteen, niin arki se tulisi siihenkin suhteeseen ja luultavasti tympääntyisitte toisiinne. Ei sellaista hullua elokuvarakkautta olekaan. Oon pessimisti.

N24

Kyllä vaan sellaista hullua elokuvarakkautta on. Minäkin löysin sen. Älkää tyydy vähempään. Täällä palstalla on paljon niitä, jotka ovat tyytyneet ja yrittävät saada muutkin tyytymään, luultavasti kateudesta.

N48

Ei kannata tyytyä perhe-elämään. Kun Hullua Elokuvarakkauttakin on.

Ei ristus.

Vierailija
208/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
209/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo nyt niin vakavaa ole.  Annat sille pillua, nautit ja sitten elämä jatkuu.

Vierailija
210/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, sinulla menee sekaisin kaksi asiaa. Johtuu varmaan siitä miten naiset on kasvatettu, kun ei nähdä metsää puilta. Eli sekoitat himon, seksuaalisen halun ja vetovoiman ja fantasian "ihastumiseen, hullaantumiseen, salamarakastumiseen. Sinua panettaa. Tuo mies herättää halusi. Jos olette vaan viestitelleet ei mies voi tietää luonteenpiirteitäsi, etkä sinä vielä tunne häntä. Kyse on vain seksuaalisesta himosta eikä siinä ole mitään pahaa.

Se halu voi olla niin kova, että harkitset pettämistä. Toinenkin vaihtoehto on. Menet kotiin ja nait pitkään ja hartaasti ja usein miehesi kanssa, ja pidät tämän "ihastuksen" fantasiatasolla. Ei sinun oikeasti tarvitse tehdä syrjähyppyä, mutta voit kuvitella sen. Jokus kuvittelu on parempaa kuin itse aito action.

Vierailija
211/317 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, tämä Pieksämäki-hotelli, mies lähti Thaimaahan, yms. provojen kirjoittaja on näemmä vaihtanut osapuolta provoissaan. Aikaisemmin olivat miehet hampaissa pettämisineen. Kirjoitustyyli valitettavasti paljastaa henkilön. Tämä on saletisti sama provoilija. 😂

Vierailija
212/317 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikoskomissaari kirjoitti:

Jaahas, tämä Pieksämäki-hotelli, mies lähti Thaimaahan, yms. provojen kirjoittaja on näemmä vaihtanut osapuolta provoissaan. Aikaisemmin olivat miehet hampaissa pettämisineen. Kirjoitustyyli valitettavasti paljastaa henkilön. Tämä on saletisti sama provoilija. 😂

No ei niillä provoilla ole väliä, kunhan vaan syntyy keskustelua.

Vierailija
213/317 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku Hirviniemi on kehittelemässä flopanneen Gaalan sijalle uutta sarjaa. Hus, pois!

Vierailija
214/317 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet ja annat miehelle pil.lua.Et kuule hänestä sen jälkeen. Problem solved.

Vierailija
215/317 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullekin 30 -40v sattui tuollaista paljon. Oon sairaanhoitaja ja superihanat ihastuneet lääkärit kävelivät päin seiniä ja hölmöilivät.

Mutta olisivatko he halunneet jättää lääkärivaimonsa ja lapsensa minun takia? En ikinä edes kuvitellut.

Mies kuulostaa niin helpolta nakilta että lienee eronnut ja haku päällä.

Mieti haluatko riskeerata kaiken jonkun hurmaheikin takia, hänestä saattaa paljastua ties mitä..

Tämä. Et todellisuudesta tiedä tästä miehestä mitään muuta kuin mitä se on kertonut. Kyllähän pelimiehet ajankuluksi osaa naisia lämmitellä. Eikä siinä ole kuin kaato tavoitteena ja sitten siirrytään seuraavaan. Tämähän ap on selkeästi varma turvallinen nakki koska ei jää paikkakunnalle pitemmäksi aikaa pyörimään.

Tämäkin erittäin hyvä kommentti. Tämä mies kuitenkin olisi halukas tulemaan tapaamaan minua ja lapsiani - keksii hyviä ideoita, joissa voisimme olla niin, että lapsillakin olisi hauskaa ja voisimme olla lähekkäin ilman kyseleviä katseita. 

Ja pelimieheksi hän jaksaa soitella mielestäni aivan liikaa - puhumme siis edelleen puhelimessa päivittäin useita kertoja, vaikkei edes mitään kerrottavaa ole. Teemme esim. ruokaa yhtäaikaa tai juttelemme lenkillä ollessamme.. Tämä onnistuu yllättävänkin helposti, koska mieheni on vuorotöissä..

-aloittaja

Noh, etköhän sä sitten ole jo päätöksesi tehnyt? Vedät suunnitelmiin jo lapsia mukaan ja soittelette päivittäin.

Voi että, senkun tietäisinkin.. Mietittyttää vain, että voiko tunteet omaan mieheen loppua näin ykskaks? Jos pilvilinnoja oikein rakentelen, niin olisiko minun ero ollut muka tuossa, että ihastuin/rakastuin uuteen ja en jää kaipaamaan entistä ollenkaan? Järjellä ajateltuna kuulostaa aika uskomattomalta..

-aloittaja

Kuule ap. se mitä sä nyt tunnet tai et tunne nykyistä puolisoasi kohtaan, ei kerro mitään tulevasta. En siis neuvo sinua tässä tilanteessa suuntaan tai toiseen, koska tarinoita on niin paljon kuin ihmisiäkin. Mutta tässä yksi:

Serkkuni oli pitkässä suhteessa naisen kanssa, ja olivat kovasti vauvaakin yrittämässä, kun serkun vanha lapsuudenkaveri tuli ensimmäistä kertaa kylään heille. No kävikin niin, että serkkuni(s) puoliso ja tämä lapsuudenkaveri rakastuivat, nainen jätti serkkuni, ja pian jo hääkellot soivat naiselle(n) ja lapsuudenkaverille (lk).

Kului vielä pari vuotta ja lk ja n saivat vauvankin. S pysyi kaverillisissa suhteissa näihin kahteen alkujärkytyksen jälkeen, ja melko nopeasti löysi itselleen uuden puolison.

Kuitenkin tästä parin vuoden päästä nämä ihmissuhteet alkoivat mutkistua. Lk:sta alkoi kuoriutua aika piiloaggressiivinen s:ää kohtaan, ja hän alkoi jatkuvasti vertailemaan ja kilpailemaan s:n kanssa ihan kaikesta: jos s osti uuden auton, lk:n piti ostaa hienompi jne. Kävi ilmi, ettei se lk sitten kuitenkaan ollut ollut mikään ihmemies, vaan arjessa alko tulla esiin paljon asioita, jotka n:ää ärsyttivät, ja joissa hän ( fiksuna) avoimesti vertaili s:ää ja lk:ta s:n hyväksi.

Sitten alkoi n:n ja lk:n kunnon perhehelvetti, joka johti uuteen pettämiseen n:n puolelta, n:lle puhkesi myös mielenterveysongelmia ja lk alkoholisoitui ja muuttui entistä aggressiivisemmaksi. Välissä nyt jo kouluikäinen lapsi ihmettelemässä.

Molemmat osapuolet olisivat halunneet s:n tukea tilanteeseensa, mihin mäkin jo puutuin: ei tod. ole millään tavalla hänen tehtävänsä olla enää siinä sopassa mukana, ja sen hän onneksi tajusi itsekin. N haikailee edelleen avoimesti s:n perään, s taas on ihan onnellisesti ollut parisuhteessaan jo 10 vuotta. 

Mutta siis: muistan kyllä ne alkuajat lk:lla ja n:llä ( olin itsekin heihin väleissä, nyttemmin ei enää kiinnosta hullut sekoilunsa), kun olivat niin varmoja siitä, että tämä oli nyt kohtaloa ja tämän ihanammin ei voisi asiat olla. Niin ne kuitenkin voi muuttua.

Vierailija
216/317 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kielletty hedelmä se houkuttaa.

Kiinnostus lopahtaa uudella miehellä, kun antaudut 100% hänen käyttöönsä. Metsästäjä sai saaliinsa, leikki loppui.

Olen kokenut saman. Näin se on. Usko nyt kokeneempia, ap.

Vierailija
217/317 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Kannattaa tähdätä vähän korkeammalle, eikä olla noin pessimisti. Vaikka yleistähän tuollainen ajattelu on, kunnes kohtaa sen oikean, joka todella saa sukat pyörimään ja tuntuu kohtalolta. Sitten sen vasta uskoo.

Jep. Aivan ihanaa siihen asti kun arki tulee tuohonkin suhteeseen. Mutta ei se mitään kohti uutta kohtaloa ja pöksyjä kostuttavaa miestä vaan. Näinhän se nykyään menee kun millään muulla ei ole väliä kuin minulla ja minun haluillani...

Meillä se "hullu elokuvarakkaus" on kestänyt arkea jo vuosia naimisissa, vieläpä uusperheen lapsiarkea.

Ikävä että sinä luulet suhteiden lässähtävän kaikilla. Kuulostaa siltä, että vastustat ajatusta intohimoisen suhteen löytämisestä hirveästi, koska et uskalla myöntää itsellesi, että sinulla ja puolisollasi voisi molemmilla olla siinä mielesdä paremmin jonkun toisen kanssa.

Vierailija
218/317 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen ihminen ei ole sinulle " se oikea." Sinulla on kotonasi jo se oikea.

Vierailija
219/317 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkokuori voi pettää.

Vierailija
220/317 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kielletty hedelmä se houkuttaa.

Kiinnostus lopahtaa uudella miehellä, kun antaudut 100% hänen käyttöönsä. Metsästäjä sai saaliinsa, leikki loppui.

Olen kokenut saman. Näin se on. Usko nyt kokeneempia, ap.

Miehenä sanon että hyvin paljon mahdollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan