Naiset - nyt tarvitaan kokemuksia. Olen a-i-v-a-n korviani myöten ihastunut ja perhe kotona
Pakko jonnekkin saada purkaa ajatuksia..
Olin työmatkalla ja tehtävänä oli samalla toimittaa yksi muistitikku kyseisessä kaupungissa toimivalle yhteistyökumppaniyritykselle. Vastassa piti olla vanha herrasmies, mutta yllättäin vastassa olikin omaa ikäluokkaani oleva mies. En ole ikinä, siis en ikinä, kokenut mitään sellaista kuin sillä hetkellä miehen nähtyäni. Hän on ihan tavallinen mies, tilanne ei siis ollut, että wau - onpas siinä komea mies.
Esittelin itseni asiallisesti niin kuin työtapaamisessa yleensäkin ja hän samoin. Tapaaminen kesti siis noin 5 min ja kun olin tekemässä lähtöä, hän kohteliaasti pyysi puhelinnumeroani - mikäli tarvitsisi kysyä jotakin tikun sisältöön liittyvää.
En koko päivänä saanut häntä mielestäni ja seuraavana päivänä hän laittoi viestiä aivan samoista tuntemuksista. Kertoi täsmälleen samat ajatukset, kuin mitä minulla oli ollut; ei ollut saanut minua mielestäni ja hän olisi halunnut suudella minua siellä toimiston eteisessä!
Olemme nyt sitten siitä lähtien soitelleet joka päivä sekä laitelleet viestiä ja samat tuntemukset jatkuvat edelleen, erittäin vahvasti!! Tuntuu, että voisin lähteä hänen luokseen käymään ja mennä vaikka sänkyyn saakka.
No sitten se vakavampi puoli - minulla on perhe ja olemme olleet 10v yhdessä. Suhteessamme ei ole ollut uskottomuutta tai mitään erikoisia ongelmia koskaan. Ennen tätä kohtaamista olo kotona oli ihan normaalia arkea.. Nyt kun pääni on sekaisin kuin seinäkellolla, tuntuu tietenkin, että olisin valmis siirtymään tämän kuvittelemani "sen oikean" luokse. Hän on eronnut 2v sitten ja nyt ollut pääasiallisesti yksikseen..
Sanokaa joku jotain järkevää? Onko tämä nyt "se oikea" vai mitä ihmettä oikein tapahtui sillä hetkellä, kun näimme!! Ahdistaa, kun en halua olla uskoton kotona, mutta sydän on yhtäkkiä hypännyt aivan toiseen suuntaan ja saan sellaista vastakaikua, mitä en ole nähnyt kuin elokuvissa!!
Kommentit (317)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielletty hedelmä se houkuttaa.
Kiinnostus lopahtaa uudella miehellä, kun antaudut 100% hänen käyttöönsä. Metsästäjä sai saaliinsa, leikki loppui.Tai sitten ei.
Aika negatiivisia ihmisiä täällä.
Päinvastoin. Sanoisin, että pettämiseen kannustajat ovat niitä negatiivisia.
Vierailija kirjoitti:
Jos päätyisitte yhteen, niin arki se tulisi siihenkin suhteeseen ja luultavasti tympääntyisitte toisiinne. Ei sellaista hullua elokuvarakkautta olekaan. Oon pessimisti.
N24
On toki, mutta elokuvarakkauskin muuttaa muotoaan kehittyessään! Ensin se on kiihkeää eroottista, myös komiikkaa mukana. Yhtä kiihkoa ja hauskanpitoa. Mutta elämä tuo pidemmällä tähtäimellä mukanaan myös lämminhenkistä draamaa, erilaisia kipupisteitä, tragediaa, toimintaa, mahdollisesti jopa jännistystä ja kauhua. Painopisteet siis vaihtelevat, koska rakkaus ei voi jatkuvasti tarkoittaa siitä huumausainetasoista euforiaa, johon jotkut ovat koukussa kaiken tuon muun rakkaustarinan rikkaan kirjon kustannuksella. Se on sääli! Jotkut luulevat, että rakastuminen ja rakastaminen on yksi ja sama asia.
T. Ensirakkauden kanssa elokuvarakkautta elävä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos päätyisitte yhteen, niin arki se tulisi siihenkin suhteeseen ja luultavasti tympääntyisitte toisiinne. Ei sellaista hullua elokuvarakkautta olekaan. Oon pessimisti.
N24
Kyllä vaan sellaista hullua elokuvarakkautta on. Minäkin löysin sen. Älkää tyydy vähempään. Täällä palstalla on paljon niitä, jotka ovat tyytyneet ja yrittävät saada muutkin tyytymään, luultavasti kateudesta.
N48
Ihan höpöhöpöä väittää, että kun sinäkin löysit niin kaikki muutkin. Melkein viisikymppinen nainen vieläpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Kyllä vaan sellaista hullua elokuvarakkautta on. Minäkin löysin sen. Älkää tyydy vähempään. Täällä palstalla on paljon niitä, jotka ovat tyytyneet ja yrittävät saada muutkin tyytymään, luultavasti kateudesta.
N48Kuinka kauan olet ollut elokuvarakkauden kanssa ja alkoiko rakkaustarina pettämisellä?
Naimisissa 12 vuotta, suhteen alussa kumpikin oli eronnut yh ja nyt on uusperhe.
Se alkoi baarissa yhdenyönsuhteella, näimme toisemme ja kumpikin tiesi samantien, että tuo on Se Oikea. Oikeassa olimme.
Eli ei alkanut pettämisellä. Se siinä on se olennainen ero.
Ns elokuvarakkautta varmasti on mutta on myös toisenlaisia tarinoita. Siksi YSTÄVÄLLISET palstalaiset yrittävät toppuutella.
Mikäs siinä, jos ap.llä ei olisi perhettä. Siitähän toppuuttelussa on kyse, ei halusta estää vuosisadan rakkaustarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
N48Ihan höpöhöpöä väittää, että kun sinäkin löysit niin kaikki muutkin. Melkein viisikymppinen nainen vieläpä.
Uskon että kaikki voivat löytää sen, mutta pitää etsiä oikeilla krteereillä. Tarkoitan fyysistä himoa. Moni etsii käytännöllisillä tai muofollisilla perusteilla kuten komeaa, korkeakoulutettua, varakasta tms. Niin minäkin nuorena trin jörkivalinnan, eikä siitä ikinä mitäön elokuvarakkautta tullut. Oikeaan osuin vasta, kun hylkäsin nuo kriteerit ja aloin katsella sillä silmällä, että kuka mies himottaa eniten.
N48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
N48.
Alapeukuttajat voivat sitten perustella, miksi kuvittelevat minun valehtelevan. Tuntevatko alapeukuttajat elämäni ja parisuhteeni parrmmin vai? Naurettavaa väittää, ettei olisi elokuvarakkautta js että sen vuoksi kaikkien pitäisi tyytyä huonoon.
Ehdit vielä kokemaan monta elokuvarakkautta
Vierailija kirjoitti:
Ap, teillä ei ole ollut seksiä. Entä jos se ei toimi? Jos alkaa ällöttää?
Hhaaha voi että se olisikin hauska loppu sille leikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
N48Ihan höpöhöpöä väittää, että kun sinäkin löysit niin kaikki muutkin. Melkein viisikymppinen nainen vieläpä.
Uskon että kaikki voivat löytää sen, mutta pitää etsiä oikeilla krteereillä. Tarkoitan fyysistä himoa. Moni etsii käytännöllisillä tai muofollisilla perusteilla kuten komeaa, korkeakoulutettua, varakasta tms. Niin minäkin nuorena trin jörkivalinnan, eikä siitä ikinä mitäön elokuvarakkautta tullut. Oikeaan osuin vasta, kun hylkäsin nuo kriteerit ja aloin katsella sillä silmällä, että kuka mies himottaa eniten.
N48
Olen eri mieltä. Kyllä ihminen kannattaa valita kokonaisuuden perusteella, ei pelkän himon.
Vierailija kirjoitti:
teenäin kirjoitti:
Minä annan sinulle hyvän neuvon...
1.) Jätä miehesi, ja riko perheesi tuon toisen miehen takia.
2.) Rupea suhteeseen tuon miehen kanssa. Seksi hänen kanssaan on niin ihanaa että.
3.) Kun toteat muutaman kuukauden seksileikkien jälkeen, että jo kerran eronneesta miehestä ei koskaan tule sinulle uutta puolisoa, älä itke. Tyydy vain kohtaloosi, että kyseinen mies ei ollutkaan "se oikea", vaan mies haluaa pelkkää seksiä. Kerroit itsekin, että kyseinen mies on eronnut kaksi vuotta sitten. Komealla miehellä varmasti naisia riittää. Mikä tekee sinusta niin erikoisen, että sinä olisit muka hänelle se oikea? Miksi hän haluaisi sitoutua juuri sinuun? Niin. Ehkäpä hän ei haluakaan.
4.) Rukoile entistä miestäsi takaisin, ja manataan anteeksi.
5.) kin entinen miehesi ei anna anteeksi, hyväksy elämän tosiasiat, että olet nyt yksin.
6.) Yritä elää oman itsesi kanssa.
7. ) Huomioi tämän kirjoituksen SARKASMI.
Itse olen kokenut tuonkaltaiset vaiheet, mutta olin se petetty mies. Vaimoni ei tosin jättänyt minua, vaan jäi kiinni jo sivusuhteestaan. Otin eron, hän katui tekojaan ja syyllisyyttään. Ei voi mitään, koska kaikki mitä joskus oli, on jo pilattu, eikä paluuta enää ole.
Tämä. Mielestäni asiat täytyy ensiksi selvittää sen oman miehen kanssa. Kun se suhde on selvä voi liidellä pimppinsä perässä sinne missä pippuri kasvaa.
Miehesi ja lapsesi luottavat sinuun. Koko elämä pelissä. Eron kauheimpia seurauksia ei voi aavistaa ennalta. Särjet jotain korvaamatonta peruuttamattomasti tuleviin vuosikymmeniin. Joudut elämään seurausten kanssa tietäen, että olet niihin syyllinen. Loppuelämäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eropaperit heti vetämään ja huomenna lennät pimppa ojossa uusiin kokemuksiin.
Hah hah hah. Juuri noin.
Perheen perustaminen on valinta. Silloin keskitytään siihen.
Pimppa ojossa ei enää lennellä uusiin kokemuksiin.
Minä lensin ja olen nyt onnellisempi kuin vuosiin. Luulen myös, että lapsetkin ovat onnellisempia, kun äiti voi hyvin ja exälläkin on kuulemma jo joku uusi nainen. Loppu hyvin kaikki hyvin. Eli eikun liitelemään pimppa ojossa.
Exällä varmaan voittajafiilis kun äkkäsi että oli erehtynyt perustamaan perheen pimppaliitelijän kanssa.
Olkoon exälläni mikä fiilis vaan, toivottavasti tosiaan voittajafiilis. Olimme exän kanssa 20 vuotta ja tämä mies johon ihastuin ja jonka kanssa nyt olen naimisissa, on elämäni toinen mies. Näköjään naista syyllistetään edelleen siitä, että hän haluaa olla onnellinen, olkoon sitten niin, katkerat ja kateelliset panettelijat. Olen pimppaliitelijä ja ylpeä siitä. Te kaikki naiset joilla on ollut 1 mies tai 1000 miestä, pääasia, että olette onnellisia ja tyytyväisiä elämäänne, aloitan täten onnellisten naisten pimppaliitely kansanliikkeen!
Voitko kertoa, mitä luonteenpiirteitäsi elokuvamies kehui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surkimus-puolisot täällä itkee, kun alkavat tajuta, että ehkäpä heidänkään kanssaan ei olla rakkaudesta...
Kieltämättä tulee epäilys, että osa täällä hilluvista tiedostaa, että oma suhde kotona on intohimoton ja niin kuollut, että on ajan kysymys, milloin toinen osapuoli joutuu kiusaukseen pettää, kun vastaan tulee joku, joka häntä yhtäkkiä himoitseekin hulluna.
Pelko näkyy kommenteissa. Ja naisviha.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa kuulla ap:nkin vastaus.
Omani on kehunut kauniiksi.
N48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N48
Kauneus ei ole luonteenpiirre.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N48Kauneus ei ole luonteenpiirre.
Jos on kaunis mieli.
Olen itse ollut ihastunut jo yli vuoden toiseen.. Eipä ole ihastuminen laantunut, vaikka täysin asialinjalla olen ollut henkilön kanssa. En ole mitenkään ilmaissut ihastumistani, enkä aiokaan sillä se olisi sääntöjen vastaista, eikä eettisesti oikein.. Mutta kyllä korpeaa.
Se alkoi baarissa yhdenyönsuhteella, näimme toisemme ja kumpikin tiesi samantien, että tuo on Se Oikea. Oikeassa olimme.