Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9682)

Vierailija
9401/9682 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen kaksisuuntainen mielialahäiriö oli liikaa. Kuukauden verran oli mukavaa, kun ilmeisesti olikin hypomania päällä, jonka jälkeen olinkin yhtäkkiä hylkiö. Kuka tuollaista ihmistä jaksaa, kun elämänsä on jatkuvaa vuoristorataa.

Ei ikinä enää.

Juu, sama koettu aikoinaan, ei bipoja enää koskaan, liian sekavaa ja epämääräistä touhua jopa tälläiselle ADHD-kirjolaiselle :D

Vierailija
9402/9682 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin aikoinaan (++40v) ihan mukavan näköisen miehen joka oli juuri eronnut. Tiesin ettei se ole hyvä lähtökohta, mutta päätin kuitenkin jatkaa koska tultiin heti hyvin juttuun ja ihastuin hänen miehekkääseen ääneen, pikään hyvin säilyneeseen, kookkaaseen olemukseen. 

Ymmärrettävästikin hänen elämä oli aika palasina ja ihan perusasiat (jotka aikuisten elämässä luo turvallisuutta) oli menneet uusiksi ja uuden elämän rakentaminen oli vielä ihan vaiheessa. Hän oli hyvin heikkoitsetuntoinen, esitti ja puhui yhtä - todellisuus oli jotain muuta. Kuitenkin jotenkin uhmakas ja vaativa, arvosteli ja vähätteli hyvin herkästi muita, vaikka itse oli lähinnä reppana henkisesti ja taloudellisesti.

Vaikka hän itse oli kaikkea muuta kuin edes normaali aikuinen, siis kaukana lähellekään täydellista (jota en edes odota kenenkään olevan), hän eli elämänsä pohjamudissa mut siitä huolimatta kukkoili, pöyhkeili, vaati (oletti) kumppanin olevan täydellinen. Hän ei hyväksynyt /ymmärtänyt muiden puutteita ja epätäydellisyyttä ollenkaan. Kuka tahansa ofottaa että kun itse on kaukana täydellisestä niin olisi edes jotain empatiaa ja ymmärrystä muiden epätäydellisyyksille ja heikkouksille. 

Hän oletti saavansa kaikenlaisia palveluksia, jopa ehä taloudellista hyötyä, hän huomautteli minua millon mistäkin ihan todella pikkujutuista kykenemättä itse edes normaaliin aikuisten elämään. Hän oli oikein klassinen "muiden neuvoja" tyyppi, joka on hemmetin ärsyttävä piirre.

Hän oli (sorry) todella huono sängyssä mikrokikkelinsä kanssa, en saanut häneltä yhtään mitään, sielläkin hän odotti vain palveluksia itselleen. Olisin odottanut seksuaalisesti melko aktiivisena naisena ihan jotain muuta. Muutamien ensimmäisten kertojen jälkeen tajusin ettei tästäkään taida tulla tämän kummempaa. Tilanne oli aina ohi n 1/2 minuutissa joka vei minultakin kokonaan halut olla vain hänen tarpeidensa tyydyttäjä. Nauti siinä sitten. Kun erosimme, hän moitti minua ettei seksuaalisuutemme satu yksiin. No ei satu ei! Vältin hädin tuskin  naurunpyrskähdyksen puremalla huuleeni koska en halunnut loukata sitä reppanaa enää, hän oli jo ihan tarpeeksi heikkoitsetuntoinen muutenkin. 

Tähän kaikkeen hänen puolelta tuli lisäksi jotain raamattuhöpinöitä. Sillon päätin että nyt ei taida olla enää jatkumoo tämän mt ongelmaisen kanssa ja päätimme onneksi yhteistuumin lopettaa suhteen... tai suhde oikeastaan vaan jäi ajanpuutteenkin vuoksi, hyvä niin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9403/9682 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ees jaksa enää muistaa montako miestä olen jättänyt tai baarireissulta yhden yön jutun jälkeen en ole halunnut jatkaa koska rakastin ja kaipasin vaan exääni. En voi rakentaa suhdetta kun sydän kuuluu toiselle. Odotin nuoruudenaikaista exääni takaisin koska tiesin että hänkin odotti ja kaipasi minua. Sydän palasina en siis koskaan kiinnittynyt kehenkään. 

Vierailija
9404/9682 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli ihana persoona mutta todella ylipainoinen ja terveysongelmainen,liikkui rollaattorin kanssa vaikka vasta nelikymppinen ja yöllä nukkui uniapnea-maskin kanssa. Lisäksi kolme kissaa kaksiossa, joka paikassa karvaa ja kissanhiekkaa.

Vikan kerran nähtiin kun kaupungissa oli Kansainväliset jättimarkkinat ja lämmintä varmaan +30c. Naisen oli hyvin vaikea liikkua kojujen välissä rollaattorin kanssa ja helle oli hänelle kova paikka muutenkin,muistan että hänellä oli vaaleanlila toppi jossa isoja hikiläikkiä. Ostettiin jäähilejuomat ja mentiin varjoon istumaan. Siinä näin sitten tulevaisuuteni,omaishoitajana!

Vierailija
9405/9682 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti täynnä koirankarvoja, ei siivousvälineitä. Kaikki huonekalut kirpparilta, asui kaupungin vuokratalossa, törkeän ruskeat hampaat jatkuvasta tupakoinnista, erektio petti heti alkumetreillä sekstaillessa. Miehellä ikää 30+.

Vierailija
9406/9682 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesta paljastui, että oli ollut Kokoomuksen kuntavaaliehdokkaana. Se oli sitten siinä.

Vierailija
9407/9682 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli ihana persoona mutta todella ylipainoinen ja terveysongelmainen,liikkui rollaattorin kanssa vaikka vasta nelikymppinen ja yöllä nukkui uniapnea-maskin kanssa. Lisäksi kolme kissaa kaksiossa, joka paikassa karvaa ja kissanhiekkaa.

Vikan kerran nähtiin kun kaupungissa oli Kansainväliset jättimarkkinat ja lämmintä varmaan +30c. Naisen oli hyvin vaikea liikkua kojujen välissä rollaattorin kanssa ja helle oli hänelle kova paikka muutenkin,muistan että hänellä oli vaaleanlila toppi jossa isoja hikiläikkiä. Ostettiin jäähilejuomat ja mentiin varjoon istumaan. Siinä näin sitten tulevaisuuteni,omaishoitajana!

Herää kysymys, että miten ylipäätään edes päädyit kuvailemaasi tilanteeseen.

Vierailija
9408/9682 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi että on käyttänyt nuorempana suonensisäisiä huu meita ja että hänellä on B-hepattiitti.

Vierailija
9409/9682 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitti musiikkia autossa niin kovaa että korviiini koski.ei itsekään tainnut enää kuulla kun puhui huutaen.

Sama. Sanoin asiasta, pitelin korviani ja laitoin volyymia vähän pienemmälle. Mies kiukutteli, että nyt hän ei kuule musiikkia ollenkaan. 

Tämän lisäksi kävi aina vessassa ovi auki ja muita pieniä inhottavia juttuja. 

Kuitenkin lopetin tapailun vasta, kun hän alkoi kohdella minua sängyssä tosi törkeästi. Hänellä oli sukupuolitauti, jonka tarttumisen riskin olin suhteeseen alkaessani tietoisesti hyväksynyt. Se oli lopullinen syy eroon, sillä ajattelin etten voi olla niin tyhmä että uhraan terveyteni miehen vuoksi joka ei kunnioita minua lainkaan. 

Vierailija
9410/9682 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on mullakin taakse jäänyt tommonen hemmetin heikkoitsetuntoinen, mutta kuitenkin hyvin uhmakas, itseriittoinen, itsekeskeinen ja muita vähättekevä mies, joka oli lähinnä surkea sänkytaidoiltaan ja kyvyltään, mutta esitti kuitenkin jotain paikkakunnan tavoitelluinta poikamiestä, seksistiset puheet ja "panomiesmäiset vitsailut ja kiusoittelu" eivät olleet missään suhteessa suorituskykyyn, eikä edes haluun (siis keski-ikäisenä). 

Ja sen verran psykologiaa ja käytösoppia lukeneena tiedän että noilla tietyillä ominaisuuksilla (heikko itsetunto ->> uhmakas/itseriittoinen/itsekeskeinen) on syy seuraus suhde. Heikkoa itsetuntoa, eteenkin yhdistettynä häpeään kompensoidaan usein juuri sillä että yritetään korostaa jopa keksittyjä hyveitä itsessä. Jos henkilö on jäänyt lapsuudessa tai nuoruudessa vaille jostain perustarpeesta, sitä haetaan myöhemmin ihan tiedostamatta voimakkaalla itsekeskeisyydellä (eli minä, minä, minä, minulle heti kaikki nyt, minusta tuntuu, minä teen, mitä haluan, minun tarpeeni, minun tunteet, minun tahto) kykenrmättä edes huomaamaan oman käytöksen vaikutusta kumppaniin. Tällaisila henkilöillä on usein myös vähäinen empatian kyky, koska he eivät oikeasti piittaa ainakaan kovinkaan paljon siitä mitä muille tapahtuu, mitä muut tuntee tai loukkaavatko he muita toiminnoillaan. He eivät välttämättä toimi itsekeskeisellä tavalla ilkeyttään, he vaan eivät tajua oman itseriittoisuuden metkitystä esim parisuhteeseen. 

Jokainen meistä on kuullut näistä miehistä jotka perheellisinäkin ostaa kaupasta vain sitä mistä itse tykkää, eivät siis sitä mitä muu perhe tarvitsee (vaikka ne ruoat ei edes sovi pienille lapsille) ja käyttävät yleensä omat tulot vain itseensä ja omiin tarpeisiin, ei perheelle, tulevat ja menevät kuin poikamiesaikoina välittämättä kärsiikö muu perhe siitä. 

Näin kävi mullekin ja jätin tämäntasoisen miehen - vaadin ja ansaitsen parempaa. 

Vierailija
9411/9682 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herää kysymys, että miten ylipäätään edes päädyit kuvailemaasi tilanteeseen.

Vertauskuvallisesti sanottuna joskus käynyt niin, että myyntipuhe ei täysin vastaa tuotetta.

Vierailija
9412/9682 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mitenkään turhan tarkka miehen pituudesta, olenhan itsekin vain 163 cm pitkä. Mutta tapailu- tai voisko sanoa ensitreffit- päättyi siihen kun mies jonka kanssa olin kirjoitellut jo pidemmän aikaa paljastui olevan pituudeltaan minua ainakin sen 5 cm lyhyempi. Mielestäni tuollaisesta voi mainita, että hei, olen joku about 30 cm lyhyempi kuin keskiverto miehet. Tai siis, ärsytti ettei mies ollut ottanut itse pituuttaan puheeksi (tai enemmänkin sen puutetta) edes jollain tasolla. Toki opin myös sen että kysyn nykyään aina miehen pituutta ja jotkuthan ottaa tämän pahalla vaikka totuus on että ainoa kriteerini on ettei mies olisi nyt minua, hyvin lyhyttä naista, lyhyempi. 

Kävin tuon tyypin kanssa ne yhdet treffit (korkkarit jalassa olin häntä sen 15 cm pidempi) ja laitoin sitten viestiä perään että koin vähän ihmeellisenä sen ettei ollut maininnut mitään siitä että oli keskimääräistä miestä huomattavasti lyhyempi. Hän vastasi et

Totta kai pitäisi mainita. 

Samalla tavalla kuin naiset jotka muistavat aina rehellisyyden nimissä mainita sen vähintään +20kg ylipainon sekä jonkun kirjainyhdistelmä diagnoosinsa.

Miehillä on paljon oppimista naisten oikeamielisyydestä.

Vierailija
9413/9682 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt tapailu loppunut, ihan kunnon suhde. 4v asuttu yhdessä kun vaimo alkoi käyttää piriä ja kokaiinia aina kun oli viihteellä. Oli kuulemma ihan hallinnassa ja huume ei sanellut tekemisiä. Vuoden verran sitä katsoin ja yritin herätellä todellisuuteen, kunnes päätin kerätä tavarani ja läksin.

Ei siinä, huumeet ei sovi arvoihini ja pelkästään tieto siitä, että näin tekee raastoi itseäni, mutta naurettavaa oli se että hän selitti ettei se vaikuta mihinkään tai kehenkään.

Jos olisikin ollut niin että se mitä ei tiedä ei haittaa, mutta kun muija on neljättä päivää putkeen liesussa ja oma lapsi odottelee kotona että missä äiti ja töihin pitäisi mennä niin aika naurettavaa väittää ettei vaikuta muuhun elämään tai muihin ihmisiin hänen tekonsa.

Drugs are bad, mmkayyyy..

Vierailija
9414/9682 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin monta vuotta silloin tällöin naista jonka kanssa meillä oli lähinnä hauskanpitosuhde. Juotiin viiniä, syötiin hyvää ruokaa ja nsittiin. Oli taas mahdollisuus tavata ja soitin että sovitaan tarkemmin. Taustalla kuului bilemeteliä, ja miesten ääniäTapaaminen ei käynytkään koska hän oli ottanut äkkilähdön Turkkiin parin baarissa tapaamansa miehen kanssa. Mitä olin kuvitellut? Että olin se ainoa? Sain hyvän opetuksen kuinka lapsellinen voi olla. Ei sen koommin kuultu eikä nähty. 

Vierailija
9415/9682 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin umpirakastunut, asuttiinkin nuorena yhdessä, mutta viina vei miestä kuin litran mittaa. Ok - oltiin vasta 21-24 vuotiaita, eli ihan penskoja ja elämä vasta aluillaan. Mutta oltiin kumpikin toisillemme ne jota kumpikin oli koko nuoruutensa halunnut ja me kumpikin rakastettiin toisiamme ja haluttiin olla yhdessä.

Se tunne kun tajuaa, että missä ikinä oli saunakaljaa tarjolla tai vaan joku, ihan sama kuka, pyysi miesystävääni jonnekin porukkaan tai vaan kaveriksi ottamaan muutama kalja, niin häntä vietiin. Minä sain aina jäädä toiseksi tai kolmanneksi, millon kenellekin ja millekin menolle.

Sitten kun en joka vit...n viikonloppu halunnut viettää lauantai-iltaa paikallisessa baarissa ja sunnuntaita krapulassa, olisin halunnut ihan muunlaista elämää ja hänen kanssa kahdenkeskeistä aikaa, niin hän kai piti minua jotenkin niuhona. Sitten ne mustasukkaisuusdraamat ja minun toistuva pelko siitä, että hän pettää minua (oli vähän sellainen naisten naurattaja tyyppi ja varmasti olisi kelvannut muillekin, tiesin miten muutamat kylän daamit pyöri hänen kintereillään ja odottivat tilaisuutta), tästä aiheutuneet riidat ja mökötys = tyytymättömyys vei tilanteeseen, jossa sanoin vaan että nyt riittää. Sattu ihan hitosti mutta oli pakko lähteä, hain opiskelemaan toiseen kaupunkiin ja toivoin että jonain päivänä, kun aikuistutaan, niin päädytän taas yhteen, koska kaipasin kuitenkin ihan hirveästi hänessä kaikkea muuta kuin tuota "viina ja kaverit on asia nro 1 hänen tärkeysjärjestyksessään".   

Emme päätyneet enää yhteen vaikka me molemmat kai sitä toivoimme ja odotimme, mutta hän päätyi jonkun laastarisuhteensa kanssa alttarille puolipakotettuna ja minä jatkoin työuraani nousukiidossa ihan toisella puolella Suomea. Sinne meni minun rakas. Tosin näyttää kalja maistuvan edelleen, vaikka onkin elämästä selvinnyt kai kohtuu hyvin. 

Vierailija
9416/9682 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisia syitä on ollut vaikka mitä. Itse olen varsin komea mies, joten ylipaino on naisella ehdoton turn off. Moni on kehdannut ilmaantua ensitreffeille ylipainoisena, vaikka ovat antaneet ymmärtää olevansa normaalipainoisia. Monilla on myös mt-ongelmia ja sellaistakaan en halua riesakseni.

Arvosta luonnollisen kauniita ja sopusuhtaisia, mukavaluonteisia naisia ja sellaista on lähes mahdotonta löytää Suomesta. Päädyin lopulta tutustumaan aasialaisiin naisiin ja sieltähän löytyikin todella mahtava nainen, joka toimii nykyisin vaimonani. Muutama tuttukin on päätynyt samaan ja ovat kiitelleet minua, että innostuivat aasialaisista naisista ja ovat nyt oikeasti onnellisia.

Vierailija
9417/9682 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli siivoton ja käytti samoja alushousuja kaksi kuukautta. Hyi.

Miehen koti oli kuin kaatopaikka.

Vierailija
9418/9682 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 80-kymppinen, ja aina olen, sieltä vuosikymmenten takaa jo, halunnut imeä ja ottaa sisääni vain puhdasta kalua. Se että sinulle on ollut ok paha haju miehen vehkeissä ei kyllä ole koskaan ollut normaali ja mukava asia. Dödöllä estetään megalomaanien hienhaju, kyllä sen läpi tuoksuu se miehen ominaistuoksu, ja sitähän muutenkin laitetaan vain kainaloihin, kun parhaat kohdat nuuskutella miestä on lapaluiden väli, niska, ja se kohta missä parrankasvu loppuu kaulalla.

Vierailija
9419/9682 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä haisi pistävä hiki dödön läpikin,haistoin että dödöä on laitettua mutta ei blokanut hien hajua.Ajattelin johtuvan helteestä mutta myöhemmin tajusin että mies vaan hikoilee hitosti ja hiessä on voimakas haju,vaikka on niin laiha.

Lisäksi miehen penis haisi ja maistui kamalalta,hehkutti vielä miten ihanaa kun joku imee,ex vaimo ei suostunut imemään.. no minkäköhän takia! Jäi minullakin kahteen kertaan ja toisella kertaa olin umpikännissä.

Oli hyvässä vakituisessa työssä ja oma rivarikämppä, kaikki siis muuten kunnossa mutta se haju!

Vierailija
9420/9682 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Päädyin lopulta tutustumaan aasialaisiin naisiin ja sieltähän löytyikin todella mahtava nainen, joka toimii nykyisin vaimonani."

"Toimii vaimonani" on kyllä varmaan teillä oikein osuva sanavalinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän