Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9682)
Syitä on ollut mm. nämä:
1. Haisevat villasukat ja epäsiisti olemus, hampaat täynnä hammaskiveä = mustat.
2. Ei voinut sietää koiraani, joi myös liikaa ja humaltui pienestäkin määrästä.
3. Pahanhajuinen hengitys, puhui koko ajan exästään, ei pitänyt kunnostaan huolta.
4. Kannabiksen käyttö. Valehtelu.
5. Jäi kiinni että oli tehnyt profiilin silloiselle deittipalstalle ja tekstaili naisten kanssa ja lähetteli omia kuviaan heille, oli myös pihi, valehteli muutenkin, joi liikaa.
6. Humalassa soittelu, liika tupakointi, pussikaljoittelu, huono suutelija. Ainoa viikonlopun ohjelma oli kaljan juonti.
Mies Street Trash SFC -riehumiskerhon jäsen.
Mies ei ollut seurannut YHTÄÄN C++-ohjelmointikielen uusimpia standardeja esim. C++20 :D
Eka: väkivaltainen, rikkoi irtaimistoa. Itki ja raivosi= hullu.
Toka: muuttui veljen kaltaiseksi, ei mtn seurustelufiilistä enää.
Kolmas: väkivaltainen, järkyttäviä uhkailuja. Pelottava suuttuessaan. Kulttuurierot...ym.
Neljäs: korkeasti koulutettu, mutta juoppo. Kapakkaluuhaaja, naisten naurattaja. Pukki.
Viides: katsotaan nyt vielä...
kun ei kipinöiny niin ei kipinöiny,mitä sitä turhaan jatko seurustelua,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä haisi pistävä hiki dödön läpikin,haistoin että dödöä on laitettua mutta ei blokanut hien hajua.Ajattelin johtuvan helteestä mutta myöhemmin tajusin että mies vaan hikoilee hitosti ja hiessä on voimakas haju,vaikka on niin laiha.
Lisäksi miehen penis haisi ja maistui kamalalta,hehkutti vielä miten ihanaa kun joku imee,ex vaimo ei suostunut imemään.. no minkäköhän takia! Jäi minullakin kahteen kertaan ja toisella kertaa olin umpikännissä.
Oli hyvässä vakituisessa työssä ja oma rivarikämppä, kaikki siis muuten kunnossa mutta se haju!
Miksi imit sitä vehjettä, jos se kerran haisi?
Kai se on pakko ensin nuolla puhtaaksi, ettei saa saastaisesta vehkeestä tulehdusta kun pannaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli siivoton ja käytti samoja alushousuja kaksi kuukautta. Hyi.
Miehen koti oli kuin kaatopaikka.
Mun kohtaamani mies ei pessyt vaatteita, vaan laittoi likaiset vaatteet kasaan nurkkaan pariksi viikoksi jonka aikana arveli bakteerien kuolevan, ja otti ne sitten taas käyttöön.
Naisella oli kaksi teiniä, joita kohteli ja palveli kuin joitain kuninkaallisia. Nainen oli myös ailahteleva tuuliviiri, joka esim illalla kertoi rakkaudentunnustuksia ja aamulla piti mykkäkoulua. Tai sitten perui vaan sovittuja juttuja, koska tulikin tarve olla yksin omissa oloissaan.
Nainen ei suostunut peppuseksiin vaikka kuinka anelin
Olimme ns. omien miestemme kautta kavereita, ei bestiksiä, mutta...no jaa. Montakohan kertaa yritin saada rouvaa ulos viinille kanssani, mutta usein hänen piti kysyä mieheltään, että voinko mennä tapaamisiin. Rouva oli myös kovin kateellinen. Ja siihen se sitten loppujen lopuksi tyssäsi, kateellisuuteen, hänen puoleltaan. Toinen ns. ystävätär oli sellainen metkuttaja, että yritti iskeä isääni. Olin silloin alle 30-vuotias. Isä 62v. Kolmas oli lapsuudenkaveri, joka asui kotimme alakerrassa. Hän oli tyly. Kuiva kääkkä, joka sittemmin opiskeli lääkäriksi ja luonne vain musteni ja ylpistyi, kaveruus kanssani ei kestänyt pitkään.Huhuh, olen kait sietämätön ihmistyyppi, mutta en pidä valehtelijoista ja kusettajista tai kateellisista ihmisistä, myrkyttävät mielen.
Epävakaa persoonallisuus. Kyvyttömyys kunnon debattiin, jossa ollaan eri mieltä asioista, kuunnellaan toisen argumentteja ja esitetään vasta-argumentteja. Aina olisi pitänyt vaan toisen puhua ja toisen kuunnella.
Vuosia sitten tapahtuneen eron aiheuttama "hajoaminen" sen jälkeen kun alkoi käydä terapiassa, jossa puitiin menneitä juttuja ja niiden vaikutuksia omaan itseen.
Naisella likaa leimoja, naama kun rapalan kuvasto, meikkää liikaa tai liian vähän, liika hiusten värjääminen tai liian värikkäät. Offailu tai instailu (nuorten offi). Liika matkailu, tekokynnet, glitterhörhöily, punkkuporsastelu,
Tapasin komean miehen. Piiritti aikansa ja päätin tavata. Alussa kaikki ok. Sit halusi että seksin aikana pitää maata hiljaa. Oli todella omituista mut suostuin pyyntöön. Sitten kännissä paljasti että kiihottuu ajatuksesta että seksikumppani on halvaantunut, nukkuu tai jopa kuollut...
Enpä ole koskaan lähtenyt hörhön luota yhtä äkkiä ja blokannut numeroa
Vierailija kirjoitti:
Itse juuri mietin parhaillaan mitä tekisin tapailumiehen kanssa. Ollaan 40+ v ja tapailtu kerran viikossa kahden kuukauden ajan. Hän on oikeasti mukava ja fiksu.
Ei mitään läheisyyttä toistaiseksi, ei edes suutelua tai käsi kädessä kulkemista. En nyt heti halua intiimiä tuntemattomien kanssa mutta kaksi kuukautta. Kyllä nyt jo voisin jotain. Olen kysynyt mitä mies ajattelee tapailustamme ja onko tästä muuhunkin kuin kaveruuteen hänen mielestään. Ei vastaa mitään suoraa vaan kiertelee ja sanoo että katsellaan. Hän itse kuitenkin pyytää minua treffeille ja ehdottelee tekemistä.
Mielipiteitä?
En roiku epätoivoisesti, nyt aloitin tapailemaan toistakin miestä joten katsotaan tämäkin kortti. En ole tuolle toiselle sanonut tästä uudesta mitään. Miksi sanoisinkaan kun ei me mielestäni seurustella.
Kuulostaa siltä, että hän on hyvin syvällä kaapissa. En jatkaisi tapailua.
Hän aloitti kirjallisuuspiirin kaksi kuukautta sitten. Aina sieltä tultuaan hänellä on kiire suihkuun. Viimeksi menin heti hänen suihkukäyntinsä jälkeen vessaan ja tutkin pyykkikorin. Vähän syvemmälle haudattuina oli märät pikkarit. Jotka tuoksuivat selvästi spermalle. Otin ne käteeni ja menin kysymään selitystä.
Minulle ei yksi mies riitä. Pitää olla vaihtelua.
Jos olisit puhunut etukäteen, oltaisiin voitu sopia, mutta tuo oli pettämistä. Kerääpä kampeesi ja häivy.
Vierailija kirjoitti:
Itse juuri mietin parhaillaan mitä tekisin tapailumiehen kanssa. Ollaan 40+ v ja tapailtu kerran viikossa kahden kuukauden ajan. Hän on oikeasti mukava ja fiksu.
Ei mitään läheisyyttä toistaiseksi, ei edes suutelua tai käsi kädessä kulkemista. En nyt heti halua intiimiä tuntemattomien kanssa mutta kaksi kuukautta. Kyllä nyt jo voisin jotain. Olen kysynyt mitä mies ajattelee tapailustamme ja onko tästä muuhunkin kuin kaveruuteen hänen mielestään. Ei vastaa mitään suoraa vaan kiertelee ja sanoo että katsellaan. Hän itse kuitenkin pyytää minua treffeille ja ehdottelee tekemistä.
Mielipiteitä?
En roiku epätoivoisesti, nyt aloitin tapailemaan toistakin miestä joten katsotaan tämäkin kortti. En ole tuolle toiselle sanonut tästä uudesta mitään. Miksi sanoisinkaan kun ei me mielestäni seurustella.
Oletko siis tehnyt aloitteen suuteluun? Tai ottanut hänen kätensä käteesi? Mikä siinä on, että naiset ovat niin avuttomia näissä asioissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteitä?
Oletko siis tehnyt
Sellainen ei kiihota, että mies on kuin poimittava kukka.
On näköjään vanha ketju, mutta menköön. :D/Yleissivistyksen puute yksi iso turn off. Yhden vähän pidemmän suhteen aikana tehtiin kesälomareissu ja mies maksatti kaiken (!) minulla. Itsekään en ole mikään kroisos, mutta tuo röyhkeys,ja minun ilmeeni, kun mantereella (oltiin oltu Ahvenanmaalla)kortti alkoikin yhtäkkiä toimia.yksi teki tontillani hommia kysymättä minulta mitä saa/pitää tehdä. Pari istutettua puuta mm kaatoi. Missä luolassa/tynnyrissä nykymiehet oikein kasvaa? Nii ja yhdellä oli tosi likainen vessa.hyi! Yhdellä deittiprofiilissa normaalipainoisena otettu kuva, livenä kunnon möhömaha. Se siitä sitten