Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9682)

Vierailija
9361/9682 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli tosi miehekäs, kuuma ja komea. Mutta: orgasmin tullessa huudahti "ihanaa, ihanaa". Oli hämmentävää ja huvittavaa, en olisi arvannut, että sana ihana kuuluu edes sen machon sanavarastoon. Lopulta mies alkoi syyttää minua, että haluan vain seksiä häneltä, niin nostin kytkintä. 

Vierailija
9362/9682 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin 4 kk miestä, joka oli eronnut n. 2 v aiemmin pitkästä avioliitosta. Aloimme tapailla kun mies, joka oli entuudestaan tuttu työkuvioista (ei siis kollega, enemmänkin yhteistyökumppani), pyysi minua treffeille ja oli kovinkin innokas ja tavoitteellinen tässä. Tapailu tuli päätökseensä kun mies meni sitten ottamaan valtavan kokoisen tatuoinnin jossa komeili ex-vaimon nimi. Tämä siis tosiaan sen jälkeen kun avioerostaan oli kulunut se pari vuotta ja hän tapaili minua. Oli aika wtf fiilis :D ja siis mies suunnitteli innokkaasti tulevaisuutta mun kanssa, mutta mulle oli hiukan liikaa tuo että mennään tatuoimaan toisen naisen - exänsä - nimen itseensä. 

Oli tässä miehessä muitakin red flageja, kuten se miten suhtautui yrittäjäystäväni taloudellisiin vastoinkäymisiin. Koska mies oli rahoitusalalla, kyselin oisko hänellä jotain ideaa miten ystäväni voisi saada lainaa hetkelliseen kassavajeeseen. Miehen vastaus oli "En kyllä ymmärrä

Kiitos päivän parhaista nauruista. 😂😂 Tatuointi oli jo liikaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9363/9682 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssituttu pitkin syksyä ja todella hauskaa juttuseuraa. Päädyttiin sitten kerran hänen asunnolleen ja yksi asia johti toiseen jne.jne..

Eipä meinannut onnistua, ei sitten millään, kun *illu karkas aina vaan taaemmaksi ja taaemmaksi lähetystyötekijöiden käyttämää menetelmää yritettäessä. Taka*illuinen ainakin henkisesti ja nuorena ei osannut ei kehdannut syytä kysyä, aristiko, ujostuttiko vai eikö kuitenkaan ollut sata-halukas...   Olisi muuten voinut vaikka ottaa uusiksi kun illanvietto ja varsinkin loppukosiomenot muuten siihen asti olivat yksi hauskimpia koskaan...

Tähän jos mihin sopii sanonta 🎵 Meitä ei ollut tarkoitettu toisillemme 🎵

Vierailija
9364/9682 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli kertonut olevansa lyhyt mutta unohti mainita kaljamahastaan ja kaulattomuudestaan, oli kuin tyyris tyllerö. Lisäksi alkoi keskellä kahvilaa puhua miten tykkää panna kakkoseen  ja että hänellä on liukkarituubi mukana, jos haluan mennä vessaan kokeilemaan.. loukkaantui syvästi kun kieltäydyin kunniasta ja syytti  pituuttaan asiasta. Että me akat kuulemma ollaan niin pinnallisia!  Jos ottaa treffeille liukkarin mukaan ja mankuu pyllyseksiä kauppakeskuksen vessassa, on turha ihmetellä ettei toisia treffekä tule ja ekatkin loppuu lyhyeen! Mutta käteväähän se on piiloututa sen taa, että on lyhyt ja naiset pinnallisia.

😂😂😂 Sain mahtavat naurut jutustasi. Kiitos!

Vierailija
9365/9682 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunki sormen seksissä mun perseeseen ja sitten yökki kun kakkaa sormessa. Tokihan mä perseeni pesen mutta harvemmin se suoli täysin tyhjä on ja hittoako piti tunkea sormi sinne?! Sattuikin.

Vierailija
9366/9682 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies avasi vetskarin jo ekoilla treffeillä ja paljasti seisovan kalunsa, jolla pamputti keittiöpöytääni niin että kahvikupit helisivät.

:D

Vierailija
9367/9682 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aluksi niin fiksu ja urheillullinen vanhempi mies. Kotona makasi sohvalla, joi kaljaa ja nauroi typerille omille typerille vitseilleen. 

Tämähän on hyvin normi tapaus. Eletään kun possut, pieree keittiössä.

Puhuu rumasti, alussa tietysti kauniisti,esitti hyvin fiksua ja sympaattista ihmistä.

Vierailija
9368/9682 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin pettäjä muijat soitti/ viesti koko ajan!

Jotain vaille jäänyt kasvun myötä? Puhunut kun kännissä.

Yäk 

Vierailija
9369/9682 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanssituttu pitkin syksyä ja todella hauskaa juttuseuraa. Päädyttiin sitten kerran hänen asunnolleen ja yksi asia johti toiseen jne.jne..

Eipä meinannut onnistua, ei sitten millään, kun *illu karkas aina vaan taaemmaksi ja taaemmaksi lähetystyötekijöiden käyttämää menetelmää yritettäessä. Taka*illuinen ainakin henkisesti ja nuorena ei osannut ei kehdannut syytä kysyä, aristiko, ujostuttiko vai eikö kuitenkaan ollut sata-halukas...   Olisi muuten voinut vaikka ottaa uusiksi kun illanvietto ja varsinkin loppukosiomenot muuten siihen asti olivat yksi hauskimpia koskaan...

Vai oliko sulla taidot hukassa.. liian pieni.. 

Vierailija
9370/9682 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitenkään turhan tarkka miehen pituudesta, olenhan itsekin vain 163 cm pitkä. Mutta tapailu- tai voisko sanoa ensitreffit- päättyi siihen kun mies jonka kanssa olin kirjoitellut jo pidemmän aikaa paljastui olevan pituudeltaan minua ainakin sen 5 cm lyhyempi. Mielestäni tuollaisesta voi mainita, että hei, olen joku about 30 cm lyhyempi kuin keskiverto miehet. Tai siis, ärsytti ettei mies ollut ottanut itse pituuttaan puheeksi (tai enemmänkin sen puutetta) edes jollain tasolla. Toki opin myös sen että kysyn nykyään aina miehen pituutta ja jotkuthan ottaa tämän pahalla vaikka totuus on että ainoa kriteerini on ettei mies olisi nyt minua, hyvin lyhyttä naista, lyhyempi. 

Kävin tuon tyypin kanssa ne yhdet treffit (korkkarit jalassa olin häntä sen 15 cm pidempi) ja laitoin sitten viestiä perään että koin vähän ihmeellisenä sen ettei ollut maininnut mitään siitä että oli keskimääräistä miestä huomattavasti lyhyempi. Hän vastasi että se on minun vastuullani kysyä jos niin pinnalliset asiat kiinnostaa. No, ehkä olen sit pinnallinen mutta opinpahan tosiaan jatkossa kysymään tätä aina.

Vierailija
9371/9682 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai oliko sulla taidot hukassa.. liian pieni.. 

- - -

Nuorempana ikinä ei edes juolahtanut mieleen, että koolla ylipäätään olisi mitään merkitystä noissa hommissa. Ekan lapintytön kommentti etelän asukille hiukan vanhempana vaatteita vähennettäessä "sieltä löytyikin kunnon jolu" kertoi kaiken tarvittavan😎

Vierailija
9372/9682 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin tosi viehättävän naisen. Mentiin kaljalle ja juteltiin tuntikausia. Huumorintaju oli hyvä, meillä oli selkeästi kemiaa. Pihalla pussattin. Seuraavana päivän hän kutsui minut kotiinsa. Selittely alkoi ovella. Hänestä oli tosi outoa, että vieras ihminen tulee kotiin. Skitsosi koko ajan pölynhiukkasista, joita ei oikeasti näkynyt missään. Treffeillä katsoimme makuuhuoneessa Sinkkuillallista ja hän söi jäätelöä.

Nainen oli kaunis, mutta piti itseään olmina ja valaana, joka vaan syö herkkuja makuuhuoneessa. Hän teki minulle petin sohvalle ja nukkui itse makkarissa. Seuraavilla treffeillä menimme sänkyyn. Huone piti laittaa pimeäksi. Hän piti topin päällä ja valitti seksin aikana, miten häntä hävettää, kun tuntuu niin hyvältä. Se ei ollut vitsi.

Kehuin aina hänen ulkonäköään, mutta ei halunnut kuulla, vaikka nuorempana oli pyydetty mallicastingiin. Ei ollut tietenkään mennyt. Viimeinen niitti oli, kun alusti minulle haaveistaan muuttaa pk-seudulta takaisn kotipuoleen. Ehkä hän ei ollut minustakaan kiinnostunut, ja myös itse totesin että suhteella ei taida olla tulevaisuutta, vaikka hän oli aivan loistavan kiva tyyppi, kun unohti olla epävarma.

Vierailija
9373/9682 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen asui pietarissa. Oli todella fiksu, hauska, nätti, nokkela, hyvä englannin kielessä mutta ei halunnut edes keskustella muutosta Suomeen. Hän tuli aina viikonlopuksi käymään. Ei tuntenut kaupungissa ketään, enkä päässyt tekemään viikonloppuvapaalla koskaan mitään omia juttujani. Ymmärrettävää mutta raskasta pitkän päälle. Hänellä ei ollut myöskään muodollista koulutusta ja olisi todennäköisesti joutunut opiskelemaan kauan tai pitkäaikaistyöttömäksi. Ei mitään pahaa sanaa hänestä kuitenkaan. Olinko liian pieni ihminen, kun jätin hänet reaaliteettien vuoksi? Välillä haikailen perään, vaikka elämä kummallakin jatkunut. Pidämme edelleen satunnaisesti yhteyttä.

Vierailija
9374/9682 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin syy useampana kertana on huono seksi, joka ei parane vaikka useampi viikko jo tapailtu.

Mies on tyyppiä meritähti, arka hivelijä, rynkyttäjä, impo, ei mitään esileikkiä, ei osaa yhtään nuolla tai sormettaa.

Vierailija
9375/9682 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin syy useampana kertana on huono seksi, joka ei parane vaikka useampi viikko jo tapailtu.

Mies on tyyppiä meritähti, arka hivelijä, rynkyttäjä, impo, ei mitään esileikkiä, ei osaa yhtään nuolla tai sormettaa.

Hei tämä! Ihan kauheaa 😵💫Meritähdet on ihme luojanluomia jotka meinaa että he makaavat selällään ja nainen häärää ja toimii eikä itse tarvitse tehdä mitään. Törmäsin tällaiseen kerran. Pieni pili, makasi vain selällään ja lierin alustaa ei ollut varmaan pessyt ikinä. Niin kauhealle lemusi😨Lopuksi haukkui minua kun lopetin siihen homman. Jessus ja hyi hlvtti. Never again. 

Vierailija
9376/9682 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^^ kannattaisiko katsoa peiliin jos kaikissa tapailumiehissä on aina jotain vikaa tai et löydä tuon parempia miehiä?

Senhän onneksi voi telepatialla hoksata jo ennen kuin tutustuu ja huomaa nämä viat. Jep jep. On tainnut itelles tulla useammat pakit. Se että mies on törppö, ei ole naisen syy. Älä jaksa olla pentu. 

Vierailija
9377/9682 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellinen jatkaa.

3. Mies oli mukava ja meillä oli samanlainen huumorintaju ja hauskaa yhdessä, mutta jokin asia ärsytti hänessä suunnattomasti. En vain osannut määrittää, mikä. Lisäksi hänellä oli vähän junttimaisia mielipiteitä tietyistä asioista eikä juuri kultturellista kiinnostusta. Hänen syntymäpäivänsä kunniaksi menimme teatteriin ja syömään, hän valitsi ravintolaksi hampurilaispaikan. Asia nyt sinänsä olisi ollut ok, kaikillaa on erilaisia kiinnostuksen kohteita, mutta en päässyt yli siitä tosiasiasta, että mies käytti lisäksi nyrkkiotetta syödessään haarukalla. Siis sellaista, mitä pikkulapset käyttävät harjoitellessaan syömään välineillä. Jätin miehen kyllästyttyäni häneen, mutta olemme säilyttäneet kaveruuden. Olen myös myöhemmin huomannut, mikä hänessä ärsyttää niin kovasti: manspleinaaminen. Hän tarjoaa pyytämättä "miehistä" (ja siis järkevämpää) näkökulmaan asioihin, joista kerron. Olin e

Ja jos se olisikin ollut naispuoleinen kaverisi joka olisi kertonut näkemyksensä mielialalääkkeiden haittavaikutuksista, olisiko sekin ollut yhtä väärin? Vai onko se väärin vain kun mies tekee sen?

Vierailija
9378/9682 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetan varmaan nyt siksi koska en kehtaa sanoa että olen neitsyt (30+). Jos toiselle joku asia on ollut arkipäivää vuosikaudet, niin ei tällainen pari vaan voi sopia yhteen. Ja uskon että tää mies ei haluaisi edes mua jos kuulisi totuuden Pitää vaan keksiä joku muu syy lopettaa deittailu eikä deittailla enää koskaan ketään ku vtuiksi menee. N

No höpsislöpsis, sehän on joka miehen unelma että pääsisi neitsyen korkkaamaan. Älä nyt ainakaan sen anna itseäsihidastaa. Eikä sitä tarvitse kertoa miehelle ollenkaan, ei sitä huomaa mistään kun ei se yhdyntä nyt mitään rakettitiedettä ole.

Vierailija
9379/9682 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei tämä! Ihan kauheaa 😵💫Meritähdet on ihme luojanluomia jotka meinaa että he makaavat selällään ja nainen häärää ja toimii eikä itse tarvitse tehdä mitään. Törmäsin tällaiseen kerran. Pieni pili, makasi vain selällään ja lierin alustaa ei ollut varmaan pessyt ikinä. Niin kauhealle lemusi😨Lopuksi haukkui minua kun lopetin siihen homman. Jessus ja hyi hlvtti. Never again. 

Eli sen kerran kun mies otti naisen roolin sängyssä, olikin hirveää ja kauheaa? Tuotahan te juuri teette ja kuvittelette olevanne jotain seksin jumalattaria.

Vierailija
9380/9682 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

samat ihmiset eläny samat asiat mä muistan ynäriltä häneen muisti hänen kannaltaan väänteli mun sanomisia ja onneksi myöhemmin kohdannut ihania uhmisiä, armu tapettiin 1996 uusi mies ei sitänyt sanojen vääntelyä usein miettiny ansaitsiko 17 puukoniskua mutta kaikki hänelle vääriä onneksi mä häntä kylmäksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme