Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9682)

Vierailija
9381/9682 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama eri:

- Täysin eri näkönen kuin valokuvissa (30 kiloa lihavamman näköinen). Tämä on yleistä

- Hengästyi joka paikassa jos piti kiivetä jotain rappuja niin nainen pihisi kuin sika teuraalla, itse hengitin ihan normaalisti. Liikunta ei kiinnosta, ei lupaa hyvää tulevasta

- Piti aborttia "murhana" tms... tollaseen ei uskalla tuikata

- Vasemmistoliiton kannattaja

Vierailija
9382/9682 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama eri:

- Täysin eri näkönen kuin valokuvissa (30 kiloa lihavamman näköinen). Tämä on yleistä

- Hengästyi joka paikassa jos piti kiivetä jotain rappuja niin nainen pihisi kuin sika teuraalla, itse hengitin ihan normaalisti. Liikunta ei kiinnosta, ei lupaa hyvää tulevasta

- Piti aborttia "murhana" tms... tollaseen ei uskalla tuikata

- Vasemmistoliiton kannattaja

Muut ehkä jotenkin vielä menisi, viimeinen ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9383/9682 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin syy useampana kertana on huono seksi, joka ei parane vaikka useampi viikko jo tapailtu.

Mies on tyyppiä meritähti, arka hivelijä, rynkyttäjä, impo, ei mitään esileikkiä, ei osaa yhtään nuolla tai sormettaa

TÄMÄ!!! Niin tämä. Fakta on,ettei moni mies osaa panna. Joko ryskitään menemään niin , että sänky ja naisen paikat on hajota tai sitten uskalletaan hädin tuskin koskettaa  toista ja melkein tiputaan sängystä kun toinen koskettaa sinua. Ja kun koetat opastaa,mies alkaa murjottaa. Mutta näitäkin  pahempi on meritähti (mahtava ilmaisu!🤣🤣) ) eli herra tee mulle jotain.  Tulee olo, että on maksullinen nainen kun mies käy makaamaan kuin auton alle jäänyt raato ja odottaa naisen tekevän kaiken.  Usein sitä lerssiä  ei edes ole pesty pariin  viikkoon! Yhden tuollaisen ukon jätin makaamaan haisevan nakkinsa kanssa ja lähdin kotiin. Varmaan makaa siellä vieläkin odottamassa palvelua.

Vierailija
9384/9682 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin syy useampana kertana on huono seksi, joka ei parane vaikka useampi viikko jo tapailtu.

Mies on tyyppiä meritähti, arka hivelijä, rynkyttäjä, impo, ei mitään esileikkiä, ei osaa yhtään nuolla tai sormettaa

TÄMÄ!!! Niin tämä. Fakta on,ettei moni mies osaa panna. Joko ryskitään menemään niin , että sänky ja naisen paikat on hajota tai sitten uskalletaan hädin tuskin koskettaa  toista ja melkein tiputaan sängystä kun toinen koskettaa sinua. Ja kun koetat opastaa,mies alkaa murjottaa. Mutta näitäkin  pahempi on meritähti (mahtava ilmaisu!🤣🤣) ) eli herra tee mulle jotain.  Tulee olo, että on maksullinen nainen kun mies käy makaamaan kuin auton alle jäänyt raato ja odottaa naisen tekevän kaiken.  Usein sitä lerssiä  ei edes ole pesty pariin  viikkoon! Yhden tuollaisen ukon jätin makaamaan haisevan nakkinsa kanssa ja lähdin kot

Nyky nuaret onneksi osaa somettaa kunnola.

Vierailija
9385/9682 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs mies n 30+ kaveri halusi välttämättä tarkastaa persevakoni. Omasta mielestäni se oli ihan puhdas ja siisti. Taisi löytää sieltä vaaleita siistejä pieniä karvoja, niin tästä hermostu. Kukaan mies ei ole koskaan valittanut pepustani. Tämä ihme tyyppi haisteli pimperoa ja muutenkin oli tosi moukkamainen. Ei mitään käytöstapoja. Poltti tupakkaa ja juo kaljaa. Luulee itsestään miehenä liikoja. Molo kapea ja mitäänsanomaton. Pienimmästä päästä mitä on ollut miehillä. Luulee olevansa joku ruskea päinen Casanova helsingin seudulta. Haha.

Minulta taas halusi nainen jota tapailin jonkin aikaa tarkastaa persevakoni. Kysyi sitä ihan suoraa toisilla treffeillä. En ymmärrä miksi.

Vierailija
9386/9682 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomi petti ja hain jälkiehkäisypillerin,niin miehen mielestä se oli abortti. Vaahtosi miten exä oli tehnyt salaa häneltä abortin eikä kestä sitä toiste.Öö vähän eri asia? Miten voi keskeyttää jotain, joka ei edes ole alkanut? Tuskin mies on sellainen "Species" elokuvan olento jonka sperma saa raskauden alkamaan viidessä minuutissa.

Vierailija
9387/9682 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli ilmaiseksi joltain kaverilta saatu armeijanvihreä parkatakki,sellainen jota viherhipit käyttää,hihoista ihan rispaantunut ja paidatkin kirjaimellisesti puhkukuluneita ja täynnä reikiä. Tennaritkin likaiset ja linttaan astutut. Joi halvinta kaljaa päivittäin ja ilmeisesti joi aika paljon kun ei huomannut että olisi humalassa,elimistö tottunut. Kaulaan tatuoitu suttuiset pelikortit,nänneissä lävistykset ja suuteli puremalla huulet melkein irti

Eli juoppo ja pihi tai köyhä sekä Hannibal Lecterin suutelutyyli. Ei jatkoon.

Vierailija
9388/9682 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

samat ihmiset eläny samat asiat mä muistan ynäriltä häneen muisti hänen kannaltaan väänteli mun sanomisia ja onneksi myöhemmin kohdannut ihania uhmisiä, armu tapettiin 1996 uusi mies ei sitänyt sanojen vääntelyä usein miettiny ansaitsiko 17 puukoniskua mutta kaikki hänelle vääriä onneksi mä häntä kylmäksi

Herran jestas toi kirjoitus......

Vierailija
9389/9682 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs mies n 30+ kaveri halusi välttämättä tarkastaa persevakoni. Omasta mielestäni se oli ihan puhdas ja siisti. Taisi löytää sieltä vaaleita siistejä pieniä karvoja, niin tästä hermostu. Kukaan mies ei ole koskaan valittanut pepustani. Tämä ihme tyyppi haisteli pimperoa ja muutenkin oli tosi moukkamainen. Ei mitään käytöstapoja. Poltti tupakkaa ja juo kaljaa. Luulee itsestään miehenä liikoja. Molo kapea ja mitäänsanomaton. Pienimmästä päästä mitä on ollut miehillä. Luulee olevansa joku ruskea päinen Casanova helsingin seudulta. Haha.

Minulta taas halusi nainen jota tapailin jonkin aikaa tarkastaa persevakoni. Kysyi sitä ihan suoraa toisilla treffeillä. En ymmärrä miksi.

No näytitkö daamille peräreikäsi? Jos se halusi tarkistaa puhtauden tai kireyden.

Vierailija
9390/9682 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intiimihygienia.Otan mielelläni suihin rakkaaltani,mutta fillis menee jos boksereita alas vetäessä karmea lemu iskee naamalle eikä tunnelmaa nosta jos joutuu pyytämään miestä pesemään munan kunnolla,myös esinahan alta ennenkuin jatketaan.Tämä on noloa ja nöyryyttävää molemmille.Ja usein näillä miehillä puhtaat vaatteet  sekä hyvätuoksuista deodoranttia,mikään ei varoita että boksereissa lemuaa.

Vierailija
9391/9682 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kaksisuuntainen mielialahäiriö oli liikaa. Kuukauden verran oli mukavaa, kun ilmeisesti olikin hypomania päällä, jonka jälkeen olinkin yhtäkkiä hylkiö. Kuka tuollaista ihmistä jaksaa, kun elämänsä on jatkuvaa vuoristorataa.

Ei ikinä enää.

Vierailija
9392/9682 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näytitkö daamille peräreikäsi? Jos se halusi tarkistaa puhtauden tai kireyden.

Kyllä! Kolmansilla treffeillä hänen luonaan. Menimme yhdessä kylpyhuoneeseen. Laskin housut ja hän laittoi kumihanskat. Sitten minä pyllistin ja hän tutki peräreikäni. Ei kommentoinut mitenkään muuten kun sanomalla että aika karvainen.

Vierailija
9393/9682 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten moni muukin on jo maininnut,hygienia.

Itse ennen treffejä käyn suihkussa,sheivaan,pesen pilden ja perseen. Pesen myös hampaat. Etenkin,jos olen menossa miehen luo ja seksiä todennäköisesti tiedossa. Fiilis laskee kuin lehmän häntä jos mies haisee hielle,henki haisee tai alakerta haisee. Tulee olo ettei mies arvosta minua.

Hienhaju voi olla myös seksikästä,kun mies tulee töistä kotiin haisten työmiehen hieltä.Tai kun olette lomalla,olette kävelleet kauan auringossa ja vitsailette kumpi haisee pahemmalta. Mutta tämä vaatii jo useammat treffit tai melkein jo suhteen.

Vierailija
9394/9682 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nukkui sukat jalassa mutta muuten alasti ja  olkaan oli tatuoitu isotissinen siivekäs naispiru joka oli aika huonosti tehty.

Vierailija
9395/9682 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanssituttu pitkin syksyä ja todella hauskaa juttuseuraa. Päädyttiin sitten kerran hänen asunnolleen ja yksi asia johti toiseen jne.jne..

Eipä meinannut onnistua, ei sitten millään, kun *illu karkas aina vaan taaemmaksi ja taaemmaksi lähetystyötekijöiden käyttämää menetelmää yritettäessä. Taka*illuinen ainakin henkisesti ja nuorena ei osannut ei kehdannut syytä kysyä, aristiko, ujostuttiko vai eikö kuitenkaan ollut sata-halukas...   Olisi muuten voinut vaikka ottaa uusiksi kun illanvietto ja varsinkin loppukosiomenot muuten siihen asti olivat yksi hauskimpia koskaan...

Tähän jos mihin sopii sanonta 🎵 Meitä ei ollut tarkoitettu toisillemme 🎵

Mitä ihmettä nyt taas. P*llu karkasi taakse? Ylipäätään se ei siirry mihinkään vaikka kuinka ujostelisi. Ja vaikka siirtyyisi p*rsreijä tulisi vastaan aika pian. Vai hyppäsikö se sen ylitse? Yhtään naista ei olisi ikinä r*sattuu jos pilven voisi livauttaa kätevästi piiloon halutessaan.

Sinua ei ole tarkoitettu kenellekään. Vian ei tarvi olla iso kun se on päässä.

Vierailija
9396/9682 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kauhean laiha ja joi vaan energiajuomia,syyllisti minua siitä että tunsin nälkää ja vihjaili jatkuvasti että pitäisi laihduttaa. Vittuili myös  unensiepparistani.

Vierailija
9397/9682 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen katsoi animea. Alle 20v vielä ymmärrän jos sitä katsoo mutta hän oli jo lähes kolmekymppinen.

Vierailija
9398/9682 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ei ollut vaikka vietimme paljon aikaa toistemme asunnoilla, olimme sylikkäin sohvalla sekä suukotimme. Mutta seksiä ei tullut vaikka miten hinkkasin peppua miehen syliin ja koetin vihjata että tekis mieli.

Kun lopulta päädyin suoraan toimintaan ja koetin riisua miehen housut samalla rivoja puhuen,mies pelästyi ja poistui. Ja ghostasi.

Vierailija
9399/9682 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, keski-ikäinen mies lähempänä viittäkymmentä on lähtökohtaisesti lapsuuden aikaisten traumojen takia hyvin heikkoitsetuntoinen ja joku emotionaalinen kehitys myös jäänyt sinne teinin tasolle, niin eihän siitä hyvää seuraa. 

Mies oli kivan näköinen ja jopa komearaaminen minun makuuni, ihastuin heti vaikka tiesin että hänellä oli erittäin hankala elämäntilanne alkaa rakentaa uutta parisuhdetta. Aikuisena, elämää nähneenä ja pitkän sinkkuna olleena päätin kuitenkin antaa mahdollisuuden....eihän sitä koskaan tiedä.

Mutta, hän oli kovin ristiriitainen, puhui yhtä mutta käytäntö osoittikin ihan samantien jotain muuta (tätä tapahtui paljon koska esitti jotain roolia, yritti olla reppana ihan jotain muuta kuin mitä oli). Puhui minulle alkuun näitä opeteltuja kliseitä, mitä oli varmaan jostain netin "näin hurmaat ja vakuutat naisen" lueskellut, mutta ennen pitkä kumosi käytökselään ja puheillaan itse kaikki nuo kliseet.

Lähes kaikki 8kk kestäneessä suhteessa keskittyi häneen, hänen henkiseen vointiinsa, hänen elämäntilanteeseen, hänen asioidensa puimiseen, hänen mielialan kohottamiseen, lohduttamiseen, terapointiin ja omanarvon tunnon pönkittämiseen. Hän oli hyvin itsekeskeinen.

En ole koskaan ollut rikasta miestä etsimässä, pärjään omillani, mutta näin keski-iällä on kyllä kurjaa jos toinen on ihan pa eikä oikein voida tehdä mitään kivaa jossa tarviis rahaa, muutaku ehkä kerra kk ulkona syöminen. Kun johonkin mentiin, aina käytettiin mun autoa ja tietty mun bensoja, minä tarjosin ruoat tai kahvit kahvileipineen tai edes sen jätskin kesällä. Vk loppuna minä maksoin aina ruoat, hän toi tullessaan jonku itselleen mieleisen mehun tai leipää. Tiedän että häntä nolotti itseäänkin tämä ja se söi hänen itsetuntoa.

Pahinta oli kun hänestä kuoriutui oikein kunnon klassinen sovinisti. Hänen jatkuva naisia vähättelevä vitsailu sai aika outojakin piirteitä. En ole tottunut kuulemaan tuollaista enkä aio kuunnellakaan, silloin tiesin ja päätin että tää mies on nyt syytä karistella kannoilta, tästä ei hyvää seuraa. Harmi, meni komea mies ihan hukkaan. 

Vierailija
9400/9682 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No henkilö alkoi kertomaan vakavalla naamalla, mitä minun pitäisi elämälläni tehdä, saman tien luiskaan. RED FLAG.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän