Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9682)

Vierailija
9421/9682 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli ihana persoona mutta todella ylipainoinen ja terveysongelmainen,liikkui rollaattorin kanssa vaikka vasta nelikymppinen ja yöllä nukkui uniapnea-maskin kanssa. Lisäksi kolme kissaa kaksiossa, joka paikassa karvaa ja kissanhiekkaa.

Vikan kerran nähtiin kun kaupungissa oli Kansainväliset jättimarkkinat ja lämmintä varmaan +30c. Naisen oli hyvin vaikea liikkua kojujen välissä rollaattorin kanssa ja helle oli hänelle kova paikka muutenkin,muistan että hänellä oli vaaleanlila toppi jossa isoja hikiläikkiä. Ostettiin jäähilejuomat ja mentiin varjoon istumaan. Siinä näin sitten tulevaisuuteni,omaishoitajana!

Herää kysymys, että miten ylipäätään edes päädyit kuvailemaasi tilanteeseen.

Vertauskuvallisesti sanottuna joskus käynyt niin, että myyntipuhe ei täysin vast

Liikutko valkoisen kepin kanssa vai miksi se ylipaino ja rollaattori ei näkynyt ensimmäisellä tapaamiskerralla?

Vierailija
9422/9682 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erilaisia syitä on ollut vaikka mitä. Itse olen varsin komea mies, joten ylipaino on naisella ehdoton turn off. Moni on kehdannut ilmaantua ensitreffeille ylipainoisena, vaikka ovat antaneet ymmärtää olevansa normaalipainoisia. Monilla on myös mt-ongelmia ja sellaistakaan en halua riesakseni.

Arvosta luonnollisen kauniita ja sopusuhtaisia, mukavaluonteisia naisia ja sellaista on lähes mahdotonta löytää Suomesta. Päädyin lopulta tutustumaan aasialaisiin naisiin ja sieltähän löytyikin todella mahtava nainen, joka toimii nykyisin vaimonani. Muutama tuttukin on päätynyt samaan ja ovat kiitelleet minua, että innostuivat aasialaisista naisista ja ovat nyt oikeasti onnellisia.

Eli Suomeksi käännettynä joukko isomahaisia hikisiä suomijuntteja on lähtenyt perseen hakuun Pattayalle ja onnistunut jotenkin saamaan oman seuransa vaikuttamaan houkuttelevammalle kuin pikkuliksat ilotyttökadulla. Sen verran on juntilla kirjallisia taipumuksia, että on saanut kommenttinsa kuulostamaan huonolta ostostv-mainokselta 'Eikä tässä vielä kaikki, kun tilaat tänään, saat aasialaispesän mukana pari aromipesää...'

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9423/9682 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut miestä jolla oli ärtyvä suoli,samoin miestä joka änkytti. Nämä asiat siedin.

Mutta se mitä en siedä on pesemättömät hampaat ja kuolemalta haiseva suu, toisen rahapussilla loisiminen ja eläinviha.

Vierailija
9424/9682 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi sänkyyn täti jo kolmannella kerralla. Haluan tutustua naiseen kunnolla ennen seksihommia. Niitä on ollut jo tarpeeksi.

Vierailija
9425/9682 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kertoili melkein koko ajan edellisistä suhteistaan. Ei minua vähempää olisi kiinnostanut.

Vierailija
9426/9682 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei antanut kakkosta. 

Vierailija
9427/9682 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli kertonut olevansa lyhyt mutta unohti mainita kaljamahastaan ja kaulattomuudestaan, oli kuin tyyris tyllerö. Lisäksi alkoi keskellä kahvilaa puhua miten tykkää panna kakkoseen  ja että hänellä on liukkarituubi mukana, jos haluan mennä vessaan kokeilemaan.. loukkaantui syvästi kun kieltäydyin kunniasta ja syytti  pituuttaan asiasta. Että me akat kuulemma ollaan niin pinnallisia!  Jos ottaa treffeille liukkarin mukaan ja mankuu pyllyseksiä kauppakeskuksen vessassa, on turha ihmetellä ettei toisia treffekä tule ja ekatkin loppuu lyhyeen! Mutta käteväähän se on piiloututa sen taa, että on lyhyt ja naiset pinnallisia.

Vierailija
9428/9682 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käytti minua lompakkonaan, pari kertaa sain hänet jopa kiinni varastamisesta asunnossani. Heräsin yöllä niin sillä oli mun lompakko kourassa. Potkaisin ulkoruokintaan. Se muutti jonnekin Imatralle uuden eukon syöttilääksi. Oli ihan suomalainen mies.  Onnea ja menestystä. Lycka Till. Ajattelin. Hyvä olla sinkkuna.

Vierailija
9429/9682 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli kertonut olevansa lyhyt mutta unohti mainita kaljamahastaan ja kaulattomuudestaan, oli kuin tyyris tyllerö. Lisäksi alkoi keskellä kahvilaa puhua miten tykkää panna kakkoseen  ja että hänellä on liukkarituubi mukana, jos haluan mennä vessaan kokeilemaan.. loukkaantui syvästi kun kieltäydyin kunniasta ja syytti  pituuttaan asiasta. Että me akat kuulemma ollaan niin pinnallisia!  Jos ottaa treffeille liukkarin mukaan ja mankuu pyllyseksiä kauppakeskuksen vessassa, on turha ihmetellä ettei toisia treffekä tule ja ekatkin loppuu lyhyeen! Mutta käteväähän se on piiloututa sen taa, että on lyhyt ja naiset pinnallisia.

"Mies oli kertonut olevansa lyhyt mutta unohti mainita kaljamahastaan ja kaulattomuudestaan, oli kuin tyyris tyllerö. Lisäksi alkoi keskellä kahvilaa puhua miten tykkää panna kakkoseen  ja että hänellä on liukkarituubi mukana, jos haluan mennä vessaan kokeilemaan"

Ja kuitenkin sinä mainitset ensimmäisenä miehen ulkonäön, ja vasta sen lisäksi huonon käytöksen.

Vierailija
9430/9682 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä löytyy?

Vierailija
9431/9682 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen hankkiutui raskaaksi toiselle miehelle.

Vierailija
9432/9682 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei edes pikku kakkosta?

Vierailija
9433/9682 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen kertoili melkein koko ajan edellisistä suhteistaan. Ei minua vähempää olisi kiinnostanut.

Tapailemani nainen olisi kovasti halunnut keskustella nykyisistä suhteistaan ja loukkaantui, kun en halunnut.

Vierailija
9434/9682 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama eri:

- Täysin eri näkönen kuin valokuvissa (30 kiloa lihavamman näköinen). Tämä on yleistä

- Hengästyi joka paikassa jos piti kiivetä jotain rappuja niin nainen pihisi kuin sika teuraalla, itse hengitin ihan normaalisti. Liikunta ei kiinnosta, ei lupaa hyvää tulevasta

- Piti aborttia "murhana" tms... tollaseen ei uskalla tuikata

- Vasemmistoliiton kannattaja

Harvinaista, ettei Vasemmistoliiton kannattaja kannata aborttia.

Vierailija
9435/9682 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä haisi pistävä hiki dödön läpikin,haistoin että dödöä on laitettua mutta ei blokanut hien hajua.Ajattelin johtuvan helteestä mutta myöhemmin tajusin että mies vaan hikoilee hitosti ja hiessä on voimakas haju,vaikka on niin laiha.

Lisäksi miehen penis haisi ja maistui kamalalta,hehkutti vielä miten ihanaa kun joku imee,ex vaimo ei suostunut imemään.. no minkäköhän takia! Jäi minullakin kahteen kertaan ja toisella kertaa olin umpikännissä.

Oli hyvässä vakituisessa työssä ja oma rivarikämppä, kaikki siis muuten kunnossa mutta se haju!

Miksi imit sitä vehjettä, jos se kerran haisi? 

Vierailija
9436/9682 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli jo vihitty vaimo. Hänellä oli lisäksi tyttöystävä. Ihan outo tapaus. Ei kertonut vaimostaan aluksi mitään, sitten jossain vaiheessa kertoo, että hänellä on 2 lasta. Kysyin, onko lapset usein sinun luonasi, ja hän sanoi, että 100% ajasta. Sitten vasta ymmärsin kysyä, asuuko niiden lasten äitikin siellä ja vastaus oli myöntävä. Se oli outoa, että sillä vaimolla oli naisystävä, jota tapaili, ja tällä miehellä oli myös tyttöystävä, jota tapaili. Minä kysyin, miksi sinä haluat 3 naista yhtä aikaa, ja vastaus oli, että hän rakastaa naisia. Minusta tuntuu näin jälkikäteen, että riippuvuus sillä oli eikä mikään rakkaus. Ehdittiin tapailla useampi kuukausi ennenkuin nämä perhekuviot kertoi.

Vierailija
9437/9682 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena hyvin valikoiva. Yhden potentiaalisen seurustelukumppanin olen jättänyt, koska hänen äitinsä oli ärsyttävä. Mentiin hänen äitinsä luona käymään, kun oltiin tapailtu 3 kuukautta. Hänen äitinsä olikin oikea pohjalaishirmu. Kyseli mm. onko meidän suvussa ollut lapsettomuutta vai onko lapset saaneet helposti alkunsa. Olin silloin nuori, vasta 22 v., enkä ollut koskaan kenenkään syystä kuullut sellaista tekstiä. Myöhemmin minulle on sanottu, että se on melko perinteistä pohjalaisuutta, että otetaan luulot pois ja kysytähän suoraan. Vähän kuin uhittelua, että onkos tuo likka tarpeeksi hyvä meidän pojalle. Minulle se kuulosti sivistymättömyydeltä ja liiaksi kajoaa yksityisyyteen. Tuli mieleen, että se äiti on varmaan pirttihirmu poikansa elämässä lopun ikää.

Vierailija
9438/9682 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei edes pikku kakkosta?

Se tarkotti perä reikää tai aunusta.

Vierailija
9439/9682 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt kustantaa kaikenlaista ylimäärästä, vaikka hänellä oli hyvä työ ja palkka eikä vuorostaan tullut pahemmin missään vastaan. Tulevaisuus mietitytti.

Vierailija
9440/9682 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juuri mietin parhaillaan mitä tekisin tapailumiehen kanssa. Ollaan 40+ v ja tapailtu kerran viikossa kahden kuukauden ajan. Hän on oikeasti mukava ja fiksu.

Ei mitään läheisyyttä toistaiseksi, ei edes suutelua tai käsi kädessä kulkemista. En nyt heti halua intiimiä tuntemattomien kanssa mutta kaksi kuukautta. Kyllä nyt jo voisin jotain. Olen kysynyt mitä mies ajattelee tapailustamme ja onko tästä muuhunkin kuin kaveruuteen hänen mielestään. Ei vastaa mitään suoraa vaan kiertelee ja sanoo että katsellaan. Hän itse kuitenkin pyytää minua treffeille ja ehdottelee tekemistä.

Mielipiteitä? 

En roiku epätoivoisesti, nyt aloitin tapailemaan toistakin miestä joten katsotaan tämäkin kortti. En ole tuolle toiselle sanonut tästä uudesta mitään. Miksi sanoisinkaan kun ei me mielestäni seurustella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme