Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9682)

Vierailija
9341/9682 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kalu kestänyt sen 20v nymfon vauhdissa. 5-6 kertaa päivässä olis pitänyt tampata joka asennosta ja meisseli oli suussa heti, kun pienikin tauko tuli. Kyllä sitä 1,5v jaksoi, mutta ei kauempaa...

T: M40

Vierailija
9342/9682 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetan varmaan nyt siksi koska en kehtaa sanoa että olen neitsyt (30+). Jos toiselle joku asia on ollut arkipäivää vuosikaudet, niin ei tällainen pari vaan voi sopia yhteen. Ja uskon että tää mies ei haluaisi edes mua jos kuulisi totuuden Pitää vaan keksiä joku muu syy lopettaa deittailu eikä deittailla enää koskaan ketään ku vtuiksi menee. N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9343/9682 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin naisten tapailut kun tulin kaupasta.

Vierailija
9344/9682 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat oli kuin nahkarukkaset ei vehje keulinut.

Vierailija
9345/9682 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin tapailtu noin kuukausi ja mies oli sitten mun luona ekaa kertaa yötä ja tottakai olin ostanut erilaisia ruokia (juustoja, leikkeleitä ym) meitä varten, niin aamulla kun mies vielä nukkui, tein meille aamupalaa ja söin kokatessani pari siivua leikkelettä ja miehen herätessä, hän suuttui siitä että olin ostamastani leikkelepaketista syönyt pari siivua. Olin että "häh?" Ja mietin että onko tää joku ns "hienovarainen" vihjaus että mun pitäisi laihtua vaikka olen ihan normipainoinen, mutta mies totesi että hän oli odottanut kielipitkällä että olisi saanut leikkelepaketin loput syödä, mutta porsas oli syönyt pari siivua ja jättänyt hänelle vain 4 siivua. Porsaalla tarkoitti siis mua. Olisi silloin pitänyt heittää mies jo pihalle jos noin jo tuossa vaiheessa haukkuu ja suuttuu noin pienistä/turhista asioista. Lopullisesti paloi käämi kun tämä mies sit lähti kotiinsa, hän tyhjensi mun jääkaapin ja vei mun ostamat "herkut" mukanaan. En tyhmänä saanut sanotuksi vastaan ja ehkä pelkäsin myös että jos käy kiinni kun oli isokokoinen mies. Olihan tuossa ollut muitakin piirteitä mitkä olisi ennen tuota yhteistä yötä pitänyt tajuta. Ton jälkeen pistin viestiä että ei taida tästä tulla mitään koska en todellakaan voisi kuvitella seurustelevani pidempään tuollaisen henkilön kanssa joka on nuuka kuin mikä ja jolla on sellainen "mulle kaikki, sulle ei mitään" asenne ym.

Vierailija
9346/9682 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain klamydian ja salmonellan. Sellainen romanttinen viikonloppu. Onneksi oireet ei alkaneet heti,en olisi halunnut istua junassa ripulissa ja kuumessa värkki tulessa.

Vierailija
9347/9682 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi eiii

Vierailija
9348/9682 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva suikkarin ruinaaminen. En todellakaan ime pesemätäntä munaa jossain  keittiössä,hemmetti.  Kuulemma hyvä nainen on sellainen joka yllättää menemällä polvilleen ja avaamamalla vetoketjun ja..

Juu,jokainen nainenhan  saa kesken tiskaamisn idean ruveta imemään  kusista,hikistä munaa.

Ja arvatkaa muuten nuoliko mies minua? Ei.

Vierailija
9349/9682 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkuisuus. En tarkoita mitään normaalia, että vähän hiekkaa lattioilla ja tavaroita pöydillä. Tarkoitan sellaista sekasotkua, missä hän ei itsekään löydä tavaroitaan. Kattilat likaisena pesemättä. Jääkaapissa homeista ruokaa. Kerran kun hän oli kipeänä, pyysi tuomaan Jaffaa. Toin ja kun laitoin pulloja jääkaappiin, totesin, että eihän siellä ole mitään syömäkelpoista. Homeista, kuten avattuja nakkipaketteja, mädäntyneen salaatin jämät, Itäneitä perunoita, päiväys mennyt jukurteista kuukausi sitten yms. Myös vessa oli niin siivoton, että inhotti käydä siellä tarpeillaan. Makuuhuoneessa oli komea sänky, mutta lakanoista näki, ettei ihan hetkeen ole vaihdettu ja ummehtunut haju. Totesin, että tapailussa ei ole järkeä.

Vierailija
9350/9682 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho... saako sulla ne irti...

Vierailija
9351/9682 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitti musiikkia autossa niin kovaa että korviiini koski.ei itsekään tainnut enää kuulla kun puhui huutaen. Parta ärsytti ihoa pussaillessa. Kuorsasi.

Vierailija
9352/9682 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka piereskeli koko ajan

Vierailija
9353/9682 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luiseva laiha mies ja vielä huolissaan painostaan. 

Vierailija
9354/9682 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 20 v nainen, ekan kerran kun piti jäädä yöksi, niin kun oli riisuutunut jalkovälistä lähti samat tuoksut, kuin kauppahallissa juustomyymälöiden kohdalla.

Vierailija
9355/9682 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko ollut sama tapaus, kun tällä oli rinnat kuin kansallispuvuntaskut ?

Vierailija
9356/9682 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi niin fiksu ja urheillullinen vanhempi mies. Kotona makasi sohvalla, joi kaljaa ja nauroi typerille omille typerille vitseilleen. 

Vierailija
9357/9682 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuva suikkarin ruinaaminen. En todellakaan ime pesemätäntä munaa jossain  keittiössä,hemmetti.  Kuulemma hyvä nainen on sellainen joka yllättää menemällä polvilleen ja avaamamalla vetoketjun ja..

Juu,jokainen nainenhan  saa kesken tiskaamisn idean ruveta imemään  kusista,hikistä munaa.

Ja arvatkaa muuten nuoliko mies minua? Ei.

Tässä tapauksessa kaikki propsit miehelle. Aito panomies.

Vierailija
9358/9682 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi oli todella ärsyttävä, tuntui aina että keskustelu meni väittelyksi ja miehen piti joka asiasta olla eri mieltä, ihan vaan vaikka kiusallaan.

Toinen taas oli tosi mukava ja sellasta "mun tyyppiä", mutta se jokin puuttui. Pussatessa en tuntenut yhtään mitään. 

Eräs mies oli laittanut vähän vanhemman kuvan itsestään, enkä ollut tuntea kun ensi kertaa nähtiin. (Netissä siis tutustuttiin) Ei myöskään aiheuttanut juuri tuntemuksia, mutta tyypistä ei meinannut päästä eroon, kun ei uskonut ettei kiinnosta. 

Vierailija
9359/9682 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luiseva laiha mies ja vielä huolissaan painostaan. 

Sama minulla. Mies oli laiha kuin luikku, urheili paljon ja koko ajan vahti syömisiään. Kun laitoin jälkiruokaa kerran, hän toppuutteli, että pitää vahtia vähän linjoja, laita vain pieni annos. Otti tietysti päähän, koska olin vaivautunut vierasta varten tekemään herkkuja. Sitten se tyyli kommentoida jotain Jutia, että ohhoh, onpas tullut isännälle kiloja lisää peliuran jälkeen. Juuri niin, mestarillisen peliuran jälkeen. Tämä laiheliini itse ei olisi voinut edes uneksia semmoisista sankariteoista, joita esim. Jutila peliurallaan saavutti.

Vierailija
9360/9682 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli sanonut, että on polyamorinen. Sinänsä se ei ole este, kun en hakenut mitään vakavaa suhdetta. No, tapailtiin siinä joitakin viikkoja. Käytiin syömässä ja kahvilassa, kerran juotiin viiniä minun luona. Tuli sitten ihan puskista, että hänellä on lapsia. Toki tiesin, että hänellä voi olla muita naisia (tai miehiä), mutta hän oli isä. Ihmettelin, että miten sinä et vietä niiden lasten kanssa aikaa, vaan juokset naisissa iltaisin ja viikonloppuisin. Hän sanoi, että kyllä ehtii viettää monena iltana viikossa lastenkin kanssa aikaa ja viikonloppuisin myös. Alkoi inhottaa ajatus, jos se kutsuu minut kotiinsa. Odottaako siellä kotona sitten vaimo ja lapset ja isukki tuo tyttöystävän sinne kylään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä