Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9682)
Äidillään oli kaksi isätöntä lasta.
Itseäni häiritsi
mies, joka oli 4-5 kertaa viikossa vanhempiensa kanssa tekemisissä joko puhelimitse ja/tai kävi siellä tekemässä tikusta asiaa, hakemassa valmiiksi tehtyjä eväitä töihin, "auttamassa pikkuhommissa" jne. Vanhemmat kuitenkin ihan työikäisiä ja perusterveitä.
mies, joka ei jaksanut tehdä työpäivien jälkeen muuta kuin istua tunnin pskalla, koko illan ja yön tv:n edessä katsomassa elokuvia, youtubea ja ties mitä. Samainen tyyppi nukkui 2-4 tunnin yöunia, kävi tekemässä täysmittaisen työpäivän, saattoi nukkua kolmen tunnin päikkärit ja iltaohjelma olikin tv:tä - oliko siis ihmekään, ettei mikään muu kiinnostanut tuollaisella rytmillä. Joskus olisi ollut kiva tehdä muutakin esimerkiksi käydä lenkillä, leffassa tai syömässä. Ei myöskään osallistunut kodin ylläpitoon kuin imuroimalla perusteellisesti kerran viikkoon, loput asiat hoidin minä oli se sitten päivittäinen tai viikottainen.
mies, jolla ei ollut mielipiteitä muuta kuin "ihan sama" ja joka ei osannut suunnitella tulevaisuutta viikkoa pidemmälle. Ei mitään haaveita, tavoitteita tai päämääriä. Ei koordinaatiokykyä mitä tehtäisiin viikonloppuna tai lomilla, kaikesta jouduin päättämään, vaikka yritin osallistaa päätöksentekoon.
mies, joka ei osannut käydä yksillä tai kaksilla. Aina piti kiskoa itsensä vesinokkaeläimeksi.
mies, jonka ruokavalio koostui jauhelihasta, pastasta ja roskaruuasta. Salaatit ja vihannekset eivät kiinnostaneet, eikä yhtään mikään erikoisempi ruoka. Mitään uutta ei uskaltanut kokeilla vaan kaikki oli ennakkoluuloisesti "yäk"
mies, jolle työ oli koko elämä. Vapaa-aika koostui urheilusta eri tekniikan muodoissa, tv, xbox jne. Tai sitten siitä tolkuttomasta ryyppäämisestä kavereiden kanssa. Kysyin joskus hävettääkö häntä lähteä ennen pilkkua kotiin vai mistä kiikastaa, ettei pysty omaa alkoholin käyttöään kontrolloimaan.
Ja kyseinen mies oli yksi ja sama ihminen. Syystäkin ex, ei vaan mitkään elämänarvot kohdanneet. Toivottavasti nykyinen muikki on pidempipinnainen ja samanlaisilla ajatuksilla varustettu.
^^ kannattaisiko katsoa peiliin jos kaikissa tapailumiehissä on aina jotain vikaa tai et löydä tuon parempia miehiä?
Lopetin tapailun 4 kk jälkeen kun selvisi että herralla kuka ei ollut ikinä ollut naimisissa, eikä ole lapsia, hän olikin ollut 16 v naimissa ja varmasti edelleen ellei vihdoin lempannut pois.. lapsiakin 4 tämän naisen kanssa ja edellisestä 2 :D tää oli kyllä pahimman luokan pelimies..
Vierailija kirjoitti:
Ja pentti heräs päiväuniltaan..
Pertti meni jo nukkumasse
Eräs mies n 30+ kaveri halusi välttämättä tarkastaa persevakoni. Omasta mielestäni se oli ihan puhdas ja siisti. Taisi löytää sieltä vaaleita siistejä pieniä karvoja, niin tästä hermostu. Kukaan mies ei ole koskaan valittanut pepustani. Tämä ihme tyyppi haisteli pimperoa ja muutenkin oli tosi moukkamainen. Ei mitään käytöstapoja. Poltti tupakkaa ja juo kaljaa. Luulee itsestään miehenä liikoja. Molo kapea ja mitäänsanomaton. Pienimmästä päästä mitä on ollut miehillä. Luulee olevansa joku ruskea päinen Casanova helsingin seudulta. Haha.
Vinkui pillukarvoistani. Sanoin että ajelen jos sinäkin ajelet itsesi ja suuttui,että sheivaus on homojen juttu.Ronkki esileikkinä sormillaan niin että sain kusitulehduksen ja sitten hämmästeli kun kielsin enää koskemasta sinne. Kun sairastuin mykoplasmaan ei jaksanut käyttää lääkärissä ja muutenkin asenne oli että ota yhteyttä kun paranet. Ei edes yhtä viestiä tullut jossa olisi kysynyt vointia.
Miehellä oli pieni porsliinimuna, oli ällö kun tuli joku pikkukundi mieleen. Varpaissa oli sieni johon tupsutteli pulveria joka päivä, mullakin oli lattiat valkoisina kun otti vaan sukat pos ja alkoi pokkana puuteroida keskellä olohuoneeni lattiaa. Eikä se pulveri edes auttanut, kävin miehellä suihkussa ja sain saman jalkasienen! Söi pelkästään roskaruokaa kun kotinsa alakerrassa oli kebabravintola ja kulman takana Hese.
Naisen haju ja rasvainen tukka. Liuan pienet vanhat vaatteet päällä aina.
Oli mukava ja fiksu, mutta ei
Nainen oli aika ruma, vöritön ja tylsä, mutta en ole koskaan nöhnyt niin isoja ja kauniita rintoja. Niiden takia jaksoin pari kuukautta tapailla. Otti ok poskeen - usein, pyytämättäkin ja innokkaasti.
Mies oli tyhmä ja hidas. Tylsä. Töitä, koira ja tv.
Ei ollut mitään puhuttavaa kuukauden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä oli pieni porsliinimuna, oli ällö kun tuli joku pikkukundi mieleen. Varpaissa oli sieni johon tupsutteli pulveria joka päivä, mullakin oli lattiat valkoisina kun otti vaan sukat pos ja alkoi pokkana puuteroida keskellä olohuoneeni lattiaa. Eikä se pulveri edes auttanut, kävin miehellä suihkussa ja sain saman jalkasienen! Söi pelkästään roskaruokaa kun kotinsa alakerrassa oli kebabravintola ja kulman takana Hese.
🖕
Mies otti kodomin pois kesken seksin ja puoli vuotta myöhemmin rutiinigynellä todettiin kondylooma kohdukaulassa. Mies oli pilkallinen ja kielsi että olin taudin häneltä saanut mutta mokoma sika oli ainoa,joka otti suojan pois! Olen aina ollut tarkka turvaseksistä.
Että jos Etelä-savon naiset menette sänkyyn lyhyen lihaksikkaan raksamiehen jonka nimi alkaa M-kirjaimella kanssa niin varokaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehen luona oli aina likaista, nyrkin kokoisia villakoiria joka puolella ja tavarat leväällään.
Pieni sotkuisuus ei haittaisi - saa kyllä näkyä että kotona joku elääkin, mutta tuo ei ollut enää normaalia.
Niin mikäs vika tässä on?
Pitäiskö ne tavarat muka laittaa aina paikalleen? jos kirjojakin lukee niin niit voi olla pinoissa.
Ja kuka nyt jaksaa imuroida joka viikko saati joka kuukausi.
Tapailin 4 kk miestä, joka oli eronnut n. 2 v aiemmin pitkästä avioliitosta. Aloimme tapailla kun mies, joka oli entuudestaan tuttu työkuvioista (ei siis kollega, enemmänkin yhteistyökumppani), pyysi minua treffeille ja oli kovinkin innokas ja tavoitteellinen tässä. Tapailu tuli päätökseensä kun mies meni sitten ottamaan valtavan kokoisen tatuoinnin jossa komeili ex-vaimon nimi. Tämä siis tosiaan sen jälkeen kun avioerostaan oli kulunut se pari vuotta ja hän tapaili minua. Oli aika wtf fiilis :D ja siis mies suunnitteli innokkaasti tulevaisuutta mun kanssa, mutta mulle oli hiukan liikaa tuo että mennään tatuoimaan toisen naisen - exänsä - nimen itseensä.
Oli tässä miehessä muitakin red flageja, kuten se miten suhtautui yrittäjäystäväni taloudellisiin vastoinkäymisiin. Koska mies oli rahoitusalalla, kyselin oisko hänellä jotain ideaa miten ystäväni voisi saada lainaa hetkelliseen kassavajeeseen. Miehen vastaus oli "En kyllä ymmärrä ihmisiä jotka ajaa yrityksensä talouden huonoon jamaan. Mun nimi on jo monta vuotta löytynyt yli 100K vuodessa tienaavien listasta" (joo okei, täähän autto paljon).
N 41
Vierailija kirjoitti:
Mies otti kodomin pois kesken seksin ja puoli vuotta myöhemmin rutiinigynellä todettiin kondylooma kohdukaulassa. Mies oli pilkallinen ja kielsi että olin taudin häneltä saanut mutta mokoma sika oli ainoa,joka otti suojan pois! Olen aina ollut tarkka turvaseksistä.
Että jos Etelä-savon naiset menette sänkyyn lyhyen lihaksikkaan raksamiehen jonka nimi alkaa M-kirjaimella kanssa niin varokaa.
Sama matti joka ei tykkää kondoomista, ja jolta saa taudin.
Ja pentti heräs päiväuniltaan..