Taas se Tommi Kinnunen ruikuttaa opettajan työn rasittavuutta - kahden työn tekijä!
Valivali open ammatti in niin raskasta etten jaksa illalla enää kirjoittaa monta tuntia. HUOH!
Kommentit (10)
Missä ruikuttaa ? Kävisin mielelläni lukemassa.
Hänen kirjansa Pimeät kuut, on yksi parhaista tänä vuonna lukemistani.
Molemmat haastatellut ovat kirjailijoita. Ovat tietenkin kirjoittaneet kirjan aiheesta yhdessä. Ei ihme että uuvuttaa.
Nyt tulee vähän ilkeilyä, anteeksi:
Tommi Kinnusen lukiossa yksikään ei (tänä keväänä) kirjoittanut äidinkielestä laudaturia. Ei vaikka on Turun suurin lukio.
Tommi Kinnunen ei kyllä osaa hoitaa työtänsä kovin asiallisesti muutenkaan, ehkä siksi myös valittaa opettajantyöstä kun ei vissiin kirjailijana pärjää mitenkään erityisen hyvin. Käy kyllä sääliksi jos joutuu tekemään työtä josta ei tykkää, mutta eiköhän hän itse asian eteen voisi jotain tehdä? Esimerkiksi vaihtamaa työpaikkaa kun! Mielestäni hän voisi vaikka harkita.. hmm.. siivojan töitä, jossa ei tarvitse kohdata muita ihmisiä!!!
Vierailija kirjoitti:
Tommi Kinnunen ei kyllä osaa hoitaa työtänsä kovin asiallisesti muutenkaan, ehkä siksi myös valittaa opettajantyöstä kun ei vissiin kirjailijana pärjää mitenkään erityisen hyvin. Käy kyllä sääliksi jos joutuu tekemään työtä josta ei tykkää, mutta eiköhän hän itse asian eteen voisi jotain tehdä? Esimerkiksi vaihtamaa työpaikkaa kun! Mielestäni hän voisi vaikka harkita.. hmm.. siivojan töitä, jossa ei tarvitse kohdata muita ihmisiä!!!
Anteeksi kirjoitusvirheitsä
Vierailija kirjoitti:
Ei pärjää hyvin kirjailijana? Kaikki sen kirjat taitaa olla myynti- ja arvostelumenestyksiä.
No ei vissiin kovin hyvin pärjää jos pitää epämiellyttäviä töitä tehdä niiden lisäksi😂
Jep. Joku täyspäiväinen opettaja olisi vakuuttavampi esimerkki.