Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9682)

Vierailija
9321/9682 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs mies n 30+ kaveri halusi välttämättä tarkastaa persevakoni. Omasta mielestäni se oli ihan puhdas ja siisti. Taisi löytää sieltä vaaleita siistejä pieniä karvoja, niin tästä hermostu. Kukaan mies ei ole koskaan valittanut pepustani. Tämä ihme tyyppi haisteli pimperoa ja muutenkin oli tosi moukkamainen. Ei mitään käytöstapoja. Poltti tupakkaa ja juo kaljaa. Luulee itsestään miehenä liikoja. Molo kapea ja mitäänsanomaton. Pienimmästä päästä mitä on ollut miehillä. Luulee olevansa joku ruskea päinen Casanova helsingin seudulta. Haha.

Voi kun joku mies joskus edes tarkastaisi perseesi.

Vierailija
9322/9682 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies otti kodomin pois kesken seksin ja puoli vuotta myöhemmin rutiinigynellä todettiin kondylooma kohdukaulassa. Mies oli pilkallinen ja kielsi että olin taudin häneltä saanut mutta mokoma sika oli ainoa,joka otti suojan pois! Olen aina ollut tarkka turvaseksistä.

Että jos Etelä-savon naiset  menette sänkyyn  lyhyen lihaksikkaan raksamiehen jonka nimi alkaa M-kirjaimella kanssa niin varokaa.

Kondylooma on usein miehillä oireeton,kannattaisi  tämän sankarin tarkistuttaa pippelinsä lääkärissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9323/9682 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli homo seksuaali.

Vierailija
9324/9682 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies mankui vain suihinottoa. En suostunut.

Vierailija
9325/9682 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kipeänä ja peruin leffa-illan luonani,mies ilmestyi silti yllättäen ovelle ja oli  selkeästi närkästynyt/pettynyt/vihainen kun tulin ovelle vanha villatakki ja fleecehousut päällä,nenä valuen ja yskien. Mies joi kahvit ja sanoi että kai hänen pitää mennä. Myöhemmin tuli ääniviestinä vuodatus miten olin loukannut häntä. Sairastumalla? Kun en jaksanut katsoa leffoja sairaana? Kun en näyttänyt hehkeältä kuumeessa ja yskässä?

Vierailija
9326/9682 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

I want to find some special.

Vierailija
9327/9682 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

miäs oli impo.

Vierailija
9328/9682 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen pihtasi kakkosta, vaikka toin kukkiakin. Ri jatkoon

Vierailija
9329/9682 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen keski-ikäinen mies oli ajatuksenjuoksultaan ja psyykkiseltä kehitykseltään kuin teini. Ulkoisesti ihan komea, pitkä ja miehen kokoinen.

Tämän seurustelun jälkeen ymmärsin mitä tarkoitetaan kun sanotaan että "miehellä aivot on jalkojen välissä". Hänen aivot ja jalkoväli oli tasan yhtä pienet. Lapsen tasolle jääneet vaikka muuten ulkoisesti oli ihan miehekkään näköinen. Alan jopa ymmärtää nyt että jommassa kummassa päässä kehitys on pysähtynyt johonkin esiteinivuosille ja sitten molemmat päät ovat jääneet kehittymättä.

Enkä kirjoita tätä haukkuakseni häntä vaan ehkä enemmänkin säälien ja harmitellen koska hänessä olisi voinut olla ainesta jos molemmat päät olisivat olleet kunnossa.... hym... tai vaikka edes se yläpää. En halua enää näillä ikävuosilla 40-50 mitään teinin tasolle jäänyttä äärimmäisen heikkoitsetuntoista ja itsekeskeistä minä minä tyyppiä, jolla sovinistisia taipumuksia ja elämä sekaisin kuin seinäkello. Haluan suhteelta jotain itsellenikin, en ala olemana kenenkään terapeutti, paapoja, pönkittäjä, vain laastari, tuki ja turva. Haluan aikuisen miehen jolla on jotain annettavaa suhteelle, joka haluaa rakentaa elämää eteenpäin yhdessä, joka osaa ottaa edes hitusen toisia huomioon, eikä vain ole saamapuolella ottamassa rusinoita pullasta.

Vierailija
9330/9682 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon tapailun jälkeen menin miehen luo yökylään,syötiin ja katsottiin elokuva kunnes tuli aika mennä "nukkumaan". Olin aavistanut että seksiä ehkä olisi ja pian  kuulinkin kun mies riisui pimeässä. Mies tuli päälleni ja veti yöhousujani alas,toppuuttelin että hidasta vähän ja tartuin miehen munaan jolloin koin elämäni järkytyksen. Tunsin,ettei nyt ole normaali kalu kädessä ja kun napsautin valon palamaan näin,että  oli herpes  tai visvasyylä kauniisti kukkimassa.

Mies vain totesi että jos välttämättä haluan niin voimme käyttää kortsua! Yökötti eikä tehnyt mieli enää edes nukkua miehen vieressä,puin ja lähdin kotiin. Mieheltä tuli heti samana yönä viestiä jossa kyseli milloin pannaan.En vastannut kunnes  kolmen päivän päästä tiedustelin onko jo käynyt lääkärissä enkä sen jälkeen kuullut miehestä mitään.

Vierailija
9331/9682 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Hieman minua vanhempi mies oli ilmeisen ihastunut minuun, itse olin kiinnostunut vain kevyestä suhteesta ja sanoinkin sen miehelle useampaan otteeseen. Hän sanoi olevan samaa mieltä, vaikka käytös kertoi toista. Hän yritti tehdä minua mustasukkaiseksi mm. kertomalla, kuinka hänellä oli niin paljon matcheja Tinderissä, että se meni jumiin, kuinka kaikki tapaamansa naiset halusivat seksisuhteeseen hänen kanssaan ja kuinka hän oli "pamputtanut" jotain naimisissa olevaa perheenäitiä toista tuntia. Lisäksi ennen seksiä mies napsi jotain pillereitä, jotka ilmeisesti vaikuttivat erektion kestoon, sillä seksi tosiaan kesti tuntikausia ja oli melkoista jyystämistä, josta minä en juuri kostunut ollenkaan. Mies ei siis osoittanut mielenkiintoa minun tyydyttämiseeni. Otin häneltä kerran suihin ja penis maistui pahalta, joten toista kertaa ei tullut, kun en saanut vastavuoroisesti edes mitään takaisin. Mies ilmeisesti kuvittelu olevansa jokin seksijumala ja kaikkien naisten haltioissaan hänen tuntikausia jatkuvista seksitaidoistaan. Itseä lähinnä nauratti miehen mahtailut. Hän kertoi minulle eronneensa juuri ja ex-vaimonsa olevan narsisti. Jotenkin tuli tunne, että kuvailu taisi mennä toisin päin. Mies ei enää ottanut yhteyttä, kun totesin hänelle kerskailuun kyllästyneenä, että kai hän tajuaa, etten usko moisista sepustuksista sanaakaan.

2. Mies oli kotoisin todella islamistisesta ja patriarkaalisesta kulttuurista ja hän suhtautui minuun todella holhoavasti. Esim. olimme sopineet menevämme kahvilaan, ja kysyin kahvilan nimeä, hän totesi, että minun on helpompi tulla juna-asemalle, "koska eksyn kuitenkin", hän hakee minut siitä. Muutenkin hän ei kunnioittanut päätöksiäni, olimme ravintolassa syömässä ja totesin maksavani oman osuuteni, mies olikin salaa maksanut molempien laskun tiskillä käydessään. Moinen ärsyttävä holhoaminen nostatti minussa varsinaisen "olen vahva ja itsenäinen suomalainen nainen, en tarvitse ketään pitämään minusta huolta!" vastarinnan. Muutenkin mies oli varsinainen marttyyri, uhrautui jatkuvasti muiden puolesta ja valitti, miten rankkaa kaikki oli, ja piti itseään muita parempana. Viimeinen niitti oli, kun veljeni kuoli huumeiden yliannostukseen, ja kerroin tästä miehelle. Mies ryhtyi pitämään luentoa, kuinka veljeni oli tuottanut vanhemmilleni häpeää jne. Haukuin miehen ylimieliseksi kusipääksi ja toivotin hyvää jatkoa. Mies ei ymmärtänyt mistä olin suuttunut ja yritti kovasti vielä pitää yhteyttä sen jälkeen, kuin mitään ei olisi tapahtunut. En vastannut enää.

Vierailija
9332/9682 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen jatkaa.

3. Mies oli mukava ja meillä oli samanlainen huumorintaju ja hauskaa yhdessä, mutta jokin asia ärsytti hänessä suunnattomasti. En vain osannut määrittää, mikä. Lisäksi hänellä oli vähän junttimaisia mielipiteitä tietyistä asioista eikä juuri kultturellista kiinnostusta. Hänen syntymäpäivänsä kunniaksi menimme teatteriin ja syömään, hän valitsi ravintolaksi hampurilaispaikan. Asia nyt sinänsä olisi ollut ok, kaikillaa on erilaisia kiinnostuksen kohteita, mutta en päässyt yli siitä tosiasiasta, että mies käytti lisäksi nyrkkiotetta syödessään haarukalla. Siis sellaista, mitä pikkulapset käyttävät harjoitellessaan syömään välineillä. Jätin miehen kyllästyttyäni häneen, mutta olemme säilyttäneet kaveruuden. Olen myös myöhemmin huomannut, mikä hänessä ärsyttää niin kovasti: manspleinaaminen. Hän tarjoaa pyytämättä "miehistä" (ja siis järkevämpää) näkökulmaan asioihin, joista kerron. Olin esim. pitkän masennuskauden ja harkinnan jälkeen päättänyt aloittaa mielialalääkityksen ja kerroin tästä miehelle. Hän alkoi kertoa, mikä hänen mielestään mielialalääkkeissä on ongelmana ja päätti luennoinnin "Itse en käyttäisi." Tässä vaiheessa olin vain kuunnellut hiljaa ja kyllästyneenä, miettien, että "Onneksi en kysynytkään". Kavereita olemme kuitenkin vielä, tosin pitkiä kausia kerrallaan en jaksa hänen seuraansa.

Vierailija
9333/9682 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse melko lyhyt nainen (161 cm) ja mies oli suunnilleen minun pituiseni, ehkä pari cm pidempi. Itseä ei miehen pituus kiinnosta ollenkaan, mutta miehellä oli selkeästi paha kompleksi pituudestaan. Hän puhui jatkuvasti siitä, että ollut naisten mieleen pituutensa takia. Lisäksi hän oli joskus asunut Japanissa, ja alkuun olin kiinnostunut asiasta ja kyselin sikäläisistä tavoista, mutta mies puhui asiasta kyselemättäkin. Pääpuheenaiheet olivat Japani ja hänen pituutensa.

Ei tavattu miehen kanssa kuin kahdesti, itselle ei tullut sellainen olo, että olisin halunnut jatkaa, jonka sanoinkin toisien treffien päätteeksi, vaikka olikin ollut ihan kivat treffit. Mies totesi tähän, että oli arvannutkin asian, näin tässä aina käy. Ilmeisesti oletti sen johtuvan hänen pituudestaan. Miehestä kuitenkin paistoi kauas huono itsetunto, joka oli itselle isompi tekijä, kuin pituus. En jaksanut kuunnella sitä valitusta.

Vierailija
9334/9682 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikon tapailun jälkeen menin miehen luo yökylään,syötiin ja katsottiin elokuva kunnes tuli aika mennä "nukkumaan". Olin aavistanut että seksiä ehkä olisi ja pian  kuulinkin kun mies riisui pimeässä. Mies tuli päälleni ja veti yöhousujani alas,toppuuttelin että hidasta vähän ja tartuin miehen munaan jolloin koin elämäni järkytyksen. Tunsin,ettei nyt ole normaali kalu kädessä ja kun napsautin valon palamaan näin,että  oli herpes  tai visvasyylä kauniisti kukkimassa.

Mies vain totesi että jos välttämättä haluan niin voimme käyttää kortsua! Yökötti eikä tehnyt mieli enää edes nukkua miehen vieressä,puin ja lähdin kotiin. Mieheltä tuli heti samana yönä viestiä jossa kyseli milloin pannaan.En vastannut kunnes  kolmen päivän päästä tiedustelin onko jo käynyt lääkärissä enkä sen jälkeen kuullut miehestä mitään.

En ymmärrä miten miehiä ei nämä kupat sun muut kiusaa yhtään ja tyytyväisenä vaan pannaan paljaalla ympäriinsä kunnes nainen ilmoittaa että sain muutes sulta klamydian/kupan/hivin. Sitten koetetaan vielä pestä käsiä syyllistämällä  edellistä seksikumppania että se tuli varmaan siltä pubin punapäältä!

T. Erään tauti-Timon uhri

Vierailija
9335/9682 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Pahalta haiseva  ja maistuva muna, olin 17 ja luulin että  se nyt vain kuuluu asiaan  että nainen imee  ja meinaa oksentaa

- Olin neitsyt eikä seksi onnistunut kun jännitin,ei mikään  ihme kun esileikki oli vaan sitä että imin ja oma emätin oli kuiva ku saharan autiomaa.. ei mennyt sitten neitsyys tälle miehelle

- Tuli meille  syömään keittiön tyhjäksi,lopulta äitini suuttui ja tiuskaisi että mee kotiis syömään!

- Ei ollut päässyt autokoulua läpi ja huokaili että menisinpä pian autokouluun niin voitaisiin ajella

21v luuseri jolla oli bootsit verkkareiden kanssa ja homeinen kylmä kellarikämppä.. sellainen ensirakkaus.

Vierailija
9336/9682 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käytät timoja, ottaisit vastuuntuntoisen suomalaisen miehen.

Vierailija
9337/9682 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lähti jo eteisestä kun avasi takkinsa, ja alta paljastui ihan nyppyisen nukkainen pusero. Saattelin ovelle samantien, en edes nimeä ehtinyt kysyä. 

Suoraan sanottuna,  oli niin paljon tulijoita, etten ottanut ketään niistä vaan päätin vetää tequilaa kaksin käsin, ja yksin kotiin.

Näistä netti treffeistä; Yksi sanoikin tulevansa fillarilla, jota ihmettelin, oli sitten stalkannut minua jo pidempään. Oven takana oli - 20 kg laihempi nuori pojan kuikelo ? Ymmärsi, että ei tullut piparia tällä reissulla, mutta ihan puoli naamaa kastui kun suukon lähtiessään antoi, yök sitä himoa.  

Vanha tuttu tuli, mutta +30 kg siitä profiili kuvasta, huh huh. Siitä oli tulla todella riesa.  

Toinen vanha tuttu treffit palstalta; Aivan älytöntä rakkaus pommitusta, esitystä miten nyrkkeilyn mestari ennen. Ei hymyn häivää, itkua tuhersi...postimyyntivaimo jättänyt 16 v jälkeen, enkä kyllä yhtään ihmettele,  takertuja, ja "valvoja". Piti naista huorahtavana jos useampia suhteita ollut. Kyllä kun lähti, ei tarvi txt eikä ottaa yhteyttä,  hyi.

Se yx pitää vielä mainita; Oli ihan hyviä txt jutusteluja vuosien ajan, mutta jokin oli outoa. Tuli sitten kerran mökki matkalla, ja seisoi makkarassa ku***i ulkona, ja sen käry tuli ovelle asti. Oliko  kiiman haju,ei kyllä tullut  suusex mieleenkään. Siihen loppui yhteydenpito, vaikka ihmeissään varmasti on  

Vierailija
9338/9682 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies otti kodomin pois kesken seksin ja puoli vuotta myöhemmin rutiinigynellä todettiin kondylooma kohdukaulassa. Mies oli pilkallinen ja kielsi että olin taudin häneltä saanut mutta mokoma sika oli ainoa,joka otti suojan pois! Olen aina ollut tarkka turvaseksistä.

Että jos Etelä-savon naiset  menette sänkyyn  lyhyen lihaksikkaan raksamiehen jonka nimi alkaa M-kirjaimella kanssa niin varokaa.

Kondylooma on usein miehillä oireeton,kannattaisi  tämän sankarin tarkistuttaa pippelinsä lääkärissä. 

Kondylooman aiheuttaa HPV-virus, joita ei edes voi todeta miehillä, ellei ole kondyloomanäppyjä. Miehille kun ei ole minkäänlaisia HPV-testejä olemassa.

HPV-virukset muuten tarttuvat myös kondomia käyttäessä.

Vierailija
9339/9682 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin lyhyen tapailun, kun selvisi miehen arvomaailma ja kuinka näki minut pelkkänä seksiobjektina ja hyvin nopeasti olisi halunnut vaan siihen yhteen asiaan keskittyä eikä hänen ajatuksissaan muuta vilissyt kuin seksi sitä, asento sitä ja sitten tehdään. Mieheltä unohtui tyystin tututuminen minuun, ei kysellyt enää mitään mutta kaikki keskustelu liittyi seksiin. Hyvin ahdistavaa oli ja tapailun päättyessä ei suostunut päästämään irti, koska väitti minun jäävän velkaa edes sen yhden panon verran. Arvatkaa vain annoinko? En.

Vierailija
9340/9682 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies avasi vetskarin jo ekoilla treffeillä ja paljasti seisovan kalunsa, jolla pamputti keittiöpöytääni niin että kahvikupit helisivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi