Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9709)
"Tämä on kylä ihan totta, taikuilla on tiukat paikat kun taas suominaisila löysät pillut."
Tuossa on kyse juuri niistä kaskun "kiinalaisista piilolihaksista"!
Niitä voi harjoittaa aivan samoin kuin muitakin lihaksia. Rosa Meriläinenkin kehuu ihan lehtijutussa treenaavansa kahden kilon ketschuppipi... -pullolla. Oletko kuullut esimerkiksi kuullut perinteisistä geishakuulista?
Tapasin kerran ihan suomalaisen teinitytön, jolla oli sellainen imu, että oli nuppi vähällä irrota! Kiihkeä, aivan ihana tapaus! Kertoi tekevänsä aina tylsällä oppitunnilla itselleen O:n ihan jännitä-rentouta-menetelmällä ja olevansa siksi niin hyvässä kunnossa.
Lämmöllä muistaen,
M56
Mies oli kertonut olevansa lyhyt mutta unohti mainita kaljamahastaan ja kaulattomuudestaan, oli kuin tyyris tyllerö. Lisäksi alkoi keskellä kahvilaa puhua miten tykkää panna kakkoseen ja että hänellä on liukkarituubi mukana, jos haluan mennä vessaan kokeilemaan.. loukkaantui syvästi kun kieltäydyin kunniasta ja syytti pituuttaan asiasta. Että me akat kuulemma ollaan niin pinnallisia! Jos ottaa treffeille liukkarin mukaan ja mankuu pyllyseksiä kauppakeskuksen vessassa, on turha ihmetellä ettei toisia treffekä tule ja ekatkin loppuu lyhyeen! Mutta käteväähän se on piiloututa sen taa, että on lyhyt ja naiset pinnallisia.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli kertonut olevansa lyhyt mutta unohti mainita kaljamahastaan ja kaulattomuudestaan, oli kuin tyyris tyllerö. Lisäksi alkoi keskellä kahvilaa puhua miten tykkää panna kakkoseen ja että hänellä on liukkarituubi mukana, jos haluan mennä vessaan kokeilemaan.. loukkaantui syvästi kun kieltäydyin kunniasta ja syytti pituuttaan asiasta. Että me akat kuulemma ollaan niin pinnallisia! Jos ottaa treffeille liukkarin mukaan ja mankuu pyllyseksiä kauppakeskuksen vessassa, on turha ihmetellä ettei toisia treffekä tule ja ekatkin loppuu lyhyeen! Mutta käteväähän se on piiloututa sen taa, että on lyhyt ja naiset pinnallisia.
Et sit antanukkaa😂
Olen tapaillut miestä, joka puhuu vähän väliä existään, heittelee mauttomia vitsejä ja lisäksi ajaa autoa kuin hullu. Minua oikeasti pelotti hänen kyydissään.
Harmittaa hirveästi, koska miehessä on todella paljon hyviä puolia. En vain tiedä, pystynkö jatkamaan tapailua. Puhuimme näistä asioista, ja mies oli pahoillaan. Silti olen todella varautunut, koska en usko minkään muuttuvan.
Vierailija kirjoitti:
- Eräs nainen rauhoitti itseään pitämällä kättään housuissa,ihan alushousujen sisällä. Sormet haisi pissalta. Naisella oli muutenkin epätavalllisen väkevä pissanhaju,en tiedä olisiko ollut joku sairaus?
no jos sormeilee itseään koko ajan käsiä välillä pesemättä niin kyllähän siitä paha tulehdus varmasti tulee alapäähän.
🇺🇦🇮🇱
Nainen oli kaunis (olen siis itsekin nainen, bi-sexuaali), näytti aika paljon malli Ninja Sarasalolta mutta HAISI,tiiättekö jos unohtaa pestyt pyykit koneeseen ja sitten kun laittaa kuivumaan niissä on paha haju? Nainen haisi ihan siltä ja hieltä ja valkosipulilta,söi kai niin paljon valkosipulia (kun mentiin raflaan tilasi alkupalaksi 2 valkosipulileipää) että haju puski ihosta läpi!
Hajun lisäksi tykkäsi purra,suusexiä antaessa puri reiden sisäpinnalta ja suudellessa huulesta. Ja itse en syty jos sattuu.
Ja sitten Pentti peräseinäjoelta heräsit päiväuniltas, voi reppana
Muuten mukava nainen jonka kanssa suunniteltiin yhteenmuuttoa ja nainen oli syvästi rakastunut minuun mutta itse koin hyvin vähän rakkautta häntä kohtaan koska meillä ei ollut seksiä. Ei auttanut vaikka puhuin asiasta vaikka hänen kanssaan että on tärkeä asia minulle mutta hänelle riittäisi 2-4 kertaa/kk tulevaisuudessa eikä toisen mieliksi ala sitä harrastamaan niin pakko olo vaan ottaa ero hänestä.
Tuli vastaan elämäni nainen, kärsin tapahtumasta edelleen, ei hyvä kokemus irtautua entisestä ihmisestä, tuskaa edelleen paljon!
Yksi ei vaan tajunnut, etten ole yltiöspontaani. Että jos istutaan kahvilla käytyämme jossain ostoksilla, niin ei mielestäni ole mitään järkeä alkaa siinä inttämään mua mukaan yöklubille. a) Enpä tiiä kiinnostaako klubi, mutta jos nyt sitten tämän kerran koska miksei! b) Öö mun täytyy viedä ostoskassi kotiin. c) Hmm, mitähän mulla muuten on nyt talvitakin alla, jotkut lämpimät mutta rumat vaatteet, joten pitäisi vaihtaa myös pusero. Näitä sitten kun mietin (aika nopeasti kyllä mietin, mutta siinä oli useampi asia läpikäytävänä) niin jannu jo keksiikin, ettei huvitakaan enää, meni ohi. Joo mä varmaan pilasin.
No, enpä mä tuollaista aikuislasta elämääni tarvitsisikaan.
Yksi ei kyennyt ymmärtämään, etten ole joka päivä yhtä sosiaalinen ja valmiudessa lähtemään jonnekin sen johki kaverin johonkin tupareille. Tykkään kyllä käydä ulkona ja tavata ihmisiä, mutta ei joka päivä (ilta töiden jälkeen) voi. Ja joskus tuntui, ettei sillä itsellään ollut mitään mielenkiintoa käydä jossain, mutta teki sen vaan opettaakseen menemistä mulle. Mitähän järkeä siinä oli. :D Ihan turha mulle selittää että "muttakun olet yksinäinen" (en ole) "haluan korjata sut ja opettaa käymään ulkona" (mitä ihmettä nyt oikeesti, en ole rikki, painu peräkammariin siitä).
No, enpä mä tuollaista aikuislasta elämääni tarvitsisikaan.
Yksi oli vaan todella huono tekemään keskustelunaloituksia tietyistä aiheista ja ottamaan mua mukaan päätöksentekoon. Me tehtiin todella paljon asioita yhdessä ja yhteisymmärryksessä ja oltiin keskusteltu tavoitteista ja sellasesta. Aina välillä kuitenkin paljastui, että mut on jätetty ulos esim. joistain talouspäätöksistä (asuimme yhdessä). Ei silleen ilkeästi, että hän saattaisi lähteä rahojen kanssa tms, mutta että oli tehnyt outoja tai kannattamattomia päätöksiä kysymättä. Joskus oli tehnyt huonon hankinnan sen mukaan, mitä sillä itellään oli rahaa käytössä, eikä ollut kysynyt onko mulla, koska oletti ettei mulla ole. Tai kun tutustuttuamme aloin harjoitella hänen pitkäaikaista harrastusta, jota hän opetti mulle. Jossain vaiheessa hän kuitenkin totesi että on jotain esteitä, eikä tiettykään kertonut mulle siitä. Sitten me ei vaan koskaan menty enää harrastamaan sitä. Tai menihän hän itekseen (mikä on ok). Koitin kysyäkin, että milloin mennään taas ja että pitäisikö mun valmistella jotain, niin tää ei vaan sano yhtään_mitään. Tulee paha mieli kun tällainen ulossulkeminen toistuu. Enhän mä nyt niin voi elää, ettei koskaan tiedä milloin vedetään taas matto alta.
No, enpä mä tuollaista aikuislasta elämääni tarvitsisikaan. (Mä aina koin, ettei tän äiti ollut opettanut sitä pyytämään apua, joten ei osannut ajatella että toinen osallistuisi, tai että sitä on kielletty lapsena "osallistumasta" ja sitten siitä on tullut tollanen valikoidusti mykkä)
Oikeasti noi oli kaikki pääasiassa todella huomioivia, välittäviä, hyviä juttelemaan, itsenäisiä ja reippaita, fiksuja tyyppejä. Ja hyviä sängyssä. Harmi, että kaatuu muutamaan liian outoon juttuun aina. Huoh. Ja sitten mikään näistä asioista ei korjaannu keskustelemalla vaikka kui yrittäisi.
Ei osannut nukkua ellei joku v""n Eminem soinut sängyn vieressä,krooninen piereskelijä,tupakanpummija,huono pussaamaan,vyölaukku.
Lukioaikana poikakaverini halusi tehdä sushia (se ei ollut silloin vielä yleinen herkku täälläpäin). Sovittiin, kumpi hankkii mitkäkin välineet ja raaka-aineet. Hänellä oli helposti saatavia asioita, koska asui vähän sivummalla, itse metsästelin erikoisliikkeistä vaikeamminsaatavia juttuja. Menin viikonlopuksi kylään. Hän asui perheensä kanssa, ihan normihommaa lukiolaiselle.
Jostain syystä kuitenkin päädyin tekemään ne sushit hänen isänsä kanssa. En muista enää että mikä siinä oli, ei ollut riitaa tms ainakaan ennen sitä. Jätkä yhtäkkiä vaan alkoi olla ankea ja meni huoneeseensa. No, kun oli valmista, vein lautasella sen huoneeseen ja otti vaan pari. Päädyin myös syömään suurimman osan sen isän kanssa. Tosi mukava isä kyllä!
Tämä yksin ei ollut jättämisen syy, mutta mulla varmaan tästä lähti joku hammasratas liikkeelle.
Lyhyen seurustelun jälkeen jätin miehen, koska hän oli selvästi viinan perään ja joi isokoisena lähes 190 senttisenä rotevana miehenä paljon ja kun sai muutaman lasin viiniä, ei se jäänyt siihen vaan halusi lisää, lisää ja lisää.....helvetin huono merkki minulle jolla oli aikoinaan nuoruudenrakkaus / avomies viinaa menevä, jolle viina, bilettäminen ja jätkien kanssa kaljanjuonti saunailloissa tuli aina etusijalle. Minä sain aina jäädä.
Tämän tyypin kanssa tuli niin voimakkaasti samat fibat,että päätin lopettaa suhteen heti alkuunsa, koska en halua olla enää ikinä ihmisen kanssa jolle alkoholi maistuu tuossa ittakaavassa ja kun yhden saa, ei loppua tule. Hän oli myös aika lihava ja se ällötti, vaikka luulin että en antaisi sen häiritä. Mies oli koulutettu, hyvässä työssä ja asemassa ja ihan mukava. Mutta ei, en halua viinaan menevää kumppania.
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Eräs nainen rauhoitti itseään pitämällä kättään housuissa,ihan alushousujen sisällä. Sormet haisi pissalta. Naisella oli muutenkin epätavalllisen väkevä pissanhaju,en tiedä olisiko ollut joku sairaus?
no jos sormeilee itseään koko ajan käsiä välillä pesemättä niin kyllähän siitä paha tulehdus varmasti tulee alapäähän.
Täh??mitä just luin..joku räplää toosaa kaffel
Vierailija kirjoitti:
Tää on ollut täällä täysin samoilla sanoilla, menee vähän uskottavuus kirjoituksiin, jos niitä copy-pastetaan.
Kuulostaa jotenkin tutulta!
Olisimmeko siis napalankoja eli pers'orpanoita? Eihän tuollaisia naisia voine olla yhtä enempää! Eihän?