Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9709)
Itse olen komea mies, joten ylipaino on naisella ehdoton turn off. Moni on kehdannut ilmaantua ensitreffeille ylipainoisena, vaikka ovat antaneet ymmärtää olevansa normaalipainoisia. Monilla on myös mt-ongelmia ja sellaistakaan en halua riesakseni. Eräs hyvännäköinen nainen teki "pienen" mokan ollessaan luonani kylässä. Minulla oli videokamera tv-tasolla, koska olin siirtänyt kameran nauhalta tavaraa tietokoneelle ja naisen tarkoitus kai oli ollut ryhtyä katsomaan töllöä, mutta olikin ensin laittanut kameran nauhoittamaan. Nauhalle päätyi sitten kun katselimme yhdessä telkkua, sekstailua ja lopussa se, että kun lähdin pesulle, niin nainen ryhtyi kaivelemaan nenäänsä ja söi kaiken räkänsä. Lisäksi puri varpaankynsiänsä ja en ole varma söikö myös nekin, mutta kun myöhemmin näin kyseisen videon, tapaileminen loppui kyllä lyhyeen. Hyi helvetti sentään.
Arvosta luonnollisen kauniita ja sopusuhtaisia, mukavaluonteisia naisia ja sellaista on lähes mahdotonta löytää Suomesta. Päädyin lopulta tutustumaan aasialaisiin naisiin ja sieltähän löytyikin todella mahtava nainen, joka toimii nykyisin vaimonani. Muutama tuttukin on päätynyt samaan ja ovat kiitelleet minua, että innostuivat aasialaisista naisista ja ovat nyt oikeasti onnellisia.
Tapailemani suomalainen mies halusi säälipillua. Meni maku koko miehen en halunnut olla enää tekemisesssä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen komea mies, joten ylipaino on naisella ehdoton turn off. Moni on kehdannut ilmaantua ensitreffeille ylipainoisena, vaikka ovat antaneet ymmärtää olevansa normaalipainoisia. Monilla on myös mt-ongelmia ja sellaistakaan en halua riesakseni. Eräs hyvännäköinen nainen teki "pienen" mokan ollessaan luonani kylässä. Minulla oli videokamera tv-tasolla, koska olin siirtänyt kameran nauhalta tavaraa tietokoneelle ja naisen tarkoitus kai oli ollut ryhtyä katsomaan töllöä, mutta olikin ensin laittanut kameran nauhoittamaan. Nauhalle päätyi sitten kun katselimme yhdessä telkkua, sekstailua ja lopussa se, että kun lähdin pesulle, niin nainen ryhtyi kaivelemaan nenäänsä ja söi kaiken räkänsä. Lisäksi puri varpaankynsiänsä ja en ole varma söikö myös nekin, mutta kun myöhemmin näin kyseisen videon, tapaileminen loppui kyllä lyhyeen. Hyi helvetti sentään.
Arvosta luonnollisen kauniita ja sopusuhtaisia, mukavaluonteisia naisia ja sellaist
Olet laittanut tämän saman tarinan jo aikaisemmin. On siis sinulla tallennettuna kai.
Nainen puhui exästään koko ajan millainen se oli ja miten huono ihminen . En jaksanut kovia kauaa ja sit ihmetteli kun meidän treffeillä oli mukamas niin hauskaa ja aika meni siivillä enkä halunnut tavata uudestaan 😂
Miehen rasismi ja tyhmyys. Istuttiin miehen kaverin auton kyydissä, ajettiin jonkun aasialaisen ohi. Mies veti silmät sormillaan viiruiksi ja sanoi "tsing tsang tsong" ja nauroi hersyvästi päälle. Kertoi äimistyneenä, miten oli nähnyt joukon n*reitä ravintolan asiakkaina. Kun dumppasin miehen ja kerroin syyksi avoimen rasismin, väitti että kyse oli vitseistä. Aika huonoja vitsejä olivat.
Vierailija kirjoitti:
Arvosta luonnollisen kauniita ja sopusuhtaisia, mukavaluonteisia naisia ja sellaist
Aasian satusedälle sellainen vinkki, että mikäli haluaa kirjoitella keksittyjä juttuja niin että joku niihin uskookin, niin ei kannata vetää niitä liian överiksi. Tuon varpaankynsien järsimisen nyt ainakin olisi kannattanut jättää pois, se on jo niin yliampuvaa ettei juttuasi usko hyväuskoisinkaan lukija. Tähän satuilijat usein kompastuvat, niin sinäkin.
Sen kyllä voin uskoakin, että sinulla on "sattumalta" videokamera "sattumalta" nauhoittamassa. Tuosta seksin salakuvauksesta kun jäät kiinni niin voit saada rikostuomion.
Mies haluaa / ei halua avioliittoon... Onko mahdollista että mies haluaa naimisiin kun hänelle tärkeää OMISTAA rakastamansa nainen? Menkää siis naimisiin uskollisuuden merkiksi!
Raamattukin taitaa jossain kohdin sanoa jotain, että puolisot 'omistavat' (=oikeus) toinen toisensa kehoon tms jotain - mikä kohta, onko oikein... tullaan yhdeksi eikä siinä sitten sallita kolmansia pyöriä, syrjähyppyjä, sivusuhteita sun muuta eli ollaan uskollisia kunnes kuolema erottaa... eikä ERO ei ole mikään helppo juttu... Raamattu kertoo paljon siitä miten terveen ihmisen psyyke toimii... erikseen ovat sitten mieleltään sairaat ihmiset eli siinä kohdin toteutuu jollakin tavalla se että synnistä seuraa 'sairaus'... SELVITTÄKÄÄ TÄMÄ ETTÄ EN JAUHA TÄSSÄ JOTAIN BULLSHITIÄ...
Vierailija kirjoitti:
Tämä juttu ei voi olla totta. Ei ole voinut olla hyvännäköinen nainen tuo, eiväthän hyvännäköiset naiset voi mitään tuollaista ällöttävää tehdä, niin olet sinäkin aina kertonut, että vain vastenmielisen näköiset naiset ovat tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
"toimii nykyisin vaimonani"
Tuo kertoo kyllä kaiken, minä juoksisin ja lujaa.. eikä tarvinne lisätä että mihin suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kylä ihan totta, taikuilla on tiukat paikat kun taas suominaisila löysät pillut.
Tapailtiin naisen kanssa jonkin aikaa, kunnes kävi ilmi, että hän on seurustellut koko ajan toisen miehen kanssa - ja tapaillut samalla 3-4 muuta miestä. Tätä hän ei tietenkään itse paljastanut.
Vierailija kirjoitti:
Tutustuin Netissä mukavaan neitoseen, viestittelimme ja soittelimme ja lopulta tietysti sovimme tapaamisen ei-ihan-lähellä asuntoani sijaitsevan kaupungin puistoon. Kävellessäni puistoon sovitulle kohtauspaikalle näin odottelevan oloisen hahmon jo kaukaa ja ajattelin, että voi juma...
Tyttö oli juuri niin mukava ja miellyttävä, kuin millaisen kuvan olin hänestä puhelimessa saanutkin. Hän oli suloinen, huomaavainen, lämmin ja herttainen, mutta hän oli myös sellainen, mitä tällä palstalla ei saa mainita ettei sensuuri iske! Hän oli sellainen, joita Lumikilla oli seitsemän ystävinään!
Minulla oli joitakin aikoja aikaisemmin päättynyt suhde nuoren, vaalean, hoikan ja suorastaan tyrmäävän kauniin, mutta ynseän, tylyn, ahneen ja epäluotettavan oloisen tytön kanssa ja ajattelin itsekseni, että MIKSI, VOI MIKSI en voinut löytää näiden molempien neitien parhaita ominaisuuksia samassa persoonassa!
Soittelemme yhä tämän sulo
Arvoisat alapeukuttajat, MITEN minun miehenä olisi mielestänne pitänyt toimia?
Moniko teistä, arvon naiset, olisi ollut sijassani valmis pariutumaan 130-senttisen miehen kanssa, jolla on edellä mainittu, valitettava fyysinen syntymävika, vaikka hän muuten olisi miten miellyttävä tahansa?
Huomioikaa vastatessanne, että mainittu syntymävika on perinnöllinen ja siirtyisi vähintään alleelina lapsillenne!
Kehno ruokavalio ja terveysongelmat-19veen keho kestää kyllä elää nuudeleilla,sipsillä,tupakalla ja limpalla mutta ei enää 41 vuotiaan ja miehellä olikin korkea verenpaine,uniapnea ja jotain liikalyönteja sydämmessä. Joka paikkaan kulki autolla. Seksin aikana alkoi äkkiä vaikertaa miten muljuaa taas ja pidellä rintaansa,luulin että kuolee siihen päälleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutustuin Netissä mukavaan neitoseen, viestittelimme ja soittelimme ja lopulta tietysti sovimme tapaamisen ei-ihan-lähellä asuntoani sijaitsevan kaupungin puistoon. Kävellessäni puistoon sovitulle kohtauspaikalle näin odottelevan oloisen hahmon jo kaukaa ja ajattelin, että voi juma...
Tyttö oli juuri niin mukava ja miellyttävä, kuin millaisen kuvan olin hänestä puhelimessa saanutkin. Hän oli suloinen, huomaavainen, lämmin ja herttainen, mutta hän oli myös sellainen, mitä tällä palstalla ei saa mainita ettei sensuuri iske! Hän oli sellainen, joita Lumikilla oli seitsemän ystävinään!
Minulla oli joitakin aikoja aikaisemmin päättynyt suhde nuoren, vaalean, hoikan ja suorastaan tyrmäävän kauniin, mutta ynseän, tylyn, ahneen ja epäluotettavan oloisen tytön kanssa ja ajattelin itsekseni, että MIKSI, VOI MIKSI en voinut löytää näiden molempien neitien parhaita ominaisuuksia samassa
Sinua alapeukutetaan ihan jo siksi, ettet edes tiedä sellaista sanaa kuin lyhytkasvuinen, vaan puhut, no siitä satuolentoon viittaavasta sanasta jota on myös käytetty lyhytkasvuisten pilkkaamiseen. Olet typerä moukka vaikka luulet kai olevasi kovinkin nokkela.
Akalla alkoi haisemaan toiselle yök. Aina kyllä haissu silakalle, mutta pettämisen jälkeen vako haisi hapan haille...
Vierailija kirjoitti:
Tapailemani suomalainen mies halusi säälipillua. Meni maku koko miehen en halunnut olla enää tekemisesssä.
Annoitko kuitenkin kerran? Mitä jos olisi pyytänyt tavallista pillua, olisko lopputulos olllut eri?
Mies harrasti "moottoripyöräilyä"...voi luoja..!