Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9709)

Vierailija
8521/9709 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakskymppisenä menin ekaa kertaa ihastukseni luo kylään, mutta selvisi että hän poltti tupakkaa sisällä. 

Yksi kaveriporukkamme miehistä haukkui humalassa olleen ystäväni kaikkien kuullen kotibileissä. Hän yritti myöhemmin pyytää minua treffeille. Muistin kuinka inhottava hän oli ollut ystävääni kohtaan. Siellä se vuodesta toiseen yrittää etsiä parisuhdetta seuranhakupalstoilla. Miksiköhän ei kelpaa kenellekään?

Yhdellä 30 v. miehellä oli jotain mt-ongelmia ja vihanhallinta ongelmia. Ei olisi kyllä ulospäin arvannut, oli siististi pukeutuva mies. Kun se selvisi, lopetin yhteydenpidon.

Vierailija
8522/9709 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Liian väljä pillu / luola

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8523/9709 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Mies kysyi kolmansille treffeillä mennäänkö H&M:lle,kummastelin asiaa kunnes mies alkoi esitellä vaatetta että tää ja tää olisi nii  hyvännäköinen sulla! Ekoilla treffeillä minulla oli muistaakseni pitkä ruskea hame; keltainen niskalenkkitoppi,oranssi neuletakki sekä mustat varvassandaalit, tuohon tyyliin pukeudun yleensäkin. Mielestäni ihan normaalit ja kivat vaatteet.

-Tämä on eri tyyppi kuin vaatteista valittaja. Mentiin toisilla treffeillä piknikille ja tunnelma oli liki romanttinen, kunnes mies nousi ja alkoi kusta puun juurelle korvani vieressä! 

Vierailija
8524/9709 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikessa yksinkertaisuudessaan: haju. Tosi ihanan oloinen ihminen, mutta haisi suihkun jälkeenkin niin voimakkaasti että itsellä hissi kurkussa koko ajan.

Vierailija
8525/9709 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi, että tapailemani nainen laittoi minut aina maksamaan kaiken, ravintoloissa, kun käytiin kaupassa ja tehtiin ruokaa, mentiin jonnekkin autolla, niin minä maksoin bensat oli minun tai hänen auto. varasi mökin vkl ja kertoi vaan paljon maksaa. tätä kesti 3kk ja sitten kertoi, että kyllä me varmaan nyt seurustellaan kun ollaan näin kauan tapailtu, vastasin että joo. sanoi sitten siihen, että tiedoksi:aion harrastaa seksiä muiden miesten kanssa siihen asti kunnes ollaan kihloissa. oltiin hänen luona, onnistuin pitämään pokan ja sanoin vaan, että unohdin puhelimen autoon. lähdin pois, enkä koskaan enää vastannut yhteenkään viestiin, puheluun ja kävi pimpottelemassa oven takana, tsiikasin ovisilmästä ja olin ihan hiiren hiljaa.

Vierailija
8526/9709 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsiisti koti ja suuhygienia, takertuva, koko ajan olisi pitänyt yhdessä nyhjätä. Ei kestänyt jos kehuin asiasta jotakin muuta henkilöä kun häntä. Lopulta ahdisti niin paljon, että oli pakko lähteä suhteesta.

Vierailija
8527/9709 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkä oli varmaan 160cm pitkä vaikka välitti olevansa 168cm,kengänkoko oli 42 ja ja kädetkin pienet kuin naisella.. ainoa iso oli  kikuli mutta eipä sitä mies osannut käyttää, pomppi päällä  pari minsaa ja laukesi onnellisena. Kun koetin  ohjata hyväilemään minua ärähti että menee "rytmi sekas!" Viimeisen panon jälkeen kaivoin lelut esiin ja kun  herra ihmetteli asiaa niin tiuskaisin että "mä haluan myös saada!" Lähti ovet paukkuen eikä sen jälkeen ole herrasta kuulunut. Eipä ole ikävä.

MIEHET HEI, EI NAINEN TULE ONNELLISEKSI VAIN SIITÄ ETTÄ SAA SEN KIKULIN SISÄÄN, SAMA MITEN SUURI SE ON. OPETELKAA PANEMAAN! JA MUISTAKAA ESILÄMMITTELY!

Vierailija
8528/9709 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätkä oli varmaan 160cm pitkä vaikka välitti olevansa 168cm,kengänkoko oli 42 ja ja kädetkin pienet kuin naisella.. ainoa iso oli  kikuli mutta eipä sitä mies osannut käyttää, pomppi päällä  pari minsaa ja laukesi onnellisena. Kun koetin  ohjata hyväilemään minua ärähti että menee "rytmi sekas!" Viimeisen panon jälkeen kaivoin lelut esiin ja kun  herra ihmetteli asiaa niin tiuskaisin että "mä haluan myös saada!" Lähti ovet paukkuen eikä sen jälkeen ole herrasta kuulunut. Eipä ole ikävä.

MIEHET HEI, EI NAINEN TULE ONNELLISEKSI VAIN SIITÄ ETTÄ SAA SEN KIKULIN SISÄÄN, SAMA MITEN SUURI SE ON. OPETELKAA PANEMAAN! JA MUISTAKAA ESILÄMMITTELY!

No ei ole kivaa toi ei...mutta, jos kaveri on ollut jo heti kättelyssä ulkoisesti epämiellyttävän oloinen, niin miksi ihmeessä harrastit hänen kanssaan vielä seksiä? Sitä en voi ymmärtää näissä tarinoissa ikinä.

Vierailija
8529/9709 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kuulla että poika keräsi nimiä kenen kanssa ollut sillain. Minä en ollut sen kanssa sillain kun asian huomasin.

Vierailija
8530/9709 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin tapailut kun kuulin että on lyönyt minusta vetoa että saa sänkyyn.

Vierailija
8531/9709 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi, miten ovat lapsensa kanssa kovia kokeilemaan kaikkia eksoottisiakin ruokia. Totesin, että se on kiva juttu jos pystyy syömään ja kokeilemaan mitä tahansa, että itse en pysty enkä edes halua, koska olen pikemminkin nirso. Mutta että jokainen tavallaan. Mies sanoi, että minun täytyy sitten opetella syömään kaikkea, kun asun heidän luonaan. Ensinnäkään en ollut muuttamassa miehen luokse missään vaiheessa, toisekseen minun ei täydy tehdä mitään. Hyvä kumminkin kun tuli heti alkuvaiheessa selväksi toisen määräilevä tyyli.

Vierailija
8532/9709 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluaikainen poikaystävä lämmitteli kahta tyttöä yhtäaikaa, lopetin heti kun tiesin. Ei suostunut onneksi sänkyyn.

Vierailija
8533/9709 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin aikoja sitten muutaman kerran yhtä mukavanoloista ja aika kivannäköistä miestä. Jäin sitten hänen luokseen yöksi, mutta vain nukkumaan, seksiä en tässä vaiheessa vielä halunnut. Aamulla ilmoitin lähteväni kotiin ja mies unisena mutisi, että pöydällä on vihko, johon voisin jättää puhelinnumeroni. Tämä siis aikaa ennen kännyköitä ja hän asui kesätyöpaikkani vieressä, joten sovimme aina tapaamisista kun hän kävi työpaikallani.

Löysin ruutuvihon ja pikaisesti selasin sitä, kun etsin tyhjää sivua. Vihko oli täynnä naisten jättämiä viestejä tyyliin sivu/nainen. Jokainen oli kirjoittanut numeronsa ja nimensä, piirrellyt sydämiä ja mussukkanaminami-tekstejä. Kirjoitin 'omalle' sivulleni Heippa ja lähdin kotiin. Meni vissiin perille, kun ei näkynyt enää. Jotenkin niin säälittävää, että ei edes harmittanut.

Vierailija
8534/9709 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deitin alapaan döfiksestä tuli mieleen surstromming, mutta heitin majoneesit sämpylään, kuten kunnon miehen kuuluu, pesin jorman lavuaarissa pideellä, puin päälle ja sanoin "no hei vain sitten". Se haju... Hygienia naiset, hygienia!

Ostin kerran uteliaisuuttani purkin surströmmingiä ja avasin sen keittiössä kotiin päästyäni. Juoksutin sen heti kannen nostettuani pihalle vaimon kirittäessä. Katselimme sitten huvittuneina ikkunasta, miten pihavarikset kävivät vuoron perään tutkimassa menun, mutta hapansilakka ei kelvannut edes niillekään. Ruåtsalainen sitä kumminkin kuuluu syövän!

Vierailija
8535/9709 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin Netissä mukavaan neitoseen, viestittelimme ja soittelimme ja lopulta tietysti sovimme tapaamisen ei-ihan-lähellä asuntoani sijaitsevan kaupungin puistoon. Kävellessäni puistoon sovitulle kohtauspaikalle näin odottelevan oloisen hahmon jo kaukaa ja ajattelin, että voi juma...

Tyttö oli juuri niin mukava ja miellyttävä, kuin millaisen kuvan olin hänestä puhelimessa saanutkin. Hän oli suloinen, huomaavainen, lämmin ja herttainen, mutta hän oli myös sellainen, mitä tällä palstalla ei saa mainita ettei sensuuri iske! Hän oli sellainen, joita Lumikilla oli seitsemän ystävinään!

Minulla oli joitakin aikoja aikaisemmin päättynyt suhde nuoren, vaalean, hoikan ja suorastaan tyrmäävän kauniin, mutta ynseän, tylyn, ahneen ja epäluotettavan oloisen tytön kanssa ja ajattelin itsekseni, että MIKSI, VOI MIKSI en voinut löytää näiden molempien neitien parhaita ominaisuuksia samassa persoonassa!

Soittelemme yhä tämän suloisen pikku kääp... neitosen kanssa ja pidän hänestä valtavasti ihmisenä ja toivon hänelle kaikkea hyvää, mutta seurustelukumppanina valitettavasti... miten asian ilmaisisin? 

Vierailija
8536/9709 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysä emätin ja roikkuvat häppärit. 50 kymppinen joka kuvitteli olevansa teinityttö. Löytänyt "seksuaalisuuden" erottuaan.

Huono lahna oli myös sängyssä.

Vieläkö sä siitä 500-vuotiaasta vampyyristä jaksat jauhaa? Käytitkö kaiken mielikuvituksesi tuohon oksennukseesi, ettei sen jälkeen ole uutta juttua löytynyt, kun tämä sama tuotos näkyy vähän väliä? Sitä paitsi, kyllä viisikytkymppisellä eli 500-vuotiaalla saavat jo vähän häppärit roikkuakin. Hyvässä kunnossa ikäisekseen kuitenkin, kun kerran vielä lihaa löytyy luiden päältä. 

Vierailija
8537/9709 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittikohan joku tässä keskustelussa joskus että oli alkanut piereskelemään mielettömästi syötyään miehen tekemiä ruokia. Varmaan tapailin sitä miestä hetken. Jannu haisi koko ajan kitkerältä ripulipaskalta ja tuuttaili menemään ihan täysin estoitta esimerkiksi sohvalla vieressäni kun katsottiin telkkaria, puolen tunnin jakson aikana useampi töräys joita mies löyhytteli ja irvisteli itsekin. Piereskeli yhteisen peiton alle, autossa niin että laittoi vielä lapsilukon päälle etten saanut avattua ikkunoita, rappusissa kulkiessa jne. Kaupassa mies päästi hiljaisia tappajia jos jäin katselemaan jotain tuotetta ja poistui sitten itse, jättäen minut siihen pierupilveen. Jos kysyin jotain, mies saattoi vaan nostaa kankkua ja röpöttää kymmenen sekunnin ruostesoolon ja nauraa räkäisesti päälle.

Käry oli kamala, olen haistanut paremman hajuisia raatoja kuin tuon miehen oletettavasti laktoosivammaperäiset pershöyryt. 

Voi herranjumala tämä oli hauska.

Vierailija
8538/9709 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittikohan joku tässä keskustelussa joskus että oli alkanut piereskelemään mielettömästi syötyään miehen tekemiä ruokia. Varmaan tapailin sitä miestä hetken. Jannu haisi koko ajan kitkerältä ripulipaskalta ja tuuttaili menemään ihan täysin estoitta esimerkiksi sohvalla vieressäni kun katsottiin telkkaria, puolen tunnin jakson aikana useampi töräys joita mies löyhytteli ja irvisteli itsekin. Piereskeli yhteisen peiton alle, autossa niin että laittoi vielä lapsilukon päälle etten saanut avattua ikkunoita, rappusissa kulkiessa jne. Kaupassa mies päästi hiljaisia tappajia jos jäin katselemaan jotain tuotetta ja poistui sitten itse, jättäen minut siihen pierupilveen. Jos kysyin jotain, mies saattoi vaan nostaa kankkua ja röpöttää kymmenen sekunnin ruostesoolon ja nauraa räkäisesti päälle.

Käry oli kamala, olen haistanut paremman hajuisia raatoja kuin tuon miehen oletettavasti laktoos

Saattaa johtua sappivaivoista tai sappikoliikin takia poistetusta sappirakosta.

Älkää ikinä antako poistaa sappirakkoanne! Se aiheuttaa tällaisen elinikäisen vaivan!

Tiedän tämän omasta kokemuksesta!

Vierailija
8539/9709 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella koiria ja tatuointeja :(

Vierailija
8540/9709 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lämmitti maalämpötaloaan takalla, jotta olisi "säästänyt" pari euroa. Koko asuinalue aivan savussa ja yksi naapuri oli lyönytkin kirveen tämän ulko-oveen pystyyn.