Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9708)

Vierailija
8601/9708 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

selvisi, että asuu kaupungin vuokra-asunnosta.

Aika väkevä syy. Takuulla luuseri!

Vierailija
8602/9708 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

selvisi, että asuu kaupungin vuokra-asunnosta.

Aika väkevä syy. Takuulla luuseri!

Kannattaa heti aluksi kysyä: "Ootsä joku köyhä"

Ettei haaskaa aikaa luuseriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8603/9708 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tämä on kylä ihan totta, taikuilla on tiukat paikat kun taas suominaisila löysät pillut."

Tuossa on kyse juuri niistä kaskun "kiinalaisista piilolihaksista"!

Niitä voi harjoittaa aivan samoin kuin muitakin lihaksia. Rosa Meriläinenkin kehuu ihan lehtijutussa treenaavansa kahden kilon ketschuppipi... -pullolla. Oletko kuullut esimerkiksi kuullut perinteisistä geishakuulista?

Tapasin kerran ihan suomalaisen teinitytön, jolla oli sellainen imu, että oli nuppi vähällä irrota! Kiihkeä, aivan ihana  tapaus! Kertoi tekevänsä aina tylsällä oppitunnilla itselleen O:n ihan jännitä-rentouta-menetelmällä ja olevansa siksi niin hyvässä kunnossa.

Lämmöllä muistaen,

M56

Opettaja taatusti ihmetteli, että miksi Mirkulla on taas niin punaiset posket...

Kun olin opistossa opettajana, niin yleensä luokan kaunein tyttö tälläsi itsensä juuri opettajanpöydän edessä olevaan ensimmäiseen pulpettiin. Siinä sitten katsoi opettajaa silmiin ylöspäin, jolloin silmät olivat suurimmillaan ja rinta ryhdikkäänä. Yrittivätkö saada parempia arvosanoja vai hurmata vai kiusata. En tiedä.

Vierailija
8604/9708 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain selville, että neiti oli seurustellut kongoloidin kanssa!

Ei hemmetti!

Ettei vaan tulisi mitään vakavaa seurausta moisesta.

Vierailija
8605/9708 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ja sheivattu penis,kuin joku katkarapu. Mieleen tuli äkkiä kun olin vaihtanut vaippaa omalle pojalleni ja oksennus nousi suuhun,mies heittäytyi alasti sänkyyn ja hymyili sieltä kutsuvasti mutta en vaan pystynyt.

Ja vaatteet päällä ei tosiaan olisi voinut arvata.

Vierailija
8606/9708 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiempaan*

Vierailija
8607/9708 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saitko siltä edes n..sankkerin tai vastaavan taudin?

Onneksi en, mutta kyllä hävetti!

Vierailija
8608/9708 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Řaśısmıssa minua hämmentää se, että mistä ihmeestä se kaikki vıha kumpuaa. Ymmärrän, että jotain ařabımuśłimı-ä.l.l.ö.t.y.k.s.i.ä inhotaan. Ymmärrän jopa n***eri-sanan käytön, kun on kyse rıkołłisesta. Muuten en ymmärrä miten joku saa vıhan tunteita kaikista paitsi itsensä näköisistä. Liittyy aiheeseen, koska liittyy yhteen aiempaa kommenttiin ketjussa. 

Tuo "n-sana" on täysin neutraali ja vanhastaan onkin sanottu, ettei nimi miestä pahenna, jos ei mies nimeä!

Se ns. rasismi ei synny pelkästään väristä, mutta onhan ampiaisellakin varoitusvärinsä!

Vierailija
8609/9708 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Řaśısmıssa minua hämmentää se, että mistä ihmeestä se kaikki vıha kumpuaa. Ymmärrän, että jotain ařabımuśłimı-ä.l.l.ö.t.y.k.s.i.ä inhotaan. Ymmärrän jopa n***eri-sanan käytön, kun on kyse rıkołłisesta. Muuten en ymmärrä miten joku saa vıhan tunteita kaikista paitsi itsensä näköisistä. Liittyy aiheeseen, koska liittyy yhteen aiempaa kommenttiin ketjussa. 

Ei tuossa ole mitään ihmettelemistä, sillä asenteet aiheutuvat aiemmista, huonoista kokemuksista!

Sitä sanotaan "kohtaamisteoriaksi" ja vaikka se 'hyvien ihmisten' mielikuvissa vähentää ennakkoluuloja niin todellisuudessa se vahvistaa niitä: Mitä enemmän ulkomaalaisia, sitä enemmän rikollisuutta ja sitä enemmän "ennakkoluuloja" - tai tietoa!

Vierailija
8610/9708 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydessään luonani kylässä mies söi isot satsit ruokaa. Olin siis kutsunut hänet luokseni, mutta en odottanut hänen syövän niin tolkuttomia määriä.

Kävin miehen luona pari kertaa, tarjosi pelkkää kahvia. Minun luona mies kävi neljä kertaa ja lopetin tapailun. Eli ei  kiitos, en halua olla ahmatin kanssa. 

Vierailija
8611/9708 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa ole mitään ihmettelemistä, sillä asenteet aiheutuvat aiemmista, huonoista kokemuksista!

Sitä sanotaan "kohtaamisteoriaksi" ja vaikka se 'hyvien ihmisten' mielikuvissa vähentää ennakkoluuloja niin todellisuudessa se vahvistaa niitä: Mitä enemmän ulkomaalaisia, sitä enemmän rikollisuutta ja sitä enemmän "ennakkoluuloja" - tai tietoa!

Ei se kaksi prosenttia riitä sen muun persilyä niinku tällä kotimaisella kirjaston porukalla.

Vierailija
8612/9708 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut Kongon Muller kuitenkaan kyseessä.

Vierailija
8613/9708 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä jotkut naisenpuolet kuvittelevat, että heillä olisi tuollaisen jälkeen enää ikinä minkäänlaista arvoa kotimaanmarkkinoilla?!

Vierailija
8614/9708 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä jotkut naisenpuolet kuvittelevat, että heillä olisi tuollaisen jälkeen enää ikinä minkäänlaista arvoa kotimaanmarkkinoilla?!

Kuuluvat sanovan Ameriikassa: "If you went black you always stay black!" 

Vierailija
8615/9708 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetti tekstiviestin " pese pillusi,olen bussissa jo". Ensimmäisen kerran meni vitsinä,kolmannen kerran ei kirvoittanut edes hymyä.

Mentiin kansainvälisille jättimarkkinoille ja mies totesi "turha luulla että ostan sinulle mitään!" Sitten kuitenkin loukkaantui kun ostin  itselleni jäähilejuoman,korvikset ym että "kyllä miehen pitäisi ostaa naiselle kun seurustellaan". Häh?!

Vierailija
8616/9708 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli vaatteet päällä hyvännäköinen, mutta vaatteet pois päältä aivan kaamean näköinen. Kropassa oli oikeastaan lähes kaikki mahdollinen aivan päin helvettiä. En nyt ala tässä erittlemään, menee muuten mauttomuuden puolelle. 

Meillä meni pari kuukautta ennen ensimmäistä seksikertaa, ja sen jälkeen laitoinkin homman heti poikki. Aika monta tuntia sai miettiä tekosyytä siihen että miksi halusin lopettaa tapailun, kun en halunnut kertoa oikeaa syytä. 

Vierailija
8617/9708 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varattu. Nou nou  :(

Vierailija
8618/9708 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin miehen syömään,olin tehnyt ruokaa tarkoituksena että myös teini söisi kun tulisi kaveriltaan. No mies sitten otti valehtelematta  lautasen  kukkoroilleen muussia ja heitti päälle 7 lihapullaa,sanoin että" hei jätä Jennalekin "(nimi muutettu) jolloin mies suuttui ja kaatoi koko sekasotkun lautaseltaan muussikattilaan!  Lähti ,eikä olla oltu yhteyksissä sen jälkeen.

Vierailija
8619/9708 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi joi liikaa ja sekosi ja toisen kanssa kyllästyin salarakassekoiluihin.

Vierailija
8620/9708 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pidä sanasta narsisti, mutta sellaiseen nyt tuli törmättyä. Ihminen piinaa toisia paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä