Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9709)
Vierailija kirjoitti:
Ollessani noin 25-vuotias heilastelin hetken yhden tytön kanssa, jossa oli paljon hyvää. Opiskelimme samaa alaa yliopistossa (joskin eri paikkakunnilla), tyttö oli hauska ja oikein nätti. Seksi oli hyvää ja rentoa. Mutta..
Tyttö oli aivan täydellisesti vihervasemmistolaisen ideologian läpisyövyttämä. Ville Niinistö sitä, Vihreä Lanka tätä. Naureskelua duunareille, maalaisille, lihansyöjille. Polkupyöräilyä ja veganismia.Oli vain pakko panna hommalle stoppi.
Hyi stana mikä kuvotus.
Valtavan iso ruskea pigmenttirengas peräaukon ympärillä. Olin kuolla nauruun. Ei sinänsä minua olisi haitannut, mutta tyty otti nokkiinsa ja häipyi. Karkoitin siis naurullani.
liian tiukka pimppa ei mahtunu kikkeli sisään
Vierailija kirjoitti:
liian tiukka pimppa ei mahtunu kikkeli sisään
Mistäs sinä pikkukikuli sitä löydät?
Mies luuli että hyviin sänkytaitoihin riittää iso muna ja lämmittelyksi pi""un kovakourainen hinkkaaminen. Kun koetin opastaa tai sanoin että sattuu niin suuttui ja ilmoitti että kukaan nainen ei tähän asti ole valittanut. Lopulta minulle ei seksi enää maistunut ja kun mies petti niin se oli tavallaan helpotus. Sain syyn lähteä suhteesta.
Mutta tarina ei pääty tähän: Menin hakemaan muutaman tavarani miehen asunnolta ja miehen uusi tuli pelkät alushousut päällä vastaan,piteli selkäänsä ja kysyi " Oliko toi jo sún kanssa, Juha Vuorista lainatakseni, hirvee panemaan?" Räjähdin nauruun.
(Juoppohullun päiväkirjoissa Kristian meinaa rynkyttää tyttökaverinsa sairaalaan ja tyttö toteaa että olet muuten oikeasti hirvee panemaan,Kristian parka luulee sitä kehuksi""
Pimu squirttas aina niin peti ei kuivunu missään vaiheesa.
Jouduin lapsenvahdiksi, joka kerta kun tavattiin. Siis hänen lasten kanssa keskenään. Ymmärrän, jos joskus vahtia pitäisi.
Demiseksuaali oli yhteen syy.
Yksi yritti muuttaa minussa kaiken, mielipiteet, tekemiset, sanomiset, rahankäytön ja omat tapani.
Yksi oli usean lapsen äiti, ei käynyt töissä, eikä aikonutkaan. Yli 80v äitinsä rahoitti hänen elämää ja tämä nainen osti kalliita vaatteita itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on muuten ollut itsellekin aito syy (kahdessa tapauksessa) päättää tapailu. Molemmat kivoja ihmisiä muuten, mutta en vaan kestänyt niitä jatkuvia sänkyvaatteiden tai lattian pesuja. Ja kyllä ne kusen makuiset nesteetkin tuli monta kertaa pyytämättä naamalle, eli suojalasitkin olisivat olleet hyvin tarpeelliset aina välillä. Eikä kyllä ikävä ole niitä seksin jälkeisiä kylmässä lammikossa makailujakaan, kun ei heti viitsinyt rynnätä pesulle.
Molemmille sanoin myös suoraan syyt että miksi, ei tarvinnut alkaa valehtelemaan..
Vierailija kirjoitti:
Valtavan iso ruskea pigmenttirengas peräaukon ympärillä. Olin kuolla nauruun. Ei sinänsä minua olisi haitannut, mutta tyty otti nokkiinsa ja häipyi. Karkoitin siis naurullani.
Nää on pahoja! Valkaisu ja pepun pesu jokaisen kakkaamisen jälkeen on must. Suomessa on joka vessassa alapääsuihku, mutta ei sitä kyllä yksikään nainen koskaan käytä, kun peppuja kattelee... tai haistelee... Nuolemassa pitäisi aina olla, mutta hygieniasta ei pidetä silti huolta.
Kerran lopetin naisen tapailun, kun se kävi aina ennen seksiä kakalla. Siis melkein joka kerta. Seksiä sai vain vessakäynnin jälkeen. Oli inhottavaa ensin kuunnella sen losahduksia ja pieruja vessasa paperiseinien läpi ja heti perään joutua sen ahdistelun kohteeksi. Seksi siinä vaan hiersi liikaa, mutten täyden 10 nainen. En vaan tykkää panna pöntöltä tullutta.
Vierailija kirjoitti:
Se on vähän sama kun jätkä heitti aina mällit tyynylle ja piti sitä mukamas hauskana vitsinä.
Mikään ei ole niin hirveää kun on tapailtu sen verran, että päätetään mennä sänkyyn ja toisen alapää haisee! Etenkin jos tuota ei olemuksesta ole voinut päätellä. Hirveä tilanne, kun siinä on mies josta tykkäät ja sinulla tämän haiseva tahmea muna kädessä, mitä teet? Käsketkö suihkuun ja otat riskin että mies loukkaantuu vai imetkö vaan pokerina?
Yhtä naista en jaksanut, kun puhui koko ajan yli-ihannoivasti isästään. "Isä oli ruskettunut ja niin kaunis", "kohta tapaat isän", "isä on ainoa Suomessa jolla on tällainen valokuva", "minun pitää nyt kertoa sinulle isästä" jne. Menisi naimisiin isänsä kanssa. Isä oli muuten vankilassa talousrikoksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vähän sama kun jätkä heitti aina mällit tyynylle ja piti sitä mukamas hauskana vitsinä.
Silleen vaan eri asia, että toiselta lentää spermaa vähän ja toiselta kusta paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on pahoja! Valkaisu ja pepun pesu jokaisen kakkaamisen jälkeen on must. Suomessa on joka vessassa alapääsuihku, mutta ei sitä kyllä yksikään nainen koskaan käytä, kun peppuja kattelee... tai haistelee... Nuolemassa pitäisi aina olla, mutta hygieniasta ei pidetä silti huolta.
Kerran lopetin naisen tapailun, kun se kävi aina ennen seksiä kakalla. Siis melkein joka kerta. Seksiä sai vain vessakäynnin jälkeen. Oli inhottavaa ensin kuunnella sen losahduksia ja pieruja vessasa paperiseinien läpi ja heti perään joutua sen ahdistelun kohteeksi. Seksi siinä vaan hiersi liikaa, mutten täyden 10 nainen. En vaan tykkää panna pöntöltä tullutta.
Ihan vinkiksi idiootille, että pigmenttiläiskät on väriläiskiä iholla itsellään. Ei niihin voi vaikuttaa pesemisillä.
Vai oletko itse yrittänyt pestä luomiasi pois? Miten kävi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran lopetin naisen tapailun, kun se kävi aina ennen seksiä kakalla. Siis melkein joka kerta. Seksiä sai vain vessakäynnin jälkeen. Oli inhottavaa ensin kuunnella sen losahduksia ja pieruja vessasa paperiseinien läpi ja heti perään joutua sen ahdistelun kohteeksi. Seksi siinä vaan hiersi liikaa, mutten täyden 10 nainen. En vaan tykkää panna pöntöltä tu
Tais se pikmentti olla sitä ihteään.
Vierailija kirjoitti:
Kaverilla hilpeän näköinen kalu🤭
Vierailija kirjoitti:
Miehellä oli koira. Koira, joka oli paljon tärkeämpi kuin minä. En yleensäkään pidä koirista, mutta annoin mahdollisuuden. Koira sängyssä kuitenkin oli liikaa.
Koira on tärkein ihan oikeutetusti.
Ottaisin sänkyyni mielummin minkä tahansa koiran kuin tuollaisen tyypin kuin sä. Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyi h.....i, uskomatonta, että myös monelta naiselta puuttuu täysin romantiikan taju. itse törmännyt myös tällaiseen tapaukseen. halusi että nuolen pimppiä heti SEN jälkeen ja kakakn haju tuli aina nenään, ei käynnyt siis suihkussa. ymmärrän, että täytyy käydä vessassa, mutta onko heti sen jälkeen ruvettava panemaan, tuntui vielä, että kyseinen nainen kiihottui siitä!
lopetin naisen tapailun puolenvuoden jälkeen. havahduin siihen, että oli muuttanut minussa kaiken. halusi, että pukeudun kauluspaitoihin ja piti ruveta kasvattamaan hiuksia, että saa ponihännälle. en saannut tavata enää kavereitani, piti ruveta syömään pääsääntöisesti kasvisruokaa. esitti toiveita, minkälaisia huonekaluja minulla pitäisi olla kotonani ja sen lisäksi viikonloppuaamuina, kun olisin halunnut mennä treenaamaan, piti aina lähteä hienoihin paikkoihin brunssille ja kuuntelemaan hänen pinnallisten kavereitten juttuja, joilla kaikilla huulet täytetty ja kasvot meikattu kuin nukeksi, niinkuin monet nykyään tekee. ainiin, olisi vielä pitänyt luopua autosta, kun täällä hki pärjää ilmankin ja autolla ajaminen on taas yksi suurimmista nautinnoistani.
hukkasin itseni.
Ollessani noin 25-vuotias heilastelin hetken yhden tytön kanssa, jossa oli paljon hyvää. Opiskelimme samaa alaa yliopistossa (joskin eri paikkakunnilla), tyttö oli hauska ja oikein nätti. Seksi oli hyvää ja rentoa. Mutta..
Tyttö oli aivan täydellisesti vihervasemmistolaisen ideologian läpisyövyttämä. Ville Niinistö sitä, Vihreä Lanka tätä. Naureskelua duunareille, maalaisille, lihansyöjille. Polkupyöräilyä ja veganismia.
Oli vain pakko panna hommalle stoppi.