Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9709)

Vierailija
8341/9709 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä lukiessa tuntuu ihmeeltä, että kaikesta huolimatta suomalaiset kuitenkin lisääntyvät. Huh.

Kiitos monille kirjoittajille, osaatte kuvailla ihmisiä ja tapahtumia hirtehisen pittoreskisti. Naurattaa ja vähän itkettääkin.

Vierailija
8342/9709 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole minulle tullut tällaista vastaan. Terve värkki ei haise, ominaistuoksu siellä kuuluukin olla. Sen olen kyllä huomannut, että jos ei heti mennä pesulle, niin oma tuotokseni alkaa haista siellä naisen sisällä kun jotain kemiallisia reaktioita tapahtuu.

Jep. Siemennesteen pH on emäksisempi kuin normaali ja terve hapan vagina. Jos naisen anatominen rakenne on sellainen, ettei neste valu ulos, joten se alkaa haista kun päiväkausia siellä muhii ja aiheuttaa vaginoosin eli tulehduksen. Joidenkin kannattaa siis erikseen poistamalla poistaa siemenneste sisuksistaan. Tätä ei kyllä opeteta missään, sen oppii vain kokemuksen kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8343/9709 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokat treffit,mies tuli yökylään ja lupasi tuoda Alkosta juotavaa sekä pitseriasta pitsat. Kysyi mistä juomasta ja mistä pitsasta tykkään,vastasin että valkkari ja mikä tahansa pitsa kunhan EI SIENIÄ. Kun mies saapui niin hänellä oli mukana rommipullo,pari litraa kokista ja pitsa jossa ekana moikkaili sienet!  Sain vähän pitsaa alas kun nypin sienet pois,mies kommentoi että olen kuin tarhalapsi ja kun muistutin että kukas toi kiellosta huolimatta sienipitsan niin alkoi murjottaa.En myöskään koskenut rommiin,join vain kokista ja mies tyhjensi yksin sitä pulloa alkaen olla kännissä kuin käki. Tässä vaiheessa vit""ti ja kadutti. Olin odottanut saavani seksiä mutta  nyt ei tehnyt kyllä yhtään mieli,rommilta haisevan ääliön kanssa. Onneksi alkoholi vei kyvyt ja sängyssä mies hieroi pehmeää munaa selkääni vasten sopertaen korvaani että nyt maistuisi  nainen...oli riisunut alasti,itse olin pyjamanhousut jalassa ja toppi päällä vaikka koettikin että ota nää pois,edes housut. Sormellako se olisi pannut kun muna ei kovettunut kertaakaan?! Lopulta mies samahti ja kuorsasi kuin moottorisaha suoraan korvaan .Aamulla   sanoin että ei ollut kivaa eikä oteta uusiksi ja passitin kotiinsa pitsanjämä kainalossa. Koetti vielä muutama päivä myöhemmin soittaa videopuhelua,ghostasin. Ellei ymmärrä mikä meni vikaan niin voi voi.

Vierailija
8344/9709 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli koira. Koira, joka oli paljon tärkeämpi kuin minä. En yleensäkään pidä koirista, mutta annoin mahdollisuuden. Koira sängyssä kuitenkin oli liikaa.

Vierailija
8345/9709 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo suutelutyyli. Huulet oli koko ajan yhdessä eikä avannut suutaan yhtään missään vaiheessa, välillä yritti vaan vähän työntää kielen kärkeä niiden yhteen puristettujen huulten välistä :D

Vierailija
8346/9709 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sänkyyn ei ekalla tapaamisella pidä mennä, mutta jos seksuaalista vetovoimaa ylipäätään on, niin kyllä sen alusta asti tuntee hyvin vahvana ja suhteen jatkuvuuden kannalta on hyvä testata asiaa käytännössä. Ihmiskunta olisi kuollut sukupuuttoon, jos ihmiset olisivat puoli vuotta odotelleet joka seurustelukumppanin kanssa ja sitten todenneet, ettei fyysinen puoli toimikaan.

Ei toimi mullakaan nopeasti seksin aloittaminen. Tai toimii jos ei halua pitempää suhdetta. Jos haluaa pitkän suhteen, pitää ensin tulla syvempiä tunteita kuin pelkkää kemiaa, vasta sitten sänkyyn. Mä kyllästyn todella nopeasti jos en ole ensin tunnetasolla sitoutunut. 

Mutta jos mies ei jaksa odottaa mua, ei haittaa. Viihdyn erinomaisesti yksin ja pidän jotain fwb-kuviota yllä. 

Kuulostaa kyllä aika ankealta prospektilta tyttöystäväksi. Deittaillessa leikkii jotain siveyden sipulia ja samalla kuksii jonkun random vakipanon kanssa. Ei jatkoon.

Vierailija
8347/9709 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatko maratonia vai ultrajuoksua.

Vierailija
8348/9709 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut jätettiin, koska tapailemani nainen koki, että kun harvoin nähtiin niin meni liikaa seksin puolelle. Nähtiin ehkä n. 3kk aikana sellainen 6-9 kertaa (ensitreffeistä viimeiseen seksikertaan), molemmilla lapset,  hänellä myös 100%:nen huoltajuus l. joka kerta piti tälle löytää joku lastenvahti.

OK, ei siinä mitään, mutta kun tämä nainen oli se, joka sitten ensimmäisestä viimeiseen kertaan oli meistä suoraviivaisempi. Esim. toisella kerralla hän vei kädestä pitäen makuuhuoneeseeni ja oli hyvin nopeasti polvillaan edessäni tekemässä juuri sitä, mitä ajattelettekin. Viimeisellä kerralla jos nyt ei ihan repinyt, niin piti huolen siitä, että matka ulko-oveltaan sänkyynsä oli ajassa nopea.

Ei meillä vain oikein synkannut, mutta jäin vain miettimään, vaikka naiset todella usein ovat yliherkkiä minkään seksiin viittaavan suhteen, niin kyllä rehellisesti sanottuna, sänkyyn mentiin tämän naisen aloitteesta, hyvä kun itse ehti ns mukaan. Miten minä olin se, joka halusi vain seksiä??

Vierailija
8349/9709 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastui täysin alkoholisoituneeksi. Muutamia kertoja tavattiin, ihmettelin kun "katoili" välillä ja puhelimessa kuulosti humalaiselta arkena iltapäivällä.. Tuli sitten lopulta luokseni taksilla 2h myöhässä, umpipäissään, oli sovittu että teen ruokaa ja istutaan iltaa luonani. Passitin takaisin taksiin ja poistin koko yhteystiedon.

Vierailija
8350/9709 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin olevani miehelle pelkkää viikonlopun viihdykettä. Ällötti hänen tapansa vispata koko ajan omaa elintään.

Vierailija
8351/9709 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei ollut päässyt yli exästään/ erosta/ pettämisestä. Toistui puheissa usein ja voi huonosti. Mies oli jättänyt toisen naisen takia 6kk aiemmin. Heillä oli 2 yhteistä ala-asteikäistä lasta.

Yritti kostaa lapsilla ja olemalla hankala. Rikkoi miehen tavaroita jne. Yritin puhua "järkeä" varsinkin lasten asioissa.

En vaan enää jaksanut sitä draamaa ja heidän riitelyä. Itselläni oli 2 vuotta aiemmin tapahtunut ero lapseni äidistä, jonka kanssa meillä yhteisvanhemmuus sujui hyvin.

Mies 48v

Mitä hiton järkeä yritit puhua? Itsekään en antaisi miehen nähdä lapsia. Lähtisin tarvittaessa ulkomaille lasten kanssa tai jos olisi pakko nähdä niin haukkuisin isän kelvottomuutta lapsille. Mies luopuu perheestään pettäessään ja vaihtaessaan naista, ei pelkästään kumppanistaan. En todellakaan ole minkään käytöksen "yläpuolella". 

Vierailija
8352/9709 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin tapailun koska miehelle tuntui olevan oudon iso ongelma, että asun vuokralla eikä minulla ole tähän mitään "syytä". Hän sanoi epäsuoran suorasti, että ymmärtäisi jos minulla olisi vaikka luottotiedot mennyt tai muita rahaongelmia, mutta hän ei pystynyt käsittämään, että minulla ei ole mitään kummempaa "syytä" tähän valintaan. Ainoa syy on lähinnä se ettei minua pahemmin kiinnosta omistaa mitään, en omista autoakaan vaikka kortti on, ja kännykkäni on vähintään 8vuotta vanha. Ja tehdäkseni pointtini selväksi todistin vielä hänelle, että luottotiedot on täydellisessä kunnossa, en ole 15vuoteen nostanut mitään tukia, ihan omilla palkoillani olen kokoajan elänyt. Kyseessä oli muutenkin mies joka tuntui olettavan, että kaikki naiset automaattisesti haluaa lapsia, naimisiin, maalle omakotitaloon asumaan yms yms, joten jos hän olisi tuosta vuokralla asumisesta päässyt yli olisi juttumme luultavasti kuollut kuitenkin..

Vierailija
8353/9709 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole minulle tullut tällaista vastaan. Terve värkki ei haise, ominaistuoksu siellä kuuluukin olla. Sen olen kyllä huomannut, että jos ei heti mennä pesulle, niin oma tuotokseni alkaa haista siellä naisen sisällä kun jotain kemiallisia reaktioita tapahtuu.

Jep. Siemennesteen pH on emäksisempi kuin normaali ja terve hapan vagina. Jos naisen anatominen rakenne on sellainen, ettei neste valu ulos, joten se alkaa haista kun päiväkausia siellä muhii ja aiheuttaa vaginoosin eli tulehduksen. Joidenkin kannattaa siis erikseen poistamalla poistaa siemenneste sisuksistaan. Tätä ei kyllä opeteta missään, sen oppii vain kokemuksen kautta.

Laita ns. luukulle Aqalan L aina seksin jälkeen. Se tasapainottaa omalla pH:llaan ja haisua ei tule. Ei pillua kuulu sisäpuolelta pestä.

Vierailija
8354/9709 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi mennä 418 sivua tämän selvittämiseen. Eihän niitä oo kuin kolme syytä. Rumuus, väljä pillu tai pieni muna.

Vierailija
8355/9709 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trokasi jotain . Ovella kävi äijää  kyselemässä epämääräistä sakkia. Sai lähdön äijä.

Vierailija
8356/9709 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin olevani miehelle pelkkää viikonlopun viihdykettä. Ällötti hänen tapansa vispata koko ajan omaa elintään.

Se on monella tapana. Rauhoittaa jotenkin. Tosin kädet voivat haista qselta.

Vierailija
8357/9709 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo suutelutyyli. Huulet oli koko ajan yhdessä eikä avannut suutaan yhtään missään vaiheessa, välillä yritti vaan vähän työntää kielen kärkeä niiden yhteen puristettujen huulten välistä :D

Olisko mädät hampaat tai suuria puutoksia hampaissa?

Vierailija
8358/9709 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei tuntunu mitään muuta pyörivän mielessä kun seksi. Ehkä tajuaisin jos oltais todella nuoria mutta jos äijä ei lähemmäs nelikymppisenäkään pysty muuta miettiään niin ei kiitos.

Vierailija
8359/9709 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköalattomuus

Vierailija
8360/9709 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mies puhui rumasti vaihdevuosi-ikäisistä naisista haisevina kuivavittuina,olin 42 ja mulla oli just todettu esivaihdevuodet. Mies koetti sitten paikkailla että enhän minä sinusta puhunut!

Toisen miehen koti oli kuin Psyko-elokuvan motelli. Vanha talo täynnä hapsulamppuja,kukallisia nojatuoleja,kukkatauluja ja muuta naisellista ja vanhahtavaa tavaraa. Olin varma että täytetty äiti istuu yläkerrassa.

Ja yksi mies ei osannut pussata,tuli rohtuneet huulet töröllä ja kieli pilkistäen huulten välistä kohti.

😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi