Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9709)
Viimeisimmän tapailun lopetin yksinkertaisesti siksi, että viihdyn liian hyvin sinkkuna. Ennen tätä tapailua olin 3v sinkkuna, ja sinkkuutta ennen olin 18v parisuhteessa. Lähipiiristä ollaan sanottu, että tulen vielä katumaan kun en ole enää nuorimmasta päästä ja päästin hyvän miehen menemään. Mutta minusta ei voi elää sillä tavalla että olisin nyt väkisin suhteessa, ihan vain siltä varalta ettei ala joskus mummona kaduttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt pääsiäisenä jälleen kerran sama juttu. Pitkästä perjantaista eiliseen lauantaihin ryypännyt ja ei ole tavoittanut puhelimella. Menin asunnolle eilen ja ei avannut ovea vaikka soitin ovikelloa.
Jotain se sinäkin olet ottanut reilummin, sillä tänään on maanantai ja eilen oli sunnuntai. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisi kuinka ihana,niin huono hygienia tulee jossain vaiheessa totaalisesti turn offiksi.
Mies oli muuten siisti ja aina puhtaissa, mutta hampaat aivan karmeassa kunnossa, ei osannut pestä hampaita (seurustelun alussa osti hammasharjan, mutta ei käyttänyt kuin viikon) Haisi hielle,ostin hänelle dödön, mutta ei käyttänyt vaikka ' kehuin miten hyvälle tuoksuisi jos sitä käyttäisi.
Ei syönyt salaatteja.
Haukkui exääni todella törkeästi, ei ymmärtänyt että olin jättänyt sen taakseni, vaan jankutti siitä kokoajan tyyliin..'taitaa vanha suola janottaa.....' Asutaan siis samassa kaupungissa ja töiden puolesta näen exää.On kännissä kovaääninen riidanhaastaja.
Muuten oli innokas tekemään kotitöitä,pesi omat pyykkinsä ja myös minun jos olin luonaan.
Vaihtoi viikoittain petivaatteet pyytämättä.
Äärimmäisen taitava työssään ja remon
Ja noita hammaslääkäriä vältteleviä on muuten ihan korkeasti koulutetuissa miehissäkin. Naisista en tiedä mutta onkohan niissäkin? Siis että se iso tilipussikaan ei saa aikaan hampaiden hoitoa. Yleensä samat säästää myös parturimenoissakin. Toivon että heillä ei ole lemmikkiä. Arvaan kyllä miten niitä hoidettaisiin.
Rahaa palaa autoon, elektroniikkaan, ja erilaisiin päristimiin noin ylipäätään.
Mieluummin sitten se fiksu varastomies tai bussikuski.
N44 v.
Aloituspostauksessa hyvin miestyypillistä paskakäytöstä. Juuri tämän takia en ymmärrä naisia, jotka vielä nykypäivänä valitsevat kumppanikseen miehen. Me ei eletä enää mitään 50-lukua selkeine ja kiveenhakattuine sukupuolirooleineen. Maailma on täynnä ihania naisia joista valita.
t. Poliittinen lesbo jo vuodesta 2004
Onhan noita ollut liian monta:
-pieni penis (useita kertoja)
-työttömyys ja tästä valehtelu
-korkeakoulut käymättä
-huono itsetunto
-köyhyys
-oudot harrastukset
-seurustelukokemuksen puute
-poikuus tallella
Vierailija kirjoitti:
Jätin verrattain lyhyen seurustelun jälkeen naisen, joka halusi miltei joka kerta rakastellessa anustella, eli ns. nuolla kielen päällä minun persereikää, eikä se itseäni juuri kiinnosta, vaikka hän sitä rakastikin.
Samantyyppinen kokemus on itsellänikin, vaikka suhde nyt ei varsinaisesti siihen kaatunutkaan. Jostain syystä tästä anustelusta näyttää tulleen trendi tällä vuosikymmenellä, ja varsinkin naisten keskuudessa, vaikka epäilen, että harva mies saa siitä erityisiä kiksejä. Kannattaa ainakin kysyä ennen aktia pitääkö toinen siitä, että työnnetään jotain perseeseen tai edes nuollaan sitä.
Varasti adhd lääkkeeni ja myöhemmin koetti huumata mut kun menin luokseen juttelemaan niistä kadonneista lääkkeistä. Kahvissa oli outo sivumaku ja mies vaan usutti silmät kiiluen,että juo juo. En juonut ja yritin lähteä asunnosta ni ovi takalukossa, sanoin soittavani hätänumeroon ellei ovi aukea nyt ja vihaisena päästi mut sitten ulos.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto näitä juttuja. Ikinä en paneskele tms ennenkuin kumpikin on käynyt suihkussa pesemässä värkkinsä perusteellisesti. Joskus ollu vetelä haiseva letku yhdellä tyypillä vuosia sitten, hyi hitto! Nyt komento suihkuun marsmars on ihan normi.
Itse varon syömästä kovasti kaalikasveja kun on viikonloppu/seksiä tulossa. Kaalit aiheuttavat naisen alapäähän aika tymäkän tuoksun, joten ei välttämättä haju johdu törkyisestä vtusta, vaan siitä mitä tuli syötyä eilen. - Lehtikaali on yks kovista hajulähteistä.
Heh, taidat olla jokin jyrsijä-eläin :)
Vierailija kirjoitti:
Varasti adhd lääkkeeni ja myöhemmin koetti huumata mut kun menin luokseen juttelemaan niistä kadonneista lääkkeistä. Kahvissa oli outo sivumaku ja mies vaan usutti silmät kiiluen,että juo juo. En juonut ja yritin lähteä asunnosta ni ovi takalukossa, sanoin soittavani hätänumeroon ellei ovi aukea nyt ja vihaisena päästi mut sitten ulos.
Hyi, koitti saada sinut hypervaiheeseen panemaan kuin kani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto näitä juttuja. Ikinä en paneskele tms ennenkuin kumpikin on käynyt suihkussa pesemässä värkkinsä perusteellisesti. Joskus ollu vetelä haiseva letku yhdellä tyypillä vuosia sitten, hyi hitto! Nyt komento suihkuun marsmars on ihan normi.
Itse varon syömästä kovasti kaalikasveja kun on viikonloppu/seksiä tulossa. Kaalit aiheuttavat naisen alapäähän aika tymäkän tuoksun, joten ei välttämättä haju johdu törkyisestä vtusta, vaan siitä mitä tuli syötyä eilen. - Lehtikaali on yks kovista hajulähteistä.
Heh, taidat olla jokin jyrsijä-eläin :)
Minulta loppui haju ongelma siihen, kun lopetin miesten kanssa olemisen. Miesten eri sperma ei vaan sopinut minun vaginalle, aina oli jotain ongelma jne. Just kun olin saanut taas vaginani kuntoon, niin joku treffikaveri sai taas vaginani ympäri ämpäri ja taas jotain ongelmia. Totesin ett ongelmat tuo uusi mies. Sperma laatu ei sovi.
Naiset, jos löydätte yhden hyvän miehen, vaikka vähän hissuankin, pitäkää hänet ja nauttikaa hyvästä seksistä. Älkää kumpikaan juosko vieraissa. Näin vaginanne pysyy terveenä.
Tyyppi selosti joka paikassa mitä ympärillä tapahtuu tai mitä missäkin tilassa on. Tuossa on pöytä, nuo on ulkomaalaisia niille ei kannata puhua suomea, tässä elokuvan alussa tulee ensin vähän mainoksia nyt oli jo kolmas mainos saattaa tulla vielä pari jne. Kaikki selostukset oli semmoisia opettajamaisia, vähän nousevalla nuotilla selostettuja lässytyksiä mielestäni todella epäkiinnostavista ja epäolennaisista ja itsestään selvistä asioista. Tuntui, että tapailukumppani yritti tukahduttaa omat aistini ja ohjata havaintojani ikään kuin olisin jotenkin näkökyvytön ja muutenkin ymmärtämätön. Tuli niin ärsyyntynyt ja tukahdutettu olo, että jätin tapailun sikseen muutaman yrityksen jälkeen.
Niin, se oli muuten myös ammatiltaan opettaja, ehkä jäi rooli päälle. Oli ihan kiltti ja mukava, muttei kyennyt sitten mitenkään tasapuoliseen vuorovaikutukseen ja ei osannut tulkita minua, vaikka kaikkea selosti kovasti. Ja minä en jaksanut olla tasapäinen oppilas. Ei sen dramaattisempaa.
Mies oli siivoton ja käytti samoja alushousuja kaksi päivää. Hyi.
Miehen koti oli kuin kaatopaikka.
Viikonloppuna ei tehnyt muuta kuin piereskeli, makas sohvalla ja söi älyttömiä määriä banaaneja.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli siivoton ja käytti samoja alushousuja kaksi päivää. Hyi.
Miehen koti oli kuin kaatopaikka.
Käytän ite samoja kalsareita viikon mutta koti pn tosi siisti.
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppuna ei tehnyt muuta kuin piereskeli, makas sohvalla ja söi älyttömiä määriä banaaneja.
Oliko apina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi mies puhui rumasti vaihdevuosi-ikäisistä naisista haisevina kuivavittuina,olin 42 ja mulla oli just todettu esivaihdevuodet. Mies koetti sitten paikkailla että enhän minä sinusta puhunut!
Toisen miehen koti oli kuin Psyko-elokuvan motelli. Vanha talo täynnä hapsulamppuja,kukallisia nojatuoleja,kukkatauluja ja muuta naisellista ja vanhahtavaa tavaraa. Olin varma että täytetty äiti istuu yläkerrassa.
Ja yksi mies ei osannut pussata,tuli rohtuneet huulet töröllä ja kieli pilkistäen huulten välistä kohti.
😂
Bravo!!! Repesin nauramaan äääneeeen...
Mies oli huono sängyssä. Onneksi löysin paremman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätin 30+ miehen, mukava ja muutenkin ok, mutta hänellä oli yks etuhammas, kaikki muut hampaat edessä oli katkennut ja näkyi vaan jäljelle jääneet ruskeat "juuret". Eikä asiasta saanut mainita. Yööööks!
Huonohampaasia miehiä on paaaljon! Puuttuu hampaita, hengitys haisee paskalle tms. Voi luoja kuinka monelle treffikumppanille olen muutaman tapaamisen kerran vihjaissut hammashygieniasta ja hienovaraisesti kehottanut menemään hammaslääkäriin. Jotkut ottivat nokkiinsa, mutta jokainen heistä teki jotain eli valistus meni perille!
Lupaava tapailu kivan miehen kanssa päättyi siihen kun en vaan pääsyt yli hänen hammashygienastaan. Hampaat oli keltaiset hammaskivestä, hyi olkoon. En saanut edes sanottua asiasta, jälkeenpäin harmittaa.
Miehen hampaat olivat hammaskiven peitossa ja ihan keltaiset,kehui vielä miten kiva oli pussailla kun exänsä ei kuulemma ollut moisesta touhusta tykännyt. Enpä ihmettele yhtään..
Mä lopetin tapailun nyt pääsiäisenä. Mies omien sanojensa mukaan ei juuri koskaan ota alkoholia ja jos ottaa, niin hyvin vähän. On tunnettu viime kesästä saakka. Joulu meni hänellä ihan yli, mutta pahoitteli että se oli vahinko. Sitten tuli hiihtoloma ja viiniä meni aivan käsittämättömän paljon, siis ihan joka lomapäivänä. Silloin sanoin, että nyt hän ei ole ollut rehellinen juomisestaan ja tässä haiskahtaa kusetuksen maku. Hän pahoitteli ja sanoi että oli virhearvio vain kyseessä. Nyt pääsiäisenä jälleen kerran sama juttu. Pitkästä perjantaista eiliseen lauantaihin ryypännyt ja ei ole tavoittanut puhelimella. Menin asunnolle eilen ja ei avannut ovea vaikka soitin ovikelloa. Auto oli pihassa. Sitten menin katsomaan takapihan ikkunasta, niin ukko makaa sammuneena sohvalla, pöytä aivan täynnä pulloja ja ihan vodkaa oli näemmä juonut.Tänään soiteltiin ja sanoin, että kyllä tämä juttu oli nyt tässä.