Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9709)

Vierailija
8401/9709 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä syy oli se, että emme vain sopineet yhteen. Ennen kuin tapasin nykyisen mieheni, päätin etten enää deittaile miehiä joilla on kauheasti estoja ja jotka eivät ole avoimia. Niin monelle esimerkiksi museossa käyminen tai hajuvesistä tai kirjoista puhuminen olivat sellaisia ponnistuksia, että kiinnostukseni lopahti. 

Olen tosi utelias ihminen, voin kokeilla melkein mitä vain ja uusille ihmisillekin haluan yleensä esittää sata kysymystä, koska olen kiinnostunut heidän ajattelustaan. Ihminen joka aristaa kaikkea uutta ja ottaa aikansa lämmetäkseen uusille ihmisille ei vain sovi minulle. Koen että olisimme kumpikin tyytymättömiä. 

Vierailija
8402/9709 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies puhui koko ajan itsestään, ei koskaan kysynyt mitä minulle kuului. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8403/9709 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusikymppinen mutta luuli olevansa puolet nuorempi ja komea,kehuskeli miten nuoret naiset katsoo häntä ja miten olisi saanut nuoremmankin mutta otti nyt minut. Ällötyksellä oli vielä itselläänkin aikuinen tytär! Joo varmaan aika monella oman elämänsä hopeaketulla on,mutta tuntuu silti ällöttävältä.

Laiha kuin tikku mutta jaksoi kehuskella sillä ettei hänellä ole kaljamahaa.

Lyhyt ja haiseva muna,huonot haisevat hampaat.

Syy,miksi tässä helmessä roikuin puoli vuotta? En Herranjumala tiedä.

Vierailija
8404/9709 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli todella pihi. Oli ärsyttävää, kun kaikki laskettiin tarkkaan, jopa kahvi. Että kuinka monta kuppia olin hänen kahvejaan juonut ja kuinka monta mun.. ostin useamman paketin kahvia hänen luokseen, ettei olisi tarvinnut sitä kyyläämistä sietää.. 

Ihan hyvätuloisia, itsenäisiä ihmisiä joilla omat kodit etc.. tämä piheys vaan meni yli. 

Vierailija
8405/9709 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin tekstiviestiin jossa ei suinkaan lukenut hyvää huomenta rakas vaan mies vaati maksua hänen tupakoistaan jotka olin polttanut,kahvikupillisista jotka olin luonaan juonut ja särkylääkkeistä joita olin  pyytänyt kuukautiskipuihin. Eikä ollut edes aprilllipäivä! Suutuin niin että laitoin tupakkaaskiin 5 tupakkaa,minigrop pussiin kaksi buranaa ja toiseen minigrip pussiin kahvinpuruja. Sitten pakkasin kaiken kenkälaatikkoon  ja vein miehen oven taakse. Ja lähetin tekstiviestin ettei meidän kannata enää nähdä,hauskaa loppuelämää.

Mies ei vielä tänäkään päivänä kai  ymmärrä miksi meille tuli ero.

Vierailija
8406/9709 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin vain ja yhden ainoan kerran. Koko sen tapaamisen ajan hän puhui vain omia asioitaan enkä saanut sanaa väliin. Juttujen aiheita en edes muista muutenkuin että jokin into hällä  oli jauhaa rikollisista ja kai tunsikin yhden. En mielestäni antanut ymmärtää että olisin ollut kiinnostunut ja mietin että mikä syy tälläkään olisi mua ollut tavata kun ei mistään tuntunut olevan minussa kiinnostunut. Heitteli sitten tapaamisen jälkeen kutsuja asuntoonsa ja mökillen mutta sepitin siihen jonkun puolitotuuden ettei mulla ollut rahkeita nyt mihinkään tapailuun. Jäi vielä kyselemään että oliko hänessä jokin vika mutta en hennonnut kyllä kertoa kun vaikutti vähän siltä että saattoi olla autistinen. Itselle kuitenkin iso redflag on jos toinen ei kysy edes yhtä kysymystä sinulta kahden tunnin aikana.

Vierailija
8407/9709 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtavan iso ruskea pigmenttirengas peräaukon ympärillä. Olin kuolla nauruun. Ei sinänsä minua olisi  haitannut, mutta tyty otti nokkiinsa ja häipyi. Karkoitin siis naurullani.

Nää on pahoja! Valkaisu ja pepun pesu jokaisen kakkaamisen jälkeen on must. Suomessa on joka vessassa alapääsuihku, mutta ei sitä kyllä yksikään nainen koskaan käytä, kun peppuja kattelee... tai haistelee... Nuolemassa pitäisi aina olla, mutta hygieniasta ei pidetä silti huolta.

Kerran lopetin naisen tapailun, kun se kävi aina ennen seksiä kakalla. Siis melkein joka kerta. Seksiä sai vain vessakäynnin jälkeen. Oli inhottavaa ensin kuunnella sen losahduksia ja pieruja vessasa paperiseinien läpi ja heti perään joutua sen ahdistelun kohteeksi. Seksi siinä vaan hiersi liikaa, mutten täyden 10 nainen. En vaan tykkää panna pöntöltä tullutta.

Ei se pigmenttitummuus ole hygieniasta kiinni. Ei se mikään värjäytymä ole.

Vierailija
8408/9709 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Nukkui lasitetulla parvekkeella kuolemalle haisevalla sohvalla kun sisällä asunnossa oli muka liian kuuma

- Toi  Ikean rumia tekokasveja nimpparilahjaksi

- Kävi ripuloimassa ja olisi halunnut  heti sen jälkeen panna

- Laittoi kahviinsa palasokeria ja eihän siinä muuta mutta tiputteli ne palat niin että loiskui

- Sai kirppiksellä päähänsä että joku hemmetin ruma jalkalamppu sopisi asuntooni ja halusi väkisin ostaa sen minulle

- Puri kynsiä

Vierailija
8409/9709 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaati sheivaamaan vaikka sanoin  että saan näppyjä. No  vedin sitten posliinin miehen mieliksi ja kommentti oli "no hyi helv.. miten se on  ton näköinen?"  Tuntui, että mies oli nähnyt p""ja vaan aikuisviihteessä eikä tajunnut että oikeasti posliini tarkoittaa  punaisia näppyjä ja naarmuja, joita tulee kun raapii kutinaa unissaan. Jätin miehen sitten metsästämään täydellistä pildeä.

Vierailija
8410/9709 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysä 🥚 vanha mies teinielkeet

Vierailija
8411/9709 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi mahdollisimman monen kanssa on miehelle hyväksi, niin itsetunnolle kuin naisentyydytystaidolle. Vaimo hyötyy tietenkin molemmista. Toki keplottelu on perseestä. Herrasmiehen pitää pystyä rehdisti vaimolleen ennen aktia kajauttamaan, että taas tuli muuten harjoiteltua uusia taitoja "motellissa työreissulla", annas kun vähän näytän ja sut nautinnolla täytän...

Vierailija
8412/9709 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle tuli neljänkympin kriisi. Rupesi jankuttamaan liikaa kakkoseen laitosta. Ei vaan sopinut miltään kantilta mun elämään. 

Vierailija
8413/9709 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halunnut ottaa suihin ja nuolla p-aukkoani. Se oli sitten soromnoo.

Vierailija
8414/9709 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä syy oli se, että emme vain sopineet yhteen. Ennen kuin tapasin nykyisen mieheni, päätin etten enää deittaile miehiä joilla on kauheasti estoja ja jotka eivät ole avoimia. Niin monelle esimerkiksi museossa käyminen tai hajuvesistä tai kirjoista puhuminen olivat sellaisia ponnistuksia, että kiinnostukseni lopahti. 

Olen tosi utelias ihminen, voin kokeilla melkein mitä vain ja uusille ihmisillekin haluan yleensä esittää sata kysymystä, koska olen kiinnostunut heidän ajattelustaan. Ihminen joka aristaa kaikkea uutta ja ottaa aikansa lämmetäkseen uusille ihmisille ei vain sovi minulle. Koen että olisimme kumpikin tyytymättömiä. 

Oikeestiko oletat että mies keskustelee hajuvesistä kanssasi? Tai käy museoissa. Omg. Ehkä sun pitäs miettiä että oisko parempi jos vaan olisit naisseurassa. 

Ja miksi et anna toisen olla sellainen kuin on vaan yrität väkisin saada hänestä juuri samanlaisen kuin itse olet ja vielä silmänräpäyksessä, et edes anna aikaa. Ehkä vpikin olla parempi että olet yksin omassa erinomaisuudessasi omine mieltymyksinesi.

T. N 53v

Vierailija
8415/9709 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin keski-iässä (n 45 vuoden tienoolla) miehen kanssa jolla oli hyvin vaikea elämäntilanne hiljattain taåahtuneen repivän eron takia jossa hänellä oli mennyt myös se vähäinenkin taloustilanne nurin. 

Mies oli silmiini komea, juuri sellainen johon silmäni kiinnittyivät heti. Odotin suhteelta palkon. 

Oli hänessä hyviäkin puolia ja moni asia meni hyvin yksiin, mutta aika pian kävi ilmi että hänellä on paaaaaaaljon muitakin ongelmia, mm ahdistusta, erilaisia pelkotiloja, mt ongelmia, henkisesti ihan rikki (ymmärrän sen), psyykkinen kehitys, toisen huomioonottaminen ja syy-seuraussuhteen ymmärrys lapsen tasolla, ym ym. Olin siis tavannut ihka aidon aikuislapsen. En tiedä liittyikö tuohon teinin tasolle jäämiseen se että hän tuijotti minua herkeämättä (tyyliin suu auki) usein, eteenkin jos olin esim pukeutumassa tai vaikka kylpytakissa kuivasin hiuksia. Ihan kun joku 13v poika joka on tajunnu että naisella on tissit ja niiden vilahtaminen on hirmu jännää. Outo tapa.

En mene yksityiskohtiin, mutta sänkytouhut olivat hyvin alkeellisia (vaikken nyt näillä ikävuosilla enää mitään ihmeitä odotakkaan) ja hän vain tyydytti lähinnä itsensä 15 sekunnissa ja käänsi kylkeä.  Ihan absurdia, miten itsekeskeinen voikaan aikuinen, elämää mähnyt ihminen olla. 

Siinä vaiheessa kun hänestä kuoriutuikin oikein vanhoillissovinistisesti ajatteleva päätin ettei tästä tule mitään, en ikinä voi olla noin ajatttelevan ja vielä sen todella usein ääneen sanovan ihmisen vaikutuspiirissä. 

Vierailija
8416/9709 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei halunnut ottaa suihin ja nuolla p-aukkoani. Se oli sitten soromnoo.

uskomaton nainen! voiko tollasia h....a olla olemassakaan?

Vierailija
8417/9709 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-pahanhajuinen hengitys (tyyliin syönyt kilon raakaa valkosipulia juuri ennen suutelua, yök!)

- ei käytä deodoranttia, vain partavettä ja haisee todella vahvasti hieltä + myös lakanat, joita ei vaihda. Hygienia miehet, hygienia!

- sain poikaystävältä sukupuolitaudin, ei tiennyt siitä mitään koska ei koskaan käynyt testeissä tai välittänyt ehkäisystä.

- ammattivalittaja, valittaa kaikesta, tympeä persoona, ei koskaan hyvällä tuulella tai kiitollinen mistään

- treffeillä puhui vain itsestään, ei kysynyt minulta yhtään kysymystä

- oli väkivaltainen ja sairaanloisen mustasukkainen

-monta kertaa heti ekoilla treffeillä aletaan puhumaan exästä

- pari kertaa käynyt niin, että mies valittaa jostain mitä nainen on tehnyt hänelle ja tekee sitten samoin minulle. Tulee sellainen fiilis, että viedään treffeille mukava nainen jolle voidaan kostaa mitä edellinen nainen teki.

- alkoholisti 

-miehellä ei ole mitään harrastuksia tai ystäviä vaan haluaa, että naisesta tulee hänen elämänsä koko sisältö, yök! 

- mies tietää, että etsin vakavaa suhdetta ja esittää samaa, vaikka haluaa vain seksiä. Tämä selviää yleensä hyvin nopeasti kun mies ei jaksa enää esittää.

- välittää vain pinnallisista asioista, huono itsetunto, haluaa jatkuvaa ihailua muilta

- mies suuttui kun en suostunut ekoilla treffeillä pitämään häntä kädestä 

- mies kertoi ekoilla treffeillä kuinka ihannoi rikasta vanhempaa miespuolista ystäväänsä jolla on 20 v. tyttöystävä ja tämä on jokaisen miehen unelma. Jätin hänet etsimään unelmaansa. Kertoi myös, että polttaa pilveä. 

- etsii laastaria, juuri eronnut

Vierailija
8418/9709 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haisi pahalta. Selliaiselta happamalta talilta tai joltakin. Kertoi jonkun naisen joskus sanoneen että hän haisee hieltä, ja ostaneen hänelle dödön. Mies selitti tarkkaan miten käy suihkussa ja miten hänellä on oikein pesukinnas peseytymistä varten. Minua häiritsevä haju ei kuitenkaan ollut hiki, vaan se inhottava hapan haju.

En pystynyt sanomaan hänelle hajusta, en mitenkään. Lopetin vain hänen tapailemisensa. Muisto hajusta vaivasi minua todella pitkään tuon jälkeen vastenmielisyydellään.

Vierailija
8419/9709 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasin olevani miehelle pelkkää viikonlopun viihdykettä. Ällötti hänen tapansa vispata koko ajan omaa elintään.

Se on monella tapana. Rauhoittaa jotenkin. Tosin kädet voivat haista qselta.

Mä haistoin kun mies otti peniksensä esiin, vaikka pilkkopimeässä tiesin mitä tapahtuu. Kiva olla vaikka nukahtamassa, kun haju äkkiä lemahtaa nenään. Käsistä haistoin myös, että oli vispaillut ja teki mieli tintata nokkaan joka kerta, kun tuli silittelemään poskeani haisevilla käsillä. Hyi helvetti. 

Vierailija
8420/9709 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas vastaus. Enkös minä suhteen lopettamalla anna toisen olla sellainen kuin on? Eihän meistä kukaan ole toiselle parisuhdetta velkaa. 

Olen naimisissa muuten. Tosi kurjaa että toivot toisille ihmisille epäonnea. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi