Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9709)
Huono musiikkimaku on todellinen kompastuskivi minulle. Pari kertaa jäänyt suhde siihen.
Vierailija kirjoitti:
Huono musiikkimaku on todellinen kompastuskivi minulle. Pari kertaa jäänyt suhde siihen.
Tai toisen musiikkimaun vähättely ja haukkuminen. Ei suostu kuuntelemaan yhdessä ollessa kuin omaa mielimusiikkiaan. Nauraa, pilkkaa ja pelleilee kun laitan soimaan jotakin itselleni tärkeää, tai vain menee ja vaihtaa kappaleen kesken kaiken pois johonkin omaan suosikkiinsa.
Mies, Harri oli pelkkä kaksoisroolia vetävä mieshoro, varasteleva ja oli aina jossain uusien osapuolten kanssa. Varastipa lopulta jopa aikomani asunnon käsirahat ja vähät lahjaksi saamani arvoesineet, jotka kiikutti myyntiin alan liikkeisiin Hgissä. Katosi suuren varkauden tehtyään ulkomaille, poliisi sai ilmoituksen, mutta ei lähtenyt perään kun ei henkilövahinkoja ollut. Helvetin tyhmä tyyppi, suunnittelemani kultasormuksenkin vei. Se oli tarkoitettu lailliseen myyntiin. Ja oli tunnistettavissa pian erään henkilön sormessa, joka hankki sormuksen pimeästi.
Aika huonot lähtökohdat suhteelle, jos jännisten pilaamalle naiselle miehet ovat pelkkiä ky...piä, henkisessä ja fyysisessä mielessä.
Naisella kaksi koiraa, jotka pureskelivat hänen kipsilevyseiniä. Naisella myös tatuointeja ja poltti tupakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mies, Harri oli pelkkä kaksoisroolia vetävä mieshoro, varasteleva ja oli aina jossain uusien osapuolten kanssa. Varastipa lopulta jopa aikomani asunnon käsirahat ja vähät lahjaksi saamani arvoesineet, jotka kiikutti myyntiin alan liikkeisiin Hgissä. Katosi suuren varkauden tehtyään ulkomaille, poliisi sai ilmoituksen, mutta ei lähtenyt perään kun ei henkilövahinkoja ollut. Helvetin tyhmä tyyppi, suunnittelemani kultasormuksenkin vei. Se oli tarkoitettu lailliseen myyntiin. Ja oli tunnistettavissa pian erään henkilön sormessa, joka hankki sormuksen pimeästi.
Kyseinen paska asuu nykyään Itäisessä Helsingissä. Kannattaa varoa, etteivät tavarasi ja rahasi katoa.
Yksi mies makasi veljeni kanssa
Mies oli jotain "Honey i`m home" 50.luvun fantasiaa jossa mies tulee kotiin ja iloinen,hoikka hymyileva vaimo tulee antamaan suukon kodissa joka kiiltää ja ruoka tuoksuu.
Naisen piti siis osata kokata,olla himosiivoja,viihtyä kotirouvana ja olla hoikka sekä aina hyväntuulinen.Ja seksiä piti harrastaa vaikkei tehnyt mieli. Vähintään ottaa suihin joka päivä.
Sanon miehelle suoraan että ne kotirouvat huuhtoi rauhoittavia drinkeillä alas ja teetätti kotiabortteja. Että ei kenenkään pää sellaista elämää kestä. Mies suuttui. Uhosi hakevansa morsiamen Kiinasta. Sanoin että hae vaikka kuusta.
Eräs mies n 30+ kaveri halusi välttämättä tarkastaa persevakoni. Omasta mielestäni se oli ihan puhdas ja siisti. Taisi löytää sieltä vaaleita siistejä pieniä karvoja, niin tästä hermostu. Kukaan mies ei ole koskaan valittanut pepustani. Tämä ihme tyyppi haisteli pimperoa ja muutenkin oli tosi moukkamainen. Ei mitään käytöstapoja. Poltti tupakkaa ja juo kaljaa. Luulee itsestään miehenä liikoja. Molo kapea ja mitäänsanomaton. Pienimmästä päästä mitä on ollut miehillä. Luulee olevansa joku ruskea päinen Casanova helsingin seudulta. Haha.
Vierailija kirjoitti:
Ei halunnut ottaa suihin ja nuolla p-aukkoani. Se oli sitten soromnoo.
Olen yli 40-kymppinen, ja aina olen, sieltä vuosikymmenten takaa jo, halunnut imeä ja ottaa sisääni vain puhdasta kalua. Se että sinulle on ollut ok paha haju miehen vehkeissä ei kyllä ole koskaan ollut normaali ja mukava asia. Dödöllä estetään megalomaanien hienhaju, kyllä sen läpi tuoksuu se miehen ominaistuoksu, ja sitähän muutenkin laitetaan vain kainaloihin, kun parhaat kohdat nuuskutella miestä on lapaluiden väli, niska, ja se kohta missä parrankasvu loppuu kaulalla.
Yksi hevari käytti kalliit,kampaamosta ostetut shampooni ja oli myös ladyshaverillani ajellut munakarvansa
Toinen herra otti salaa kondomin pois vaikka oltuun tunnettu vasta 2vkoa,oli sille oikein kun aamulla heräsin kauhean hiivasienen kanssa ja totta kai tarttui siihenkin.
Muutaman kuukauden seurustelun jälkeen tuli selväksi että nainen kiihottuu kunnolla vain miestä nöyrryyttäessä ja että hän nauttii katsella miesten välistä seksiä missä minä olin ottavana osapuolena. Karsea kokemus. Onneksi lopetin
Olen kaapissa. Ikä 56 v. Kulissisuhteet melko pitkiä noin viisi vuotta. Useampia asumissuhteita.
Uusin on nyt tulilla. Taas onnistuu%
T. Håmå
Mies söi makaronilaatikkoa lusikalla ja kommentoi kaikkea sanomalla "jepjep". Kullikin sillä oli ihmeellinen,pitkä mutta kapoinen. Sattui kun tökki.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kuukauden seurustelun jälkeen tuli selväksi että nainen kiihottuu kunnolla vain miestä nöyrryyttäessä ja että hän nauttii katsella miesten välistä seksiä missä minä olin ottavana osapuolena. Karsea kokemus. Onneksi lopetin
Siis mitä oikein tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Mies oli jotain "Honey i`m home" 50.luvun fantasiaa jossa mies tulee kotiin ja iloinen,hoikka hymyileva vaimo tulee antamaan suukon kodissa joka kiiltää ja ruoka tuoksuu.
Naisen piti siis osata kokata,olla himosiivoja,viihtyä kotirouvana ja olla hoikka sekä aina hyväntuulinen.Ja seksiä piti harrastaa vaikkei tehnyt mieli. Vähintään ottaa suihin joka päivä.
Sanon miehelle suoraan että ne kotirouvat huuhtoi rauhoittavia drinkeillä alas ja teetätti kotiabortteja. Että ei kenenkään pää sellaista elämää kestä. Mies suuttui. Uhosi hakevansa morsiamen Kiinasta. Sanoin että hae vaikka kuusta.
Miksei elämässä saisi olla joskus vähän fantasiaakin? Tylsäksihän se muuten käy!
Yhden karaoke-illan jälkeen vaihdettiin numeroita. Sanoi, ettei koskaan ole tuntenut oloaan yhtä turvalliseksi. Pommitti useilla kymmenillä viesteillä kesken työpäivän. Kertoi kaiken itsestään. Lainasin rahaa, jota maksanut takaisin tunnollisesti. Kaikki yhteydenpito vain lakkasi taholtaan. Olen tiedustellut, miten menee. Ei minkäänlaista vastausta. Olen tyhmä mies, en ymmärrä.
En ollut vielä nähnyt miestä alasti tai edes t-paidassa (talvi) kun meni tatuoijalle ja lähetti kuvan tatskasta että mitäs pidät?, no kuva oli hieno mutta vieressä oli oleva luomi josta törötti ainakin 5cm pitkä musta karva, ei! En tiedä voiko omalle peilikuvalle sokeutua vai mikse se luomi kiusannut miestä,oli kuitenkin olkapäässä. Koetin jatkaa tapailua mutta The Luomi oli välissä enkä voinut ajatella esim. seksiä jonka aikana tartutaan yleensä miehen hartioista.
- Miehellä oli harmaa tukka ponnarilla ja muutenkin näytti ikäiseltään (51),kehuskeli kuitenkin miten Lidlissä oli kysytty henkilöpaperit kun tupakkaa osti! Kehui myös autokaupoillaan,haukottelin kämmeneeni. Emme nähneet enää.
- Naisella oli viiltelyarpia käsissä ja poskessa koholla oleva luomi josta sojotti 2 paksua mustaa karvaa. Suuteli väkisin ja puri huuleeni. Emme nähneet enää.
- Mies oli muuten mukava ja tuntui että jutusta olisi voinut kehittyä jotain,mutta miehellä oli AINA likaiset valkeat crocsit ja oranssi huomiotakki! Sellainen raksaukko-takki. Sama olimmeko kahvilla vai keilaamassa.
- Halusin kyllä seksiä mutta ajattelin että illalla sitten,tarkoitus oli jäädä nimittäin yöksi miehen luo mutta minua kiinnosti ne leffat jotka oli vuokrattu. Kun en lämmennyt,mies alkoi tuohtuneena hakata hanskaan siinä vieressäni.
- Mies oli transhenkilö jolla oli hoidot naiseksi kesken,koetti ostaa minulta e-pillereitä ja hermostui kun kerroin että on kierukka. Ollessamme tupakalla tumppasi äkkiä savukkeen käteensä ja alkoi itkeä En osannut olla hänelle terapeuttina.
- Nainen joi aamusta iltaan olutta mutta kiisti alkoholiongelman,piti itseään taitelijana ja antoi minulle syntymäpäivälahjaksi karmean taulun jossa oli eri värejä roiskittu ja keskellä isosti numero 50.Täytin 49..
Oli itse tehnyt ja ylpeä työstään. Kun erottiin, hirvitys lähti roskiin.
- Mies hylkäsi minut baariin ja puolusteli aamulla saaneensa paniikkikohtauksen.Myöhemmin toisti temppunsa häipymällä asunnoltani kun olin vessassa. Päätin, että pelleilkööt keskenään.
Tuo losahdusten ja pierujen kuuntelu on kyllä tehokas halujen tappaja. Ja minä sentään tykkään nuolla naisen peräreikää.