Tomi Metsäketo voitti, 4 naista tuomittiin sakkoihin kunnianloukkauksesta
Toivottavasti pistää ihmiset tälläkin palstalla miettimään, että mitä toisesta voi kirjoittaa ja mitä ei.
Kommentit (445)
Mitä tuota enää miettiä. Asia on jo loppuu käsitelty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HAH! Kovin yksin olin täällä puolustamassa Metsäketoa vuosi sitten ja nyt se on yleinen mielipide täällä. Katsoisitte peiliin.
Eli hyväksyt normaalina toimintana sen, että naisen saa haukkua huo*aksi jos ei suostu lähtemään mukaasi. Ja saa painostaa ja kähmiä? Metsäketo on itse tunnustanut, että tuli käyttäydyttyä huonosti.
En hyväksy lynkkauskampanjoita. Kaikki ovat joskus töykeitä, kun ärsyttää.
Olipa silmät avaava keissi. En ole oikein koskaan tajunnut tuota kunnianloukkaamis-tuomiota, mutta nyt se tuli hyvin selväksi. Haukkua saa, mutta vain syystä, ja mieluiten sellaisilla todisteilla, mitkä ovat poliisien ja oikeuden vahvistamat. Perättömiä tai liioiteltuja herjoja ei saa kenestäkään levittää, vaikkei ihmisen käytöksestä pitäisikään.
Haukkua ja syyttää julkisesti ei saa ketään ja mustamaalata. Siitä saa lähes aina vastaavanlaisen tuomion Suomessa, mikäli toinen vie asian eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti naiset joutuvat tällä kertaa vankilaan. Olen internetin maksullisilla sivustoilla nähnyt dokumentteja siitä, mitä naistenvankiloissa tapahtuu.
Voi kuule, kun Suomessa ei edes ra-s-kaa-ja välttämättä joudu linnaan, saatika sitten noin pienestä.
Kannattaa nyt miettiä, mitä noista naisista kirjoittaa, ettei kohta ole itse niitä vankilan portteja kolkutelemassa. Tää ketju on niin täynnä ihan kamalaa naisvihaa, ettei mitään mieltä.
Näitten näin vihaisten ihmisten pitäisi lähteä pois tästä sairaasta nettimaailmasta, missä he vain saavat yllykettä vihalleen. menkää lukemaan vaikka jotain luontoryhmää ja tajutkaa, että miehet ja naiset ei ole normaalissa elämässä toistensa vihollisia. Tämä palsta/ketju on sairas. Katsotaan milloin tämäkin viesti poistuu naisvihaajan poistattamana, niin kuin kaikki muutkin viestit, missä naisviha tuomitaan.
Kritisoi syytöntä miestä raiskaripedariksi rikollisesti ja tuomitusti syyttäneitä hyeenoita= naisvihaa. :D Semmoinen uniikki lumihiutale tällä kertaa. "Yhyy, naiset viattomia kaikkeen ja kaikki kritiikki naisvihaa byhyy!"
Lyhyetpä oli Metsäkedon tapauksen opetukset. Täällä joukko akkoja haluaa väen vängällä näköjään itsekin käräjille.
60 Viestiä poistettu ketjusta. Omianikin ja täysin asiallisia. Miesviha jyllää. No näkeehän sen Metsäkedon jutustakin. 150euroa sakkoa moisesta. Taisi olla naistuomari salissa.
Tomi nyt varsinaisesti ole kyllä mikään wt! :D
Vierailija kirjoitti:
Olipa silmät avaava keissi. En ole oikein koskaan tajunnut tuota kunnianloukkaamis-tuomiota, mutta nyt se tuli hyvin selväksi. Haukkua saa, mutta vain syystä, ja mieluiten sellaisilla todisteilla, mitkä ovat poliisien ja oikeuden vahvistamat. Perättömiä tai liioiteltuja herjoja ei saa kenestäkään levittää, vaikkei ihmisen käytöksestä pitäisikään.
Ei saa haukkua todistetuistakaan jutuista, jos tarkoituksena on aiheuttaa p@skaa haukkumisen kohteelle. Asiallinen kritiikki tietysti sallittua.
Minua naurattaa ne naiset, koska he yhteisvastuullisesti joutuvat huolehtimaan korvauksista ja nyt näyttää siltä, että 2-3 naista neljästä on varattomia. Eli yksi suunsoittaja saattaa joutua maksamaan kaikki. Saattaa sisarrakkaus laimeta.
Mitä tulee Metsäkedon käytökseen: se on huonoa, mutta tapahtunut vapaa-ajalla ja hän sai jo niistä rangaistuksen menetettyinä työtilaisuuksina.
Vierailija kirjoitti:
Tomi nyt varsinaisesti ole kyllä mikään wt! :D
Ei, mutta nuo tuomitut varmasti ovat tulottomuuden ja rikollisen elämäntapansa perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Ei lähimainkaan. Tuomiolla ei ole vielä edes lainvoimaa.
Vierailija kirjoitti:
Haukkua ja syyttää julkisesti ei saa ketään ja mustamaalata. Siitä saa lähes aina vastaavanlaisen tuomion Suomessa, mikäli toinen vie asian eteenpäin.
Ei tuo julkisuus ole se kriteeri.
Ei ketään saa mustamaalata ja syyttää aiheetta kahdenkeskisestikkään.
Vierailija kirjoitti:
Minua naurattaa ne naiset, koska he yhteisvastuullisesti joutuvat huolehtimaan korvauksista ja nyt näyttää siltä, että 2-3 naista neljästä on varattomia. Eli yksi suunsoittaja saattaa joutua maksamaan kaikki. Saattaa sisarrakkaus laimeta.
Mitä tulee Metsäkedon käytökseen: se on huonoa, mutta tapahtunut vapaa-ajalla ja hän sai jo niistä rangaistuksen menetettyinä työtilaisuuksina.
Vaikka on varaton niin siitä huolimatta joutuu maksamaan tuloistaan tuon n. 2000e laskun. Ulosoton kautta sitten viimeiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Juuri oikea tuomio teinimäiselle akkalaumalle. Joukkopsykoosissa on meuhkattu, niin selvittäköötkin kimpassa. Ja jos joukossa yksi töitä tekeväkin, niin saattaa jatkossa miettiä millaiseen typeryyteen menee mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaapa annetaanko tästä valitusoikeus hoviin?
Tapaus on niin kiistaton kuin olla ja voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka on varaton niin siitä huolimatta joutuu maksamaan tuloistaan tuon n. 2000e laskun. Ulosoton kautta sitten viimeiseksi.
Ei toimi noin yhteisvastuullisissa rangaistuksissa. Koko könttä on hoidettava kimpassa. Jos muut laistavat, niin yhden maksettava. Jos kaikki laistavat, niin sitten ulosottoon koko porukalta. Siihen koko rangaistusmalli perustuu. Yhdessä tehdään ja yhdessä selvitellään.
Vierailija kirjoitti:
HAH! Kovin yksin olin täällä puolustamassa Metsäketoa vuosi sitten ja nyt se on yleinen mielipide täällä. Katsoisitte peiliin.
Millä lailla puolustit tai tiesit että olet oikeassa?
Vasta eilen oikeus antoi päätöksensä siitä kuka oli oikeassa.
Leimasitko jo vuosi sitten nämä 4 naista syyllisiksi? Millä perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaapa annetaanko tästä valitusoikeus hoviin?
Tapaus on niin kiistaton kuin olla ja voi.
Ei anneta. Lainvoimaisuus tarvitaan, että tekijöiden nimet saadaan selville.
En ole naisvihaaja vaan huolestunut siitä, jos rikollista toimintaa jatketaan tuomiosta huolimatta. Plus että tuo naisvankila on seksuaalisesti jännittävä ajatus.