Tomi Metsäketo voitti, 4 naista tuomittiin sakkoihin kunnianloukkauksesta
Toivottavasti pistää ihmiset tälläkin palstalla miettimään, että mitä toisesta voi kirjoittaa ja mitä ei.
Kommentit (445)
Voi miten noloa! Minua hävettäisi kamalasti jos olisin mollannut jotakuta hetken mielijohteesta ja sitten kaikki kirjoittamani hölmöydet julkaistaisiin kaikkien luettaviksi.
Tota... oon siis lukenut kaikki kommentit sieltä faceryhmästä. Niin pari naista oli kommentoinut pitkissä keskusteluketjuissa kun jotkut oli vähätelleet toisten naisten kertomuksia. Niin nää syytetyt oli siis puolustaneet niitä jotka kertoi joutuneensa uhriksi. Että miten ne kommentit siis valikoitui sinne oikeuteen kun siellä on tuhansia kommentteja? Ihan randomisti otettu sieltä ketjusta...? Sieltä olis voitu ottaa kuka vaan. Siellä on ainakin 3000 kommenttia! Että nyt ei saa enää puolustaa ketää kuka sanoo joutuneensa seksuaalisen ahdistelun uhriksi ja toiset sitä vähättelee? Sit vaan pitää antaa toisten vähätellä?
Nyt yksi naisista on ilmoittanut tyytymättömyytensä käräjäoikeuden tuomioon.Hänen pitää marraskuun 5. päivään mennessä laatia valituskirjelmä, jossa tulee perustella tyytymättömyys tuomioon.
Kyseessä on 56-vuotias nainen, joka kirjoitti Twitter-viestejä. Oikeudessa nainen myönsi lähettäneensä Twitter-viestit.
Tviiteissään nainen arvosteli Iltalehteä hänen mukaansa Metsäketoa puolustelevasta kirjoituksesta. Tviitissä nainen vertasi Metsäketoa raiskaajaan ja väitti Metsäkedon ahdistelleen vuosia. Nainen kirjoitti Metsäkedon menettäneen töitään vuosia jatkuneen seksuaalisen ahdistelun vuoksi. Herrajestas, eihän Tomi ole näitä akkoja koskaan edes tavannut! Taitaa täti nr 56 olla omissa maailmoissaan ja haaveilla Tomi Metsäkedosta.
Kauheita, rikollisia, ilkeitä ämmänrämöjä. Kuvat näytille ja heidän kirjoituksensa kaikkien luettavaksi. Tuokaa esiin tämä tantta nr. 56 ( tarkoitan siis 56-vuotiasta ämmänrämää).
Hahhaa, tehokkaasti on poistunu kaikkien tuomittujen sometilit.
Eipä enää niin rinta rottingilla twiittaile Marja-Liisa eikä oksenna Jonina.
Toivon todella, että nämä saavat vastaavan julkisen teilauksen kuin minkä itse aiheuttivat.